-
Σκετο νερο ειναι επιφοβο να παγωσει
Για μενα βαλε καποιο φθηνο.... -
Νερο +αζαξ ή σκέτο αζαξ τον χειμώνα
ΑΝ το αυτοκίνητο σου δν ειναι ευπαθες στο αξαζ.
-
ειμαι αθηνα οποτε δεν εχουμε σοβαρο προβλημα με χαμηλες θερμοκρασιες, τουλαχιστον στην περιοχη που μενω. Καταλαβαινω ομως οτι οντως σε αλλους υπαρχει θεμα παγου.
Πως γινεται το αυτοκινητο να ειναι ευπαθες στο ajax;
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
ειμαι αθηνα οποτε δεν εχουμε σοβαρο προβλημα με χαμηλες θερμοκρασιες, τουλαχιστον στην περιοχη που μενω. Καταλαβαινω ομως οτι οντως σε αλλους υπαρχει θεμα παγου.Πως γινεται το αυτοκινητο να ειναι ευπαθες στο ajax;
Παγουρακι, αντλια, λαστιχακια, λαστιχακια παμπριζ και βερνικι.
-
και πως το καταλαβαινω αυτο; 'μια δοκιμη θα σας πεισει':D
Αν και η αληθεια ειναι οτι αζαξ αραιωμενο με απιονισμενο νερο δεν φανταζομαι να δημιουργει προβλημα -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
και πως το καταλαβαινω αυτο; 'μια δοκιμη θα σας πεισει'
Αν και η αληθεια ειναι οτι αζαξ αραιωμενο με απιονισμενο νερο δεν φανταζομαι να δημιουργει προβλημαΔοκιμη μονο
Καλά τα αζαξ Ελλάδα δεν είναι δυνατα. Επεσαν στα χέρια μου κατι γερμανικα, τα οποία δεν εχουν καμία σχέση. -
Καποιος μου ειχε πει οτι το αζαχ με την πολυ χρηση θα αφησει κατι σαν γυαλαδα και θα εμποδιζει λιγο την ορατοτητα
Καλυτερα οχι αζαξ
Λιγες σταγονες απορρυπαντικο μεσα στο νερο, κανουν δουλεια επισης -
Συνεχεια διαφορικου…
Πηρα βαλβολινη castrol longlife 75w140 και ένα προσθετο της wynns.Όταν ειχα ριξει καλοκαιρι MoS2 η πανω η ταπα πριν ριξω μου ειχε κανει εντυπωση ότι ηταν μαυρη,με καρβουνιλλα και στεγνη! Τωρα, ετρεξαν οι παλιες βαλβολινες στο χρωμα του MoS2(μονο 20γρ) αλλα μεσα από την ταπα φαινοταν να υπαρχει γλιτσα που δεν ρεει.Αφου ότι ηταν να τρεξει ετρεξε,μπηκε το προσθετο 125μλ και μονο 750 μλ βαλβολινης(ετρεξε κ κατω) και το αμαξι σηκωμενο και προς την αντιθετη
Το διαφορικο παιρνει 1,1 λιτρα δηλαδή η γλιτσα είναι 225-250μλ?!
1ον διχως να θελω να δικαιολογησω το MoS2 αυτό δεν νομιζω να εγινε από 25μλ προσθετου.
2ον το διαφορικο ηταν απλα ζεστο κατά την αλλαγη
3ον Οι βαλβολινες που βγηκαν ζητημα να εχουν 10.000 χιλιόμετραΟ ηχος δεν μεταβληθηκε αν και δεδομενης της γλιτσας πρεπει να γινουν πολλα χιλιόμετρα για να βγει ακρη.
Μιλησα με Μερσεντές και μου ειπαν για ελαχιστο σφιξιμο το Παξιμαδι,ελεγα να το σφιξω 1μμ αν και σκέφτομαι να το παω στην αντιπροσωπεια καλυτερα.Αν με το σφιξιμο στρωσει(όχι ότι τρ ενοχλεί ιδιαιτερα) τα διαφορικα πως καθαρίζονται?(αν εχει τυχει ποτε σε κανεναν)
υ.γ. Οι βαλβολινες οι προηγούμενες ηταν Castrol μονοτυπες 90 για lsd.
-
Εγώ παιρνω από τα ΕΚΟ. Εχουν ροζ για καλοκαίρι και μπλε για χειμώνα. Είναι σακούλα πλαστική λίτρου φτυνα σχετικά σε σχέση με αλλα επωνυμα.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Διαβάζοντας ξενα κ ελληνικά φόρουμ ολοι λενε οτι η γλιτσα-λασπη προέρχεται από νερό που μπήκε στο διαφορικο.
Όντως το καλοκαίρι περασα αρκετες φορες απο ραμπα με αρκετο νερό 30-40 ποντους κ ζεστό διαφορικο. Έπειτα εμφανιστηκε και ο θόρυβος.
Σκέφτομαι να αφησω αυτες τις βαλβολινες 5000-6000χιλιομετρα,να αδειασω και :
1)καθαριστικο φρενων και απο τις δύο ταπες (αμφίβολο αν παει παντου και αν τρέξει εξω)
2) πετρελαιο και 10-15 λεπτα στο D στον αερα, αδειασμα, φυσιμα, 100μλ βαλβολινη με ανοιχτη ταπα και ξανα νεα βαλβολινη. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Μεχρι στιγμης χρησιμοποιουσα απιονισμενο νερο αγοραζοντας το απο σουπερμαρκετ.
Θα ηθελα να αγορασω κατι καλυτερο. Εχετε προτασεις; εχει σημασια ποιο αυτοκινητο ειναι (δεν νομιζω);
Εψαξα λιγο στο skroutz και βρηκα αυταΑπό προσωπική εμπειρία, σε υγρό για μπαρπριζ μάρκας με έκαψες, έμεινε κηλίδα στο χρώμα που έφυγε με ψιλή αλοιφή (μπορεί να έφταιγε το χρώμα, ήταν αρκετών ετών, χωρίς κάποια φροντίδα)! Από τότε εμπιστεύομαι της Shell τα υγρά (καλοκαιρινό - χειμερινό) που λένε ότι είναι της wurth, αλλιώς αγοράζω της sonax.
-
Αυτό είναι κάτι εύκολο μιας και πρατήρια Shell υπάρχουν πολλά
-
Εγώ βάζω απιονισμενο με ελάχιστο fairy ava οτιδήποτε βρω! Ούτε μυγάκια ούτε τίποτα! Και μια φορά το χρόνο ένα μπουκάλι ξύδι όταν είναι άδειο και το περνάω συνεχόμενα για να καθαρίσει η γραμμή μετά ξέπλυμα και μετά γέμισμα βέρο με απορρυπαντικό
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Έχοντας δοκιμάσει σχεδόν όλα τα προϊόντα καθαρισμού παρμπρίζ, τα καλύτερα με διαφορά είναι της sonax. Τον χειμώνα βάζω αυτό https://www.mysonax.gr/autoshop/sonax-x ... mpriz.html
Το καλοκαίρι αυτό https://www.mysonax.gr/autoshop/sonax-p ... omeno.html με εξαιρετικό vfm καθώς κάνει για 25lrt νερό.Όλα τα αναμιγνύω με απιονισμένο νερό
Sent from my iPad using Tapatalk
-
C1 καινούργιο, φοράει ζώνη ασφαλείας ο οδηγός, φοράει ζώνη ο συνοδηγός αλλά χτυπάει το μπιτ μπιτ μπιτ όταν δεν φοράς ζώνη ασφαλείας.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
C1 καινούργιο, φοράει ζώνη ασφαλείας ο οδηγός, φοράει ζώνη ο συνοδηγός αλλά χτυπάει το μπιτ μπιτ μπιτ όταν δεν φοράς ζώνη ασφαλείας.Βάρος σώματος συνοδηγού πολύ μικρό, που ίσως να κάθεται λίγο στο πλάι?
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Dekouk έγραψε:
C1 καινούργιο, φοράει ζώνη ασφαλείας ο οδηγός, φοράει ζώνη ο συνοδηγός αλλά χτυπάει το μπιτ μπιτ μπιτ όταν δεν φοράς ζώνη ασφαλείας.
Βάρος σώματος συνοδηγού πολύ μικρό, που ίσως να κάθεται λίγο στο πλάι?
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το βάρος είναι για τον αισθητήρα αερόσακου νομίζω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dekouk έγραψε:
C1 καινούργιο, φοράει ζώνη ασφαλείας ο οδηγός, φοράει ζώνη ο συνοδηγός αλλά χτυπάει το μπιτ μπιτ μπιτ όταν δεν φοράς ζώνη ασφαλείας.
Βάρος σώματος συνοδηγού πολύ μικρό, που ίσως να κάθεται λίγο στο πλάι?
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
110 κιλά δεν υα λες και λίγα.
Και οι 2 κάθονται κανονικά πάντως. -
δεν κανει καλα επαφη το ενα καλωδιο απο τα 2 που παει στην ασφαλεια της ζωνης, ωστε οταν τη δεσει δεν γεφυρωνει τα 2 κομματια και χτυπαει το καμπανακι
-
Σήμερα σε 3-4 φανάρια κατά το ξεκίνημα, με λίγο ζόρι προχώρησε το αμάξι. Την παίρνει κανονικά την ταχύτητα αλλά συμπεριφέρεται σαν να μην κούμπωσε καλά η ταχύτητα. Και παλιότερα κάπου κάπου μου το έκανε. Κάνει και χαρακτηριστικό θόρυβο λες και βρίσκει σε πέτρες το αμάξι. Τι μπορεί να είναι; Εσωτερικός μπιλιοφόρος;;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........