-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ΑρΕς
φαν, αιμα θα σε παω με τα δικουναΣε ΣΟΥΒ, γιατι σε χαμηλό θα με αγαπάς!
Σε ΣΟΥΒ το έχω πει πολλάκις (όχι ο μ@λακας), η 1η μου επιλογή θα ήταν 4κουνα Σ κρος (ή Βιτ) με αυτόματο...ας όψεται η τιμολόγηση του Σφακ με τον Τσίπρους!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν έχει κανονικά κοντά.Απλα κρατάει τη πρώτη στο κιβώτιο.
Δεν έχει παρουσιαστεί trailhawk,βενζινη.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
γατοζ δεν νομιζει
https://www.jeep.com/renegade/capability.html
κανονικα κοντα λενε...
και εχουν ανακοινωσει 1.3 180 τρέιλχόουκ
https://www.automotiveworld.com/news-re ... act-sheet/ΑρΕς
φαν, ολο κατι σουξου μουξου εισαι με κουνιστα αψηλα...
συνελθε γιατι θα δωσεις τα γιουρα σου και μετα θα ξαναβλεπεις το βουνο απο τη τιβι -
Δίκιο έχει ο kostis20. 'Προσομοίωση' είναι, δεν έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δίκιο έχει ο kostis20. 'Προσομοίωση' είναι, δεν έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.και αυτο γιατι το λενε ρε συ δια?
- Its Jeep Active Drive Low 4x4 System features a low-range single-speed power transfer unit and a 20:1 crawl ratio for added control when off-roading
or pulling a boat out of a lake.*
- Its Jeep Active Drive Low 4x4 System features a low-range single-speed power transfer unit and a 20:1 crawl ratio for added control when off-roading
-
20 προς 1; Οι άλλοι έχουν από 1,8 ως 4-5 προς 1.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Εκτός από τα δύο εξουσιοδοτημένα(Χανιαδάκη, Autoone), σε ποια άλλα συνεργεία εντός του νομού Αττικής πηγαίνετε τα Renegade σας ;Autoone είχα πάει το Panda μία φορά. Δεν το ξαναπήγα. Δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος και μου έκαναν και ζημιές χοντρές που τις πήρα πρέφα μετά από κάποιες μέρες. Τσαπατσούλιδες και όλα στο πόδι.
-
Γάτε θα σε μαλώσω. Δεν είδες που γράφει single speed? Δεν έχει διπλό κιβώτιο (κοντό-μακρύ). Απλή κρατάει την 1η που είναι 20:1 (η σχέση της ίδιας της ταχύτητας επί την τελική σχέση προφανώς).
Το Wrangler που έχει πραγματικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού δες πως περιγράφεται:
The Rock-Trac transfer case features 4x4 high and low modes for different situations. Use 4x4 4H (high-range) when you take your Jeep Brand vehicle off paved roads and onto loose terrain. You can shift on-the-fly from two-wheel drive to four-wheel high and back again at highway speeds of up to 55 mph. Once in 4x4 high, the transfer case delivers a 50/50 split of torque to the front and rear axles for the extraordinary traction that has made Jeep Brand vehicles such legendary four-by-four machines. Remember, this system should only be used on slippery or loose surfaces like ice, dirt, gravel, or snow-covered roads while in part-time locked mode. The 4x4 low mode delivers the low-speed required for tough off-road or towing situations–locking the front and rear driveshafts. An exceptional 73.1:1 crawl ratio with the manual transmission allows for a controlled 1/2 mph cruise up the rocks.
-
μετανοω...
τοις πραγμασι, το 20 ρέσιο ειναι η 1η χ τη τελικη...
μουφαααααααααααααααααααααα
αρα τζιμνυ.
μονονΑρΕς
μεχρι να ερθουν τα έιμπαχ να αψηλωσουμε και ημεις...ΑρΕς βερ 1.1
κυριοι, γιγνωσκει καποιος που βρισκωμε malatesta kobra 215/60/17? ο κος μαλατεστας αγνοει τα μέιλ μου
επισης τι διαφορες εχει το κοάλα με το κομπρα?ΑρΕς βερ 1.2
ε ρε να τα ακουμπαγα για κοντα στο ρενε και να το καταλαβαινα μετα... γλεντια γατέικα θα ειχαμε... -
Επειδή είναι 9άρι όμως, λογικά η 1η θα είναι πολλυυυυυύ κοντή. Οπότε θα πρέπει να είναι δυνατό.
Malatesta: http://www.e-elastika.gr/products/?manufactorer=18
Θεσσαλονίκη μεν, στέλνει Αθήνα δε.Εγώ πάντως θα προτιμούσα ένα Goodyear Wralnger ή κανένα Goodrich.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εκτός από τα δύο εξουσιοδοτημένα(Χανιαδάκη, Autoone), σε ποια άλλα συνεργεία εντός του νομού Αττικής πηγαίνετε τα Renegade σας ;
Autoone είχα πάει το Panda μία φορά. Δεν το ξαναπήγα. Δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος και μου έκαναν και ζημιές χοντρές που τις πήρα πρέφα μετά από κάποιες μέρες. Τσαπατσούλιδες και όλα στο πόδι.
Και εγώ είχα κακή εμπειρία τη μία και μοναδική φορά που επισκέφτηκα το service τους, παρόλο που το αμάξι αγοράστηκε από εκεί.Από τότε και έπειτα πηγαίνω στο Χανιαδάκη αλλά θα ήθελα να ξέρω ποιες άλλες αξιόπιστες επιλογές έχω!
-
Αν είχες fiat θα υπήρχε επιλογή εξουσιοδοτημένου, αλλά με την Jeep δεν ξέρω τι παίζει με τα εξουσιοδοτημένα.
Και ίσως πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι γιατί το Renegade το έχω στα υπόψη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επειδή είναι 9άρι όμως, λογικά η 1η θα είναι πολλυυυυυύ κοντή. Οπότε θα πρέπει να είναι δυνατό.Malatesta: http://www.e-elastika.gr/products/?manufactorer=18
Θεσσαλονίκη μεν, στέλνει Αθήνα δε.Εγώ πάντως θα προτιμούσα ένα Goodyear Wralnger ή κανένα Goodrich.
στο λαστιχο σε επιασα εγω: δεν εχει τη διασταση - μιλαμε δεν υπαρχει πουθενα ενω τη βγαζει η εταιρεια. και η αναγομωση της μαλατεστα ειναι απολυτο εργαλειο για χωμα-λασπη-χιονι. τα αλλα ειναι ημιμετρα. απλα πρεπει να βαζεις πριν μπεις στο χωμα και να τα βγαζεις μετα ή να πηγαινεις με ταχυτητα c50 απο τα παλια με τη 1η πανω.
επειδη εχει 9αρι το ρενε δεν λεει τπτ
τελικη σχεση με 1η ειναι 20.47 - αυτο διαφημιζουν, ενα αυτοματο ντηζελ βιταρα εχει 16.12 με ενα 260 λιγοτερο βαρος και καλυτερη τετρα... ακομη και η βενζινη μανιουαλ εχει 15.6 και -445(!!!) κιλα απο το ρενε. (1185 το βιτ μαν-τετρα-βενζ, 1370 το βιτ αυτο-τετρα-πετρ 1630 ρενε τραιλ) -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν είχες fiat θα υπήρχε επιλογή εξουσιοδοτημένου, αλλά με την Jeep δεν ξέρω τι παίζει με τα εξουσιοδοτημένα.Και ίσως πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι γιατί το Renegade το έχω στα υπόψη.
Εξουσιοδοτημένα είναι μόνο αυτά τα δύο!Εγώ ψάχνω κάποια μη εξουσιοδοτημένα αλλά ποιοτικά και με σωστή, επαγγελματική συμπεριφορά!
Ψάχνεις crossover; -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
δεν εχει τη διαστασηSorry, δεν κοίταξα διάσταση. Νόμιζα απλά δεν μπορούσες να βρεις Malatesta γενικότερα.
τα αλλα ειναι ημιμετρα
Δεν θα το έλεγα. Σε off road trials χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές μάρκες. Το πρόβλημα είναι ότι στην διάσταση σου δεν βγαίνουν τα extreme των μεγάλων κατασκευαστών. Cooper ίσως;
επειδη εχει 9αρι το ρενε δεν λεει τπτ
τελικη σχεση με 1η ειναι 20.47 - αυτο διαφημιζουν, ενα αυτοματο ντηζελ βιταρα εχει 16.12 με ενα 260 λιγοτερο βαρος και καλυτερη τετρα... ακομη και η βενζινη μανιουαλ εχει 15.6 και -445(!!!) κιλα απο το ρενε. (1185 το βιτ μαν-τετρα-βενζ, 1370 το βιτ αυτο-τετρα-πετρ 1630 ρενε τραιλ)Σε κανένα δεν είναι πρόβλημα η δύναμη, όλα τους άνετα θα σπινάρουν και τους 4 τροχούς. Απλά η βραδυπορία έχει τα πλεονεκτήματά της όταν θες να περάσεις ένα δύσκολο εμπόδιο ή σε μια κατηφόρα.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αν είχες fiat θα υπήρχε επιλογή εξουσιοδοτημένου, αλλά με την Jeep δεν ξέρω τι παίζει με τα εξουσιοδοτημένα.
Και ίσως πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι γιατί το Renegade το έχω στα υπόψη.
Εξουσιοδοτημένα είναι μόνο αυτά τα δύο!Εγώ ψάχνω κάποια μη εξουσιοδοτημένα αλλά ποιοτικά και με σωστή, επαγγελματική συμπεριφορά!
Ψάχνεις crossover;Έβαλες καλό θέμα γιατί και εμένα με ενδιαφέρει πολύ το θέμα των συνεργείων. Θα το κοιτάξω και εγώ και αν βρω κάτι καλό θα σου πω.
Δεν ψάχνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Είμαι σε φάση σκέψεων κάποια στιγμή **αθόρυβα **να κάνω ανταλλαγή το Fabia με κάτι τέτοιο:
https://www.car.gr/20293944-jeep-renega ... tude-140hpΚαι μετά να πάω στην πυλωτή να το παρκάρω και να γίνει της κ@ργιόλας.
Βασικά δεν θέλω και πολύ. Στο τσακ κρατιέμαι. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ΑρΕς
φαν, ολο κατι σουξου μουξου εισαι με κουνιστα αψηλα...
συνελθε γιατι θα δωσεις τα γιουρα σου και μετα θα ξαναβλεπεις το βουνο απο τη τιβιΆγαπητέ μου Τεό και τώρα 2κούνα έχω και βλέπω τα βουνά στα βιντεάκια σου!
Αυτό που κοιτάω (απλά κοιτάω...) είναι κάτι αυτόματο (όπως και δήποτε!), ελαφρώς μικρότερο από το Κούγκα (στα 4-4.20 περίπου) για ευκολία στην πόλη και ίσως και αψηλό. Είπαμε, ιδανικό είναι ένα Βιτ / Σ κροσ τέτρα και αυτόματο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν είχες fiat θα υπήρχε επιλογή εξουσιοδοτημένου, αλλά με την Jeep δεν ξέρω τι παίζει με τα εξουσιοδοτημένα.
Και ίσως πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι γιατί το Renegade το έχω στα υπόψη.
Εξουσιοδοτημένα είναι μόνο αυτά τα δύο!Εγώ ψάχνω κάποια μη εξουσιοδοτημένα αλλά ποιοτικά και με σωστή, επαγγελματική συμπεριφορά!
Ψάχνεις crossover;Έβαλες καλό θέμα γιατί και εμένα με ενδιαφέρει πολύ το θέμα των συνεργείων. Θα το κοιτάξω και εγώ και αν βρω κάτι καλό θα σου πω.
Δεν ψάχνω για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Είμαι σε φάση σκέψεων κάποια στιγμή **αθόρυβα **να κάνω ανταλλαγή το Fabia με κάτι τέτοιο:
https://www.car.gr/20293944-jeep-renega ... tude-140hpΚαι μετά να πάω στην πυλωτή να το παρκάρω και να γίνει της κ@ργιόλας.
Βασικά δεν θέλω και πολύ. Στο τσακ κρατιέμαι.Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα!
Γιατί όμως να γίνει της @@ στην πυλωτή σας;! -
Άστο ρε φίλε. Μην λέμε και εδώ για πυλωτές...
Το θέμα είναι ότι στο επόμενο αυτοκίνητο εκπτώσεις στο μήκος του αυτοκινήτου δεν θα κάνω.
Και επειδή μου έχει μείνει απωθημένο ένα 5θυρο SUV με κλασσική σχεδίαση (τετράγωνη) το Renegade είναι ότι πρέπει για την δική μου περίπτωση.
Έχω ξεχωρίσει και το Ecosport, αλλά το Renegade μπροστά του είναι 'πολεμική μηχανή'. Οπότε προτιμώ την 'πολεμική μηχανή'.
-
Μετά από μία σύντομη έρευνα αν είχα Jeep τότε σίγουρα θα έκανα ένα τυπικό service στον Βαλμά μόνο και μόνο για να δω τι παίζει. Αν και φαίνεται ότι είναι από τα ελάχιστα εξειδικευμένα που ασχολούνται με τα σύγχρονα Jeep.
http://www.valmasmotors.gr/gr/Επίσης από ότι βλέπω έχει έρθει ανανεωμένο Renegade και βλέπω και μία έκδοση Sport με ατσάλινες μαύρες ζάντες...
Πολεμική μηχανή...
Και δεν πρέπει να έχει ούτε ηλεκτρικούς καθρέπτες. -
Ωραίος, θα τον έχουμε στα υπόψιν αν και μας πέφτει αρκετά μακριά!
Jeep Renegade 2015