-
Toyota rav4 mkii...
-
Αυτό που είχε ακουστεί για τον 1.33 της Toyota ήταν η αυξημένη κατανάλωση λαδιού στο Auris 2007-2012. Ως κάτοχος του επόμενου μοντέλου Auris που αγόρασα το 2014, επιβεβαιώνω πως δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
-
Ο χρήστης j7m έγραψε:
Γενικα το παραμικρο αν ακουγα,το εψαχνα και αν χρειαζοταν αλλαγη το αλλαζα..Οταν το πουλησα,οσοι το εψαξαν μονο θετικα λογια ακουγα.Έχω ένα RAV4 MK2 του 2005 και κάνω ακριβώς το ίδιο. Το είχα αγοράσει καινούριο. Εμένα πλησιάζει τώρα τα 110'000χλμ και έχει κάνει όλα τα service στην αντιπροσωπία.
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Αυτό που είχε ακουστεί για τον 1.33 της Toyota ήταν η αυξημένη κατανάλωση λαδιού στο Auris 2007-2012. Ως κάτοχος του επόμενου μοντέλου Auris που αγόρασα το 2014, επιβεβαιώνω πως δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.Τα αουρις 2007-2009 είχαν τον 1,4 με τα 97 άλογα και δεν είχαν θέμα με κατανάλωση λαδιού
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Παιδιά γράφει για μοντέλα του 2011-12 κυρίως με πρόβλημα στον κινητήρα και συγκεκριμένο κινητήρα 1,33...
-
Το ξέρω, διευκρίνισα το ότι το αουρις 2007-2009 δεν φόραγε τον 1,33, που ανέφερε ο libitas, αλλά τον 1,4 και δεν έχει θέμα κατανάλωσης λαδιού.
Ευτυχώς ο θεματοθέτης το έχει απορρίψει ήδη και οχι μόνο για το θέμα του κινητήρα.
Ήταν άτοπη η τοποθέτηση του αουρις και μάλιστα όχι του 1,6 που θα έδινε αξιοπρεπεις επιδόσεις με το φοκους και την Ιουλιέτα.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης j7m έγραψε:
Καλησπερα σας.
...
Με ενδιαφερει η αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 10.000Ευρω σε μεσαια κατηγορια αυτοκινητων.
...
Ως προς το κοστος συντηρησης,συχνοτητα βλαβων,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα τι λετε?Νομίζω ότι δεν θα είμαι offtopic. Όταν διαβάζω για αγορές μεταχειρισμένων σε αυτά τα ποσά, σκέφτομαι αν αξίζει το κόπο να κάτσει κάποιος να δώσει τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο στην Ελλάδα.
Η αναζήτηση μεταχειρισμένου είναι ιδιαίτερα ψυχοφθόρα διαδικασία.
Από την μία οι μάντρες που έχουν γεμίσει με σαπάκια αγνώστου προέλευσης.
Και από την άλλη αυτοκίνητα ιδιωτών που συνήθως έχουν θέματα, τα οποία χαλάνε την εικόνα του αυτοκινήτου.
Αυτοκίνητα ιδιωτών παραμελημένα, με ζημιές, φθορές, πειραγμένα, βρώμικα, με κακή συντήρηση και με μπαλώματα για να καλύψουν τις 'ταρζανιές'.Και για μένα το δύσκολο είναι ότι ορισμένα προβλήματα/ζημιές απλά δεν μπορούν να επιλυθούν.
Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα,για μεταχειρισμένο θα πρέπει να αναζητά κάποιος μόνο από περίπτωση leasing.
Μόνο τα leasing είναι ποιο κοντά στην εργοστασιακή μορφή και συνήθως οι φθορές είναι λίγες. -
Storm, υπάρχουν και αυτοκίνητα ιδιωτών πολύ προσεγμένα...απλά θέλει πολύ ψάξιμο. Εμένα μου πήρε 3 μήνες να βρώ ένα σωστό Panda από ιδιώτη. Από την άλλη όσα αυτοκίνητα μου έχω πουλήσει, ήταν άριστα (αλλά τα έδινα σχετικά ακριβά για αυτό το λόγο).
Από μάντρες τώρα, θέλει πολύ προσοχή και ουσιαστικά μόνο από σοβαρές εταιρείες, αλλά φυσικά οι τιμές είναι τσιμπημένες.
-
Storm, offtopic δεν είσαι και ανοίγεις μεγάλη κουβέντα.
Το ποσό των 10000€ για μεταχειρισμένο, είναι μεγάλο αν πρόκειται για αγορά οχήματος που καινούριο έχει 15000€ (και θεωρώ ότι δεν αξίζει), αλλά όχι αν πρόκειται για όχημα 20000€.
Τώρα για το κομμάτι που αφορά την κατάσταση του μεταχειρισμένου, εξαρτάται και τι συμβιβασμούς είναι διατεθειμένος να κάνει ο κάθε αγοραστής (πχ χέστηκα αν έχει βαμμένα κομμάτια, αλλά τρώει άκυρο αν έχει πάρει ελάχιστα σασί)
-
Παιδιά δεν ξέρω τι εννοείτε όταν λέτε 'προσεγμένο αυτοκίνητο από ιδιώτη'. Τι πάει να πει 'προσεγμένο' για εσάς;
Φάνη δεν ξέρω σε τι κατάσταση ήταν το Panda που βρήκες, αλλά εγώ όταν έψαχνα για Panda ιδιωτών διαπίστωνα ότι ο κάθε ιδιώτης είχε βάλει και τις προσωπικές του 'πινελιές' πάνω στα αυτοκίνητα. Οι οποίες πινελιές εμένα με χαλούσαν.
nick τα βαψιματάκια είναι στο πρόγραμμα. Νομίζω ότι είναι απειροελάχιστα τα αυτοκίνητα που δεν έχουν κάποια βαφή (έστω και με πινελάκι).
Το σασί είναι σοβαρό θέμα.
Αυτά όμως μπορούν να ελεγχθούν, όπως και τα μηχανικά, άντε και λίγα από τα ηλεκτρικά.Υπάρχουν όμως και άλλα πράγματα τα οποία περνάνε απαρατήρητα και πιθανά να μην τα πάρει πρέφα ο αγοραστής.
Και αυτό είναι φυσιολογικό.
Γιατί;
Γιατί ο αγοραστής στην ουσία δεν ξέρει πως ήταν το αυτοκίνητο στην εργοστασιακή του μορφή.
Οπότε βλέπει ένα αυτοκίνητο και θεωρεί ότι έτσι ήταν όταν βγήκε στο δρόμο.Και επίσης κανείς από αυτούς που ελέγχουν αυτοκίνητα (π.χ. spotawheel, συνεργεία, φανοποιεία) δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με πράγματα που ούτε οι ίδιοι δεν τα ξέρουν.
Εγώ πάντως αν ήμουν στη θέση του θεματοθέτη θα έκανα υπομονή, θα έβαζα 5000euro παραπάνω και θα έπαιρνα καινούριο μικρομεσαίο και ας είχε λιγότερο εξοπλισμό και ας μην ήταν Giulleta ή Kotoletta...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Παιδιά δεν ξέρω τι εννοείτε όταν λέτε 'προσεγμένο αυτοκίνητο από ιδιώτη'. Τι πάει να πει 'προσεγμένο' για εσάς;Για εμένα σημαίνει τα εξής (ότι δηλαδή κάνω και εγώ στα αυτοκίνητά μου, δεν έχω απαίτηση ο άλλος να τα προσέχει περισσότερο):
- Ατρακάριστο (δεν μιλάω για μικρά τρακαρίσματα), αναφορικά με το σασί. Ακόμα και προφυλακτήρα να έχει αλλάξει δεν με ενδιαφέρει, αρκεί να έχει γίνει σωστή δουλειά και να το ξέρω.
- Με πραγματικά χιλιόμετρα.
- Με όλα τα service στην ώρα τους και κατά προτίμηση σε εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο συνεργείο και αλλαγή αναλωσίμων όταν χρειαζόταν
- Χωρίς σημαντικές φθορές και βλάβες (για εκάστοτε ηλικία και τα εκάστοτε χιλιόμετρα)
- Χωρίς μετατροπές σε ζάντες, ελαστικά, αναρτήσεις, μηχανή κλπ.
- Με φυσιολογική φθορά εσωτερικού
- Ο έλεγχος του συνεργείου να μην βγάλει σημαντικά προβλήματα ή ευρήματα (π.χ. ένα Mazda 2 'ατρακάριστο' που έλεγξε το συνεργείο βρήκε ότι είχε τρακάρει όλη η αριστερή πλευρά και είχαν αλλάξει και οι αναρτήσεις λόγω τρακαρίσματος...αφού μου απέκρυψε αυτό το γεγονός ο ιδιοκτήτης, αυτόματα απορρίφθηκε το αυτοκίνητο).
- Οτιδήποτε από τα παραπάνω δεν ισχύει, αναμένω να το δω στην τιμή (δλδ. να είναι χαμηλότερη)
Φάνη δεν ξέρω σε τι κατάσταση ήταν το Panda που βρήκες, αλλά εγώ όταν έψαχνα για Panda ιδιωτών διαπίστωνα ότι ο κάθε ιδιώτης είχε βάλει και τις προσωπικές του 'πινελιές' πάνω στα αυτοκίνητα. Οι οποίες πινελιές εμένα με χαλούσαν.
Στα €3.500-4.000 που ήθελα να δώσω, δεν είχα τρελές απαιτήσεις προφανώς. Ήθελα να είναι ατρακάριστο, σε καλή κατάσταση για τα χιλιόμετρα και την χρονολογία και με σωστά service.
Αυτό που βρήκα, είχε τρακάρει μπροστά και είχε αλλάξει προφυλακτήρα, αλλά χωρίς να έχει πάθει άλλη ζημιά. Μικρογδαρσίματα και γρατσουνιές, δεν με απασχολούσαν. Το εσωτερικό ήταν ΟΚ, δεδομένου ότι ήταν 9 ετών αυτοκίνητο με 80.000χλμ.
Μηχανικά ήταν άψογο (όπως είπε το δικό μου συνεργείο) και ήθελα άμεσα αλλαγή ελαστικών (που το είχε πει ο ιδιοκτήτης και μόνος του είχε κατεβάσει την τιμή στο τηλέφωνο) και θα χρειαζόταν και συμπλέκτη σχετικά σύντομα (πάντως ακόμα δεν έχω αλλάξει μετά από 22 μήνες και 15.000χλμ!), οπότε αφαιρέσαμε και το κόστος αλλαγής συμπλέκτη από την ζητούμενη τιμή.
Δεν ήταν άψογο, αλλά για €3.800 ήταν - για εμένα - πολύ σωστή και αξιόλογη αγορά. Για ένα ίδιο από μάντρα μου ζήταγαν περί τα €5.000 και κάποια πραγματικά άψογα, σαν καινούργια, που είχε το Stock Center έπαιζαν πάνω από €7.000. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως αν ήμουν στη θέση του θεματοθέτη θα έκανα υπομονή, θα έβαζα 5000euro παραπάνω και θα έπαιρνα καινούριο μικρομεσαίο και ας είχε λιγότερο εξοπλισμό και ας μην ήταν Giulleta ή Kotoletta...
Αν το όχημα που έχει τώρα, αλλά και οι γενικότερες συνθήκες δεν δίνουν την δυνατότητα αποταμίευσης, ή ακόμα χειρότερα καταναλώνουν και τα ήδη αποταμιευμένα, και εγώ αυτό θα έκανα.
Όμως δεν ξέρουμε τα κριτήρια που βάζει ο θεματοθέτης και πως τα ιεραρχεί, πχ αν ενδιαφέρεται για επιδόσεις και οδηγική απόλαυση τα 15000€ δεν φτάνουν για να πάρει καινούριο ένα όχημα που να τον καλύπτει -
Εγώ βλέπω ότι βάζει κριτήρια που ακυρώνουν την αγορά μεταχειρισμένου.
Όταν κάποιος για μεταχειρισμένο αναζητά πληροφορίες για: αξιοπιστίες, συχνότητες βλαβών, προβλήματα παντός τύπου και στο τέλος γράφει (αστειευόμενος) ότι τελικά θα καταλήξει σε Suzuki Splash για να έχει το κεφάλι του ήσυχο... εγώ θα του έλεγα να πάρει το Suzuki Baleno και ας είναι και απλή έκδοση.
Αγορα μεταχειρισμενου