-
να ειστε καλα και οι δυο
θα κανω κυκλο φορτισης και αν δεν θα παω για αλλαγη. Το τεστερ και οι φορτιστες εδω βγαζουν τα χρηματα τους γιατι δεν αλλαζεις μπαταρια πανικοβλητος στη γειτονια που ακινητοποιηθηκε αλλα σε φθηνο μπαταρια που εχει μεγαλη καταναλωση οποτε και πιο φρεσκες και με περισσοτερες επιλογες μπαταριες -
Mετά από 24ωρη φόρτιση, τάση εκκίνησης από 10,2V έως 9.43V στην 5η μιζιά σερί. Μπαταρία 6,3 χρόνων, 62AH και αρχικών 540 CCA. Στo tester του συνεργείου τον Οκτώβριο, έχει μεν ακόμα επαρκή στο όριο CCA, αλλά η εκτίμηση του ηλεκτρολόγου , που από πέρυσι μου έλεγε τον Γενάρη θα μείνεις και τοχασε, είναι ότι είναι τελευταίος χειμώνας για την μπαταριούλα, όσο αντέξει. Αν πάει μέχρι τον Μάρτη, έχω κερδίσει στοίχημα Τιμή τάσης: 12,72 τοποθετημένη, και 12,51 χωρίς surface charge. Not bad, για φτηνό φορτιστή aξίας 20 ευρώ. Κλείνω με το motto του διάσημου youtuber μηχανικού South Main Auto Repair : 'remember viewers, if I can do it, YOU can do it!'
-
Καλημέρα. Το αμάξι έμεινε ακίνητο 3 24ωρα με τη νέα μπαταρία (55ΑΗ, 500CCA) μετά από ταξίδι 2 ωρών (κι ότι συνεπάγεται αυτό για τη φόρτιση της μπαταρίας) και χθες βραδάκι που έβαλα μπροστά με 11 βαθμούς θερμοκρασία, είδα από το κρυφό μενού του οχήματος (Opel Astra H GTC 1.8 ) τάση μπαταρίας κατά το μιζάρισμα 11.0 Volt. Νομίζω αναμενόμενο νούμερο για νέα μπαταρία 12 ημερών.
-
Πολύ καλή ένδειξη. Την θεωρείς σαν αναφορά για μελλοντικούς συσχετισμούς.
-
Σωστά. Θα παρακολουθώ την εξέλιξη της συμπεριφοράς της μπαταρίας συν τω χρόνω και θα ενημερώνω εδώ Ηνίοχε.
-
Ψάχνω μπαταρία διάστασης 207χ175χ190 για ένα πόλο.
Τί λέτε για αυτή?https://www.skroutz.gr/s/9494697/Mitsuba-50Ah-55034.html
Μου φαίνεται πολύ καλή τιμή και νομίζω έχουν καλό όνομα. -
Δεν την γνωρίζω την μπαταρία. Εκείνο που πρέπει να συμφωνήσεις με τον πωλητή είναι να μετρηθούν με αναλυτή (και παρουσία σου) τα CCA της μπαταρίας και να αγορασθεί ΜΟΝΟΝ εφόσον τα CCΑ είναι ίσα ή περισσότερα των αναγραφομένων σε αυτή.
Ρίξε μια ματιά στα τελευταία posts της σελίδας 236. -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Ψάχνω μπαταρία διάστασης 207χ175χ190 για ένα πόλο.
Τί λέτε για αυτή?https://www.skroutz.gr/s/9494697/Mitsuba-50Ah-55034.html
Μου φαίνεται πολύ καλή τιμή και νομίζω έχουν καλό όνομα.Εχει βγει πολύ καλή, στον 6ο χρόνο τώρα και με μια πλήρη αποφόρτιση στο ιστορικό συνεχίζει απτόητη προς το παρόν.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
..... χθες βραδάκι που έβαλα μπροστά με 11 βαθμούς θερμοκρασία, είδα από το κρυφό μενού του οχήματος (Opel Astra H GTC 1.8 ) τάση μπαταρίας κατά το μιζάρισμα 11.0 Volt. Νομίζω αναμενόμενο νούμερο για νέα μπαταρία 12 ημερών.Δοκίμασα κι εγώ να δω από το αντίστοιχο μενού. 2 βαθμοί το πρωί, το αυτοκίνητο ακίνητο για 22 ώρες, μπαταρία τύπου AGM εργοστασιακή, ηλικίας 44 μηνών έδειξε 11,4 στο μιζάρισμα
Βέβαια κάθε μέρα το αυτοκίνητο κινείται. -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
αυτη ειναι η μπαταρια του πατερα μου σε Hyundai Accent 1380 κυβικα
μπορει να βγαλει μια χρονια ακομα; Βασικα βγαζει το χειμωνα; Παντως σε αυτη την κατασταση σημερα εβαλε μπροστα με τη μια το αυτοκινητο
Τελικα Βασιλη ειχες δικιο, οτι μετρανε την μπαταρια αφου εχει μεινει μια ωρα τουλαχιστον σε ηρεμια. Οι λαθος μετρησεις εγιναν ενω το αυτοκινητο ηταν ακινητο 15 ημερες το εβαλα μπροστα και το εφερα 500 μετρα μπροστα στο σπιτι μου. Το μετρησα και μετα συνδεσα το φορτιστη.
Τον αφησα 2 μερες και τον αφαιρεσα το βραδυ και το πρωι μετρησα την μπαταρια και εβγαλε τα σωστα που ειναι εξαιρετικα αποτελεσματα. Την εβαλα στα 500 SAE
βγηκε healthy 72%, charge 12.77, Interval R 6.90, good battery
-
Αντώνη μας μπερδεύεις. Μετράς την ίδια μπαταρία, πριν την φόρτιση κατά ΕΝ στα 235 CCA και μετά την φόρτιση κατά SAE στα 425 CCA, γεγονός που δεν επιτρέπει την άμεση σύγκριση. Εν πάση περιπτώσει, κάθισα και έκανα την αναγωγή και τα 425 CCA κατά SAE αντιστοιχούν σε 408 CCA κατά ΕΝ, που νομίζω αποτελεί θεαματική βελτίωση της κατάστασης της μπαταρίας κατά 173 CCA. Δεν περίμενα τόσο μεγάλη βελτίωση και όταν σου έγραψα να την φορτίσεις υπολόγιζα αύξηση κατά 100 CCA, μετά βίας. Πολύ ενδιαφέρον τελικά...
-
άντε μπράβο την έσωσες, τώρα για να κάνουμε σύγκριση, αν έχεις πολύμετρο , γράψε τι τάση δίνει όταν μιζάρει.
ΥΓ. γράφεις 2 μέρες ήταν ο ctek επάνω? χαλάλι όμως, την ανέστησε. έπεσε και η R, που σημαίνει ότι ξεκόλλησαν τα κατακάθια, έγινε δουλειά. -
Δυο μερες ηταν πανω ο φορτιστης στη φορτιση αλλα οχι στην αναζωογοννηση
Στην αναζωογοννηση πρεπει οπωσδηποτε να βγαλω την μπαταρια απο το αυτοκινητο?
Εχω ενα μετρητη τασης που μπαινει στον αναπτηρα, θα μετρησω την ταση που εχει οταν μπαινει μπροστα επισης καιτο τεστερ μετρα τη διαδικασια της μιζας. Θα μετρησω και θα σας πω. Μαλιστα θα βαλω τις πρωτες παραμετρους για να δειτε -
ΤΟ ιδανικό είναι εκτός αυτοκινήτου, αλλά αν υπάρχει φυλασσόμενος χώρος οκ, το πιο απλό που συμβαίνει τώρα τον χειμώνα, φαντάσου να βρεις μια γάτα να κοιμάται πάνω στη μηχανή, ή να παίζει με τα καλώδια.
-
Αντώνη,
Άν κάνεις και αναζωογόνηση, βάλε ανακοίνωση να πουλήσεις την μπαταρία σαν καινούργια!!
Σοβαρά τώρα, επειδή η αναζωογόνηση ταλαιπωρεί την μπαταρία πρέπει να γίνεται το πολύ μια φορά τον χρόνο και η άποψή μου είναι ότι δεν χρειάζεται, επί του παρόντος.
Στην αναζωογόνηση είναι καλό η μπαταρία να αφαιρείται από το αυτοκίνητο, όπως λέει και ο dimau, γιατί ο φορτιστής ανεβάζει τάση στα 15,6 βολτ, που πιθανόν να επηρεάσει κάποιο από τα ηλεκτρονικά υποσυστήματά του.
Την τάση εκκίνησης καλύτερα να την μετρήσεις με τον αναλυτή και όχι με το βολτομετράκι στον αναπτήρα, γιατί το οργανάκι κάνει λίγες δειγματοληψίες ανά δευτερόλεπτο, που ενδεχομένως να μην συμπέσουν με το μέγιστο της βύθισης τάσης.
Τέλος, βλέπω ότι κάνεις απόσβεση του κόστους εξοπλισμού σου πολύ γρήγορα!!... -
Μονο που μου εσωσε την μπαταρια agm της bmw κερδος ειχα,
Τωρα με το σωσιμο δευτερης μπαταριας διπλο το κερδος!!! -
Πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα αναζωογόνησης της μπαταρίας antonn. Είναι τελικά ότι ακριβώς λέει ο Ηνίοχος. Με ένα φτηνό αναλυτή μπαταρίας, 30-40 ευρώ κόστους, κι έναν αξιοπρεπή φορτιστή συντηρητή (κόστους χονδρικά 50-90 ευρώ) μπορούμε αφενός να εξαντλούμε με σχετική ασφάλεια τις μπαταρίες πάνω στα οχήματά μας, κι αφετέρου να παρατείνουμε εντυπωσιακά τη διάρκεια ζωής τους. Έτσι όπως το βλέπω, πρακτικά στη δεύτερη αλλαγή μπαταρίας μέσες-άκρες έχουμε κάνει και απόσβεση των χρημάτων αγοράς του ανωτέρω εξοπλισμού.
-
Υπάρχει κάποιος οδηγός για σωστό συνδυασμό αναλυτή και συντηρητή ώστε να τον έχουμε σαν μπούσουλα;
Δλδ μόλις αντιληφθείς αυτό, κάνεις αυτό, μετά βάζεις αυτό κτλπ. -
@lazarefa έγραψε:
Με ένα φτηνό αναλυτή μπαταρίας, 30-40 ευρώ κόστους, κι έναν αξιοπρεπή φορτιστή συντηρητή (κόστους χονδρικά 50-90 ευρώ) μπορούμε αφενός να εξαντλούμε με σχετική ασφάλεια τις μπαταρίες πάνω στα οχήματά μας, κι αφετέρου να παρατείνουμε εντυπωσιακά τη διάρκεια ζωής τους.Συμφωνώ απόλυτα για τον αναλυτή μπαταρίας. Οι τιμές των αναλυτών, ακριβώς ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιούμε, έχουν πέσει πολύ και σε καταστήματα του aliexpress πωλούνται γύρω στα 25 ευρώ. Οι αναλυτές αυτοί παρέχουν πληροφόρηση που για να την αποκτήσεις πριν από μερικά χρόνια έπρεπε να δαπανήσεις ένα σημαντικό ποσό, δυσθεώρητο για πολλούς από εμάς. Είναι δε και τόσο σύνθετοι που ήταν δύσκολοι σαν ιδιοκατασκευές. Αναφέρομαι στους αναλυτές διαγωγιμότητας με οθόνη (έτσι λέγονται αυτοί που χρησιμοποιούμε) και όχι στους παλαιούς αναλυτές φορτίου, που 'ξελιγώνουν' την μπαταρία κατά την μέτρηση.
Για τον αξιοπρεπή φορτιστή όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά: Κάνει πολύ καλή δουλειά ΑΛΛΑ είναι υπερτιμημένος στη χώρα μας. Για παράδειγμα ο CTEK τιμάται 90 ευρώ εδώ, ενώ στην γερμανία 70. Το καλό στην περίπτωση των φορτιστών είναι ότι υπάρχει εναλλακτική λύση. Μπορούν δηλαδή να υλοποιηθούν σαν ιδιοκατασκευές σχετικά εύκολα και φθηνά, είναι αποτελεσματικοί και ευέλικτοι, χωρίς βέβαια την ευχρηστία του φορτιστή που προανέφερα.Antonis55 έγραψε:
Υπάρχει κάποιος οδηγός για σωστό συνδυασμό αναλυτή και συντηρητή ώστε να τον έχουμε σαν μπούσουλαΑν δεν έχεις γνωστικό υπόβαθρο στους συσσωρευτές, ένας καλός οδηγός στα ελληνικά για το:
πως λειτουργεί η μπαταρία είναι εδώ
https://www.varta-automotive.gr/el-gr/v ... ttery-work
πως συντηρείται η μπαταρία είναι εδώ.
https://www.varta-automotive.gr/el-gr/v ... ar-battery
Σε ΠΟΛΥ γενικές γραμμές στόχος μας είναι η πάντοτε φορτισμένη μπαταρία που μπορεί να δώσει, στιγμιαία, το αναγκαίο ρεύμα εκκίνησης.
Το αν είναι φορτισμένη το μετράμε με ένα απλό βολτόμετρο. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί και να εκκινήσει τον κινητήρα.
Το αν είναι φορτισμένη και μπορεί να δώσει στιγμιαία το αναγκαίο ρεύμα εκκίνησης το μετράμε με τον αναλυτή.
Αν δούμε ότι η μπαταρία είναι αφόρτιστη (είτε με το βολτόμετρο είτε με τον αναλυτή) την φορτίζουμε με τον φορτιστή και μετά από τουλάχιστον 12 ώρες ελέγχουμε το αποτέλεσμα.
Αν θες ρίξε και μιά ματιά στις τελευταίες 15 περίπου σελίδες του νήματος, όπου υπάρχουν αναφορές εφαρμογής των παραπάνω, με αρκετό φωτογραφικό υλικό. -
Θα ήθελα να συμπληρώσω την προηγούμενή μου ανάρτηση με δύο εξαιρετικές αναρτήσεις που υπάρχουν στο νήμα, αλλά δεν είναι εύκολα προσπελάσιμες, λόγω της μεγάλης του έκτασης.
Η πρώτη είναι του χρήστη** dog80 και παρουσιάζει με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ τους αναλυτές διαγωγιμότητας, στο λινκ
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5#p2944492
Η δεύτερη είναι του χρήστη 21 Quadra, με τίτλο 'Μπαταρία, είναι μόνο αποθήκη ρεύματος ?'** που κατά την άποψή μου αποτελεί την συνοπτική ΒΙΒΛΟ σχετικά με την μπαταρία στο αυτοκίνητο.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 0#p2943453
Θα ήταν παράληψή μου να μην ευχαριστήσω τους χρήστες 21 Quadra και dog80 για αυτές τις τόσο κατατοπιστικές
και διαχρονικές αναρτήσεις τους.
Μπαταρία αυτοκινήτου...