-
rtfm - δες τι παιρνει (0-20?), παενε σε ενα μαγαζι που πουλαει ενεος, παρε-βαλε.
-
0-20 ναι.
Ευχαριστώ γάτε! Θα το έχω υπόψη μου για την επόμενη φορά. Λέω να μη ρισκάρω να πάω στο πρώτο επίσημο σέρβις με διαφορετικό φίλτρο από τη μάνα του.Εν τω μεταξύ, μπήκα εδώ:
https://www.coxmotorparts.co.uk/
για να βρω τα της Honda (λάδια-φίλτρο) και βγαίνουν (με μεταφορικά) 93 ευρώ!
Ίσως δεν είναι και τόσο παράλογοι στην αντιπροσωπεία που μου ζητάνε 120. Βέβαια εκείνοι θα τα παίρνουν φθηνότερα αλλά για εμένα το ίδιο είναι.
Τα Ενεος βγαίνουν (skroutz) γύρω στα 60 ευρώ με μεταφορικά, οπότε άλλα 10-15 το φίλτρο πάμε στα 75. Εκεί έχεις λίγο όφελος (πόσο; 20-40 ευρώ;). Εντάξει, δε με πειράζει και τόσο πολύ για μια φορά το χρόνο προκειμένου να ψάχνομαι και να έχω και το άγχος της μη αντιπροσωπείας. Κλάιν! -
Όταν είχαμε πάρει το σιβικ το 2006 ..μας είχαν πει ότι το μοτέρ φορούσε λάδια ρονταρισματος..και να μην τα αλλάξουμε πριν τις 10000 χλμ.
Μετά μάθαμε ότι φορούσε λάδια fuchs 0w 30.
Και μετά τα αλλαζαμε με 5W 40.
Αργότερα βάλαμε και 5W 30.
Και κάποιοι έχουμε και το 0w 20 λάδι της χόντα. Και τα ενεος πολύ καλό λάδι και το mobil 1 για 0w 20. -
Κατάλαβα. Ότι να ναι δηλαδή.
Εν τω μεταξύ, λέει το μανιουαλ 'να βάλετε λάδια Honda 0-20. Αν βάλετε άλλα λάδια, τότε βάλτε 0-30 ή 5-30. Οπότε είμαστε άνετοι στο τι λάδι θα μπει. Τουλάχιστον μετά το πέρας της εγγύησης! -
Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά εγώ έκλεισα ραντεβού την Παρασκευή να μου δούνε όλα τα τριξίματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο (super ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο αλλα στο θέμα τρίξιμο δεν το περίμενα απο τόσο νωρίς-3μηνών είναι) και όπως επίσης το πρόβλημα με τον αισθητήρα βροχής που τρελένεται μετά απο λίγη ώρα λειτουργίας
-
Ο χρήστης s3raph έγραψε:
Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά εγώ έκλεισα ραντεβού την Παρασκευή να μου δούνε όλα τα τριξίματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο (super ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο αλλα στο θέμα τρίξιμο δεν το περίμενα απο τόσο νωρίς-3μηνών είναι) και όπως επίσης το πρόβλημα με τον αισθητήρα βροχής που τρελένεται μετά απο λίγη ώρα λειτουργίαςΤι τριξιματα έχει εσένα; Γιατί κι εγώ έχω θεματακια.
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Όταν είχαμε πάρει το σιβικ το 2006 ..μας είχαν πει ότι το μοτέρ φορούσε λάδια ρονταρισματος..και να μην τα αλλάξουμε πριν τις 10000 χλμ.
Μετά μάθαμε ότι φορούσε λάδια fuchs 0w 30.
Και μετά τα αλλαζαμε με 5W 40.
Αργότερα βάλαμε και 5W 30.
Και κάποιοι έχουμε και το 0w 20 λάδι της χόντα. Και τα ενεος πολύ καλό λάδι και το mobil 1 για 0w 20.Πάλι καλά που δεν ρίχνατε ένα λίτρο από το καθένα μέσα για καλύτερο κοκτειλ
-
Εχω το πετρελαιο 3 μηνες και 8000χμ και δεν εχω κανενα τριξιμο. Ξερει κανεις αν και στο πετρελαιο θα ηταν καλυτερα να γινει αλλαγη λαδιων πριν τις 10000χμ ?
-
Ο χρήστης s3raph έγραψε:
Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά εγώ έκλεισα ραντεβού την Παρασκευή να μου δούνε όλα τα τριξίματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο (super ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο αλλα στο θέμα τρίξιμο δεν το περίμενα απο τόσο νωρίς-3μηνών είναι) και όπως επίσης το πρόβλημα με τον αισθητήρα βροχής που τρελένεται μετά απο λίγη ώρα λειτουργίαςΕνδιαφέρον! Ενημέρωσε μας για το τι έγινε.
Εχω το πετρελαιο 3 μηνες και 8000χμ και δεν εχω κανενα τριξιμο. Ξερει κανεις αν και στο πετρελαιο θα ηταν καλυτερα να γινει αλλαγη λαδιων πριν τις 10000χμ ?
Και εγώ 3 μήνες και 4000 χλμ. και δεν έχω κάποιο τρίξιμο. Έχω βέβαια εκείνο το συντονισμό κάπου στην κεντρική κονσόλα τον οποίο μου τον κάνει περίπου τις μισές ημέρες.
-
Ο χρήστης artvoll έγραψε:
Ξερει κανεις αν και στο πετρελαιο θα ηταν καλυτερα να γινει αλλαγη λαδιων πριν τις 10000χμ ?Ήδη το διάστημα αλλαγής λαδιών είναι μειωμένο απο το προηγούμενο μοντέλο κατα το ήμιση.
Όπως κατάλαβα χρησιμοποείται το λάδι για την αναγέννηση του DPF (κάτι τέτοιο τελοσπάντων) και για αυτό το αλλάζουν συχνότερα
Νομίζω όταν θα ήταν υπερβολή, αλλά δική σου ειναι η τσέπη (κακό δεν θα το κάνεις σίγουρα)
Έχω κάνει ήδη 2 αλλαγές λαδιών και δεν μου αναφέραν κάτι απο το συνεργείο, ίσα ίσα οτι βαδίζουμε καλώς
-
Έχω και εγώ το τρίξιμο στην κεντρική κονσόλα. Επίσης τα παράθυρα (οδηγού/συνοδηγού) όταν είναι μισάνοιχτα τρίζουν τόσο πολύ που νομίζω οτι θα πέσουν κάτω. Τρίζει το χερούλι της πίσω πόρτας απο τη μεριά του οδηγού. Ακούω κάτι κρακ, κρουκ που και που, μάλλον απο το κάθισμα του οδηγού. Τρίζει η κολώνα (κοντά στο παρμπρίζ) στη μεριά του οδηγού. Και αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το rain sensing σύστημα που κάνει οτι να ναι. Μετά απο λίγη ώρα λειτουργίας τρελένεται και ενώ είναι στο auto με αργή ρύθμιση ξαφνικά δουλεύει στο high ενώ έχει 5 σταγόνες στο τζάμι. ΑΥΤΑ:)
-
Ο χρήστης s3raph έγραψε:
Έχω και εγώ το τρίξιμο στην κεντρική κονσόλα. Επίσης τα παράθυρα (οδηγού/συνοδηγού) όταν είναι μισάνοιχτα τρίζουν τόσο πολύ που νομίζω οτι θα πέσουν κάτω. Τρίζει το χερούλι της πίσω πόρτας απο τη μεριά του οδηγού. Ακούω κάτι κρακ, κρουκ που και που, μάλλον απο το κάθισμα του οδηγού. Τρίζει η κολώνα (κοντά στο παρμπρίζ) στη μεριά του οδηγού. Και αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το rain sensing σύστημα που κάνει οτι να ναι. Μετά απο λίγη ώρα λειτουργίας τρελένεται και ενώ είναι στο auto με αργή ρύθμιση ξαφνικά δουλεύει στο high ενώ έχει 5 σταγόνες στο τζάμι. ΑΥΤΑ:)Εμένα το παράθυρο οδηγού μισανοιχτο, στην κεντρική κονσόλα το πλαστικό δίπλα από το κουμπί econ και κάποιες φορές σπάνια κάπου πάνω από την οθόνη.
-
Ο χρήστης thesniki έγραψε:
Ξερει κανεις αν και στο πετρελαιο θα ηταν καλυτερα να γινει αλλαγη λαδιων πριν τις 10000χμ ?
Ήδη το διάστημα αλλαγής λαδιών είναι μειωμένο απο το προηγούμενο μοντέλο κατα το ήμιση.
Όπως κατάλαβα χρησιμοποείται το λάδι για την αναγέννηση του DPF (κάτι τέτοιο τελοσπάντων) και για αυτό το αλλάζουν συχνότερα
Νομίζω όταν θα ήταν υπερβολή, αλλά δική σου ειναι η τσέπη (κακό δεν θα το κάνεις σίγουρα)
Έχω κάνει ήδη 2 αλλαγές λαδιών και δεν μου αναφέραν κάτι απο το συνεργείο, ίσα ίσα οτι βαδίζουμε καλώς
Γενικά στα diesel ενδέχεται κατά την διαδικασία της αναγέννησης να περάσει ποσότητα πετρελαίου στα λάδια (μέσω των ελατηρίων του πιστονιού). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα
- Να αλλοιώνονται τα λάδια
- Να ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού
Οπότε γιαυτό ίσως να έχουν μειώσει τα διαστήματα, για να γίνεται πιο συχνός έλεγχος.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Ξερει κανεις αν και στο πετρελαιο θα ηταν καλυτερα να γινει αλλαγη λαδιων πριν τις 10000χμ ?
Ήδη το διάστημα αλλαγής λαδιών είναι μειωμένο απο το προηγούμενο μοντέλο κατα το ήμιση.
Όπως κατάλαβα χρησιμοποείται το λάδι για την αναγέννηση του DPF (κάτι τέτοιο τελοσπάντων) και για αυτό το αλλάζουν συχνότερα
Νομίζω όταν θα ήταν υπερβολή, αλλά δική σου ειναι η τσέπη (κακό δεν θα το κάνεις σίγουρα)
Έχω κάνει ήδη 2 αλλαγές λαδιών και δεν μου αναφέραν κάτι απο το συνεργείο, ίσα ίσα οτι βαδίζουμε καλώς
Γενικά στα diesel ενδέχεται κατά την διαδικασία της αναγέννησης να περάσει ποσότητα πετρελαίου στα λάδια (μέσω των ελατηρίων του πιστονιού). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα
- Να αλλοιώνονται τα λάδια
- Να ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού
Οπότε γιαυτό ίσως να έχουν μειώσει τα διαστήματα, για να γίνεται πιο συχνός έλεγχος.
Μια χαρά (και 2 τρομάρες) το είχα καταλάβει τελικά
Thanks για τις ορθές πληροφορίες
-
Συγγνώμη ρε παιδιά τι εννοείται ότι τρίζει.. ρωτάω γιατί μόλις το παρήγγειλα.. με ξενερώσατε πάααααρα πολύ..νόμιζα πως είχε τελειώσει η honda με αυτά τα χαζά, έλεος....
-
Εμένα κάνει τον παρακάτω συντονισμό (0,40-0,44) περίπου στις 1800-2000 στροφές. Κάποιες μέρες το κάνει, κάποιες άλλες όχι.
Υπάρχουν διάφορα βιντεάκια στο youtube που λένε ότι το έλυσαν το πρόβλημα αλλά βαριέμαι να ασχοληθώ. Αργότερα ίσως.
-
Ο χρήστης snp έγραψε:
Συγγνώμη ρε παιδιά τι εννοείται ότι τρίζει.. ρωτάω γιατί μόλις το παρήγγειλα.. με ξενερώσατε πάααααρα πολύ..νόμιζα πως είχε τελειώσει η honda με αυτά τα χαζά, έλεος....Εμένα κάποιες φορές, όχι πάντα κάνει ένα μικρό τριξιμο το πλαστικό αν ο δρόμος είναι τραχυς δίπλα από τις ταχύτητες. Όχι κάτι συνεχόμενο. Το παράθυρο όταν είναι μισανοιχτο επίσης στον τραχυ δρόμο συντονίζει κάπως. Νομίζω όμως ότι δεν είναι κάτι σημαντικό κι απλά δεν έχω πάει στον αντιπρόσωπο να το δει. Ίσως με το πρώτο service
-
Ο χρήστης s3raph έγραψε:
Έχω και εγώ το τρίξιμο στην κεντρική κονσόλα. Επίσης τα παράθυρα (οδηγού/συνοδηγού) όταν είναι μισάνοιχτα τρίζουν τόσο πολύ που νομίζω οτι θα πέσουν κάτω. Τρίζει το χερούλι της πίσω πόρτας απο τη μεριά του οδηγού. Ακούω κάτι κρακ, κρουκ που και που, μάλλον απο το κάθισμα του οδηγού. Τρίζει η κολώνα (κοντά στο παρμπρίζ) στη μεριά του οδηγού. Και αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το rain sensing σύστημα που κάνει οτι να ναι. Μετά απο λίγη ώρα λειτουργίας τρελένεται και ενώ είναι στο auto με αργή ρύθμιση ξαφνικά δουλεύει στο high ενώ έχει 5 σταγόνες στο τζάμι. ΑΥΤΑ:) -
Ο χρήστης snp έγραψε:
Συγγνώμη ρε παιδιά τι εννοείται ότι τρίζει.. ρωτάω γιατί μόλις το παρήγγειλα.. με ξενερώσατε πάααααρα πολύ..νόμιζα πως είχε τελειώσει η honda με αυτά τα χαζά, έλεος....Αν είναι να χαλιέσαι τόσο πολύ για μικροτριγμούς, μην αγοράσεις καν καινούριο αυτοκίνητο! Όλα κάποιες στιγμές τρίζουν στην υπέροχη ελληνική άσφαλτο!
-
το αυτοκίνητο που έχω τώρα, 4,5 χρόνια, απόλυτη ησυχία πάντως και super ηχομόνωση..
Honda Civic 2017