-
Αρα οι δεξαμενες φυσικου αεριου ποσο εχουν;
-
600 ευρώ η δεξαμενή όταν μερικοί βάζουν ολόκληρο σύστημα με λιγότερα; Δε φανταζόμουν ότι κοστίζει πάνω από 150-200 ευρώ. Για πάρε στο 2104100025 στον LPGAS.
-
Ο χρήστης orekourk έγραψε:
Εγώ κύριε Dimsabas που μου έληξε η δεξαμενή και δε μπορώ να περάσω ΚΤΕΟ τι να κάμω?
Σύστημα ICOM σε Subaru Forester 2.0 XTurbo 2005.
Καινούρια δεξαμενή κοστίζει (Κατά τον Μπίρμπο) 600 Ευρώ και με παραγγελία σε κανα δυο μήνες θα την έχω!
Και ΚΤΕΟ δε περνάω, και τον ήπια!
Τι να κάνω?
Να βάλω άλλο σύστημα? Πιο σύγχρονο?
Ή να μη το μπερδέψω έτσι που δουλεύει καλά μέχρι τώρα.
Πάλι θα θέλει προγραματισμό ο εγκέφαλος?Χωρίς να ξέρω πολλά η τιμη μου φαίνεται κι εμένα υπερβολική. Ίσως μια έρευνα αγοράς να δείξει αν είναι αυτό το πραγματικό κόστος ή όχι καθώς και το χρονο παράδοσης.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
Ο χρήστης orekourk έγραψε:
Εγώ κύριε Dimsabas που μου έληξε η δεξαμενή και δε μπορώ να περάσω ΚΤΕΟ τι να κάμω?
Σύστημα ICOM σε Subaru Forester 2.0 XTurbo 2005.
Καινούρια δεξαμενή κοστίζει (Κατά τον Μπίρμπο) 600 Ευρώ και με παραγγελία σε κανα δυο μήνες θα την έχω!
Και ΚΤΕΟ δε περνάω, και τον ήπια!
Τι να κάνω?
Να βάλω άλλο σύστημα? Πιο σύγχρονο?
Ή να μη το μπερδέψω έτσι που δουλεύει καλά μέχρι τώρα.
Πάλι θα θέλει προγραματισμό ο εγκέφαλος?Αδερφέ μήπως κάνεις -ή αυτός- κανένα λάθος; Από τον ίδιο αγόρασα τη φιάλη (2ρη) πριν από 6 χρόνια 140€ των 42 λίτρων. Για ξανα-ρώτησέ τον. ή
Για πάρε κανένα τηλέφωνο τον ΚΤΕΟτζή να ρωτήσεις αν μπορείς να αλλάξεις εγκαταστάτη. Το συγκεκριμένο κιτ το βάνουν και άλλοι εγκαταστάτες. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Εγώ κύριε Dimsabas που μου έληξε η δεξαμενή και δε μπορώ να περάσω ΚΤΕΟ τι να κάμω?
Σύστημα ICOM σε Subaru Forester 2.0 XTurbo 2005.
Καινούρια δεξαμενή κοστίζει (Κατά τον Μπίρμπο) 600 Ευρώ και με παραγγελία σε κανα δυο μήνες θα την έχω!
Και ΚΤΕΟ δε περνάω, και τον ήπια!
Τι να κάνω?
Να βάλω άλλο σύστημα? Πιο σύγχρονο?
Ή να μη το μπερδέψω έτσι που δουλεύει καλά μέχρι τώρα.
Πάλι θα θέλει προγραματισμό ο εγκέφαλος?Αδερφέ μήπως κάνεις -ή αυτός- κανένα λάθος; Από τον ίδιο αγόρασα τη φιάλη (2ρη) πριν από 6 χρόνια 140€ των 42 λίτρων. Για ξανα-ρώτησέ τον. ή
Για πάρε κανένα τηλέφωνο τον ΚΤΕΟτζή να ρωτήσεις αν μπορείς να αλλάξεις εγκαταστάτη. Το συγκεκριμένο κιτ το βάνουν και άλλοι εγκαταστάτες.Επειδή δε βρήκα και δε γνωρίζω, ξέρεις εσύ κάποιον άλλο να βάζει, ή/ και να εμπορεύεται icom?
Όπως καταλαβαίνεις, με ενδιαφέρει πολύ και άμεσα! -
Αν το συστημα ειναι υγρου ψεκασμου και μαζι με τη δεξαμενη του αλλαζει και αντλια-φλοτερ ειναι πραγματι τσουχτερη η τιμη της, αυτο δυστυχως για οσους την πατησαν στο οτι το υγρου ψεκασμου ειναι καλυτερο απο το αεριου ψεκασμου, δεν εχει πνευμονα και αλλα καλα που ελεγαν οι εισαγωγεις τους, πληρωσαν σχεδον διπλη τιμη παραπανω-αρκετοι ειχαν πολλα αλυτα προβληματα και τελος δυστυχως βλεπουμε οτι ουτε καν επαρκεια στα ανταλλακτικα δεν εχουν.
-
Ναι είναι υγρού και η αντλία είναι εμβαπτιζόμενη.
Πίστευα πως δεν αλλάζουν τα μέσα, παρά μόνο τη δεξαμενή.
Έτσι εξηγείται το κόστος.
Μάλλον, έτσι το εξηγούν και το δικαιολογούν.
Δεν έχει και πολύ νόημα, βέβαια αφού δεν Υπάρχει λόγος αντικατάστασης. -
αλλάζεις μόνο δεξαμενή όχι αντλία, πρόσφατα άλλαξα σε icom 600+ΦΠΑ + ΚΤΕΟ 80 ευρουλάκια
-
Ο χρήστης γιαννης1971 έγραψε:
αλλάζεις μόνο δεξαμενή όχι αντλία, πρόσφατα άλλαξα σε icom 600+ΦΠΑ + ΚΤΕΟ 80 ευρουλάκιαΓιατί ρε οι γαμημ..οι την έχουν τόσο ακριβά;
-
Μονοπωλιο η αιτια.
-
Ο χρήστης orekourk έγραψε:
Εγώ κύριε Dimsabas που μου έληξε η δεξαμενή και δε μπορώ να περάσω ΚΤΕΟ τι να κάμω?
Σύστημα ICOM σε Subaru Forester 2.0 XTurbo 2005.
Καινούρια δεξαμενή κοστίζει (Κατά τον Μπίρμπο) 600 Ευρώ και με παραγγελία σε κανα δυο μήνες θα την έχω!
Και ΚΤΕΟ δε περνάω, και τον ήπια!
Τι να κάνω?
Να βάλω άλλο σύστημα? Πιο σύγχρονο?
Ή να μη το μπερδέψω έτσι που δουλεύει καλά μέχρι τώρα.
Πάλι θα θέλει προγραματισμό ο εγκέφαλος?στη θέση σου αφού το αμάξι πάει καλά θα άλλαζα τη δεξαμενή icom , δε θα άλλαζα σύστημα με απρόβλεπτες συνέπειες
το ίδιο έκανα σε μένα πριν μία βδομάδα, ότι λειτουργεί καλά δεν το πειράζουμε -
Δεν θα άλλαζα δεξαμενή τόσα ευρώ σε ένα μονοπωλιακό(και παλιό πλέον) Κιτ και σε εναν τετοιο εγκαταστατη που μεθαύριο οτιδήποτε αναλώσιμο χρειαστώ θα το πληρώνω χρυσαφι. Θα άλλαζα Κιτ με +200 ευρώ σε έναν καλό εγκαταστατη και τέλος.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τόσα πολλά λεφτά για αλλαγή μόνο της δεξαμενής, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα;
Εγγυημένα όμως δεν έχει κανένα πρόβλημα, έτσι;
Και να σκεφτείς ότι είχαμε ακούσει ότι περνούσαν, έναντι αμοιβής, από ΚΤΕΟ, παράνομα , αυτοκίνητα που είχαν καταφανώς προβήματα κυρίως καυσαερίων... -
Οι δεξαμενές αλλάζονται κάθε δέκα χρόνια σύμφωνα με τη νομοθεσία. Δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του ΚΤΕΟ ή του εγκαταστάτη. Δέκα χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής, δρόμο!
Προφανώς είναι μια πολύ αυστηρή προδιαγραφή, προφανώς τα ελληνικά οχήματα τρώνε πολύ λιγότερη καταπόνηση σε θέματα βροχής, αλάτων, σκουριάς από άλλα σε πιο κρύα κλίματα. Είναι όμως για το καλό όλων μας. -
Θα ήθελα τη γνώμη σας:
Σε Fabia mk1 1.4 16V 101ps του 2003, με 140.000 km, πραγματικά άψογα συντηρημένο (πρόσφατο σέρβις με ιμάντες), επειδή πλέον κάνω αρκετά χλμ (15.000/ετος, το 75% στην πόλη), το σκέφτομαι για υγραέριο, αν & οδηγώ ήρεμα & καίει κατα μέσο όρο 8λτ/100χλμ. Είναι η station wagon έκδοση, που έχει πολύ χώρο κάτω από το δάπεδο, όπου τη θέση της ρεζέρβας θα μπορεί να καταλάβει η δεξαμενή.
Μιας και είναι παλιό, αξίζει να κάνω τη μετατροπή, μέχρι όσο ζήσει; Το συγκεκριμένο μοτέρ VAG (BBZ, που αγαπάει το λαδακι...) γνωρίζετε αν τα πάει καλα με το υγραέριο ή θα μου βγάζει βλάβες; Από ένα σύντομο ψάξιμο στο Ίντερνε διαπίστωσα ότι οι απόψεις διίστανται. Βεβαια είναι και θέμα εγκατάστασης κατά κύριο λόγο. Εάν έχετε κάποια πρόταση και για αξιόπιστο και σοβαρό εγκαταστάτη στην Αθήνα, θα το εκτιμούσα δεόντως (ακόμη και σε ΠΜ).
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οπωσδήποτε ΝΑΙ! Θα απορείς γιατί άργησες τόσο πολύ να βάλεις υγραέριο.
Βρέθηκα σε αντίστοιχη θέση με σένα πριν περίπου 14 μήνες. Έριξα πάρα πολύ διάβασμα, ουσιαστικά ξεκοκάλισα όλο το αντίστοιχο ελληνικό φόρουμ, επισκέφθηκα εγκαταστάτες και προχώρησα. Σε μοντέλο όχι ιδιαίτερο νεότερο από το δικό σου (2005), με περισσότερα χιλιόμετρα (200 χιλιάδες) και θεωρητικά πιο ευπαθές (τα ιαπωνικά έχουν ευαισθησία στο υγραέριο).
Εσύ έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει ανθεκτικό μοτέρ, το ότι τσιμπάει λάδι είναι πλεονέκτημα για την υγραεριοκίνηση, αφού λιπαίνονται οι βαλβίδες, ο μεγάλος πληγέντας του υγραερίου. Έτσι κι αλλιώς, αν επιλέξεις σωστό και ακριβό σύστημα, θα πραγματοποιούνται ψεκασμοί βενζίνης σε όλο σχεδόν το φάσμα των σαλ, οπότε θα λιπαίνονται κι από τη βενζίνη. Αν μάλιστα είχες τζαπονέζικο μοτέρ, θα έβαζες κι ένα πρόσθετο στη βενζίνα όπως εγώ, λογικά όμως δε θα το χρειαστείς.
Από αξιοπιστία ΔΕΝ έχεις να φοβάσαι ΤΙΠΟΤΑ. Το αμάξι σου είναι 15 ετών, στα 25 του χρόνια θα έχει 290 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δε θα έχει πάθει τίποτα από το υγραέριο, εσύ θα έχεις ήδη αποσβέσει το μισό κόστος αγοράς του καινούριου και θα αναφωνείς 'δόξα τω Θεώ και τον Dimsabas'!
8 λίτρα Χ 15.000 = 1.200 λίτρα = 1.700-1.900 ευρώ το χρόνο ανάλογα με την τιμή της βενζίνης
Πραγματικό κόστος κίνησης με το υγραέριο στα 6-6,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, γύρω στα 1.000 το χρόνο. Εξαρτάται βέβαια, γιατί τώρα το υγραέριο είναι κάτω από τη μισή τιμή της βενζίνης και στην πράξη, το κόστος κίνησης είναι κάτω από τη μέση της βενζίνης. Αυτά όμως κυμαίνονται λίγο ανάλογα με τις τιμές των καυσίμων. Χοντρικά υπολόγισε ένα 800άρι κέρδος ετησίως.
Δηλαδή θα χρειαστείς ένα χρόνο και κάνα τρίμηνο ακόμα για να κάνεις απόσβεση και μετά χαράς ευαγγέλια.Για εγκαταστάτη, προφανώς δεν έχω γνώμη για όλους. Είχα όμως διαβάσει πάρα πολλά θέματα στο αντίστοιχο φόρουμ, έμεινα μακριά από τον Τσοπελογιάννη (που είναι πολυδιαφημισμένος) και κατέληξα στον LGPas στον Πειραιά. Είμαι υπερευχαριστημένος από τη δουλειά του, δεν έχει κάνει ούτε μισό κιχ, του πήγα ένα αμάξι με λαμπάκια χριστουγεννιάτικου δέντρου στο ταμπλό από τη λειτουργία βενζίνης και πήρα πίσω ένα αυτοκίνητο που δουλεύει ΑΨΟΓΟΤΑΤΑ ένα χρόνο+ τώρα.
Είναι ακριβός, άνετα βρίσκεις το ίδιο σύστημα αλλού 10% κάτω, αλλά επειδή το σημαντικότερο στο υγραέριο είναι πρώτα η τοποθέτηση και μετά το σύστημα (γιατί με εξαίρεση τα τελείως σκουπίδια, όλα τα υπόλοιπα είναι καλά), δεν το έχω μετανιώσει στιγμή. Τον εκθείαζαν όλοι στο φόρουμ, τώρα είμαι κι εγώ ανάμεσά τους. -
Σε ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη σου απάντηση και για την οικονομοτεχνική μελέτη που έκανες για λογαριασμό μου!
Και για το ότι μου συνέστησες σοβαρό εγκαταστάτη (& αντίστοιχα ποιον να αποφύγω, τον οποίο μάλιστα σκεφτόμουν να επισκεφτώ πρώτο, μιας & είναι κοντα μου).
Το Σάββατο λεω να πάω από κοντα και να πάρω προσφορά. Και θα ενημερώσω για νεωτέρα...
ΥΓ: ο μόνος μου φόβος είναι το «κράτος» να αποφασίσει ένα ωραίο πρωί να αυξήσει το αέριο τόσο, ώστε να είναι πλέον ασύμφορο...Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εσύ θα έχεις ήδη κάνει απόσβεση και θα έχεις κερδίσει το κατιτίς σου. Πατάς το κουμπάκι, το γυρνάς στη βενζίνη και δεν ασχολείσαι ξανά με το υγραέριο.
Αλλά αυτό το σενάριο δεν μπορεί να γίνει. Ακόμα κι αν το υγραέριο αυξηθεί κατά 50% (πολύ ακραίο), πάλι θα συμφέρει, το μισό από σήμερα. -
Λογικά ο LPGas θα σου προτείνει BRC, είναι ιταλικά και πολύ αξιόλογα. Τα δουλεύει πολύ και τα γνωρίζει σωστά, αυτό είναι το σημαντικό: να έχει εμπειρία ο μάστορας σε συγκεκριμένο σύστημα.
Υπολογίζεις ένα κλικ κάτω από χιλιάρικο. Με το καλό, περιμένουμε! -
Θα τον επισκεφθω. Μετά από ένα σύντομο ψάξιμο, είδα και κάποιους άλλους (Viagas, που είναι η πρώην Βιαμαρ, αρα λογικά γνωρίζει κ από Σκοντα, και τον Καλογριτσα στα γλυκά νερά). Έχουμε κάποια άποψη και για αυτούς (έστω & σε ΠΜ);
Sent from my iPhone using Tapatalk
Υγραεριοκίνηση!