-
Κόσμε καλησπέρα, έχω ενα δίλημμα εδώ καιρό και θα θελα μια γνώμη.
Έχω καταλήξει στο skoda citigo style και στο peugeot 108 active, οι τιμές είναι ίδιες και τα δυο βενζίνη.
Η αλήθεια είναι πως η οθόνη του peugeot απέναντι στο τίποτα του citigo είναι μεγάλο ατού
Αυτό που με νοιάζει εμένα όμως είναι η οικονομία, τα χαμηλά σέρβις και η αξιοπιστία.Με γνώμονα αυτά τα τρία και απο εμπειρία σας, σε ποιο λέτε να καταλήξω;;
Επίσης μου δίνουν το up, ενα που έχει μείνει απο τον Αύγουστο του 17 και μου κόβουν 400 ευρώ απο την τελική του τιμή, ασχέτως απο το up ενα αυτοκίνητο που κάθεται τουλάχιστον ενάμιση χρόνο απο λάδια πως θα τα πάει; Για τα εργοστασιακά μιλάω, αξίζει να μείνουν και να γίνει στρώσιμο με αυτά; Τα λάστιχα θα χουν πάρει λέτε;
Ευχαριστώ.
-
Κόσμε καλησπέρα, έχω ενα δίλημμα εδώ καιρό και θα θελα μια γνώμη.
Έχω καταλήξει στο skoda citigo style και στο peugeot 108 active, οι τιμές είναι ίδιες και τα δυο βενζίνη.
Η αλήθεια είναι πως η οθόνη του peugeot απέναντι στο τίποτα του citigo είναι μεγάλο ατού
Αυτό που με νοιάζει εμένα όμως είναι η οικονομία, τα χαμηλά σέρβις και η αξιοπιστία.Με γνώμονα αυτά τα τρία και απο εμπειρία σας, σε ποιο λέτε να καταλήξω;;
Επίσης μου δίνουν το up, ενα που έχει μείνει απο τον Αύγουστο του 17 και μου κόβουν 400 ευρώ απο την τελική του τιμή, ασχέτως απο το up ενα αυτοκίνητο που κάθεται τουλάχιστον ενάμιση χρόνο απο λάδια πως θα τα πάει; Για τα εργοστασιακά μιλάω, αξίζει να μείνουν και να γίνει στρώσιμο με αυτά; Τα λάστιχα θα χουν πάρει λέτε;
Ευχαριστώ.
-
Κόσμε καλησπέρα, έχω ενα δίλημμα εδώ καιρό και θα θελα μια γνώμη.
Έχω καταλήξει στο skoda citigo style και στο peugeot 108 active, οι τιμές είναι ίδιες και τα δυο βενζίνη.
Η αλήθεια είναι πως η οθόνη του peugeot απέναντι στο τίποτα του citigo είναι μεγάλο ατού
Αυτό που με νοιάζει εμένα όμως είναι η οικονομία, τα χαμηλά σέρβις και η αξιοπιστία.Με γνώμονα αυτά τα τρία και απο εμπειρία σας, σε ποιο λέτε να καταλήξω;;
Επίσης μου δίνουν το up, ενα που έχει μείνει απο τον Αύγουστο του 17 και μου κόβουν 400 ευρώ απο την τελική του τιμή, ασχέτως απο το up ενα αυτοκίνητο που κάθεται τουλάχιστον ενάμιση χρόνο απο λάδια πως θα τα πάει; Για τα εργοστασιακά μιλάω, αξίζει να μείνουν και να γίνει στρώσιμο με αυτά; Τα λάστιχα θα χουν πάρει λέτε;
Ευχαριστώ.
-
Όχι, δεν αξίζει για 400 ευρώ. Γνώμη μου.
-
To σιτιγκο και το απ δεν εχουν αεροσακους τυπου κουρτινας.
Το 108 εχει. Σημαντικο για την ασφαλεια των πισω επιβατων.
Σαν αυτοκινητο φαινεται καλυτερο το σιτιγκο, αλλα η απουσια των αεροσακων αυτων εν ετη 2019 για εμενα κανει ευκολη τη επιλογη μεταξυ των δυο.
Δεν ειναι τοσο καλυτερο το σιτιγκο που να δικαιολογει αυτην την ελλειψη σε βασικο τομεα ασφαλειας.Το πικαντο ειναι καλυτερο και των δυο.
-
Αφού σε νοιάζει η οικονομία, να τολμήσω να ψελλίσω τις λέξεις 'φυσικό αέριο';
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
To σιτιγκο και το απ δεν εχουν αεροσακους τυπου κουρτινας.
Το 108 εχει. Σημαντικο για την ασφαλεια των πισω επιβατων.
Σαν αυτοκινητο φαινεται καλυτερο το σιτιγκο, αλλα η απουσια των αεροσακων αυτων εν ετη 2019 για εμενα κανει ευκολη τη επιλογη μεταξυ των δυο.
Δεν ειναι τοσο καλυτερο το σιτιγκο που να δικαιολογει αυτην την ελλειψη σε βασικο τομεα ασφαλειας.Το πικαντο ειναι καλυτερο και των δυο.
Μου εκανε και μένα εντύπωση, αλλά δεν θα μπει ποτέ κανείς πίσω και γω 100% πίσω δε χωράω..
Οπότε δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα.
Απο την άλλη το οτι το πεζο ειναι του 14 ενώ το σιτιγκο του 17 και το σιτιγκο έχει περισσότερα αστέρια μου γεμίζει καλύτερα το μάτι...Αφού σε νοιάζει η οικονομία, να τολμήσω να ψελλίσω τις λέξεις 'φυσικό αέριο';
Οχι, γτ για να γεμίζω θα κάνω 10 χλμ
Επίσης έχει και 3 χιλιάρικα παραπάνω, οπότε δε ξέρω πότε θα κάνω απόσβεση μιας που κάνω 15κ το χρόνο.
-
Το σιτιγκο ειναι του 11, τα 5 αστερια δεν εχουν επικυρωθει για το 2018. Δες το θρεντ με τα κρας τεστς.
-
Τα 10 χιλιόμετρα είναι δικός σου θέμα, άκρως υποκειμενικό.
Στο θέμα της απόσβεσης, 15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο βγάζουν τα παρακάτω κόστη:
6 λίτρα Χ 150 = 900 λίτρα. Ανάλογα με την τιμή της βενζίνης, είναι 1.300 με 1.400 ευρώ ετησίως.
Το φυσικό αέριο έχει κόστος στο Up κάτω από 3 ευρώ στα 100, είναι με διαφορά το πιο οικονομικό ΦΑ. Ήτοι 450 ευρώ το χρόνο, θα κάνεις και κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη. Άρα πες 800-900 ευρώ το χρόνο κέρδος.
Επίσης, μπορεί να τρέχει ακόμα το πρόγραμμα επιδότησης ΦΑ και να κατεβάσει την τιμή αγοράς κατά 800 ευρώ.
Έχε ακόμα κατά νου ότι το Up έχει μικρό ντεπόζιτο βενζίνης, νομίζω 8-9 λίτρα. Αν πρόκειται να κάνεις ταξίδια, πρέπει να ληφθεί υπόψη.
-
Το 108 το έχει πάρει η κουμπάρα μου μετά από δικό μου ψηστήρι εδώ και περίπου ενα 6μηνο. Έκδοση Allure Auto σχεδόν 14Κ βγήκε. Γενικώς το βρίσκω πολύ όμορφο, με πολύ καλή εγγύηση και σωστά λες ότι η οθόνη του κάνει τη διαφορά μιας και μοιάζει πιο αυτοκίνητο. Κατανάλωση έχει γύρω στο 5 με γυναίκα οδηγό και πολύ κοντινές διαδρομές.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το σιτιγκο ειναι του 11, τα 5 αστερια δεν εχουν επικυρωθει για το 2018. Δες το θρεντ με τα κρας τεστς.Εννοώ οτι είναι σχεδιαστικά πιο καινούριο του 2017
Απέναντι στο 2014 σχεδιασμό του 108 -
Βέβαια το 108 έχει τα DRLs και τους προτζέκτορες που γενικά το κάνουν πιο φρέσκο και ώριμο.
-
Ρε συ θοδωρη αφού ξερεις ότι το έχω το 108, πως και δεν με ρώτησες ποτε;
Παντως για κατανάλωση 5 το αυτόματο αποκλείεται να έχει εκτός αν μιλάμε για άνετο προάστιο, επαρχία και οδηγό 40-50 κιλά.
Χειμώνα πάνω από 6 και καλοκαίρι πάνω από 7 έως και 8,5 εγώ κυκλοφορώντας Μαρούσι - Κέντρο. -
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Οχι, γτ για να γεμίζω θα κάνω 10 χλμ
Επίσης έχει και 3 χιλιάρικα παραπάνω, οπότε δε ξέρω πότε θα κάνω απόσβεση μιας που κάνω 15κ το χρόνο.10 χλμ απέχει και η δουλειά μου από το πρατήριο και άλλα 65 χλμ το σπίτι μου (απτο πρατήριο) 15κ το χρόνο είναι 500€ καύσιμα, σε βενζίνη πόσα θα είναι;
Παίζει και η επιδότηση, οπότε κερδίζεις και από εκεί..
As always, it's up to you mate -
Κάνει πολλές διαδρομές εκτός ώρας αιχμής Χαλανδρι-Λούτσα, δηλ πάνω κάτω τη Μεσογείων και με πιτσιρίκια μέσα οπότε η κατανάλωση είναι αντίστοιχα χαμηλή. 8.5 μου φαίνονται πολλά. Καίω τόσα με το 208 1.2Τ ΕΑΤ6 με εντελώς αντικοινωνική οδήγηση για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Το 108 είναι -40hp και καμιά 150αρια κιλά κάτω.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ρε συ θοδωρη αφού ξερεις ότι το έχω το 108, πως και δεν με ρώτησες ποτε;
Παντως για κατανάλωση 5 το αυτόματο αποκλείεται να έχει εκτός αν μιλάμε για άνετο προάστιο, επαρχία και οδηγό 40-50 κιλά.
Χειμώνα πάνω από 6 και καλοκαίρι πάνω από 7 έως και 8,5 εγώ κυκλοφορώντας Μαρούσι - Κέντρο.Τα χουμε πει στο ΦΒ, τα service όμως απ οτι μαθαίνω σε σχέση με το citigo τσούζουν.
Πάμε λίγο με τα service, έχουμε εικόνα;
Να το ξεκαθαρίσουμε αέριο δεν θέλω για πολλούς λόγους, ένας λόγος είναι όταν θα παω στο χωριό μου εκτός του ότι δεν θα φτάσω ποτέ, δεν έχει διαθέσιμο πρατήριο για 55 χλμ, γενικός δεν με βολεύει ούτε σε ταξίδι στη Πάτρα που κάνω κατά καιρούς, οπότε το αποκλείουμε.
Απο αξιοπιστία πως τα πάμε ;;;
Το πεζό μου χουν πει καίει, και κει φρενάρω λίγο . Για το UP να το συζητήσουμε ή μπα; 400 ευρώ δεν τα λες και λίγα πάντως.
-
Το up/citigo είναι μπόλικος τσίγκος με ολίγη από ταμπλό σε σχέση με το 108 και με οδική συμπεριφορά εγκύου ελέφαντα....νομίζω ότι το 108 είναι μακράν πιο ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κάνει πολλές διαδρομές εκτός ώρας αιχμής Χαλανδρι-Λούτσα, δηλ πάνω κάτω τη Μεσογείων και με πιτσιρίκια μέσα οπότε η κατανάλωση είναι αντίστοιχα χαμηλή. 8.5 μου φαίνονται πολλά. Καίω τόσα με το 208 1.2Τ ΕΑΤ6 με εντελώς αντικοινωνική οδήγηση για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Το 108 είναι -40hp και καμιά 150αρια κιλά κάτω.8,5 έχω δει ντάλα καλοκαίρι με φουλ κίνηση στο κέντρο και φουλ air condition.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ρε συ θοδωρη αφού ξερεις ότι το έχω το 108, πως και δεν με ρώτησες ποτε;
Παντως για κατανάλωση 5 το αυτόματο αποκλείεται να έχει εκτός αν μιλάμε για άνετο προάστιο, επαρχία και οδηγό 40-50 κιλά.
Χειμώνα πάνω από 6 και καλοκαίρι πάνω από 7 έως και 8,5 εγώ κυκλοφορώντας Μαρούσι - Κέντρο.Τα χουμε πει στο ΦΒ, τα service όμως απ οτι μαθαίνω σε σχέση με το citigo τσούζουν.
Πάμε λίγο με τα service, έχουμε εικόνα;
Να το ξεκαθαρίσουμε αέριο δεν θέλω για πολλούς λόγους, ένας λόγος είναι όταν θα παω στο χωριό μου εκτός του ότι δεν θα φτάσω ποτέ, δεν έχει διαθέσιμο πρατήριο για 55 χλμ, γενικός δεν με βολεύει ούτε σε ταξίδι στη Πάτρα που κάνω κατά καιρούς, οπότε το αποκλείουμε.
Απο αξιοπιστία πως τα πάμε ;;;
Το πεζό μου χουν πει καίει, και κει φρενάρω λίγο . Για το UP να το συζητήσουμε ή μπα; 400 ευρώ δεν τα λες και λίγα πάντως.
Κόστος σερβις δεν έχω λόγω leasing
-
Αν έψαχνα σήμερα για ένα οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο δεν θα έπαιρνα Skoda.
Οι αλλαγές (διάλυση) που γίνονται στο δίκτυο εξυπηρέτησης και το μονοπώλιο του φαρμακείου Καρέντα είναι λόγος για απόρριψη.
Skoda citigo vs peugeot 108