-
spritmonitor, αλλιώς σειρές Φουριέ.
-
Ναι παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο αλλα δειχνει μια εικονα.
Ειναι ας πουμε, η καμπυλη καταναλωσης ιπποδυναμη.
Οταν ολοι οι αλλοι παραγοντες ειναι σταθεροι ισχυει αυτο που ειπα. Δειχνει τον συντελεστη καταναλωσης και αμαξωματος.
Στην πραγματικοτητα ομως υπαρχουν και αλλοι παραγοντες και πιθανοτατα δεν θα ναι 4,8 αλλα δειχνει το υψος της αναλογιας.
Ειναι πολυ λιγα τα 7,5 πραγματικη καταναλωση για σουβ και 140τουρμπατα αλογα.
-
ναι όμως είναι σχετικά ελαφρύ ετσι ? περίπου 1100 kg και δικινητο
-
Το οτι ειναι ελαφρυ μονο θετικο ειναι απο καθε αποψη
-
https://www.tromaktiko.gr/90278/ntizel- ... teri-timi/ ......θα σε βοηθησει αν θελησεις να διασταυρωσεις το τοπ της αγορας σε ντιζελ....περιγραφη!! βασικος εξοπλισμος!! τεχνικη περιγραφη!! τιμη!! τελη και τεκμηρια!!.....καλη επιλογη!!!
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
https://www.tromaktiko.gr/90278/ntizel- ... teri-timi/ ......θα σε βοηθησει αν θελησεις να διασταυρωσεις το τοπ της αγορας σε ντιζελ....περιγραφη!! βασικος εξοπλισμος!! τεχνικη περιγραφη!! τιμη!! τελη και τεκμηρια!!.....καλη επιλογη!!!Το άρθρο δε λέει κάτι ιδιαίτερο, άσε που κανένα από αυτά δεν είναι στις προτιμήσεις του geok..
-
εκτός απ αυτό όλα είναι off budget. Και μην αρχίσουμε με την λογική βάλε άλλα 2000 και πάρε κάτι άλλο. Εμένα τα 2.000 μου μπήκαν για να φθάσω τα 20.000 αν προσθέσουμε και τα τεκμήρια.
-
Ο χρήστης geok έγραψε:
εκτός απ αυτό όλα είναι off budget. Και μην αρχίσουμε με την λογική βάλε άλλα 2000 και πάρε κάτι άλλο. Εμένα τα 2.000 μου μπήκαν για να φθάσω τα 20.000 αν προσθέσουμε και τα τεκμήρια.Για vitara σε βλέπω, πάρε το χιλιάρι τετρακούνα.
Αν θες και οικονομία, μπορείς να ψάξεις μήπως έχει ξεμείνει κανένα προηγούμενο vitara και s-cross σε diesel.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
εκτός απ αυτό όλα είναι off budget. Και μην αρχίσουμε με την λογική βάλε άλλα 2000 και πάρε κάτι άλλο. Εμένα τα 2.000 μου μπήκαν για να φθάσω τα 20.000 αν προσθέσουμε και τα τεκμήρια.
Για vitara σε βλέπω, πάρε το χιλιάρι τετρακούνα.
Αν θες και οικονομία, μπορείς να ψάξεις μήπως έχει ξεμείνει κανένα προηγούμενο vitara και s-cross σε diesel.
Για προηγουμενο εναπομειναν συμφωνω και εγω ..... γιατι τα χιλιαρια τωρα δοκιμαζονται θα ξερουμε αν ειναι ανθεκτικα σε καμια 5ετια.....και εμενα το μπατζετ και τα τεκμηρια ητανε για 20000...αλλα εχω τον κουμπαρο μου σε συνεργειο και μου ειπε για τετοια αμαξια το καλυτερο ειναι ντιζελ απο 1600 και πανω και αν θελεις βενζινα απο 1400 και πανω αλλα να ξερεις θα πρεπει να κανεις κουμπαρο και εναν βενζινα!!!....οποτε αναγκαστικα ανεβασα ενα διχιλιαρο το μπατζετ μου ωστε να μπορεσω να παρω αμαξι με χωρους και σωστο κινητηρα......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
εκτός απ αυτό όλα είναι off budget. Και μην αρχίσουμε με την λογική βάλε άλλα 2000 και πάρε κάτι άλλο. Εμένα τα 2.000 μου μπήκαν για να φθάσω τα 20.000 αν προσθέσουμε και τα τεκμήρια.
Για vitara σε βλέπω, πάρε το χιλιάρι τετρακούνα.
Αν θες και οικονομία, μπορείς να ψάξεις μήπως έχει ξεμείνει κανένα προηγούμενο vitara και s-cross σε diesel.
Για προηγουμενο εναπομειναν συμφωνω και εγω ..... γιατι τα χιλιαρια τωρα δοκιμαζονται θα ξερουμε αν ειναι ανθεκτικα σε καμια 5ετια.....και εμενα το μπατζετ και τα τεκμηρια ητανε για 20000...αλλα εχω τον κουμπαρο μου σε συνεργειο και μου ειπε για τετοια αμαξια το καλυτερο ειναι ντιζελ απο 1600 και πανω και αν θελεις βενζινα απο 1400 και πανω αλλα να ξερεις θα πρεπει να κανεις κουμπαρο και εναν βενζινα!!!....οποτε αναγκαστικα ανεβασα ενα διχιλιαρο το μπατζετ μου ωστε να μπορεσω να παρω αμαξι με χωρους και σωστο κινητηρα......
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να θυμηθω να ρωτησω τον βενζινα απεναντι αν θελει να του βαφτισω το παιδι. ή στη ανάγκη κανενα πάκι βραδυνο
-
-
kdeligior εσύ σε τι είχες καταλήξει?
Ωστόσο διαβάζω σε γνωστό γερμανικό σάιτ, σε σύνολο 68 χρηστών μέση κατανάλωση 7,3. Θα το ψάξω λίγο ακόμα εάν η μικτή κατανάλωση δεν ξεπερνά το 8-8,5 θα τσιμπήσω το 1.4 γιατί το θέλω δυνατό. Εάν πάλι στραβώσει το πράγμα εδώ είμαι και εδώ είστε θα ξαναεπανέλθω.
Όσον αφορά το δίλημμα βενζίνη η πετρέλαιο: Σαν τρελός ήθελα πετρέλαιο. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι: η λίγο παραπάνω κατανάλωση της βενζίνης μήπως καλύπτεται από το κόστος αγοράς του πετρελαιοκίνητου και επίσης τυχόν προβλημάτων που όπως και να το κάνουμε είναι πιο περίπλοκοι κινητήρες από την βενζίνη? -
Ο χρήστης geok έγραψε:
kdeligior εσύ σε τι είχες καταλήξει?
Ωστόσο διαβάζω σε γνωστό γερμανικό σάιτ, σε σύνολο 68 χρηστών μέση κατανάλωση 7,3. Θα το ψάξω λίγο ακόμα εάν η μικτή κατανάλωση δεν ξεπερνά το 8-8,5 θα τσιμπήσω το 1.4 γιατί το θέλω δυνατό. Εάν πάλι στραβώσει το πράγμα εδώ είμαι και εδώ είστε θα ξαναεπανέλθω. [emoji14]
Όσον αφορά το δίλημμα βενζίνη η πετρέλαιο: Σαν τρελός ήθελα πετρέλαιο. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι: η λίγο παραπάνω κατανάλωση της βενζίνης μήπως καλύπτεται από το κόστος αγοράς του πετρελαιοκίνητου και επίσης τυχόν προβλημάτων που όπως και να το κάνουμε είναι πιο περίπλοκοι κινητήρες από την βενζίνη?Εμενα στην περιοχη μου κανει θραυση το πετρελαιο....ολοι εχουνε σχεδον....ημουνα απο τους ελαχιστους που ειχα βενζινη λογω δυσκολιων.....τωρα που χτυπησα και εγω πετρελαιο στανιαρα.....τους παρατηρω τοσα χρονια και εχουνε ξενιασει απο αμαξι....δεν γνωριζω αν ειναι πιο ευπρεπης σε ζημιες ο πετρελαιοκινητηρας αλλα εγω το δικο εβλεπα πιο συχνα στο συνεργειο παρα αυτων....και μιλαμε για τεχνολογιες euro4 και euro5.....φαντασου το euro6d temp....ποσο πιο σκυλι θα ειναι.....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν ισχυει αυτο, τα ευρο 6 εχουν πολλα περισσοτερα συστηματα αντιρυπανσης με πιθανοτητες βλαβων. Επισης οι κινητηρες ειναι πιο φιμωμενοι.
Τα ευρο 4 ειναι τοσο ρυπογονα οσο δε φανταζεσαι. Θα επρεπε να φυγουν απο τους δρομους. -
Ο χρήστης geok έγραψε:
kdeligior εσύ σε τι είχες καταλήξει?
Ωστόσο διαβάζω σε γνωστό γερμανικό σάιτ, σε σύνολο 68 χρηστών μέση κατανάλωση 7,3. Θα το ψάξω λίγο ακόμα εάν η μικτή κατανάλωση δεν ξεπερνά το 8-8,5 θα τσιμπήσω το 1.4 γιατί το θέλω δυνατό. Εάν πάλι στραβώσει το πράγμα εδώ είμαι και εδώ είστε θα ξαναεπανέλθω.
Όσον αφορά το δίλημμα βενζίνη η πετρέλαιο: Σαν τρελός ήθελα πετρέλαιο. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι: η λίγο παραπάνω κατανάλωση της βενζίνης μήπως καλύπτεται από το κόστος αγοράς του πετρελαιοκίνητου και επίσης τυχόν προβλημάτων που όπως και να το κάνουμε είναι πιο περίπλοκοι κινητήρες από την βενζίνη?Το ίδιο πολύπλοκοι είναι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Δεν είναι τα πάντα εξελάκια όμως. Πρέπει να σκεφτόμαστε και το πως νιώθεις τον κάθε κινητήρα στον δρόμο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
kdeligior εσύ σε τι είχες καταλήξει?
Ωστόσο διαβάζω σε γνωστό γερμανικό σάιτ, σε σύνολο 68 χρηστών μέση κατανάλωση 7,3. Θα το ψάξω λίγο ακόμα εάν η μικτή κατανάλωση δεν ξεπερνά το 8-8,5 θα τσιμπήσω το 1.4 γιατί το θέλω δυνατό. Εάν πάλι στραβώσει το πράγμα εδώ είμαι και εδώ είστε θα ξαναεπανέλθω. [emoji14]
Όσον αφορά το δίλημμα βενζίνη η πετρέλαιο: Σαν τρελός ήθελα πετρέλαιο. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι: η λίγο παραπάνω κατανάλωση της βενζίνης μήπως καλύπτεται από το κόστος αγοράς του πετρελαιοκίνητου και επίσης τυχόν προβλημάτων που όπως και να το κάνουμε είναι πιο περίπλοκοι κινητήρες από την βενζίνη?Το ίδιο πολύπλοκοι είναι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Δεν είναι τα πάντα εξελάκια όμως. Πρέπει να σκεφτόμαστε και το πως νιώθεις τον κάθε κινητήρα στον δρόμο.
Συμφωνω...πραξε οπως σε αναπαυει....οτι σου αρεσει...εσυ θα το οδηγεις και θα το συντηρεις οποτε...μην με ακους εμενα...εγω πηρα αυτο που ηθελα και ειμαι ευχαριστημενος... Παντως οτι και να αποφασισεις σου ευχομαι να ειναι καλοριζικο και καλοταξιδο και να σου φερνει μονο χαμογελα....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Δεν ισχυει αυτο, τα ευρο 6 εχουν πολλα περισσοτερα συστηματα αντιρυπανσης με πιθανοτητες βλαβων. Επισης οι κινητηρες ειναι πιο φιμωμενοι.
Τα ευρο 4 ειναι τοσο ρυπογονα οσο δε φανταζεσαι. Θα επρεπε να φυγουν απο τους δρομους.Φιλε μου δεν με ενδιαφερει για τα euro4 και euro5.....εγω του ειπα την αποψη μου στο τι πιστευω οτι πρεπει να αγορασει σαν κινητηρα για ενα suv....απο εκει περα εγω πηρα ενα συγχρονο πετρελειοκινητηρα οου συμφωνα με τις νορμες της ευρωπης αυτην την στιγμη ειναι οτι πιο καθαρο κυκλοφορει και σε πετρελαιο και σε βενζινη....οποτε πανε πιασε τους αλλους με τους παλιοτερους κινητηρες στην ελλαδα της κρισης και το παρταλισμου και πες τους τις θεωριες σου για το οτι πρεπει να τους απαγορευσει το κρατος να κινουνε τα αμαξια τους χωρις να τους προτεινει καμια αλλη αντιλυση.....θα σε περασουνε για γραφικο
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
kdeligior σε ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σου, ωστόσο σε ρώτησα κάτι και πριν που μάλλον δεν θα το είδες! από περιέργεια και μόνο εσύ τι αμάξι έχεις??
-
Γιατι θυμωνεις, ειπες την αποψη σου και εγω τη δικη μου.
Ειπα οτι αυτο που λες δεν ισχυει, τα νεα ντιζελ ειναι περισσοτερο πολυπλοκα και με διαφορα συστημστα αντιρυπανσης τα οποια αυξανουν την πολυπλοκοτητα της καυσης και της ακπομπης καυσαεριων απο οτι παλαιοτερα στα ντιζελ που γεμιζαν καρκινο τον αερα.Δεν ειπα οτι κρατος πρεπει να τους τιμωρησει. Απο που προκυπτει κατι τετοιο.
Να σου πω κατι που ισως σε σοκαρει; και το νεο σου ευρο 6 ντιζελ μολυνει σχεδον οσο τα ευρο 4 και σε καποια χρονια αν ξεκινησει ευρωπαϊκη κεντρικη πολιτικη ισως απαγορευτει και το δικο σου να μπει στο κεντρο των μεγαλων πολεων.
Εδω υπαρχουν δυο πραγματικοτητες, οτι εσυ εκανες τη αγορα σου με σκοπο να παρεις ενα καθαρο αυτοκινητο, παρολο που ακουγεται απο παντου οτι το ντιζελ θα κοπει σταδιακα, ειπες γραφικοι θα ειναι αυτοι.
Η αλλη ειναι οτι σχεδον κανεις δεν γνωριζει ουτε και εγω πριν λιγο καιρο πως το αυτοκινητο σου μοιραζει καρκινο καθως εχει προγραμματιστει για αυτο διοτι αν ηταν οντως πολυ καθαρο τα μηχανικα του μερη θα χαλασουν πολυ γρηγορα, υπερβολικα γρηγορα και ετσι ουτε αξιοπιστια θα ειχες ουτε τιποτα. Για αυτο μερικες φορες ειναι οντως πολυ καθαρο και μετα ενεργοποιηται μια διαφορετικη ρυθμιση η οποια προσπαθει να προστατεψει τα μηχανικα μερη και ετσι οι ρυποι αυξανονται δεκαδες φορες παραπανω απο το οριο. Αυτο το γνωριζουν οι αρχες διοτι ειναι νομιμο, για αυτο συζητηται η σταδιακη καταργηση τους στις πολεις.
Δεν κατηγορω εσενα, εσυ εκανες την καλυτερη δυνατη αγορα για τις αναγκες σου. Περιγραφω ομως την πραγματικοτητα της καταστασης.Οσο για το προσβλητικο σχολιο του γραφικος, ξερεις ποσοι ανθρωποι ανιδεοι και ασχετοι με περνουν για γραφικο σε διαφορα θεματα. Το εχω συνηθισει, αυτοι αραγε εχουν συνηθισει την ανιδεοτητα τους και το βλεμμα που εχουν οταν δεν καταλαβαινουν;
-
και μία τελευταία για τώρα ερώτηση: επειδή δεν έχω συναναστραφεί έως τώρα με κάποιο αντιπρόσωπο καθώς έκανα επιλογές μεταχειρισμένων, υπάρχει περίπτωση να πετύχεις καλύτερη τιμή από αυτή που δίνει π.χ. στην συγκεκριμένη περίπτωση η suzuki στο επίσημο σαιτ της, από τους αντιπροσώπους ή είναι φιξ ότι γράφει?
μετάβαση σε πρώτο SUV