-
Πολυ ωραίο βίντεο που δείχνει πώς 4κινητο χωρίς χιονολαστιχα είναι άχρηστο σε σχεση με ένα δικινητο με χιονολαστιχα σε όλες τις συνθήκες.
https://youtu.be/atayHQYqA3g
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως η διαφορά μεταξύ των 2 τύπων ελαστικών είναι τόσο μεγάλη στο χιόνι που είναι σαν μαγεία, δεν έχω οδηγήσει ποτέ με χιονολαστιχα, θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω...Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η απόδοση των χιονολάστιχων σε δύσκολες συνθήκες είναι εκπληκτική.
Έχω τύχει βράδυ με γερή χιονόπτωση να φεύγω με ένα C-Max Mk2 1.6 Tdci, εννοείται προσθιοκίνητο και με 4 επιβάτες, από το Salzburg για να πάω στο Μόναχο από το βουνό (μέσω Garmisch - Panterkirchen) με μόνο εφόδιο τα 4 χιονολάστιχα που φορούσε το αμάξι. Με έβγαλαν ασπροπρόσωπο σε συνθήκες τόσο δύσκολες που το 1/3 των οδηγών γυρνούσε πίσω και το 1/3 σταματούσε για αλυσίδες! Μια 5άρα μάλιστα ενός τοπικού οδηγού, προσπερνώντας μας έκανε ένα μεγαλειώδες τετακέ, χτυπώντας αριστερά και δεξιά στα snowbanks...
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πολυ ωραίο βίντεο που δείχνει πώς 4κινητο χωρίς χιονολαστιχα είναι άχρηστο σε σχεση με ένα δικινητο με χιονολαστιχα σε όλες τις συνθήκες.
https://youtu.be/atayHQYqA3g
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως η διαφορά μεταξύ των 2 τύπων ελαστικών είναι τόσο μεγάλη στο χιόνι που είναι σαν μαγεία, δεν έχω οδηγήσει ποτέ με χιονολαστιχα, θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω...Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι κάτι μαγικό πραγματικά, το πώς μεταμορφώνεται κάποιος σε 'οδηγάρα' με τα χιονολάστιχα. Θυμάμαι, στις εποχές προ Εγνατίας, στο δρόμο Μετσόβου, Κατάρας, Μηλιάς όταν έπεφτε χιόνι και δεν φορούσα αλυσίδες πήγαινα με ελάχιστη ταχύτητα στο δρόμο και 'με αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι' ενώ οι τοπικοί οδηγοί (που φορούσαν χειμερινά-αλλάδεν το ήξερα τότε) με προσπερνούσαν με άνεση και μεγάλη ταχύτητα. Ήταν απογοητευτικό για τις οδηγικές μου ικανότητες. Όταν μετά από χρόνια έβαλα κι εγώ χειμερινά λάστιχα στο αυτοκίνητο μεταμορφώθηκα ως οδηγός.
-
Να προσθέσω ότι ανάλογα και με τον τύπο του ελαστικου φθάνεις να έχεις προσφυση μέχρι και στον πάγο.
-
Εγώ πάντως σε τετρακίνητο μεγάλη διαφορά έχω δει σε εκκίνηση και απότομο φρενάρισμα. Σε κατευθυντικοτητα λίγα πράγματα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε τετρακίνητο στο χιόνι ήταν εξαιρετικά τα Yokohama g015 αλλά σε όλους τους άλλους τομείς -με εξαίρεση τον θόρυβο κύλισης- τα Michelin latitude cross είναι ανώτερα. Επίσης είμαι καλά και στο χιόνι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ έχω βάλει κάτι lassa και είναι μια χαρά για ένα τετράμηνο που τα φοράω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης costasda έγραψε:
Εγώ έχω βάλει κάτι lassa και είναι μια χαρά για ένα τετράμηνο που τα φοράωSent from my iPhone using Tapatalk
Αν βάλεις κατι πιο γνωστό θα δεις διαφορά και στην κατευθυντικοτητα, αφού σ αυτον τον τομέα χωρίς γκαζι δν παίζει ιδιαίτερο ρολο η κίνηση.
-
Nokian είχα και τα τακούνια τα πέταγε σαν ποπ κορν ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η απόδοση των χιονολάστιχων σε δύσκολες συνθήκες είναι εκπληκτική.Έχω τύχει βράδυ με γερή χιονόπτωση να φεύγω με ένα C-Max Mk2 1.6 Tdci, εννοείται προσθιοκίνητο και με 4 επιβάτες, από το Salzburg για να πάω στο Μόναχο από το βουνό (μέσω Garmisch - Panterkirchen) με μόνο εφόδιο τα 4 χιονολάστιχα που φορούσε το αμάξι. Με έβγαλαν ασπροπρόσωπο σε συνθήκες τόσο δύσκολες που το 1/3 των οδηγών γυρνούσε πίσω και το 1/3 σταματούσε για αλυσίδες! Μια 5άρα μάλιστα ενός τοπικού οδηγού, προσπερνώντας μας έκανε ένα μεγαλειώδες τετακέ, χτυπώντας αριστερά και δεξιά στα snowbanks...
+1
Όπως λέει και ο Xenos σε κάνουν να νιώθεις οδηγάρα και αυξάνουν πάρα πού τα περιθώρια πρόσφυσης. Με πολύ χειμερινά (τακούνια, έντονη χάραξη, πολύ μαλακή γόμα) δύσκολα θα σταματήσεις (σε δρόμο)
Δύο ενδεικτικές φωτογραφίες για το που πήγε ένα δικίνητο με χιονολάστιχα και ποια άλλα οχήματα έφθασαν εκεί
-
Τα χιονολάστιχα είναι must για κάποιον που πατάει χιονια... δεν το πίστευα ότι είναι τόσο καλά μεχρι που το διαπίστωσα και ο ίδιος.
Για όποιον ξέρει απο Θεσσαλονίκη, στο προπέρσινο χιόνι που έριξε (και πάγωσε ακομα και το αλάτι... ) κατάφερα και ανέβηκα την ανηφόρα της Ευαγγελίστριας (Γεωργ. Βιζυηνού https://www.google.gr/maps/@40.6342438,22.957191,3a,75y,146.49h,101.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJaq_EyPd1-g6Ng8oJRx5Gg!2e0!7i13312!8i6656) που πηγαίνει σχεδόν παράλληλα με την Αγ. Δημητρίου. Λάστιχα Nokian Hakapelitta R2 φορεμένα σε Toyota Avensis. Ανεβήκαμε εγώ, μια Μ Class και ένα Navara.
-
Καλημερα.Θα ηθελα προτασεις για λαστιχα 225/65 17 για suzuki vitara.Πιο πολυ για ασφαλτο
-
Έβαλα Dayton 195/50/15 175ευρω....περιμένω να δω ποσα χιλ.θα βγαλουν....εως τωρα νορμαλ συμπεριφορά
-
Πόσα € κέρδισες σε σχέση με κάτι πιο επώνυμο/ποιοτικό;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πόσα € κέρδισες σε σχέση με κάτι πιο επώνυμο/ποιοτικό;;;;λογικα πολλά. 210€ πλήρωσα για gt radial σε ένα κορσακι για τη δουλειά που έχω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης costasda έγραψε:
Πόσα € κέρδισες σε σχέση με κάτι πιο επώνυμο/ποιοτικό;;;;
λογικα πολλά. 210€ πλήρωσα για gt radial σε ένα κορσακι για τη δουλειά που έχω
Sent from my iPhone using Tapatalk
ρωτάω γιατί για 50-60€ δεν αξίζει του χρόνου τέτοιες μέρες να κάνει πατινάζ.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πόσα € κέρδισες σε σχέση με κάτι πιο επώνυμο/ποιοτικό;;;;
λογικα πολλά. 210€ πλήρωσα για gt radial σε ένα κορσακι για τη δουλειά που έχω
Sent from my iPhone using Tapatalk
ρωτάω γιατί για 50-60€ δεν αξίζει του χρόνου τέτοιες μέρες να κάνει πατινάζ.
ευτυχώς δεν έχει συμβεί-αποδειχθεί κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι περ'ιπου 60ευρώ με το φτηνότερο επώνυμο, που με την χρηση που τους κάνουμε το αποτέλεσμα θα είναι σχεδόν το ίδιο
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Έβαλα Dayton 195/50/15 175ευρω....περιμένω να δω ποσα χιλ.θα βγαλουν....εως τωρα νορμαλ συμπεριφοράΤα δεύτερα -τρίτα της Bridgestone πρέπει να ναι. Ένα χιονολάστιχο είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο λάστιχο καλοκαιρινό ή all weather όσο ακριβό να είναι, στο χιόνι. Θέλει όμως λίγη προσοχή στο στεγνό ή στο βρεγμένο δρόμο. Αν πηγαίνεις συχνά στα χιόνια στα βουνά καλά έκανες και τα πήρες για δεύτερα. Εάν τα φοράς 2-3 μήνες τον χειμώνα θα σου βγάλουν 5ετία και κερδίζεις και από την φθορά των καλοκαιρινών για τους ίδιους μήνες. Καλή εναλλακτική. Όσο πιο φθηνό είναι το χιονολάστιχο τόσο χαμηλότερη είναι η αποδοσή του στο βρεγμένο και στο στεγνό , αυτό μην το ξεχνάς. Στο χιόνι όμως καμία σχέση με τα απλά, όχι ότι δεν έχει διαφορές με τα ακριβά χιονολάστιχα (φυσικά και έχει) . Καλύτερα δεύτερα φθηνά χιονολάστιχα παρά με τα καλοκαιρινά στο χιόνι. Ούτε τα all weather είναι τόσο καλά όσο το καθεαυτού χιονολάστιχο. Νομίζω τα dayton ότι είναι αμερικάνικα.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Έβαλα Dayton 195/50/15 175ευρω....περιμένω να δω ποσα χιλ.θα βγαλουν....εως τωρα νορμαλ συμπεριφορά
Τα δεύτερα -τρίτα της Bridgestone πρέπει να ναι. Ένα χιονολάστιχο είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο λάστιχο καλοκαιρινό ή all weather όσο ακριβό να είναι, στο χιόνι. Θέλει όμως λίγη προσοχή στο στεγνό ή στο βρεγμένο δρόμο. Αν πηγαίνεις συχνά στα χιόνια στα βουνά καλά έκανες και τα πήρες για δεύτερα. Εάν τα φοράς 2-3 μήνες τον χειμώνα θα σου βγάλουν 5ετία και κερδίζεις και από την φθορά των καλοκαιρινών για τους ίδιους μήνες. Καλή εναλλακτική. Όσο πιο φθηνό είναι το χιονολάστιχο τόσο χαμηλότερη είναι η αποδοσή του στο βρεγμένο και στο στεγνό , αυτό μην το ξεχνάς. Στο χιόνι όμως καμία σχέση με τα απλά, όχι ότι δεν έχει διαφορές με τα ακριβά χιονολάστιχα (φυσικά και έχει) . Καλύτερα δεύτερα φθηνά χιονολάστιχα παρά με τα καλοκαιρινά στο χιόνι. Ούτε τα all weather είναι τόσο καλά όσο το καθεαυτού χιονολάστιχο. Νομίζω τα dayton ότι είναι αμερικάνικα.
Ποιός μίλησε για χιονολαστιχα;;;;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]