Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 93
    • 94
    • 84 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      haroubas87 last edited by

      Σ ευχαριστώ πολύ Iwsilt και απο εδώ. Εχεις δίκιο για το Volvo. Eίναι πανέμορφο αλλά νομίζω η τιμή ξεφεύγει. Πολύ θετικό που διάλεξες το Κaroq παρόλα αυτά. Σε εμάς στο style τα περιλαμβάνει όλα αυτά που έβαλες, εκτός τα varioflex και navi. Μάλλον μέσα στην εβδομάδα θα το παραγγείλω. Η ποιότητά του ειδικά στο εσωτερικό έχει μεγάλη διαφορά απο τα άλλα της κατηγορίας ίσως εκτός από τα premium suv.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • N
        newskodaowner last edited by

        Χαιρετώ. Ενημερωτικά, μόλις τη Τρίτη παρέλαβα ένα καινούριο TDi 1.6 και πλέον έχει και αυτό Adblue όπως το μεγαλύτερο 2λιτρο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          fidelio last edited by

          Αναμενόμενο. Καλορίζικο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            newskodaowner last edited by

            Σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα καλύτερα ή όχι με το Adblue, θα δείξει στη πορεία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • U
              urubambak last edited by

              Καλησπέρα
              Ύστερα από πολύμηνη αναζήτηση κατέληξα στην επιλογή του Karoq 1.0.
              Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;
              Θεωρώ ότι με το Cruise Control μπορείς απλά να βγάλεις φλας και να προσπεράσεις, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, με το Adaptive όμως, αν ο μπροστινός σου κόψει για κάποιον λογο, θα κόψεις κι εσύ. Ανεξάρτητα αν μπορεί να γίνει προσπέραση η οχι.
              Εν ολίγοις, θα ήθελα να μπορώ να έχω και τα δύο, χωρίς το ένα όμως να ακυρώνει το άλλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • I
                ivas75 last edited by

                Ο χρήστης urubambak έγραψε:

                Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;

                Χωρίς να είμαι κάτοχος ακόμα, (το ψήνω), το ACC νομίζω δεν είναι standard, οπότε αν δεν το χρειάζεσαι μην το βάλεις ως extra.

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dettol last edited by

                  Ο χρήστης urubambak έγραψε:
                  Καλησπέρα
                  Ύστερα από πολύμηνη αναζήτηση κατέληξα στην επιλογή του Karoq 1.0.
                  Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;
                  Θεωρώ ότι με το Cruise Control μπορείς απλά να βγάλεις φλας και να προσπεράσεις, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, με το Adaptive όμως, αν ο μπροστινός σου κόψει για κάποιον λογο, θα κόψεις κι εσύ. Ανεξάρτητα αν μπορεί να γίνει προσπέραση η οχι.
                  Εν ολίγοις, θα ήθελα να μπορώ να έχω και τα δύο, χωρίς το ένα όμως να ακυρώνει το άλλο.

                  Με το adaptive ενεργοποιημένο, όταν βγάλεις φλας και αρχίσεις να αλλάζεις λωρίδα, το αυτοκίνητο επιταχύνει στην επιλεγμένη ταχύτητα και προσπερνάς το αυτοκίνητο που σε 'καθυστερεί'. Γενικά το θεωρώ σύστημα φανταστικό τόσο για ευκολία όσο και για ασφάλεια.
                  Απλά έχω λίγο τις αμφιβολίες μου πόσο καλά θα δουλεύει σε 1.0 χειροκίνητο με το βάρος του karoq.
                  Εγώ το έχω σε αυτόματο κιβώτιο και έκανα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη ακουμπώντας ελάχιστα γκάζι φρένο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    abi last edited by

                    Αυτόματο πετρέλαιο η μεσαία έκδοση σε τι τιμή βγαίνει; οι αντιπροσωπείες κάνουν καμία προσφορά;

                    Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      27280 αυτόματο ambition (που δεν την λες και μεσαία πχ δεν έχει κλίμα).
                      31500 έχει το καλό αυτόματο. Και από το καλό λείπουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας , το acc, οι αναδιπλούμενοι, τα φουλ λεντ, keyless , αισθητήρες παρκαρίσματος κάμερα οπισθοπορειας δλδ και αυτή δεν την λες καλοεξοπλισμενη. Αν τα βάλεις και αυτά πας στα 35600!!
                      Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol last edited by

                        Οταν αρχιζεις και φορτωνεις το karoq με εξοπλισμο, η τιμη του ανεβαινει ΠΟΛΥ αποτομα και χανει το συγκριτικο του πλεονεκτημα με το tiguan, εκτος αν σου αρεσει το karoq παρα πολυ αισθητικα ή αν θες να βαλεις πραγματα που δεν μπαινουν στο tig (π.χ. varioflex). Το karoq φαινεται να ειναι οικονομικα καλη προταση, στις φτηνες εκδοσεις ή στον χιλιαρη κινητηρα.
                        Ριξε μια ματια και στο ateca το οποιο στεκεται καλυτερα τιμολογιακα οταν ειναι εξοπλισμενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Πραγματικά ο μόνος λόγος να πάρει κάποιος Karoq και όχι Tiguan είναι για οικονομικούς λόγους να θέλει να μείνει στα 1000κεκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • F
                            fidelio last edited by

                            Πρίν πάρει τη αύξηση ήταν VFM στα 22500 1.5 TSI Ambition. Τώρα η κοσμοκάρ το χαντάκωσε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              theonik last edited by

                              Καλημέρα σε όλους σας.

                              Ακριβώς έτσι είναι για το Karoq. Στα 1.000 κυβικά και με μερικά extra έως τις 17.000 ΑΛΤΠΦ είναι μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση και σίγουρα VFM (η τελική τιμή σε αυτή την περίπτωση βγαίνει 22.500 περίπου) . Με τον κινητήρα των 1.500 και με τα ίδια extra πάμε λόγω αλλαγής κλίμακας κατευθείαν 3.000 πάνω. Από την άλλη όμως επιλέγοντας προσεκτικά κάποια extra μπορείς να 'στήσεις' στα 25.500 - 26.000 ένα αρκετά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το οποίο θεωρρώ ότι από το Tiguan χάνει, ως κατασκευή, ουσιαστικά στην πίσω ανάρτηση αν και οδηγώντας το (το Karoq) μπορώ να πω ότι είναι απολύτως ικανοποιητική για ιμιάκαμπτο.

                              Σίγουρα το Tiguan έχει μακρά λίστα εξοπλισμού αλλά μην ξεχνάτε ότι με τα 26.000 ευρώ παίρνει κανείς και 20 άλογα λιγότερα (130) σε σχέση με το 1.5 Karoq όπως επίσης και 10 πόντους πιο μακρύ όχημα (άρα πιο άβολο για πόλη) με μικρότερο χώρο αποσκευών. Για τα 150 άλογα του Tiguan ξεκινάς από τα 28.000 ευρώ.

                              Προσωπικά έχω παραγγείλει το 1.000άρι με μερικά extra. Αν είχα budget 3.000 πάνω, μεταξύ των δύο, πάλι το Karoq θα έπελεγα λόγω χώρων, μικρότερου μήκους αμαξώματος, ελαφρώς χαμηλότερου βάρους και γιατί θα είχα και 20 άλογα παραπάνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • D
                                dettol last edited by

                                Ο χρήστης theonik έγραψε:
                                Καλημέρα σε όλους σας.

                                Ακριβώς έτσι είναι για το Karoq. Στα 1.000 κυβικά και με μερικά extra έως τις 17.000 ΑΛΤΠΦ είναι μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση και σίγουρα VFM (η τελική τιμή σε αυτή την περίπτωση βγαίνει 22.500 περίπου) . Με τον κινητήρα των 1.500 και με τα ίδια extra πάμε λόγω αλλαγής κλίμακας κατευθείαν 3.000 πάνω. Από την άλλη όμως επιλέγοντας προσεκτικά κάποια extra μπορείς να 'στήσεις' στα 25.500 - 26.000 ένα αρκετά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το οποίο θεωρρώ ότι από το Tiguan χάνει, ως κατασκευή, ουσιαστικά στην πίσω ανάρτηση αν και οδηγώντας το (το Karoq) μπορώ να πω ότι είναι απολύτως ικανοποιητική για ιμιάκαμπτο.

                                Σίγουρα το Tiguan έχει μακρά λίστα εξοπλισμού αλλά μην ξεχνάτε ότι με τα 26.000 ευρώ παίρνει κανείς και 20 άλογα λιγότερα (130) σε σχέση με το 1.5 Karoq όπως επίσης και 10 πόντους πιο μακρύ όχημα (άρα πιο άβολο για πόλη) με μικρότερο χώρο αποσκευών. Για τα 150 άλογα του Tiguan ξεκινάς από τα 28.000 ευρώ.

                                Προσωπικά έχω παραγγείλει το 1.000άρι με μερικά extra. Αν είχα budget 3.000 πάνω, μεταξύ των δύο, πάλι το Karoq θα έπελεγα λόγω χώρων, μικρότερου μήκους αμαξώματος, ελαφρώς χαμηλότερου βάρους και γιατί θα είχα και 20 άλογα παραπάνω.

                                Συμφωνω σε ολα, εκτος απο το θεμα του χωρου αποσκευων. Με το tiguan και τους χωρους αποσκευων του εχει επικρατησει ενα κομφουζιο, για το οποιο υπευθυνη ειναι εν μερει η εταιρεια και εν μερει ο τυπος (βαζω μαζι και τα καναλια του youtube). Τα νουμερα που κυκλοφορουν ειναι απο 420 εως 615 λιτρα και αυτο οφειλεται στον τροπο που τα μετρουν (μιλαμε παντα με τα πισω καθισματα ορθια), ενω στο karoq νομιζω δινουν 520. Το καλο του tiguan ειναι οτι μπορεις να πας μπρος-πισω και να παιξεις με την γωνια της πλατης, του πισω καθισματος μεταβαλλοντας τον ογκου του πορτ μπαγαζ κατα βουληση. Αυτο νομιζω οτι δεν γινεται στο karoq.
                                Γενικα στο θεμα χωρου αποσκευων, νομιζω το καλυτερο ειναι να παει ο καθενας παρεα με τις βαλιτσες του (ή οτι αλλο τον ενδιαφερει να μεταφερει) και να κανει τις μετρησεις του. Πολλες φορες δεν εχει σημασια το νουμερο οσο η διαμορφωση του χωρου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fidelio last edited by

                                  Εγώ είχα δει και τα 2. Άσχετα με τα νούμερά, το karoq έχει το καλό πως έχει πολύ μεγάλο βάθος. Παίρνει Μεγάλες βαλίτσες όρθιες και κλείνει και η εταζέρα. Πραγματικά, εντυπωσιακό. Επίσης, τα ρυθμιζόμενα καθίσματα υπάρχουν και στο karoq σαν έξτρα. Το Tiq έχει αρκετά πιο ρηχό χώρο, ακόμα και με το διαχωριστικό εκτός, αλλά έχει μεγαλύτερο μήκος. Και τα 2 είναι τετράγωνα αλλά στο karoq λόγο και αυτών που προανέφερα φαίνεται πιο πρακτικό και κατ' επέκταση χωράει περισσότερα και πιο ογκώδη αντικείμενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    s_mantjios last edited by

                                    Γεια σε όλους...Είμαι καινούριος στο φόρουμ και ενδιαφέρομαι για KAROQ TDI 1.6. Στην περιοχή μου δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή για test drive. Μου αρέσει και λέω να το παραγγείλω άμεσα (μια και κάνει 3 μήνες να έρθει..), απλά με φρενάρει λίγο το γεγονός ότι δεν το έχω οδηγήσει. Το αυτοκίνητο θα είναι το οικογενειακό μας, οπότε αρκετά φορτωμένο. Έχει κανείς να πει εντυπώσεις από diesel 1.6?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      theonik last edited by

                                      Ο 1.6TDI είναι από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες του Group και ενώ δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτό παρόλα αυτά, και δεδομένου ότι η χρήση τους θα είναι οικογενειακή, θα σε καλύψει απολύτως. Η υψηλή του ροπή εξασφαλίζει το να κρατάς σχετικά υψηλές ταχύτητες στην Εθνική με άνεση και λογική κατανάλωση (140-150χλμ/h) καθώς και ρεπρίζ απολύτως επαρκείς.

                                      Γενικά αν έκανα πολλά χιλιόμετρα και έμενα και επαρχία θα τον επέλεγα με κλειστά μάτια.

                                      Έχουμε στην δουλειά μου ένα Octavia 1.6TDI εδώ και 3 χρόνια με 110HP (αντί (116HP) και μας έχει καλύψει απόλυτα ακόμα και με 4 άτομα και αποσκευές. Τώρα οι νέοι TDI είναι ελαφρώς πιο πνιγμένοι λόγω νέου προτύπου ρύπων αλλά παραμένουν επαρκή σύνολα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        harrysvr last edited by

                                        Απο πλευρας καταναλωσης , σε αυτοκινητοδρομο με μεση 160-170 εχει 7lt/100km, σε επαρχιακο 90-130 εχει γυρω στα 6/100km, στο κεντρο γυρω στα 7/100.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • F
                                          futurist last edited by

                                          Κάνοντας μια σύντομη έρευνα αγοράς, κατέληξα ότι το Karoq και το Ateca είναι τα πιο ενδιαφέροντα σε 1.0 βενζίνη της κατηγορίας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • F
                                            futurist last edited by

                                            Διάβασα πιο πίσω στο παρόν θέμα για το φαινόμενο του kangarooing σε μοντέλα 1.5 βενζίνη, όπως και σε άλλα του group με αυτόν τον κινητήρα.

                                            Όσοι έχετε πάρει το 1.0 βενζίνη, έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 84 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr