Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 88
    • 89
    • 32 / 89
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    1777
    17167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      islander last edited by

      Ο χρήστης criuser έγραψε:
      Και το 7 καθυστέρησε να έλθει . Το 5 θα έρθει 3 μήνες μετά την Γαλλία . Προφανώς γιατί πρέπει να μπει η γραμμή παραγωγής μπροστά . Και στο 3 είχαμε θέματα με τους χρόνους παράδοσης που ομαλοποιήθηκαν το φθινόπωρο .

      Το αμάξι πάντως είναι κάπως ειδικό . Προφανώς γιατί πρέπει να διαφέρει από τα αδέλφια του .

      Δν ξέρω αν το 3 είχε βγει ενα χρόνο πιο πριν στην Κίνα αλλά στο 5 πιστεύω αυτός ο χρόνος θα μετρήσει στο f/l. Εκτός αν οι κινέζοι πάρουν το f/l στα 4 χρόνια και οχι στα 3 όπως οι ευρωπαίοι για να συμπέση η κυκλοφορία με την ευρώπη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by

        Το 5 αιρκρος σε 4-5 μήνες κλείνει 2 χρόνια κυκλοφορίας στην Κίνα.
        Δλδ πρακτικά το αμάξι έχει σχεδιασμό και τεχνολογίες του 2016 και είναι σχεδόν πολυ κοντά με την κυκλοφορία του 3008 αν μιλαμε πάντα για την πρώτη παρουσια παγκόσμια.
        Αν ξεκινήσει με καλές παραγγελίες στην ευρωπη με την καθυστερηση που εχει εδω , περα απο κάποια έτοιμα αμαξια που θα φερουν εδω αρχικα ανεξαρτητα απο παραγγελίες, οι παραδόσεις θα αρχισουν να ομαλοποιούνται στο τελευταίο τρίμηνο του 2019 ( δλδ όταν θα πλησιάζει τα 3 χρόνια παγκόσμιας παρουσιας...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          https://m.youtube.com/watch?v=6yarN8dW7WA

          Κανονικός κάτοχος τσεκαρει το snow mode και λέει ότι δουλεύει. Βέβαια έχει δίπλα την γυναίκα του που του έλεγε ότι να το πάρουν χωρίς αυτό οπότε μπορεί και να την παραμυθιαζει για λόγους παντόφλας!

          Πρέπει να άρχισαν οι παραλαβές οπότε θα αρχίσουν τα βίντεο από κατόχους που πάντα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον

          https://m.youtube.com/watch?v=9C0PjXgPrnc

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καλημέρα έχω ενημέρωση από Citroen ότι θα υπάρχουν τιμές το πρώτο 15νθημερο Φεβρουαρίου.

            Sent from my SM-A530F using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by

              Πάντως από επιδόσεις ο 1.5 eat8 δείχνει να πηγαίνει λιγο καλύτερα από το 3008.
              0-80 km/h (sec): 7.1

              0-100 km/h (sec): 10.8

              0-160 km/h (sec): 33.9

              0- 400m (sec): 17.4

              0- 1km (sec): 32.1

              3008:

              0-100 km/h (s): 11.5

              0-1 km (s): 32.8

              0-160 km/h (sec): 33.6

              https://www.automobile-catalog.com/car/ ... _eat8.html

              https://www.automobile-catalog.com/perf ... _eat8.html

              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Οντας τουρμπακια παιζει σημαντικο ρολο και η θερμοκρασια κατα τη μετρηση του χρονου.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Πάντως βλέποντας κάποιες κριτικές , θεωρώ ότι το αυτοκίνητο αυτό θα είναι ένα ειδικό μοντέλο τελικά . Θα απευθύνεται στους πελάτες των πικάσο , τα οποία μάλλον θα καταργηθούν , αφού όλο το αμάξι είναι στημένο πάνω σε οικογενειακό μοντέλο .

                  Ανεση , τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα , αλλά όχι άνετο χώρο για τα πόδια , μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και άνετα καθίσματα για τους γονείς μπροστά . Μεγάλη ηλιοροφή . Χαμηλές τιμές .

                  Αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις του θα είναι πιο περιορισμένες από τα αδέλφια του , εκτός αν παίξει πολύ καλά τα λήζινγκ , τα πολυτεκνικά και τον εξοπλισμό .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Το αμάξι που είναι στην έκθεση της Κηφισιάς είναι διαθέσιμο για td? Αν ναι ας το κάνει κάποιος Αθηναίος να μας πει εντυπώσεις.
                    Γιατί τα πράγματα πάνε πολύ αργά. Μπαίνουμε στον Φεβρουάριο και ακόμα να δούμε δημοσιογραφικά στην Ελλάδα....
                    Αν το αμάξι παίξει πιο καλά ως 15% κάτω από τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί έξω θα πάει καλά ανεξάρτητα αν είναι ή όχι ειδικής κατηγορίας , το οποίο να πω ότι δεν πολύ καταλαβαίνω τι θα πει. Δλδ αν το αυτόματο 1.5 μεσαίου εξοπλισμού είναι στα 27.5 γιατί ο άλλος να προτιμήσει το κασκαι στα 27 ή το τιγκουαν advance στα ίδια λεφτά με χειροκίνητο; Τώρα αν το πάνε στα 30 εκεί παίρνεις το κασκαι με 3 χιλιάδες κάτω ή το χειροκίνητο τιγκουαν με 2.5 κάτω και έχεις και εμπορικοτερα μοντέλα.
                    Δλδ αυτός που αγοράζει 3008, τιγκουαν, Χ1 , Γκραντ Λαντ, τουσον σπορτατζ καροκ κασκαι κλπ δεν είναι οικογενειάρχης; Δεν θέλει χώρους; Τι το ειδικό έχει το Σιτροέν και το διαφοροποιεί;

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      https://www.passionnement-citroen.com/b ... -vw-tiguan

                      Οπως διαβάζω σε διάφορα σάιτ του εξωτερικού , αλλά και όπως έχω δει στο αμάξι , η λογική των 3 πίσω καθισμάτων σε συνδυασμό με το πρόβλημα στο πίσω κάθισμα όπου ο χώρος για τα πόδια είναι λίγος , αλλά και το μεγάλο ντουλάπι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα που δημιουργεί θέμα στον πίσω μεσαίο επιβάτη , θέματα που ψιλοέχει και το 3008 , ο μικρός χώρος στο κάθισμα μπροστά ως προς το μήκος, ενώ έχεις μεγάλη άνεση στο πάχος του καθίσματος , η ιδιαίτερη ανάρτηση και όλα αυτά μαζί δείχνουν ότι το αμάξι έχει έντονα πολυμορφικά και οικογενειακά χαρακτηριστικά .

                      Αυτό είναι λογικό αφού η σειρά πικάσο ήταν από τις πιο καλοπουλημένες σε όλες τις αγορές και αυτούς τους πελάτες τους θέλει σε μοντέρνα συσκευασία πλέον .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        grimm23 last edited by

                        Πήγα και το είδα και εγώ στην citroen κηφισίας και μπορώ να πώ οτι μου άρεσε πολύ ενώ το μόνο θέμα που νομίζω οτι έχει το αυτοκίνητο για μένα είναι το ψηλό έδρανο του πίσω καθίσματος. Αυτό το καθιστά προβληματικό για άτομα σίγουρα άνω του 1,90, όμως εμείς δεν αντιμετωπίσαμε θέματα. Καθίσαμε τρεις πίσω άνετα χωρίς να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με το εξέχων πίσω αεραγωγό, ενώ δεν αντιμετωπίσαμε και θέμα με το κάθισμα του οδηγού. Td δεν είναι διαθέσιμο ακόμα ενω θα συμπέσει με τις ανακοινώσεις τιμών μέχρι το τέλος φλεβάρη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Τιμές Χριστούγεννα, αρχές Γενάρη, αρχές Φλεβάρη ,τέλη Φλεβάρη...να θα βγάζαμε τώρα αλλά είναι εν αναμονή του fl....αν κάνουν 6 μήνες διαφορά με έξω να βγάλουν τιμές να φανταστούμε πόσο θα κάνουν για να αρχίσουν παραδοσεις... όπως έχω ξαναπεί εντός πρώτου εξαμήνου ίσως μόνο κάποια φουλ έξτρα αμάξια να μπορούν να δώσουν. Παραμετροποίηση από Σεπτέμβρη και βλέπουμε...

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Μα και το 3άρι αιρκρος από τον Σεπτέμβρη μπήκε σε κανονική παραγγελία εδώ .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              islander last edited by

                              Έχουν δημοσιεύση τα επίπεδα εξοπλισμού https://www.citroen.gr/vehicle/suv-c5-a ... #version-3
                              Live kai Feel αρκετά καλό επίπεδο η Shine ξεφεύγει και θα είναι ψηλά σε τιμή.
                              Άντε να δούμε και τις τιμές αφου ανεβάσανε τον εξοπλισμό.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Thanks για το update. Πράγματι 4 εκδόσεις που καλύπτουν πολλά πορτοφόλια.

                                Έχω μια αίσθηση ότι θα προβούν πολλοί σε αγορά των βασικών εκδόσεων ανεβαίνοντας κατηγορία και παίρνοντας ένα SUV κάτι που αποτελεί όνειρο για πολλούς οικογενειάρχες.

                                Μου έκανε εντύπωση ότι φοράει απαραίτητα την ανάρτηση την καινούργια.

                                Για να δούμε και τις τιμές.

                                Sent from my SM-A530F using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  islander last edited by

                                  Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
                                  Thanks για το update. Πράγματι 4 εκδόσεις που καλύπτουν πολλά πορτοφόλια.

                                  Έχω μια αίσθηση ότι θα προβούν πολλοί σε αγορά των βασικών εκδόσεων ανεβαίνοντας κατηγορία και παίρνοντας ένα SUV κάτι που αποτελεί όνειρο για πολλούς οικογενειάρχες.

                                  Μου έκανε εντύπωση ότι φοράει απαραίτητα την ανάρτηση την καινούργια.

                                  Για να δούμε και τις τιμές.

                                  Sent from my SM-A530F using Tapatalk

                                  Και εγώ πιστεύω οτι η Start & Live θα κάνουν τις περισσότερες πωλήσεις, η Feel έχει και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά είναι και για αυτούς που ζητούν το κάτι παραπάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μια ακόμα παρατήρηση ο 1.2 βενζίνη δεν τον περιγράφει διαθέσιμο με το ΕΑΤ8. Άραγε δεν θα δοθεί?

                                    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      islander last edited by

                                      Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
                                      Μια ακόμα παρατήρηση ο 1.2 βενζίνη δεν τον περιγράφει διαθέσιμο με το ΕΑΤ8. Άραγε δεν θα δοθεί?

                                      Sent from my SM-A530F using Tapatalk

                                      Τον δίνει μόνο μάνιουαλ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagkirk last edited by

                                        Πραγματικά φουλ το shine, αρκετά καλός εξοπλισμός η βασική start εκτός από ζάντες και κλιματισμό.
                                        Όλα θα παιχτούν στην τιμή της feel 1.5 EAT8.
                                        Μακάρι αυτή η καθυστέρηση να οφείλεται σε καλό μαγείρεμα .
                                        To xtrail 1.7 nkonecta πετρελαίου πέριξ τα 28k πάει να κάνει την έκπληξη.
                                        Πρέπει να τοποθετηθεί αρκετά καλύτερα για να πετύχει.
                                        Σε σχέση με Tiguan θα παίξει το χαρτί της άνεσης για να ξεχωρίσει.
                                        Άλλο μοντέλο ανταγωνιστικό δεν μπορώ να δω εγώ ειδικά σε επιλογή πετρελαίου.

                                        Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Από πλευράς εξοπλισμού είναι αλλού το αμάξι . Εχει πολλά ακόμα και στην στάρτ . Η φίλ τα έχει όλα , η σάιν στα άλλα αμάξια έχει το 4 μπροστά . Εδώ θα είναι πολύ πιο κάτω .

                                          Θεωρώ ότι γύρω στα 21000 θα ξεκινήσουμε .

                                          Το 3 αιρκρός απέκτησε και έκδοση αι τάτς στον 110 με χαμηλό φόρο σε εξαιρετική τιμή .

                                          https://www.citroen.gr/wp-content/uploa ... ebbbbb.pdf

                                          Ο κάκτος μία έκδοση μπίζνες στο ντίζελ 15330 . Να δούμε τι εξοπλισμό έχει και αν το σπρώξουν στο λήζινγκ όπου θα κάνει πάρτι .

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Δίνει από τις πρώτες εκδόσεις αρκετά σύστηματα ασφαλείας.
                                            Τελικά όμως τα αναπαυτικά καθίσματα μόνο στην σαιν τα περίμενα και στην φηλ.
                                            Προβλέπω 1.5 εατ8 φηλ κάτω οριακά από τα 27.000
                                            Η φηλ είναι αρκετά πάνω νομίζω από την advance tiguan καθώς σίγουρα το τιγκουαν δεν έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας της φηλ όπως και αναδιπλούμενο καθρέφτη και ψηφιακή οθόνη οργάνων μεταξύ άλλων.
                                            Το grip control όμως είναι προαιρετικό ακόμα και στην σαιν λείπει
                                            Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 32 / 89
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr