-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και το 7 καθυστέρησε να έλθει . Το 5 θα έρθει 3 μήνες μετά την Γαλλία . Προφανώς γιατί πρέπει να μπει η γραμμή παραγωγής μπροστά . Και στο 3 είχαμε θέματα με τους χρόνους παράδοσης που ομαλοποιήθηκαν το φθινόπωρο .Το αμάξι πάντως είναι κάπως ειδικό . Προφανώς γιατί πρέπει να διαφέρει από τα αδέλφια του .
Δν ξέρω αν το 3 είχε βγει ενα χρόνο πιο πριν στην Κίνα αλλά στο 5 πιστεύω αυτός ο χρόνος θα μετρήσει στο f/l. Εκτός αν οι κινέζοι πάρουν το f/l στα 4 χρόνια και οχι στα 3 όπως οι ευρωπαίοι για να συμπέση η κυκλοφορία με την ευρώπη.
-
Το 5 αιρκρος σε 4-5 μήνες κλείνει 2 χρόνια κυκλοφορίας στην Κίνα.
Δλδ πρακτικά το αμάξι έχει σχεδιασμό και τεχνολογίες του 2016 και είναι σχεδόν πολυ κοντά με την κυκλοφορία του 3008 αν μιλαμε πάντα για την πρώτη παρουσια παγκόσμια.
Αν ξεκινήσει με καλές παραγγελίες στην ευρωπη με την καθυστερηση που εχει εδω , περα απο κάποια έτοιμα αμαξια που θα φερουν εδω αρχικα ανεξαρτητα απο παραγγελίες, οι παραδόσεις θα αρχισουν να ομαλοποιούνται στο τελευταίο τρίμηνο του 2019 ( δλδ όταν θα πλησιάζει τα 3 χρόνια παγκόσμιας παρουσιας...) -
https://m.youtube.com/watch?v=6yarN8dW7WA
Κανονικός κάτοχος τσεκαρει το snow mode και λέει ότι δουλεύει. Βέβαια έχει δίπλα την γυναίκα του που του έλεγε ότι να το πάρουν χωρίς αυτό οπότε μπορεί και να την παραμυθιαζει για λόγους παντόφλας!
Πρέπει να άρχισαν οι παραλαβές οπότε θα αρχίσουν τα βίντεο από κατόχους που πάντα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον
https://m.youtube.com/watch?v=9C0PjXgPrnc
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα έχω ενημέρωση από Citroen ότι θα υπάρχουν τιμές το πρώτο 15νθημερο Φεβρουαρίου.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Πάντως από επιδόσεις ο 1.5 eat8 δείχνει να πηγαίνει λιγο καλύτερα από το 3008.
0-80 km/h (sec): 7.10-100 km/h (sec): 10.8
0-160 km/h (sec): 33.9
0- 400m (sec): 17.4
0- 1km (sec): 32.1
3008:
0-100 km/h (s): 11.5
0-1 km (s): 32.8
0-160 km/h (sec): 33.6
https://www.automobile-catalog.com/car/ ... _eat8.html
https://www.automobile-catalog.com/perf ... _eat8.html
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οντας τουρμπακια παιζει σημαντικο ρολο και η θερμοκρασια κατα τη μετρηση του χρονου.
-
Πάντως βλέποντας κάποιες κριτικές , θεωρώ ότι το αυτοκίνητο αυτό θα είναι ένα ειδικό μοντέλο τελικά . Θα απευθύνεται στους πελάτες των πικάσο , τα οποία μάλλον θα καταργηθούν , αφού όλο το αμάξι είναι στημένο πάνω σε οικογενειακό μοντέλο .
Ανεση , τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα , αλλά όχι άνετο χώρο για τα πόδια , μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και άνετα καθίσματα για τους γονείς μπροστά . Μεγάλη ηλιοροφή . Χαμηλές τιμές .
Αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις του θα είναι πιο περιορισμένες από τα αδέλφια του , εκτός αν παίξει πολύ καλά τα λήζινγκ , τα πολυτεκνικά και τον εξοπλισμό .
-
Το αμάξι που είναι στην έκθεση της Κηφισιάς είναι διαθέσιμο για td? Αν ναι ας το κάνει κάποιος Αθηναίος να μας πει εντυπώσεις.
Γιατί τα πράγματα πάνε πολύ αργά. Μπαίνουμε στον Φεβρουάριο και ακόμα να δούμε δημοσιογραφικά στην Ελλάδα....
Αν το αμάξι παίξει πιο καλά ως 15% κάτω από τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί έξω θα πάει καλά ανεξάρτητα αν είναι ή όχι ειδικής κατηγορίας , το οποίο να πω ότι δεν πολύ καταλαβαίνω τι θα πει. Δλδ αν το αυτόματο 1.5 μεσαίου εξοπλισμού είναι στα 27.5 γιατί ο άλλος να προτιμήσει το κασκαι στα 27 ή το τιγκουαν advance στα ίδια λεφτά με χειροκίνητο; Τώρα αν το πάνε στα 30 εκεί παίρνεις το κασκαι με 3 χιλιάδες κάτω ή το χειροκίνητο τιγκουαν με 2.5 κάτω και έχεις και εμπορικοτερα μοντέλα.
Δλδ αυτός που αγοράζει 3008, τιγκουαν, Χ1 , Γκραντ Λαντ, τουσον σπορτατζ καροκ κασκαι κλπ δεν είναι οικογενειάρχης; Δεν θέλει χώρους; Τι το ειδικό έχει το Σιτροέν και το διαφοροποιεί;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://www.passionnement-citroen.com/b ... -vw-tiguan
Οπως διαβάζω σε διάφορα σάιτ του εξωτερικού , αλλά και όπως έχω δει στο αμάξι , η λογική των 3 πίσω καθισμάτων σε συνδυασμό με το πρόβλημα στο πίσω κάθισμα όπου ο χώρος για τα πόδια είναι λίγος , αλλά και το μεγάλο ντουλάπι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα που δημιουργεί θέμα στον πίσω μεσαίο επιβάτη , θέματα που ψιλοέχει και το 3008 , ο μικρός χώρος στο κάθισμα μπροστά ως προς το μήκος, ενώ έχεις μεγάλη άνεση στο πάχος του καθίσματος , η ιδιαίτερη ανάρτηση και όλα αυτά μαζί δείχνουν ότι το αμάξι έχει έντονα πολυμορφικά και οικογενειακά χαρακτηριστικά .
Αυτό είναι λογικό αφού η σειρά πικάσο ήταν από τις πιο καλοπουλημένες σε όλες τις αγορές και αυτούς τους πελάτες τους θέλει σε μοντέρνα συσκευασία πλέον .
-
Πήγα και το είδα και εγώ στην citroen κηφισίας και μπορώ να πώ οτι μου άρεσε πολύ ενώ το μόνο θέμα που νομίζω οτι έχει το αυτοκίνητο για μένα είναι το ψηλό έδρανο του πίσω καθίσματος. Αυτό το καθιστά προβληματικό για άτομα σίγουρα άνω του 1,90, όμως εμείς δεν αντιμετωπίσαμε θέματα. Καθίσαμε τρεις πίσω άνετα χωρίς να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με το εξέχων πίσω αεραγωγό, ενώ δεν αντιμετωπίσαμε και θέμα με το κάθισμα του οδηγού. Td δεν είναι διαθέσιμο ακόμα ενω θα συμπέσει με τις ανακοινώσεις τιμών μέχρι το τέλος φλεβάρη.
-
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Τιμές Χριστούγεννα, αρχές Γενάρη, αρχές Φλεβάρη ,τέλη Φλεβάρη...να θα βγάζαμε τώρα αλλά είναι εν αναμονή του fl....αν κάνουν 6 μήνες διαφορά με έξω να βγάλουν τιμές να φανταστούμε πόσο θα κάνουν για να αρχίσουν παραδοσεις... όπως έχω ξαναπεί εντός πρώτου εξαμήνου ίσως μόνο κάποια φουλ έξτρα αμάξια να μπορούν να δώσουν. Παραμετροποίηση από Σεπτέμβρη και βλέπουμε...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μα και το 3άρι αιρκρος από τον Σεπτέμβρη μπήκε σε κανονική παραγγελία εδώ .
-
Έχουν δημοσιεύση τα επίπεδα εξοπλισμού https://www.citroen.gr/vehicle/suv-c5-a ... #version-3
Live kai Feel αρκετά καλό επίπεδο η Shine ξεφεύγει και θα είναι ψηλά σε τιμή.
Άντε να δούμε και τις τιμές αφου ανεβάσανε τον εξοπλισμό..... -
Thanks για το update. Πράγματι 4 εκδόσεις που καλύπτουν πολλά πορτοφόλια.
Έχω μια αίσθηση ότι θα προβούν πολλοί σε αγορά των βασικών εκδόσεων ανεβαίνοντας κατηγορία και παίρνοντας ένα SUV κάτι που αποτελεί όνειρο για πολλούς οικογενειάρχες.
Μου έκανε εντύπωση ότι φοράει απαραίτητα την ανάρτηση την καινούργια.
Για να δούμε και τις τιμές.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
Thanks για το update. Πράγματι 4 εκδόσεις που καλύπτουν πολλά πορτοφόλια.Έχω μια αίσθηση ότι θα προβούν πολλοί σε αγορά των βασικών εκδόσεων ανεβαίνοντας κατηγορία και παίρνοντας ένα SUV κάτι που αποτελεί όνειρο για πολλούς οικογενειάρχες.
Μου έκανε εντύπωση ότι φοράει απαραίτητα την ανάρτηση την καινούργια.
Για να δούμε και τις τιμές.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Και εγώ πιστεύω οτι η Start & Live θα κάνουν τις περισσότερες πωλήσεις, η Feel έχει και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά είναι και για αυτούς που ζητούν το κάτι παραπάνω.
-
Μια ακόμα παρατήρηση ο 1.2 βενζίνη δεν τον περιγράφει διαθέσιμο με το ΕΑΤ8. Άραγε δεν θα δοθεί?
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
Μια ακόμα παρατήρηση ο 1.2 βενζίνη δεν τον περιγράφει διαθέσιμο με το ΕΑΤ8. Άραγε δεν θα δοθεί?Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Τον δίνει μόνο μάνιουαλ.
-
Πραγματικά φουλ το shine, αρκετά καλός εξοπλισμός η βασική start εκτός από ζάντες και κλιματισμό.
Όλα θα παιχτούν στην τιμή της feel 1.5 EAT8.
Μακάρι αυτή η καθυστέρηση να οφείλεται σε καλό μαγείρεμα .
To xtrail 1.7 nkonecta πετρελαίου πέριξ τα 28k πάει να κάνει την έκπληξη.
Πρέπει να τοποθετηθεί αρκετά καλύτερα για να πετύχει.
Σε σχέση με Tiguan θα παίξει το χαρτί της άνεσης για να ξεχωρίσει.
Άλλο μοντέλο ανταγωνιστικό δεν μπορώ να δω εγώ ειδικά σε επιλογή πετρελαίου.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Από πλευράς εξοπλισμού είναι αλλού το αμάξι . Εχει πολλά ακόμα και στην στάρτ . Η φίλ τα έχει όλα , η σάιν στα άλλα αμάξια έχει το 4 μπροστά . Εδώ θα είναι πολύ πιο κάτω .
Θεωρώ ότι γύρω στα 21000 θα ξεκινήσουμε .
Το 3 αιρκρός απέκτησε και έκδοση αι τάτς στον 110 με χαμηλό φόρο σε εξαιρετική τιμή .
https://www.citroen.gr/wp-content/uploa ... ebbbbb.pdf
Ο κάκτος μία έκδοση μπίζνες στο ντίζελ 15330 . Να δούμε τι εξοπλισμό έχει και αν το σπρώξουν στο λήζινγκ όπου θα κάνει πάρτι .
-
Δίνει από τις πρώτες εκδόσεις αρκετά σύστηματα ασφαλείας.
Τελικά όμως τα αναπαυτικά καθίσματα μόνο στην σαιν τα περίμενα και στην φηλ.
Προβλέπω 1.5 εατ8 φηλ κάτω οριακά από τα 27.000
Η φηλ είναι αρκετά πάνω νομίζω από την advance tiguan καθώς σίγουρα το τιγκουαν δεν έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας της φηλ όπως και αναδιπλούμενο καθρέφτη και ψηφιακή οθόνη οργάνων μεταξύ άλλων.
Το grip control όμως είναι προαιρετικό ακόμα και στην σαιν λείπει
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
CITROEN C5 AIRCROSS 2018