-
Σ ευχαριστώ πολύ Iwsilt και απο εδώ. Εχεις δίκιο για το Volvo. Eίναι πανέμορφο αλλά νομίζω η τιμή ξεφεύγει. Πολύ θετικό που διάλεξες το Κaroq παρόλα αυτά. Σε εμάς στο style τα περιλαμβάνει όλα αυτά που έβαλες, εκτός τα varioflex και navi. Μάλλον μέσα στην εβδομάδα θα το παραγγείλω. Η ποιότητά του ειδικά στο εσωτερικό έχει μεγάλη διαφορά απο τα άλλα της κατηγορίας ίσως εκτός από τα premium suv.
-
Χαιρετώ. Ενημερωτικά, μόλις τη Τρίτη παρέλαβα ένα καινούριο TDi 1.6 και πλέον έχει και αυτό Adblue όπως το μεγαλύτερο 2λιτρο....
-
Αναμενόμενο. Καλορίζικο!
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα καλύτερα ή όχι με το Adblue, θα δείξει στη πορεία...
-
Καλησπέρα
Ύστερα από πολύμηνη αναζήτηση κατέληξα στην επιλογή του Karoq 1.0.
Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;
Θεωρώ ότι με το Cruise Control μπορείς απλά να βγάλεις φλας και να προσπεράσεις, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, με το Adaptive όμως, αν ο μπροστινός σου κόψει για κάποιον λογο, θα κόψεις κι εσύ. Ανεξάρτητα αν μπορεί να γίνει προσπέραση η οχι.
Εν ολίγοις, θα ήθελα να μπορώ να έχω και τα δύο, χωρίς το ένα όμως να ακυρώνει το άλλο. -
Ο χρήστης urubambak έγραψε:
Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;
Χωρίς να είμαι κάτοχος ακόμα, (το ψήνω), το ACC νομίζω δεν είναι standard, οπότε αν δεν το χρειάζεσαι μην το βάλεις ως extra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης urubambak έγραψε:
Καλησπέρα
Ύστερα από πολύμηνη αναζήτηση κατέληξα στην επιλογή του Karoq 1.0.
Μια ερώτηση προς τους κατόχους: υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του ACC και ενεργοποίησης απλώς του CC;
Θεωρώ ότι με το Cruise Control μπορείς απλά να βγάλεις φλας και να προσπεράσεις, αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, με το Adaptive όμως, αν ο μπροστινός σου κόψει για κάποιον λογο, θα κόψεις κι εσύ. Ανεξάρτητα αν μπορεί να γίνει προσπέραση η οχι.
Εν ολίγοις, θα ήθελα να μπορώ να έχω και τα δύο, χωρίς το ένα όμως να ακυρώνει το άλλο.Με το adaptive ενεργοποιημένο, όταν βγάλεις φλας και αρχίσεις να αλλάζεις λωρίδα, το αυτοκίνητο επιταχύνει στην επιλεγμένη ταχύτητα και προσπερνάς το αυτοκίνητο που σε 'καθυστερεί'. Γενικά το θεωρώ σύστημα φανταστικό τόσο για ευκολία όσο και για ασφάλεια.
Απλά έχω λίγο τις αμφιβολίες μου πόσο καλά θα δουλεύει σε 1.0 χειροκίνητο με το βάρος του karoq.
Εγώ το έχω σε αυτόματο κιβώτιο και έκανα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη ακουμπώντας ελάχιστα γκάζι φρένο . -
Αυτόματο πετρέλαιο η μεσαία έκδοση σε τι τιμή βγαίνει; οι αντιπροσωπείες κάνουν καμία προσφορά;
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
27280 αυτόματο ambition (που δεν την λες και μεσαία πχ δεν έχει κλίμα).
31500 έχει το καλό αυτόματο. Και από το καλό λείπουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας , το acc, οι αναδιπλούμενοι, τα φουλ λεντ, keyless , αισθητήρες παρκαρίσματος κάμερα οπισθοπορειας δλδ και αυτή δεν την λες καλοεξοπλισμενη. Αν τα βάλεις και αυτά πας στα 35600!!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Οταν αρχιζεις και φορτωνεις το karoq με εξοπλισμο, η τιμη του ανεβαινει ΠΟΛΥ αποτομα και χανει το συγκριτικο του πλεονεκτημα με το tiguan, εκτος αν σου αρεσει το karoq παρα πολυ αισθητικα ή αν θες να βαλεις πραγματα που δεν μπαινουν στο tig (π.χ. varioflex). Το karoq φαινεται να ειναι οικονομικα καλη προταση, στις φτηνες εκδοσεις ή στον χιλιαρη κινητηρα.
Ριξε μια ματια και στο ateca το οποιο στεκεται καλυτερα τιμολογιακα οταν ειναι εξοπλισμενο. -
Πραγματικά ο μόνος λόγος να πάρει κάποιος Karoq και όχι Tiguan είναι για οικονομικούς λόγους να θέλει να μείνει στα 1000κεκ.
-
Πρίν πάρει τη αύξηση ήταν VFM στα 22500 1.5 TSI Ambition. Τώρα η κοσμοκάρ το χαντάκωσε.
-
Καλημέρα σε όλους σας.
Ακριβώς έτσι είναι για το Karoq. Στα 1.000 κυβικά και με μερικά extra έως τις 17.000 ΑΛΤΠΦ είναι μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση και σίγουρα VFM (η τελική τιμή σε αυτή την περίπτωση βγαίνει 22.500 περίπου) . Με τον κινητήρα των 1.500 και με τα ίδια extra πάμε λόγω αλλαγής κλίμακας κατευθείαν 3.000 πάνω. Από την άλλη όμως επιλέγοντας προσεκτικά κάποια extra μπορείς να 'στήσεις' στα 25.500 - 26.000 ένα αρκετά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το οποίο θεωρρώ ότι από το Tiguan χάνει, ως κατασκευή, ουσιαστικά στην πίσω ανάρτηση αν και οδηγώντας το (το Karoq) μπορώ να πω ότι είναι απολύτως ικανοποιητική για ιμιάκαμπτο.
Σίγουρα το Tiguan έχει μακρά λίστα εξοπλισμού αλλά μην ξεχνάτε ότι με τα 26.000 ευρώ παίρνει κανείς και 20 άλογα λιγότερα (130) σε σχέση με το 1.5 Karoq όπως επίσης και 10 πόντους πιο μακρύ όχημα (άρα πιο άβολο για πόλη) με μικρότερο χώρο αποσκευών. Για τα 150 άλογα του Tiguan ξεκινάς από τα 28.000 ευρώ.
Προσωπικά έχω παραγγείλει το 1.000άρι με μερικά extra. Αν είχα budget 3.000 πάνω, μεταξύ των δύο, πάλι το Karoq θα έπελεγα λόγω χώρων, μικρότερου μήκους αμαξώματος, ελαφρώς χαμηλότερου βάρους και γιατί θα είχα και 20 άλογα παραπάνω.
-
Ο χρήστης theonik έγραψε:
Καλημέρα σε όλους σας.Ακριβώς έτσι είναι για το Karoq. Στα 1.000 κυβικά και με μερικά extra έως τις 17.000 ΑΛΤΠΦ είναι μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση και σίγουρα VFM (η τελική τιμή σε αυτή την περίπτωση βγαίνει 22.500 περίπου) . Με τον κινητήρα των 1.500 και με τα ίδια extra πάμε λόγω αλλαγής κλίμακας κατευθείαν 3.000 πάνω. Από την άλλη όμως επιλέγοντας προσεκτικά κάποια extra μπορείς να 'στήσεις' στα 25.500 - 26.000 ένα αρκετά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο το οποίο θεωρρώ ότι από το Tiguan χάνει, ως κατασκευή, ουσιαστικά στην πίσω ανάρτηση αν και οδηγώντας το (το Karoq) μπορώ να πω ότι είναι απολύτως ικανοποιητική για ιμιάκαμπτο.
Σίγουρα το Tiguan έχει μακρά λίστα εξοπλισμού αλλά μην ξεχνάτε ότι με τα 26.000 ευρώ παίρνει κανείς και 20 άλογα λιγότερα (130) σε σχέση με το 1.5 Karoq όπως επίσης και 10 πόντους πιο μακρύ όχημα (άρα πιο άβολο για πόλη) με μικρότερο χώρο αποσκευών. Για τα 150 άλογα του Tiguan ξεκινάς από τα 28.000 ευρώ.
Προσωπικά έχω παραγγείλει το 1.000άρι με μερικά extra. Αν είχα budget 3.000 πάνω, μεταξύ των δύο, πάλι το Karoq θα έπελεγα λόγω χώρων, μικρότερου μήκους αμαξώματος, ελαφρώς χαμηλότερου βάρους και γιατί θα είχα και 20 άλογα παραπάνω.
Συμφωνω σε ολα, εκτος απο το θεμα του χωρου αποσκευων. Με το tiguan και τους χωρους αποσκευων του εχει επικρατησει ενα κομφουζιο, για το οποιο υπευθυνη ειναι εν μερει η εταιρεια και εν μερει ο τυπος (βαζω μαζι και τα καναλια του youtube). Τα νουμερα που κυκλοφορουν ειναι απο 420 εως 615 λιτρα και αυτο οφειλεται στον τροπο που τα μετρουν (μιλαμε παντα με τα πισω καθισματα ορθια), ενω στο karoq νομιζω δινουν 520. Το καλο του tiguan ειναι οτι μπορεις να πας μπρος-πισω και να παιξεις με την γωνια της πλατης, του πισω καθισματος μεταβαλλοντας τον ογκου του πορτ μπαγαζ κατα βουληση. Αυτο νομιζω οτι δεν γινεται στο karoq.
Γενικα στο θεμα χωρου αποσκευων, νομιζω το καλυτερο ειναι να παει ο καθενας παρεα με τις βαλιτσες του (ή οτι αλλο τον ενδιαφερει να μεταφερει) και να κανει τις μετρησεις του. Πολλες φορες δεν εχει σημασια το νουμερο οσο η διαμορφωση του χωρου. -
Εγώ είχα δει και τα 2. Άσχετα με τα νούμερά, το karoq έχει το καλό πως έχει πολύ μεγάλο βάθος. Παίρνει Μεγάλες βαλίτσες όρθιες και κλείνει και η εταζέρα. Πραγματικά, εντυπωσιακό. Επίσης, τα ρυθμιζόμενα καθίσματα υπάρχουν και στο karoq σαν έξτρα. Το Tiq έχει αρκετά πιο ρηχό χώρο, ακόμα και με το διαχωριστικό εκτός, αλλά έχει μεγαλύτερο μήκος. Και τα 2 είναι τετράγωνα αλλά στο karoq λόγο και αυτών που προανέφερα φαίνεται πιο πρακτικό και κατ' επέκταση χωράει περισσότερα και πιο ογκώδη αντικείμενα.
-
Γεια σε όλους...Είμαι καινούριος στο φόρουμ και ενδιαφέρομαι για KAROQ TDI 1.6. Στην περιοχή μου δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή για test drive. Μου αρέσει και λέω να το παραγγείλω άμεσα (μια και κάνει 3 μήνες να έρθει..), απλά με φρενάρει λίγο το γεγονός ότι δεν το έχω οδηγήσει. Το αυτοκίνητο θα είναι το οικογενειακό μας, οπότε αρκετά φορτωμένο. Έχει κανείς να πει εντυπώσεις από diesel 1.6?
-
Ο 1.6TDI είναι από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες του Group και ενώ δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτό παρόλα αυτά, και δεδομένου ότι η χρήση τους θα είναι οικογενειακή, θα σε καλύψει απολύτως. Η υψηλή του ροπή εξασφαλίζει το να κρατάς σχετικά υψηλές ταχύτητες στην Εθνική με άνεση και λογική κατανάλωση (140-150χλμ/h) καθώς και ρεπρίζ απολύτως επαρκείς.
Γενικά αν έκανα πολλά χιλιόμετρα και έμενα και επαρχία θα τον επέλεγα με κλειστά μάτια.
Έχουμε στην δουλειά μου ένα Octavia 1.6TDI εδώ και 3 χρόνια με 110HP (αντί (116HP) και μας έχει καλύψει απόλυτα ακόμα και με 4 άτομα και αποσκευές. Τώρα οι νέοι TDI είναι ελαφρώς πιο πνιγμένοι λόγω νέου προτύπου ρύπων αλλά παραμένουν επαρκή σύνολα.
-
Απο πλευρας καταναλωσης , σε αυτοκινητοδρομο με μεση 160-170 εχει 7lt/100km, σε επαρχιακο 90-130 εχει γυρω στα 6/100km, στο κεντρο γυρω στα 7/100.
-
Κάνοντας μια σύντομη έρευνα αγοράς, κατέληξα ότι το Karoq και το Ateca είναι τα πιο ενδιαφέροντα σε 1.0 βενζίνη της κατηγορίας.
-
Διάβασα πιο πίσω στο παρόν θέμα για το φαινόμενο του kangarooing σε μοντέλα 1.5 βενζίνη, όπως και σε άλλα του group με αυτόν τον κινητήρα.
Όσοι έχετε πάρει το 1.0 βενζίνη, έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;
Skoda Karoq