Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 430
    • 431
    • 227 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    8613
    140207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kilomeater last edited by

      καλα χιλιόμετρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kakto last edited by

        Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
        Οι μεταλλικές απολήξεις μπαίνουν εργοστασιακα? Περίπου Πόσο κάνουν?

        Μπαίνουν εργοστασιακά σαν βασικός εξοπλισμός σε GT και GT-line . Στις άλλες εκδόσεις μπορούν να μπουν εκ των υστέρων με κόστος αγοράς περίπου 150€ και εύκολη τοποθέτηση.
        https://eshop-peugeot.cz/gb/exterior-personalisation/1553-set-of-2-chromed-exhaust-tailpipes-peugeot-new-3008-p84-new-5008-p87.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kakto last edited by

          Καλοτάξιδο ,να σου χαρίσει χαμόγελα .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chiogio last edited by

            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!Η αληθεια είναι οτι δεν χρεώθηκα τιποτα απο τα extra...μαλλον...και εξηγουμαι: πηγα σε 5 αντιπροσωπειες (Βολο, Λαρισα, Τρικαλα, Θεσ/κη, Καβαλα). Ολες, μου ειπαν τα εξης για την εκδοση που σας ειπα: 35100 αρχικη μείων 1200 οφελος αποσυρσης( εαν δεν ειχες αμαξι για αποσυρση το εκαναν με δικο τους οχημα και σου αφαιρουσαν 1000) μείων 600 με 800 ευρω εκπτωση της αντιπροσωπειας. οποτε εβγαινε ενα συνολο 33300 με 33500 ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΧΤΡΑ!!! και ειπα να περασω στην αντεπιθεση γιατι η αληθεια ειναι οτι ο εξοπλισμος της allure δεν αξιζει τοσα χρηματα και η gt line ειχε 1500 παραπανω...και λεω οτι κερδισω. μετα απο διαπραγματευσεις (οχι πολυ σκληρες θα ελεγα) κατεληξα με ολα τα εχτρα που σας ανεφερα και μειων 1000 ακομη ευρω οποτε φτασαμε στο εξαιρετικο (για μενα) 32500. και πηρα σχεδον οτι εχει η gt line. κερδισαν και αυτοι αλλα σιγουρα κερδισα κι εγω παρα πολυ! παντως για οποιον θελει να παρει το αυτοκινητο παιδια ειναι φοβερο σε ολα του. ειναι ενα καθαρα οικογενειακο αυτοκινητο με πολυ μεγαλους χωρους, πανεμορφο με εξαιρετικο 8αρι κιβωτιο και οσον αφορα τον κινητηρα ειναι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΟΣ και αδειο και φορτωμενο. Εμενα τουλαχιστον δεν θα με ενδιεφερε με τα παιδια μου μεσα να πηγαινω ουτε με 170 ουτε με 180 στην εθνικη. Τωρα για τα extra τι να σου πω... απο εναν τιμοκαταλογο που μου εδωσαν: αποληξεις 150Ε, ΚΑΜΕΡΑ 280Ε, ΠΑΤΑΚΙΑ 120Ε, ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ 300Ε ΚΑΙ SERVICE....ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ils last edited by

              Ο χρήστης chiogio έγραψε:
              ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!Η αληθεια είναι οτι δεν χρεώθηκα τιποτα απο τα extra...μαλλον...και εξηγουμαι: πηγα σε 5 αντιπροσωπειες (Βολο, Λαρισα, Τρικαλα, Θεσ/κη, Καβαλα). Ολες, μου ειπαν τα εξης για την εκδοση που σας ειπα: 35100 αρχικη μείων 1200 οφελος αποσυρσης( εαν δεν ειχες αμαξι για αποσυρση το εκαναν με δικο τους οχημα και σου αφαιρουσαν 1000) μείων 600 με 800 ευρω εκπτωση της αντιπροσωπειας. οποτε εβγαινε ενα συνολο 33300 με 33500 ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΧΤΡΑ!!! και ειπα να περασω στην αντεπιθεση γιατι η αληθεια ειναι οτι ο εξοπλισμος της allure δεν αξιζει τοσα χρηματα και η gt line ειχε 1500 παραπανω...και λεω οτι κερδισω. μετα απο διαπραγματευσεις (οχι πολυ σκληρες θα ελεγα) κατεληξα με ολα τα εχτρα που σας ανεφερα και μειων 1000 ακομη ευρω οποτε φτασαμε στο εξαιρετικο (για μενα) 32500. και πηρα σχεδον οτι εχει η gt line. κερδισαν και αυτοι αλλα σιγουρα κερδισα κι εγω παρα πολυ! παντως για οποιον θελει να παρει το αυτοκινητο παιδια ειναι φοβερο σε ολα του. ειναι ενα καθαρα οικογενειακο αυτοκινητο με πολυ μεγαλους χωρους, πανεμορφο με εξαιρετικο 8αρι κιβωτιο και οσον αφορα τον κινητηρα ειναι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΟΣ και αδειο και φορτωμενο. Εμενα τουλαχιστον δεν θα με ενδιεφερε με τα παιδια μου μεσα να πηγαινω ουτε με 170 ουτε με 180 στην εθνικη. Τωρα για τα extra τι να σου πω... απο εναν τιμοκαταλογο που μου εδωσαν: αποληξεις 150Ε, ΚΑΜΕΡΑ 280Ε, ΠΑΤΑΚΙΑ 120Ε, ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ 300Ε ΚΑΙ SERVICE....ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!

              φιλε μου καλοτάξιδο .Εσυ δλδ τα 32500e για 1.2-3κυλινδρο τα θεωρείς καλα λεφτά ;

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kilomeater last edited by

                Μα τι του λες τώρα του ανθρώπου....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ils last edited by

                  Γιατί ακούω ότι να ναι

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chiogio last edited by

                    Σε ευχαριστω παρα πολυ ils! Το μόνο που θα σου απαντησω είναι οτι δυστυχώς οποιος δεν θελει να καταλαβει καποια πραγματα δεν θα τα καταλαβει ποτε. Οσα μηνυματα και να στειλω, οσες ωρες και να του εξηγω! Ετσι κι αλλιως το τελευταιο που με ενδιαφερει ειναι να πεισω κάποιον να παρει το αυτοκινητο. ελπιζω να εχεις πολυ μεγαλυτερο, ασφαλεστερο, ομορφοτερο, ανετο και φυσικα γρηγοροτερο αυτοκινητο απο αυτο. καλο βραδυ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ils last edited by

                      Παρεξηγηθηκες και σου ζήτω συγγνώμη δεν ήταν αυτό ο σκοπός μου

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chiogio last edited by

                        Αληθεια δεν παρεξηγηθηκα καθολου! Νομιζω ομως οτι στεκεσαι σε ενα πραγμα και παραβλεπεις 100. Αλλωστε αν διαβασες, πρωτος ειπα οτι αυτη η εκδοση ειναι αληθεια οτι δεν αξιζει τα λεφτα της. με τα εχτρα ομως θεωρω οτι εκανα μια καλη επιλογη για τις αναγκες της οικογενειας μου. Παντα θα υπαρχουν καλυτερες και χειροτερες επιλογες. πιστεψε με ομως....μονο στο μυαλο σου υπαρχει διαφορα στο 3κιλυνδρο απο το 4κιλυνδρο. ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΜΙΑ. Και σου μιλαει ενας ανθρωπος που για πρωτο αυτοκινητο εδω και 8 χρονια εχει ενα audi rs5 4.2 450 ps (ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΟΥΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ). Για να σε προλαβω το λεω...οπως και να χει χαρηκα για τη κουβεντα μας. καλο βραδυ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ils last edited by

                          Τώρα τι μου συγκρίνεις ;12 χρονια κάτοχος Audi ημουν .

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chiogio last edited by

                            Δεν συγκρινα κατι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ο χρήστης ils έγραψε:
                              Τώρα τι μου συγκρίνεις ;12 χρονια κάτοχος Audi ημουν .

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Εδώ που τα λέμε έχει δίκιο δεν συγκρινε τίποτα!
                              Όσο για το 1.2 τρικυλινδρο που γίνεται συχνά θέμα για το αν αξίζει τα 30+ χιλιάρικα να πούμε ότι αγοράζουμε αμάξι και όχι κινητήρα !
                              Δλδ αγοραζεις και εμφάνιση και ανεση και στησιμο και ποιότητα κατασκευής και πολλά άλλα.
                              Αν ο κινητήρας κινεί αυτόν και την οικογένεια του με ασφάλεια και άνεση σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια ποιο το πρόβλημα;
                              Ή τελικά το πρόβλημα είναι στο σηματακι και ήταν από την Αγία Τριάδα θα ήταν δικαιολογημένα τα 35?
                              Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                elplat last edited by

                                chiogio καλοτάξιδο!!!!
                                Ζηλεύω!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Το 1.200cc πλεον σημαινει μεγαλυτερη ιπποδυναμη απο το παρελθον αλλα εχουν ανεβει και τα κιλα των αυτοκινητων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    τα κιλα των σημερινων αμαξιων εχουν ανεβει απο το 1990-2000 αλλα εχουν ξανακατεβει από το 2000-2010. Φυσικα από το 90-00 είμαστε ενα 35% πάνω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      elplat last edited by

                                      Tiger και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Θεωρώ ότι ο 1200 όπως και ο 1500 diesel είναι οριακοί για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου. Το 3008 όμως, κατά τη γνώμη μου, δε το αγοράζεις με βάση τη λογική αλλά με τη καρδιά. Αν λοιπόν τα κουκιά δε φτάνουν για τα 1600 ή το 2000 diesel και σε τελική ανάλυση σε καλύπτουν οι μικροί κινητήρες τότε το φτιάχνεις με τον εξοπλισμό που θέλεις και όλα καλά....
                                      Και εγώ αν μπορούσα να ανέβω πάνω (αρκετά πάνω...) από 30000€ θα έκανα αυτό που έκανε και ο chiogio. GT line 1500 diesel αυτόματο. Δυστυχώς με τα χιλιόμετρα που κάνω η βενζίνη απορρίπτεται

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sotpit last edited by

                                        Σαφώς και αξίζει τα λεφτά του γιατί είναι θαύμα τεχνολογίας πώς με τόσο μικρό και ελαφρύ κινητήρα έχει τόσο καλές επιδόσεις και οικονομία.Ο κινητήρας δεν είναι σαν το 1200ρακι zastava πριν από 40 χρόνια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Προσωπικά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την ερώτηση: 'μα καλά τόσα λεφτά για 3κυλινδρο / 1.200αρη' κλπ. Τι σημασία έχουν τα κυβικά και οι κύλινδροι στην σημερινή εποχή? Σημασία έχει η απόδοση του κινητήρα και οι επιδόσεις.

                                          Δηλαδή εάν αντί για 3κυλινδρο 1.200αρη είχε έναν κινητήρα 4κυλινδρο, 1.800αρη με 120 ίππους και μικρότερη ροπή, θα ήταν ΟΚ η τιμή του?

                                          Μπορούμε να πούμε ότι είναι 'πολλά τα λεφτά για μόνο 130 ίππους και αυτές τις επιδόσεις', αυτό έχει νόημα σαν πρόταση (άσχετα εάν κάποιος συμφωνεί ή όχι), αλλά οι κύλινδροι και τα κυβικά δεν κατανοώ πως σχετίζονται με την τιμή.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ils last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                            Προσωπικά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την ερώτηση: 'μα καλά τόσα λεφτά για 3κυλινδρο / 1.200αρη' κλπ. Τι σημασία έχουν τα κυβικά και οι κύλινδροι στην σημερινή εποχή? Σημασία έχει η απόδοση του κινητήρα και οι επιδόσεις.

                                            Δηλαδή εάν αντί για 3κυλινδρο 1.200αρη είχε έναν κινητήρα 4κυλινδρο, 1.800αρη με 120 ίππους και μικρότερη ροπή, θα ήταν ΟΚ η τιμή του?

                                            Μπορούμε να πούμε ότι είναι 'πολλά τα λεφτά για μόνο 130 ίππους και αυτές τις επιδόσεις', αυτό έχει νόημα σαν πρόταση (άσχετα εάν κάποιος συμφωνεί ή όχι), αλλά οι κύλινδροι και τα κυβικά δεν κατανοώ πως σχετίζονται με την τιμή.

                                            με αυτή τη λογική αν αύριο βγάλουν ένα 500αρι με 200αλογα και 50000e να πάμε να το πάρουμε .Φιλε μου η απλή λογική λέει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας με αυτό το βάρος του οχήματος ζορίζεται .Το ζορισμα αυτό μακροπρόθεσμα δεν είναι καλο .Δεν μπορώ να πιστέψω ότι με 150-200000 θα είναι αξιόπιστος κινητήρας .

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 227 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr