-
Εαν πας σε 2λιτρο η BMW ειπναι μονόδρομος αφου έχει μακραν το καλύτερο 2λιτρο μοτερ (ειτε βενζίνη είτε ντηζελ) της κατηγορίας, σε συνδυασμό μαλιστα με το καλυτερο αυτοματο κιβωτιο.
-
Σήμερα πήρα και τη Gratsias για να ρωτήσω πότε έρχεται το καινούργιο Q3. Είπαν πως αρχές Νοέμβρη θα υπάρχει διαθέσιμο. Ο τύπος στο τηλέφωνο ήταν (έδειχνε) εκστασιασμένος. Έλεγε πως δεν έχει καμία σχέση με το τρέχον κτλ. Κλασικά θα έχει έκδοση 1.5 στα 150 και 2λιτρο (εδώ δεν ανάφερε ιπποδύναμη). Θα έχει επιλογή αυτόματου και 4χ4 και στα 2. Τιμές είπε δεν ξέρει ακόμα. Υπολογίζει πως θα ξεκινάνε από 30Κ
-
Είχα πολύ καιρό να κάνω update καθώς έγραφα στα άλλα threads τις κινήσεις μου. Τελικά παράγγειλα το νέο Q3! Με το comfort πακέτο σε άσπρο μεταλλικό (glacier white) καθώς φοβήθηκα πως το πορτοκαλί θα με κούραζε στο τέλος! Όταν με το καλό το παραλάβω θα ποστάρω φωτογραφίες!
-
Μεγεια φιλε μου...Πολυ καλη επιλογη!παραδοση ποτε σ ειπαν?
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με γεια, καλοτάξιδο!
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Και αφού κανείς δε ρωτά θα ρωτήσω εγώ. Τιμή ; Ρύποι ; Τέλη ;
-
Καλορίζικο.
Περιμένουμε με αγωνία τις πρώτες φωτογραφίες.
Φίλος που ήθελε αυτόματα και τουλάχιστον το πακετο komfort είδε νούμερα πάνω από 40.000
-
Κάνω paste από το post μου στο thread για το Audi Q3
Δίνουν το πακέτο comfort με τη μισή τιμή. Το comfort έχει το interface με Android (το θεωρώ Must καθώς έτσι δε χρειάζεσαι nav), led εσωτερικού χώρου, καθρέπτες αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους (έλεος τα έχω το leon του 2004), ηχητική υποβοήθηση παρκαρίσματος, cruise control (εννοούμε αυτό που κρατάει σταθερή απόσταση από τον μπροστινό - δε με ενδιαφέρει και τόσο). Αυτό το δίνουν 1.7K (50% έκπτωση), ίσα ίσα για να πάνε την τιμή στο 24994 με το χρώμα (κατά τα γνωστά μια ανάσα από τα 25Κ). Αυτά, βγαίνουν 37 και κάτι σύμφωνα με την προσφορά που μου έκαναν.
Αυτό πήρα. Φυσικά είναι το αυτόματο. Τελικά μετά από σκέψη δεν έβαλα τα παραπάνω που είχα βάλει στο μάτι. Δηλ, αυτάκια στο τιμόνι για ταχύτητες, κοφτό τιμόνι από κάτω και 2-3 πραγματάκια γιατί ανέβαινε στα 39-40 (λόγω αλλαγής κλίμακας). Η γυναίκα μου αρχικά επέμενε να πάρουμε το... advantage γιατί τις άρεσαν τα ασημένια τελειώματα στις πόρτες, port baggage και μάσκα μπροστά. Νομίζω ήταν χαμένα χρήματα γιατί πηγαίναμε στα 40+ χωρίς λόγο. Πραγματικά επειδή έτυχε να υπάρχουν αυτά τα χρήματα, χαίρομαι που κρατήθηκα. Προτιμώ να τα δώσω σε ένα καλό ταξίδι στο εξωτερικό αυτά που 'κέρδισα' (δηλ δεν πέταξα)
Πάντως οι γεμανοί γαμι*ούνται (pardon my french) γενικότερα όσο αφορά τον εξοπλισμό. Το αμάξι αυτό θα αντικαταστήσει το παλιό Α3. Όταν αποφασίσω να αντικαταστήσω το πολυαγαπημένο μου leon 1.8 TSi, τα κρητήρια μου θα είναι ελαφρώς διαφορετικά πάντως. Προς το παρόν, όταν το παραλάβουμε, θα το οδηγώ εγώ. Θα επανέλθω όταν το παραλάβω με το καλό!
Ευχαριστώ για τη βοήθεια εδώ και για τις ευχές.
-
Καλοτάξιδο, πάντα με ασφάλεια.
-
Με το καλό να παραλάβεις. Ωραίο αυτοκίνητο μπραβο
-
Καλορίζικο. 37.5 βγηκε; σου έκαναν έκπτωση καθολου;
-
37.044
Έκπτωση 822.70 και δώρο συναγερμός και επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια.
-
Μπράβο σημαντικό που πήρες την επέκταση. Σε ποια αντιπροσωπεια εάν επιτρέπεται?
-
Από Gratsias
-
Καλησπέρα. Πριν δύο εβδομάδες το παρέλαβα! Θα ανεβάσω φωτος κάποια άλλη στιγμή. Κάποιες εντυπωσεις:
Εντάξει, είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο, πολύ άνετο στο δρόμο, έχει έναν αέρα πολυτέλειας. Τα 150 αλογάκια είναι μια χαρά για την πόλη τελικά. Είναι όσο νευρικό χρειάζεται. Με ενοχλεί λίγο το lag του αυτόματου κιβωτίου όταν θέλω γκάζι τη στιγμή που θέλω. Αργεί για 1 δευτερόλεπτο αλλά ανταποκρίνεται. Για την πόλη όμως, δεν το συζητώ. Το αυτόματο είναι τρομερό.
Έχω μάθει πια πόσο πρέπει να πατάω το γκάζι ώστε να καταλαβαίνει ανάλογα και πόσο aggressive να αλλάζει τις ταχύτητες. Υπάρχει και το sport mode (κάνεις ενα κλικ το λαβιέ προς τα κάτω και με τον ίδιο τρόπο το πας στο νορμαλ). Δεν το πιέζω πάρα πολύ καθώς το manual λέει να μην το πατάς μέχρι κάτω τα πρώτα 1500 χλμ, κάτι που με ξένισε λίγο. Μου λείπει σαφέστατα όμως τα τύπου μπάκετ καθίσματα που έχω στο leon. Και στις στροφές (τις πιο απότομες) νιώθω πραγματικά πως οι αναρτήσεις είναι σαφώς πιο μαλακές. Δεν πήρα το πακέτο που έχει τις σκληρές αναρτήσεις (και ρυθμίζονται ηλεκτρονικά) γιατί το αμάξι θα πήγαινε 4Κ πιο πάνω. Βέβαια οι μαλακές αναρτήσεις σου δίνουν την εντύπωση πως οδηγάς σε χαλί.
Το πορτ μπαγκαζ είναι πραγματικά μεγάλο. Ειδικά σε βάθος, όχι τόσο στο ύψος. Αλλά έχει τον πάτο που μπορείς να βγάλεις και γίνεται πια τεράστιο. Όσο έχεις τον πάτο, μπορείς να αποθηκεύσεις από κάτω άνετα κάποιο λαπτοπ ή γενικά κάτι αξίας που δε θες να φαίνεται. Πολύ καλό.
Τα ledακια του comfort πακέτου είναι πολύ πολύ ωραία. Πραγματικά θα κορόιδευα όποιον πλήρωνε γιαυτά αλλά όχι πια. Υπάρχει ωραίος κρυφός φωτισμός σε διάφορα σημεία (πχ κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, γύρω από τις ποτηροθήκες, στα μπράτσα στις πόρτες) που δίνουν μια πολύ πολύ ωραία εικόνα στο αμάξι. Τα συνιστώ. Πάντως το αμάξι (όπως είναι φυσικό) αν ρίξεις λεφτά γίνεται πολύ πιο ωραίο. Εγώ δεν έριξα. Για το 1500αρι 37.8Κ είναι αρκετά. Άνετα πιάνει τα 58-60Κ.
Τέλος θα πω πως δε με ενθουσιάζει τελικά η ψηλή θέση των SUVs/compact SUVs. Της γυναίκας της αρέσει πολύ αλλά εμένα όχι. Ξέρω από τώρα, πως όταν αλλάξουμε το 2ο αμάξι θα πάρω χαμηλό, αυτόματο, πιο νευρικό, με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σίγουρα και καλύτερα καθίσματα.
Ότι άλλο θέλετε, με ρωτάτε.
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Πάντως το αμάξι (όπως είναι φυσικό) αν ρίξεις λεφτά γίνεται πολύ πιο ωραίο. Εγώ δεν έριξα. Για το 1500αρι 37.8Κ είναι αρκετά. Άνετα πιάνει τα 58-60Κ.Συμφωνώ και επαυξάνω!! το έχω γράψει πολλές φορές...αυτά τα αυτοκίνητα (τα Premium αλλά σχετικά entry level) θέλουν πολλά έξτρα (και ανάλογα χρήματα) για να γίνουν 'σωστά' αυτοκίνητα. Αλλιώς, είναι σαν φτωχοί συγγενείς.
-
Συμφωνώ και επαυξάνω!! το έχω γράψει πολλές φορές...αυτά τα αυτοκίνητα (τα Premium αλλά σχετικά entry level) θέλουν πολλά έξτρα (και ανάλογα χρήματα) για να γίνουν 'σωστά' αυτοκίνητα. Αλλιώς, είναι σαν φτωχοί συγγενείς.
Εντάξει, μη τα παραλέμε, μια χαρά φαίνεται το αμάξι, δε νιώθω πως οδηγώ κάποιο 'φτωχό συγγενή'. Οι Γερμανοί όμως είναι @#%@%.
Επιλογή αυτοκινήτου!