-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Galimanis κ louis k αρχικά πιστεύω εξαρτάται από τα χρήματα που μπορεί να διαθέσει ο καθένας. Εγώ για παράδειγμα θέλω ένα χρηματοδοτικό το μεγιστο έως 10.000 με αποπληρωμή σε 4 χρόνια για να πετύχω κ χαμηλά επιτόκια.
Από εκεί κ πέρα συνεχίζουμε με τα test drive, ενημερώνω εδώ κ βλέπουμε που θα καταλήξουμε
Νομίζω πως για όλους ισχύει αυτό. Αλλιώς θα είχαμε πάει θα τα είχαμε στάξει κασέρι σε ό,τι μας... άρεσε και η ζωή συνεχίζεται Δεν έχω ρωτήσει αλλά μήπως ξέρετε ποιο μπορεί να είναι to maximum σε χρόνια ενός χρηματοδοτικού ; Θεωρητικά στο σενάριο της δόσης balloon στο τέλος μπορείς να κάνεις αναχρηματοδότηση, σωστά ; Εννοείται πως δεν συμφέρει από πλευράς τόκων, απλά ρωτάω να δω πόσο μπορεί να 'ματώσω' αν μου τη βαρέσει και πάρω το Tiguan όπως πραγματικά θέλω....
-
Όσον αφορά το balloon καλά τα λες. Από εκεί κ πέρα γνωρίζω πως το μέγιστο δόσεων πρέπει να 'ναι 84 δόσεις. Στα 10 χιλιάρικα με επιτόκιο 9,5 οι τόκοι στα 4 χρόνια βγαίνουν κοντά στα +2000.
-
Σκέφτομαι το Toyota chr 1.8 το έχεις δει?
-
Έχει ιδιαίτερο σχεδιασμό και φέρνει λίγο στη σχεδιαστική φιλοσοφία του rocco. Ξεφεύγει όμως κάπως σε τιμή, είναι υβριδικό, αυτόματο και έχει χώρο αποσκευών παραπλήσιο του golf. Για κάποιον που κάνει αρκετά χλμ σε πόλη-μικρές αποστάσεις σταμάτα, ξεκίνα- ίσως θα πρέπει να είναι από τις πρώτες επιλογές του. Προσωπικά θα το σκεφτόμουν αν έμενα σε μεγάλο αστικό κέντρο.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Όσον αφορά το balloon καλά τα λες. Από εκεί κ πέρα γνωρίζω πως το μέγιστο δόσεων πρέπει να 'ναι 84 δόσεις. Στα 10 χιλιάρικα με επιτόκιο 9,5 οι τόκοι στα 4 χρόνια βγαίνουν κοντά στα +2000.Thanks, περιμένω νέα για την έρευνα αγοράς σου. Πάντως γνώμη μου (εντελώς υποκειμενική, κάθε άνθρωπος τα βλέπει και τα σταθμίζει διαφορετικά) και αφού πας κι εσύ για long term επιλογή αυτοκινήτου, αν είσαι 3-4 χιλιάρικα μακριά από αυτό που θες, μην διστάσεις. Και στο λέω εγώ που το Rocco το έχω ακόμα...
-
Κυκλοφορούν κάποια Grandland με 0 ή με ελάχιστα χλμ που έχουν τον παλιό και δοκιμασμένο ντίζελ με το 1.6 .
Ακόμα υπάρχει και το Μόκκα . Εκεί στα 23-25000 θα βρεις κάτι .
Το 3αιρκρός έχει 6άρι σασμάν και νομίζω ότι θα το βρείς πλούσιο στα 20000 .
Επίσης υπάρχει το αδελφό Κροσλάντ .
-
Μετά το scirocco... ίσως ένα άλλο sciroccο και αν είναι θέμα οικονομίας, ένα από τα τελευταία μοντέλα του '16 '17 με 125ps
Ως κάτοχος scirocco τα τελευταία 9 χρόνια, με 220.000 km καταλαβαίνω και το 'δέσιμο' αλλά και τους προβληματισμούς σου. Ξέρω ότι σύντομα, με βάση τη λογική, θα πρέπει να κάνω το επόμενο βήμα αλλά δεν βρίσκω κάτι που να μου αρέσει σε αντίστοιχο budget/κατηγορία καλύπτοντας και κάποιες βασικές ανάγκες οδηγικής ευχαρίστησης σε δρόμους με στροφές.
Ιδανικά θα θέλαμε κάποιες ανέσεις από αυτές που έχουμε στο υπάρχων: ηλεκτρονικές ευκολίες τύπου διζωνικός κλιματισμός, ευχάριστη και άμεση οδική συμπεριφορά.
Χωρίς να υπεκφεύγω, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις παραπάνω ανάγκες σου και κυρίως την άμεση οδική συμπεριφορά, θα κοιτούσα προς fiesta st1 ή polo 1.5tsi.
Κατεβαίνεις μεν κατηγορία, αλλά είσαι μέσα στο budget σου και στο μεν πρώτο έχεις την άμεση οδική συμπεριφορά που ζητάς, στο δεύτερο καλύτερη άνεση και οικονομία. Δεν είμαι και ειδικός, αλλά ντιζελ, σπορ, με άμεσο τιμόνι -συμπεριφορά κάτω από τα 20.000 δεν μπορώ να σκεφτώ.Εύχομαι να βοηθήσαμε και να μη σε μπερδεύουμε περισσότερο με τις απόψεις μας. Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς ότι κι αν επιλέξεις τελικά
-
Ευκαιρία να ενημερώσω μετά από βόλτα σε αντιπροσωπείες:
Seat Ateca style
Το αυτοκίνητο έχει 21.900, 22.700 (600 έξοδα 200 το άσπρο χρώμα) με το κλειδί στο χέρι. Σε οποιοδήποτε άλλο χρώμα πάει πάνω από 17.000 ΛΤΠΦ. Δεν υπάρχει ούτε για δείγμα εδώ στην επαρχία. Περιμένουν αρχές Δεκέμβρη. Η εισαγωγική έχει παραγγείλει μερικά με το βασικό μπλε χρώμα και καμιά 10αριά σε λευκό. Οτιδήποτε άλλο πάει σε παραγγελία με αναμονή πάνω από 3 μήνες, και από τα λίγα που είπαμε κατάλαβα πως δεν προωθούν αυτή την ενέργεια τόσο πολύ. Γιατί άραγε?? Γενικότερα είδα μια απαξίωση για το συγκεκριμένο μοντέλο. 120 ρύπους. Επιτόκιο 7,5 %.
Skoda karoq ambition
22.273 με λευκό χρώμα + 180 μεταφορικά + 190 πινακίδες. Υπάρχει δυνατότητα και για μεταλλικό στα 23.070 κλειδί. Κάναμε test drive για περίπου μισή με 1 ώρα. Το αυτοκίνητο γενικότερα αποπνέει αέρα vw. Όμορφο εσωτερικό, πολύ καλή ποιότητα στα υλικά, αναπαυτικά καθίσματα, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Αυτό που κράτησα πιο πολύ είναι το εύκολο γρήγορο τιμόνι. Τι δεν μου άρεσε. Κινητήρας αρκετά θορυβώδης, αεροδυναμικοί θόρυβοι μετά τα 100χλμ/ώρα από τους μεγάλους καθρέφτες, αρκετά μαλακή ανάρτηση-'χοροπηδηχτούλης' βάρκα γιαλό ένα πράμα, απλό σύστημα κλιματισμού (δεν μπορώ να πω απέδιδε πολύ καλά, αλλά δεν..). Περιμένουν μια μεγάλη παρτίδα τον Δεκέμβρη, όντως με 'δωράκι' τις 17άρες ζάντες. Ρώτησα για παραγγελία για να μπει ο διζωνικός κλιματισμός και μου έδειξε στο pc πως οποιαδήποτε παραγγελία μπαίνει σε παραγωγή Μάρτιο 19 με παράδοση μετά από 2,5-3 μήνες ΑΛΛΑ δεν εγγυώνται για την τιμή διότι 'φοβούνται' κάποια αύξηση .. Οι ρύποι τώρα είναι στους 118, για μετά δεν ξέρουν.. λένε. Επιτόκιο στα 9,5, υπάρχουν και άλλα χρηματοδοτικά πακέτα με επέκταση εγγύησης, σέρβις και ασφάλεια που το κατεβάζουν στο 3,9.
Vw t-roc advance
26.109 με διχρωμία λευκό-μαύρο (474e) και 17άρα (354e). Λόγω τιμής το ξεχνάμε..
Ford kuga
Τρέχουν προσφορές, μέχρι τέλη του έτους για αυτοκίνητα euro 6 εκτελωνισμένα πριν τον Σεπτ. Business στα 25.000 και st-line στα 27.000. Ωραίο αμάξι, αλλά και εδώ λόγω τιμής το ξεχνάμε..
Nissan Qashqai accenta
22.370+350 τα έξοδα. Το έκανα td παλιότερα δεν μου δόθηκε ευκαιρία τώρα πρόσφατα. Αποκομίσαμε αρκετά θετικές εντυπώσεις. Hot not, πίσω δεν υπάρχουν αεραγωγοί ούτε για κάτω στα πόδια .. Ρύποι 100, euro 6d. Δωρεάν χρώμα, επιτόκιο στα 5,9 και για 30% προκαταβολή με 48 μήνες εξόφληση 0,9+φπα. Αρκετά δελεαστική η δεύτερη επιλογή..
Hyundai tucson comfort
22803 κλειδί, με χρώμα δωρεάν. Το είδαμε σήμερα στην αντιπροσωπεία σε έκδοση style. Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει αρκετά σε σχέση με το pre-fl. Η μούρη έχει γίνει πιο επιθετική και ο εσωτερικός διάκοσμος πιο designάτος. Το σαλόνι παρέμεινε το ίδιο άνετο και σε αγκαλιάζει σωστά. Σκληρά πλαστικά σε όλες τις πόρτες, αλλά i dont mind.. Infotainment 7 ιντσών με android-apple connectivity και κάμερα οπισθοπορείας σε όλες τις εκδόσεις. Άρεσε στη γυναίκα (συγκεκριμένα είπε 'τώρα μάλιστα, αυτό ναι!' ). Κάναμε td ένα απινακίδωτο για 2-3 χλμ. Άμεσο, ελαφρύ και με αρκετή πληροφόρηση τιμόνι-όπου στρίβεις πηγαίνει άμεσα και χωρίς σκέψη. Κινητήρας (1.6 diesel 116ps), λίγο πιο θορυβώδης από του qashqai, σπιρτόζικος, με σωστή απόκριση στο γκάζι, το αυτοκίνητο κινείται ΑΝΕΤΑ! Η ανάρτηση ενδιάμεση, ούτε σκληρή ούτε μαλακή, και εκεί κάπου καταλαβαίνεις την άνεση των πολλαπλών συνδέσμων! Σκάει ένα χαμογελάκι..
Η έκδοση comfort σε σχέση με την style δεν έχει cc, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ανακλινόμενους καθρέφτες με φλας led, μπάρες οροφής, παιδική ασφάλεια στα πίσω παράθυρα, πίσω φώτα led, κιτ καπνιστή, 20 άλογα και έχει 16άρα έναντι 17άρας. Κάποια στιγμή θα ανεβάσω το χαρτί με τον εξοπλισμό για να λυθούν απορίες
132 ρύπους, euro 6d. Επιτόκιο 8,5%Το παιχνίδι θα παιχτεί σε qashqai, tucson, i30 fastback (στα 22.600 έχει απλά τα πάντα, κολλάμε λίγο στους χώρους) και στο kia proceed που θα έρθει από Γενάρη, αλλά αν η τιμή είναι στα 27.700 διαδικτυακού καταλόγου χάνουμε το ματσάκι από τα αποδυτήρια..
sry για το σεντόνι
-
Θελεις οπωσδηποτε τεραστιους χωρους;
Διοτι το φαστμπακ μια χαρα μου φαινεται.
Φινετσατο, και πιο ευκολο σε πολη και σιγουρα με πολυ καλυτερο πατημα και κυληση.
Τα αλλα ημιφορτηγακια ειναι με αλλη σχεδιαση. Ενα απο τα θετικα τους ειναι η ευκολη εισοδος και εξοδος αλλα αν δεν σε πολυενδιαφερει αυτο και οι τεραστιοι χωροι, πιστευω πως θα βαρεθεις την ζωη σου μετα απο ενα σιροκο. -
Στο Karoq και Τ-ROC ποιους κινητήρες οδήγησες;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Θελεις οπωσδηποτε τεραστιους χωρους;
Διοτι το φαστμπακ μια χαρα μου φαινεται.
Φινετσατο, και πιο ευκολο σε πολη και σιγουρα με πολυ καλυτερο πατημα και κυληση.
Τα αλλα ημιφορτηγακια ειναι με αλλη σχεδιαση. Ενα απο τα θετικα τους ειναι η ευκολη εισοδος και εξοδος αλλα αν δεν σε πολυενδιαφερει αυτο και οι τεραστιοι χωροι, πιστευω πως θα βαρεθεις την ζωη σου μετα απο ενα σιροκο.Lap, μαζί σου είμαι και σίγουρα θα το διάλεγα εάν κατοικούσα μόνιμα σε μια πόλη. Εκεί σίγουρα θα το έπαιρνα και σε βενζίνη μάλιστα . Λόγω δουλειάς, όμως, (εκπαιδευτικός γαρ) μένουμε κάθε χρονιά το λιγότερο 500 χλμ μακριά από το σπίτι μας, συν 2 μετακομίσεις σε διαφορετικό μέρος (μπορεί και νομό), μια τον Ιούνιο και μια τον Σεπτέμβριο.
Στο Karoq και Τ-ROC ποιους κινητήρες οδήγησες;
Και τα δύο σε diesel. Στο t-roc έχει βολέψει συμπτωματικά και έχω κάνει td και με τους 3 κινητήρες.
-
Προσωπικά προς το tuscon θα πήγαινα μεταξύ των επιλογών που έβαλες. Ο κορεάτης έχει καλύτερη εγγύηση, αξιοπιστία, εμφάνιση, καινούριο μοτέρ euro 6 d-temp, καλούς χώρους επιβατών και αποσκευών.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Προσωπικά προς το tuscon θα πήγαινα μεταξύ των επιλογών που έβαλες. Ο κορεάτης έχει καλύτερη εγγύηση, αξιοπιστία, εμφάνιση, καινούριο μοτέρ euro 6 d-temp, καλούς χώρους επιβατών και αποσκευών.Θα συμφωνήσω μαζί σου και μάλλον προς τα εκεί θα κινηθούμε.
Παίδες πλέον μετά από λίγο ψάξιμο έχουν γεννηθεί οι εξής απορίες:
Α) Η κάθε αντιπροσωπεία hyundai έχει και δικό της χρηματοδοτικό πρόγραμμα? Σε 2-3 που ρώτησα μου έδωσαν διαφορετικό επιτόκιο.
Β) Στα 23 μπορώ να πάρω qq n-connecta diesel από td με ελάχιστα χλμ (ούτε 2000) και στα 24-max 25 n-connecta look με ηλιοροφή. Με τα επιτόκια της nissan βγαίνει περίπου ίδια τιμή με το tucson καινούριο (tucson td facelift δεν υπάρχει ούτε για δείγμα). Άρα qq ή tucson?
-
Για το Tuscon δεν ξέρω να σου πω, γιατί όταν το έψαχνα πριν μερικούς μήνες δεν ενδιαφερόμουν πάλι για diesel και ο βενζίνης ήταν παλιός και 'βρόμικος' κινητήρας. Tο QQ το είχα για 4 χρόνια στην κατοχή μου ((1.6 Diesel). Πολύ καλός κινητήρας, πανέμορφος μοντέρνος σχεδιασμός και γενικά καλό allrounder. 2 όμως ήταν τα βασικά θέματα που με έκαναν να στραφώ αλλού στην επόμενη αγορά μου.
1 Τριξίματα. Το βασικό θέμα του αυτοκινήτου. Όχι κουδουνίστρα, αλλά συντονισμοί από κακό σχεδιασμό και κάκιστη συναρμογή για τα οποία στις αντιπροσωπείες δεν ασχολούνταν καν και τα έφτιαξα όλα μόνος μου με πολύ ξήλωμα, felt tapes και αφρολεξάκια. Τα έλυσα στο 98%.
2. Αρκετά προβλήματα που με έκαναν εκεί που πήγαινα να το ευχαριστηθώ να ξενερώνω και να τρέχω με αντιπροσωπείες και εγγυήσεις. Και εκεί έπαιζε και ρόλο και η καλή σχέση που είχα αποκτήσει με το συνεργείο.Οπότε μπορώ να σου συγκρίνω QQ με Karoq και να σου πω τις εξής διαφορές τους:
QQ: καλύτερο οπτικά 100%. Πολύ καλή μεταπώληση.
Karoq, Καλύτερη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, κιβώτιο, συναρμογή, εργονομία, απόλαυση στην οδήγηση, μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (σαν να έχει διπλάσιους χώρους και λόγο εργονομίας).ΥΓ: Πάντως μου κάνει εντύπωση, στο Karoq, που αναφέρεις για τη μαλακή ανάρτηση. Κατά κοινή ομολογία είναι από τις πιο σκληρές. Το προσωπικό μου παράπονο είναι αυτό δλδ αν και σε αποζημιώνει πολύ σε ταξίδι, εκεί φαίνεται και η κλάση του.
-
Ποσά χιλιόμετρα κανείς περίπου ετησίως ;Η Nissan δίνει 3 χρόνια εγγύηση ή 120000 χιλιόμετρα ,ότι έρθει πρώτο,και το Tucson έχει 5 χρόνια απεριόριστα χιλιόμετρα...Σε ομορφιά το qq για μένα δεν συγκρίνεται ..εγώ πιο πολύ θα το σκέφτομουν λόγω εγγύησης που υπερτερεί ξεκάθαρα το tuscon!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτή η ιστορία των μακρόχρονων εγγυήσεων είναι δίκοπο μαχαίρι. Συχνά έχει τύχει να διαπιστώσω πως η μεγάλη εγγύηση δίδεται με ένα τρόπο που εν τέλει επιβαρύνει δυσανάλογα την τσέπη του κατόχου. Σε κάποιες περιπτώσεις δε, μοιάζει να προπληρώνει ο κάτοχος τις πιθανές βλάβες που μπορεί να του παρουσιαστούν 'εντός εγγύησης'. Εταιρείες δεν λέμε μη ξεκινήσουμε πόλεμο βραδιάτικα...
-
Χαχαχα. Από Τ αρχίζει. Παίζουμε κρεμάλα;
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Τριξίματα. Το βασικό θέμα του αυτοκινήτου. Όχι κουδουνίστρα, αλλά συντονισμοί από κακό σχεδιασμό και κάκιστη συναρμογή για τα οποία στις αντιπροσωπείες δεν ασχολούνταν καν και τα έφτιαξα όλα μόνος μου με πολύ ξήλωμα, felt tapes και αφρολεξάκια. Τα έλυσα στο 98%.Με αυτό που έγραψες θυμήθηκα το td που είχα κάνει με ένα j11a. Για αρκετά χλμ και αρκετή ώρα άκουγα έναν περίεργο συντονισμό από την πόρτα του οδηγού, ακουμπούσα το χέρι μου και σταματούσε. Το ίδιο ακριβώς γινόταν και στο td με j11b που έκανα προ εβδομάδων!
Ποσά χιλιόμετρα κανείς περίπου ετησίως ;Η Nissan δίνει 3 χρόνια εγγύηση ή 120000 χιλιόμετρα ,ότι έρθει πρώτο,και το Tucson έχει 5 χρόνια απεριόριστα χιλιόμετρα...Σε ομορφιά το qq για μένα δεν συγκρίνεται ..εγώ πιο πολύ θα το σκέφτομουν λόγω εγγύησης που υπερτερεί ξεκάθαρα το tuscon!
Περί τα 20.000 χλμ το χρόνο αγαπητέ emminad, οπότε σε κάθε περίπτωση θα έρθουν πρώτα τα χρόνια.
Αυτή η ιστορία των μακρόχρονων εγγυήσεων είναι δίκοπο μαχαίρι. Συχνά έχει τύχει να διαπιστώσω πως η μεγάλη εγγύηση δίδεται με ένα τρόπο που εν τέλει επιβαρύνει δυσανάλογα την τσέπη του κατόχου. Σε κάποιες περιπτώσεις δε, μοιάζει να προπληρώνει ο κάτοχος τις πιθανές βλάβες που μπορεί να του παρουσιαστούν 'εντός εγγύησης'. Εταιρείες δεν λέμε μη ξεκινήσουμε πόλεμο βραδιάτικα...
Μη σου τύχει
Χαχαχα. Από Τ αρχίζει. Παίζουμε κρεμάλα;
..επόμενο γράμμα, Ι (γιώτα)??
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Nissan Qashqai accenta22.370+350 τα έξοδα. Το έκανα td παλιότερα δεν μου δόθηκε ευκαιρία τώρα πρόσφατα. Αποκομίσαμε αρκετά θετικές εντυπώσεις. Hot not, πίσω δεν υπάρχουν αεραγωγοί ούτε για κάτω στα πόδια .. Ρύποι 100, euro 6d. Δωρεάν χρώμα, επιτόκιο στα 5,9 και για 30% προκαταβολή με 48 μήνες εξόφληση 0,9+φπα. Αρκετά δελεαστική η δεύτερη επιλογή..
edit: τα επιτόκια της nissan είναι 5,9 ετήσιο και 0,9 μηνιαίο (10,8 ετήσιο)
Άκυρο το δέλεαρ..
-
Suzuki vitara, jeep renegade f/l, fiat 500X ειδατε?
To jeep εχει προσφορα λογω μοντελου f/l.
Μετά το scirocco..ΤΙ???