-
Το Duster έχει περιστροφικό διακόπτη με 3 επιλογές.
1 4χ2
2 4χ4 auto
3 4x4 lock ( μέχρι 40 ή 60 χλμ για δύσκολες συνθήκες )Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όταν βλέπω τέτοια βιντεο όπως του gatoz τότε ξεχνάω πως το vitara έχει εσωτερικό υποδεέστερο (σε ποιοτητα πλαστικών καμπίνας) σε σχέση με ένα karoq ή qasquai.
Παιρνεις με 22 χιλιαρικα ένα gl 1.4 4x4 και ακολουθείς το vitara club που είναι γεμάτο έμπειρους οδηγούς 4χ4.
Ειδικά αν σε περιμένει προβατίνα στον προορισμό!!! -
Οποιος ενδιαφέρεται για 4χ4 μπορεί να δει στο you tube συγκριτικά του Duster με το Vitara και όχι μόνο και θα καταλάβει...
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντα τέτοια
-
Το 4χ4 ειναι ειναι υποχρεωτική προϋπόθεση.
Τωρα υπαρχει ενα vitara του 05 απλα η καταναλωση χτυπαει κοκκινο και εχει και 250000 χιλιομετρα και μιας και μας το κραταει σε καλη τιμη η suzuki σκευφτηκαμε για Vitara.Υπαρχει κατι καλυερο σαν επιλογη σε αυτα τα χρηματα?Eίσαι σε επαρχία, θες 4x4 και σκέφτεσαι για βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με 5άρι σαζμάν εν έτει 2019? Γκιβ μι ε μπρέικ που λένε και στο χωριό μου. To μόνο πλεονέκτημα του Βιτάρα έναντι του Ντάστερ είναι το μισό κλικ καλύτερο εσωτερικό του.
Δες τώρα που είναι καλύτερος ο πετρελαιοκίνητος Γάλλος, ο οποίος έχει παραπλήσια τιμή με το χιλιάρι το βενζίνα του Βιτάρα (γιατί σε βενζίνα είναι φθηνότερος, αλλά σου λέω μακρυά από βενζίνα γενικώς σε τετρακίνητα με μεγάλη μετωπική επιφάνεια ιχ που κινούνται επαρχία, μην ακούς τις σειρήνες, δεν πρόκειται να απαγορευτούν ποτές εκεί που είσαι εσύ) :
1-1,5 λίτρο/100 χλμ. κάτω σε κατανάλωση και με φθηνότερο καύσιμο
6άρι σαζμάν που και νεκρούς ανασταίνει
ΤΟΠ άνεση ανάρτησης σε σχέση με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κινείται κάτω των 30.000 ευραίων
Πολύ μεγαλύτεροι χώροι καμπίνας
Πολύ μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ
Καλύτερες ρεπρίζ (ο στυλοβάτης των επιδόσεων, δεν αξίζει τίποτε άλλο γι' αυτά τα ιχ), δες 50-80 με 3η, 80-110 με 4η και 110-140 με 4η/5η/6η στα τεστ του Ντράιβ
Μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής
Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφοςΚέις λήξασα για μένα. Eσύ διαλέγεις από εκεί και πέρα. Από τη μία η ουσία και από την άλλη η βολή της εύκολης αγοραπωλησίας που σου εξασφαλίζει η Σουζούκι με ολίγη από λίγο καλύτερα πλαστικούλια στο ταμπιλώ.
-
Είναι σίγουρα στην επαρχία; Ή απλώς αναφέρει πού είναι το 'χωριό'; Αν όντως μιλάμε για επαρχία, η βενζίνη είναι έγκλημα.
-
Και ολίγη μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια μάλλον (το duster παραμένει στα 3 αστεράκια με 71% προστασία πεζών και 66% προστασία παιδιών, νούμερα χαμηλά αν μη τι άλλο για το 2019, το facelift vitara δεν έχει μετρηθεί ακόμη).
https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898
Το Vitara για να γίνει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σε off road θέλει ψήλωμα 3-4 πόντους όπως έχει δείξει και η εμπειρία στο vitaraclub (κόστος περίπου ένα 300ρι για να φτάσει χοντρικά στο ύψος του duster). Η καλή 'vfm' έκδοση βενζίνης είναι η 1.4 GL+ που ξεκινάει από 21500. -
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-vitara-10-boosterjet
Σχόλιο του χρήστη με όνομα Insider στο τεστ του Suzuki Vitara 1000 4x4 στο Drive. Μία … ψύχραιμη και λογική κατά τη γνώμη μου άποψη.
Όντας κάτοχος του τελευταίου SCross 1.4 βενζίνη & έχοντας κάνει 12,000 χλμ. Θέλω να πω τα παρακάτω. To Vitara με το SX4 SCross είναι πανομοιότυπα αυτοκίνητα επί της ουσίας με μικρές διαφορές στους χώρους και στα υλικά του εσωτερικού. Σαν αυτοκίνητα λοιπόν τα θετικά τους είναι: 1) πολύ απολαυστική οδηγική συμπεριφορά σε b-roads (ξεχνάς ότι οδηγάς SUV). 2) εξαιρετική τετρακίνηση με πραγματικά άμεση ενεργοποίηση. 3) αξιόλογη συμπεριφορά εκτός δρόμου (κινείται άνετα αλλά σε μεγάλες λακούβες θα σας τρομάξει, πρόβλημα πάντως σε χωμάτινους δρόμους δεν έχω συναντήσει). 4) Εύκολο multimedia center & navi. Τα αρνητικά τους: 1) Η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού υπολείπεται του ανταγωνισμού και φαίνεται, υπερτερεί μόνο του Duster. 2) Αν κάποιος το θέλει αποκλειστικά για off road χρήση να προτιμήσει το Duster, είναι ψηλότερο και ποιο κατάλληλα στημένο (αλλά υστερεί σημαντικά στο κανονικό οδόστρωμα). 3) Τα 7 χρόνια εγγύησης είναι μεγάλη δέσμευση. 4) Τα επιτόκια της Suzuki είναι ίσως τα υψηλότερα της αγοράς. 5) Το σέρβις της Suzuki είναι επίσης από τα ακριβότερα της αγοράς σύμφωνα με τις τιμές καταλόγου.
-
Από τα γενικά λογικά σχόλια που διαβάζω παραπάνω, θα σταθώ στον παραλογισμό του να καταχωρείται ως αρνητικό η επταετής εγγύηση ως δέσμευση!
Δεν σου αρέσει ρε φίλε; Πήγαινε στα 2,3 ή 5 χρόνια και κάνε το σέρβις εκτός δικτύου! Τι είχες, τι έχασες;
-
'2) Αν κάποιος το θέλει αποκλειστικά για off road χρήση να προτιμήσει το Duster, είναι ψηλότερο και ποιο κατάλληλα στημένο (αλλά υστερεί σημαντικά στο κανονικό οδόστρωμα).'
Το duster γράφεις υστερεί σημαντικά στο κανονικό οδόστρωμα; Αν θες γράψε κάτι παραπανω για αυτό.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ρε φίλε αφού το vitara θέλεις εδώ γιατί ρωτας;
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Ρε φίλε αφού το vitara θέλεις εδώ γιατί ρωτας;Σε μένα απευθύνεσαι; Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον αλλο
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγορά 4Χ4