-
Καλησπερα σας.
Με ενδιαφερει η αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 10.000Ευρω σε μεσαια κατηγορια αυτοκινητων.
Τα χλμ που κανω τον χρονο ειναι περιπου 10.000.
Αποριπτω τα diesel λογω του οτι υπαρχουν φημες για καταργηση,φορολογηση κτλ...εχω επιλεξει καποια και θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα..
1.Alfa Romei Giulieta 1.4 170hp(2011)
2.Ford Focus 1.6 150hp(2013)
3.Toyota Auris 1.3 100hp(2013)Υπαρχουν και αυτα στον ανταγωνισμο αλλα μαλλον απορριπτονται..
4.Opel Astra 1.4 140hp
5.VW Golf 1.2 105hp ή 1.4Κυριως στα 2 πρωτα ως προς την αξιοπιστια τι λενε?
Ford οδηγησα το 1000αρι και μου αρεσε η θεση οδηγησης και η οδηγικη συμπεριφορα.Αλλα εχω ακουσει για διαφορα προβληματα με το συστημα ψυξης που με ανησυχει!
To Toyota Σταθερη αξια αλλα θα προτιμουσα το 1.2 τουρμπο.Ανεβαινει πολυ ομως..Ως προς το κοστος συντηρησης,συχνοτητα βλαβων,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα τι λετε?
-
Καλησπερα σας.
Με ενδιαφερει η αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 10.000Ευρω σε μεσαια κατηγορια αυτοκινητων.
Τα χλμ που κανω τον χρονο ειναι περιπου 10.000.
Αποριπτω τα diesel λογω του οτι υπαρχουν φημες για καταργηση,φορολογηση κτλ...εχω επιλεξει καποια και θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα..
1.Alfa Romei Giulieta 1.4 170hp(2011)
2.Ford Focus 1.6 150hp(2013)
3.Toyota Auris 1.3 100hp(2013)Υπαρχουν και αυτα στον ανταγωνισμο αλλα μαλλον απορριπτονται..
4.Opel Astra 1.4 140hp
5.VW Golf 1.2 105hp ή 1.4Κυριως στα 2 πρωτα ως προς την αξιοπιστια τι λενε?
Ford οδηγησα το 1000αρι και μου αρεσε η θεση οδηγησης και η οδηγικη συμπεριφορα.Αλλα εχω ακουσει για διαφορα προβληματα με το συστημα ψυξης που με ανησυχει!
To Toyota Σταθερη αξια αλλα θα προτιμουσα το 1.2 τουρμπο.Ανεβαινει πολυ ομως..Ως προς το κοστος συντηρησης,συχνοτητα βλαβων,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα τι λετε?
-
Καλησπερα σας.
Με ενδιαφερει η αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 10.000Ευρω σε μεσαια κατηγορια αυτοκινητων.
Τα χλμ που κανω τον χρονο ειναι περιπου 10.000.
Αποριπτω τα diesel λογω του οτι υπαρχουν φημες για καταργηση,φορολογηση κτλ...εχω επιλεξει καποια και θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα..
1.Alfa Romei Giulieta 1.4 170hp(2011)
2.Ford Focus 1.6 150hp(2013)
3.Toyota Auris 1.3 100hp(2013)Υπαρχουν και αυτα στον ανταγωνισμο αλλα μαλλον απορριπτονται..
4.Opel Astra 1.4 140hp
5.VW Golf 1.2 105hp ή 1.4Κυριως στα 2 πρωτα ως προς την αξιοπιστια τι λενε?
Ford οδηγησα το 1000αρι και μου αρεσε η θεση οδηγησης και η οδηγικη συμπεριφορα.Αλλα εχω ακουσει για διαφορα προβληματα με το συστημα ψυξης που με ανησυχει!
To Toyota Σταθερη αξια αλλα θα προτιμουσα το 1.2 τουρμπο.Ανεβαινει πολυ ομως..Ως προς το κοστος συντηρησης,συχνοτητα βλαβων,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα τι λετε?
-
Καλησπέρα,
Μάλλον πρέπει να θέσεις τις προτεραιότητες σου σειρά. Δεν γίνεται να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι την Giulietta και το Focus (γρήγορα, σπορτίβ hatchbacks) με το Auris (αξιόπιστος κουβάς με ρόδες).
Η Giulietta είναι με διαφορά το πιο σπορ μικρομεσαίο.
Το Focus είναι ένας καλός συγκερασμός σπορ συμπεριφοράς και άνεσης.
Το Auris, ειδικά το 1300 - γιατί το 1600 έχει καλό μοτεράκι - κάνει μόνο για χαμάλης ή εταιρικό. Δεν προσφέρει τίποτα από άποψη χαράς οδήγησης!
Το Astra επίσης εντελώς άχρωμο, απλά έχει αξιοπρεπές μοτέρ (στα 140 άλογα).
Το Golf είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο όχημα, απλά μην περιμένεις οδηγική απόλαυση. -
Δεν αντιλεγω αλλα το toyota το εβαλα λογω αξιοπιστιας μιας και προερχομαι απο toyota.
Σαν λυση αναγκης... -
Εμένα πάντως μου άφησε ψυχικά τραύματα το Auris 1.33, μια φορά που το οδήγησα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εμένα πάντως μου άφησε ψυχικά τραύματα το Auris 1.33, μια φορά που το οδήγησα...Είναι που είσαι ευαίσθητος Αλέξανδρε και ζαλίζεσαι εύκολα εκτός θαλάσσης!
-
Αν θες να τον βασανίσεις βάλτον στις πίσω θέσεις ενός C4 picasso
-
Focus απορρίπτεται λόγω μοτέρ άμεσου ψεκασμού.
Auris απορρίπτεται γιατί βγήκε προβληματικός ο συγκεκριμένος κινητήρας (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες).
Δικιά μου πρόταση Giulietta αλλά χωρίς το multiair, αυτή με τα 120 άλογα.
Μην φοβάσαι, είναι αρκετά περισσότερα στην πραγματικότητα.
Και το μοτέρ αλεξίσφαιρο. Χωρίς άμεσο ψεκασμό, χωρίς μεταβλητό χρονισμό, χωρίς υπερυψηλή συμπίεση, τα σωθικά του μαμά αντέχουν μέχρι 200 άλογα και δεν καίει σταγόνα λάδι. Δεν θα σπάσει ποτέ. Το είχα στη Mito στην έκδοση με τα 155 άλογα.
Το αμάξι αξίζει ακόμα και από μόνο οικονομοτεχνική άποψη. Έβγαινε και εργοστασιακό με υγραέριο!
Και φυσικά, εάν τελικά καταλήξεις σε αυτό το αμάξι, θα έχεις και όλα αυτά τα ατού που σπανίζουν στις μέρες μας. Τιμόνι 2.2 στροφών, ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και οδική συμπεριφορά ποίημα. Σκέψου το! -
Το focus με τον κινητηρα αμεσου ψεκασμου τι κακο εχει?
To Auris το εχω απορριψει ειδη...
Οσο αφορα την alfa μου αρεσει.Δεν ειχα θεμα και με 120 αλογα αλλα εχει υψηλοτερα τελη βαση ρυπων.
Γενικα ομως κυκλοφορει μια κακη φημη για την giulietta.Προβληματα ηλεκτρολογικα,τριξιματα στην αναρτηση,φουσκωμα το πανω μερος του ταμπλο κτλ.Να πω την αληθεια δεν τα πολυ πιστευω ολα,αλλα φοβαμαι οταν ειδικα προκειται να διαθεσεις να σεβαστο ποσο για αγορα μετ/νου.
Και τα focus εχουν σοβαρα θεματα με το συστημα ψυξης αλλα με τις αναλογες ανακλησεις που εχει η ford νομιζω δεν εχει αλλο θεμα σοβαρο.. -
Άμεσος ψεκασμός = επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες, ψάξε και στο Google για direct injection carbon buildup και θα δεις. Κανένας κατασκευαστής δεν έχει καταφέρει να λύσει το πρόβλημα ικανοποιητικά, παρά μόνο όσοι έχουν βάλει ταυτόχρονα και έμμεσο ψεκασμό στα μοτέρ τους. Αλλά δυστυχώς είναι ελάχιστα τα μοτέρ αυτά.
Όσον αφορά αυτά που ακούγονται για την Giulietta, θα σου έλεγα να μην τους δίνεις και πολλή σημασία, η μόνη διαπιστωμένη ακριβή βλάβη (και πάλι μόνο αν σου τύχει) είναι το multiair. Εξ ου και η πρότασή μου να βρεις κάποια χωρίς αυτό. Επίσης, εάν είσαι και φαν της όλης φάσης, η 120άρα έχει μακράν περισσότερες επιλογές βελτίωσης του κινητήρα με διάφορες δοκιμασμένες λύσεις (με εξαρτήματα μέσα από το ίδιο το gruppo) σε σχέση με την 170άρα, στην οποία λόγω multiair (και της πολυπλοκότητας αυτου) δεν μπορείς να κάνεις σχεδόν τίποτε...
Για εμένα όλα αυτά είναι προτιμώτερα από τα ελαφρώς λιγότερα τέλη της 170άρας, άσε που θα βρεις την 120άρα σε πολύ καλύτερη αρχική τιμή λογικά. -
μαλιστα,το εψαξα λιγο και οντως υπαρχουν επικαθισεις στις βαλβιδες εισαγωγης.Θελει ιδιαιτερη συντηρηση ο κινητηρας..Το θεμα με τις giulietta (μοντελα 2011-12)ειναι τελικα το φουσκωμα του ταμπλο στον αεροσακο του συνοδηγου.Συχνο φαινομενο σε πολλα.Το να σκαει-ανοιγει το καπακι δεν ειναι οτι καλυτερο.Μεγαλο το κοστος αλλαγης κτλ..
Γενικα αυτες τις μερες που ψαχνω για αυτοκινητο εχω φαει μεγαλη απογοητευση.Θελω να παρω το καλυτερο για εμενα με τα χρηματα που διαθετω..
Τα golf με τους tsi θεματα σοβαρα με την καδενα!Εμφανησιακα δεν με τρελαινει το golf,ασχετο
Τα astra και αυτα εχουν θεματακια αλλα και αυτοκινητο που δεν με εντυπωσιαζει..
Τα gulietta σαφως πιο σπορ και ομορφα αλλα και αυτα με συχνα θεματακια..
Τα focus θεματα στο συστημα ψυξης οπου εχουν γινει και οι σχετικες ανακλησεις.Και με τα μειονεκτηματα του αμεσου ψεκασμου κτλ...
Τελικα τι γινεται?Δεν ξερω..Με βλεπω με κανενα suzukaki splash για να εχω και το κεφαλι μου ησυχο..
-
Φίλε μιας και ψάχνω και εγώ κοιτάω σε Toyota Yaris μοντέλο 2012 μήπως το έχεις ψάξει; Και αν το έχεις απορρίψει για κάποιο λόγω; Βγάζει προβλήματα;
-
Τα Yaris ειναι τα πρωτα σε πωλησεις στην Ελλαδα.Αυτο σημαινει οτι εχουν μια εικονα πολυ καλη απο θεμα αξιοπιστιας.Δεν ξερω για τον κινητηρα που αναφερθηκε πιο πανω που εχει και το auris τον 1.3.Δεν εχω ακουσει κατι αλλα Toyota ειχα πριν(rav4 mkII).Μονο καλα λογια εχω να πω..
Παντως σε αυτη την κατηγορια που κοιτας τα πραγματα ειναι πιο ευκολα.
Γενικα να το ψαξεις καλα με δικο σου μηχανικο η σε αντιπροσωπια πριν το παρεις -
Το πρόβλημα με τον 1.33 κινητήρα της Toyota λύθηκε από το 2013 και μετά. Οπότε και τα μοντέλα του 2012 έχουν το ίδιο πρόβλημα. Συστήνω μακριά από αυτά.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Το πρόβλημα με τον 1.33 κινητήρα της Toyota λύθηκε από το 2013 και μετά. Οπότε και τα μοντέλα του 2012 έχουν το ίδιο πρόβλημα. Συστήνω μακριά από αυτά.Αυτό το πρόβλημα θα βγει σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας; Μιλάμε για πρόβλημα που καίει λάδια μετά από κάποια χιλιόμετρα; Μπορεί δηλαδή και να μην βγάλει αυτό εννοώ... Σαν να ρίχνουμε μαύρο σε όλα τα μοντέλα του έτους δηλαδή... Σωστή συντήρηση κτλπ
-
Θα βγει με μαθηματική ακρίβεια σε όποια έχουν τον 1.33 πριν το 2013, ασχέτως από συντήρηση. Είναι αναπόφευκτο.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=60795
Εδώ έχει όλες τις πληροφορίες.
Για όποιον βαριέται να διαβάζει: Μακριά.
-
και να φανταστειτε πουλησα toyota με 175.000χλμ που δεν εκαιγε σταγονα λαδι!!
-
Ο χρήστης j7m έγραψε:
και να φανταστειτε πουλησα toyota με 175.000χλμ που δεν εκαιγε σταγονα λαδι!!τι συντήρηση του έκανες; Μοντέλο ετος; Τύπος λαδιού;
-
Την συντηρηση την ειχα αναλαβει μονος μου με φιλο μηχανικο.Δεν ειχα βιβλιο service.
Το ειχα παρει 2ο χερι.
Την πρωτη αλλαγη λαδιου την εκανα με castrol magnatec 10w-40 και ολες τις επομενες με συνθετικα castrol edge 5w-30.
Δεν τα αφηνα πανω απο 10.000χλμ.
Οταν το πηρα ηθελε καποια μαζεματα...Αισθητηρες λ,ζαμφορακια,τακακια.δισκοπλακες εμπρος κτλ..
Γενικα το παραμικρο αν ακουγα,το εψαχνα και αν χρειαζοταν αλλαγη το αλλαζα..Οταν το πουλησα,οσοι το εψαξαν μονο θετικα λογια ακουγα.Το αμαξι ειχε αδεια 2006 αλλα ηταν εισαγωγης απο Γερμανια.Ηταν 02-03 κανονικα
Αγορα μεταχειρισμενου