-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάλι με το βρωμοντιζελ για την παραπάνω διαδρομή θα είχα κάψει 5.1Χ1.40=7.14Χ7.7=55 ευρώ!
Η Χ1 7.4Χ1.68=12.43Χ7.7=95.7 ευρώ!
Δλδ πήγαινε έλα Αθήνα Αλεξανδρούπολη θα έκαιγα 110 και η Χ1 191 !!! Ε δεν την λες και μικρή διαφορά 80 ευρώ! 2 ταβέρνες δώρο σου δίνει το ασχημόπαπο Σουζούκι! Ή αν είσαι τελείως μαντζιρης δώρο τα διόδια πήγαινε έλα!
Τώρα θα πει ο απλας καλά πως κανείς έτσι για 80 ευρώ οικονομία; με αυτά θα σωθείς; Πάνω από όλα η απόλαυση....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤο 1,68 που το βρήκες;
Το 5,1 με αυτές τις ταχυτητες και βάρος πού το ξαναβρήκες; (ή συγκρίνεις αμάξι 1000 κιλών με αμάξι 1500 κιλών;)
Στο best seller QQ με τις ίδιες συνθήκες και ταχύτητες είχα κατανάλωση 6,8 σε diesel... (πατάμε και λίγο γκαζάκι που είναι και για άλλους λόγους απαραίτητο στο diesel, αληθεια στο κόστος καυσίμου έχεις υπολογίσει και τα διάφορα ζουμιά που πρέπει να ριχνεις κάθε τόσο;)Αλλά και πάλι εγώ αυτα τα χλμ τα κανω μια φορά το χρόνο και συνολικά κάνω λίγα οπότε δεν με νοιαζει να δώσω 1-2 ογδοντάρια παραπάνω ειδικά αν η διαφορά μεταξύ diesel και βενζίνης κατά την αγορά είναι 2-3 χιλιάδες ευρώ .... Στα 4-6 χρόνια που θα το κρατήσω ισα ισα έρχομαι
Προφανώς αν ταξιδεύεις πολύ το βρωμερο diesel (που είναι δυστυχώς) είναι πολύ καλύτερο για την τσέπη σου και καλά κάνεις και το προτιμάς. Δεν είναι όμως για όλους....
Α και 40 ευρώ για ταβερνα εννοείς σουβλατζίδικο ;
5.1 καίει το ασχημόπαπο scross μου των. 1300 κιλών που έχει μόλις 60 λίτρα λιγότερο χώρο αποσκευών από την ... ατελείωτη Χ1 σου! Για την ακρίβεια καίει 4.9 αλλά δεν το γράφω για να μην σου ανάψω κι άλλο τα λαμπάκια!
1.68 είχε η βενζίνη την προηγούμενη εβδομάδα στην σελ της γειτονιάς μου και έβαλα προσφορά vpower με 1.40 . Τόσο απίθανα είναι τα νούμερα που έβαλα!
Όσο για τα σουβλατζίδικα μην μπερδεύεις τα ΒΠ με την Αλεξανδρούπολη! Στον Έβρο με 40 ευρώ τρωει σε ταβέρνα κανονικά οικογένεια αν δεν πλακωθεί στα ξυδιά! Στα ΒΠ με 40 όντως μόνο στα γκουντις....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άρα καμία 250αρια κιλά ελαφρύτερο βάλε και τη διαφορα κυβικών των επιβατών τα έπιασες τα 300.
Για τις τιμές καυσίμων δέχομαι ότι θες αλλά από την μια συγκρίνεις το ανω όριο βενζινης (εγώ φουλαρα στα ακριβά ΒΠ σε εταιρική ΕΚΟ με 1,60 και δεν υπολογιζω την επιστροφή 5% που έχω με κάποια πιστωτική κάρτα ουτε την εταιρική κάρτα καυσίμων) και από την άλλη αναφερεις την προσφορά του ενισχυμένου καυσίμου στην τιμή του απλού.
Εγώ στην Αθήνα μένω, τιμές Αθήνας υπολογίζω. Στην Αλεξανδρούπολη πήγα κομμάτι των διακοπών μου.
Ρε συ φιλαράκι με δικηγόρο εχεις μπλέξει, θες να το συνεχίσεις;
Γράφεις, γράφεις συνέχεια χαρακτηρισμούς για το αμάξι μου και το αμάξι σου λες και κάνουμε καμία κόντρα ποιος την έχει μεγαλύτερη.Μόνο ομως εσυ γράφεις χαρακτηρισμούς ενώ εγώ απλά βάζω σε ένα πιο λογικό πλαίσιο τη διαφορα βενζινης - πετρελαίου και δη μέσα από πρόσφατες εμπειρίες όχι ιδεατές και θεωρητικες συγκρίσεις !
Αισθάνεσαι καπου να χωλαίνουν τα κουραστικά επιχειρήματα φανατισμού που επαναλαμβάνεις και επιτίθεσαι προσωπικά ή στο αυτοκίνητο μου;Χαλάρωσε φίλε δικηγορε δεν είμαστε σε αίθουσα δικαστηρίου! ....γράφεις για προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές κλπ εγώ δεν νοιωθω να σου έκανα κανένα προσωπικό χαρακτηρισμό εκτός από τον ...κουβά σου που ήταν απάντηση στο ότι ζηλεύουμε την Χ1 (αυτό με την αλεπού και τα κρεμασταρια).
Αν πάλι επειδή, ο γραπτός λόγος παρερμηνεύεται καμία φορά , θεωρείς ότι σε εθιξα προσωπικά , σου ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολουμε με ποσταρισματα σου για να μην χαλάμε τις καρδιές μας.
Έχω φάει άπειρο μπουλιγκ για το σκρος απαντούσα όπως μου μιλούσαν. Δεν ξεκινώ να σηκώνω τους τόνους αλλά όταν μου ρίχνουν το γάντι δυστυχώς το μαζεύω...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν υπάρχουν οι απαντήσεις για κανένα από τ παραπάνω γιατί πολύ απλά ζούμε σε μια χώρα της τελευταίας στιγμής που μόνο όταν μας πιέζει ο χρόνος και οι περιστάσεις παράγουμε έργο. 0 σχεδιασμός σε κανένα επίπεδο του 'οργανωμένου' κράτους (με εξαίρεση τα της εφορίας και προϋπολογισμού).
Πιστεύω όμως πως στο τέλος δεν θα γίνουν τραγικές αλλαγές. Δεν είναι λογικό εγώ με το ίδιο αυτοκίνητο του 2018, με κάποιο του 2019 θα πληρώνουμε τόσο διαφορετικά τέλη. Θα αλλάξουν οι συντελεστές.
Η μόνη μου ένσταση και διαφορά είναι πως από αυτά που έχω διαβάσει για το WLTP, θα ισχύει από 1-1-2019 και όχι Σεπτέμβριο. -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Δεν υπάρχουν οι απαντήσεις για κανένα από τ παραπάνω γιατί πολύ απλά ζούμε σε μια χώρα της τελευταίας στιγμής που μόνο όταν μας πιέζει ο χρόνος και οι περιστάσεις παράγουμε έργο. 0 σχεδιασμός σε κανένα επίπεδο του 'οργανωμένου' κράτους (με εξαίρεση τα της εφορίας και προϋπολογισμού).
Πιστεύω όμως πως στο τέλος δεν θα γίνουν τραγικές αλλαγές. Δεν είναι λογικό εγώ με το ίδιο αυτοκίνητο του 2018, με κάποιο του 2019 θα πληρώνουμε τόσο διαφορετικά τέλη. Θα αλλάξουν οι συντελεστές.
Η μόνη μου ένσταση και διαφορά είναι πως από αυτά που έχω διαβάσει για το WLTP, θα ισχύει από 1-1-2019 και όχι Σεπτέμβριο.+1000 Και στη δική μου λογική δεν γίνεται να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στα τέλη από έτος σε έτος. Συμφωνώ επίσης για το wltp από 1-1-2019, αλλά πάντα μιλάμε με εκτίμηση. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει πει ΤΙΠΟΤΑ. Και ξέρεις πότε συνήθως γίνεται αυτό στην Ελλάδα ; Όταν ετοιμάζονται να στον φορέσουν...
-
Δε νομίζω ότι έχουν σχέδιο ούτε γι αυτό
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Χαλάρωσε φίλε δικηγορε δεν είμαστε σε αίθουσα δικαστηρίου! ....γράφεις για προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές κλπ εγώ δεν νοιωθω να σου έκανα κανένα προσωπικό χαρακτηρισμό εκτός από τον ...κουβά σου που ήταν απάντηση στο ότι ζηλεύουμε την Χ1 (αυτό με την αλεπού και τα κρεμασταρια).
Αν πάλι επειδή, ο γραπτός λόγος παρερμηνεύεται καμία φορά , θεωρείς ότι σε εθιξα προσωπικά , σου ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολουμε με ποσταρισματα σου για να μην χαλάμε τις καρδιές μας.
Έχω φάει άπειρο μπουλιγκ για το σκρος απαντούσα όπως μου μιλούσαν. Δεν ξεκινώ να σηκώνω τους τόνους αλλά όταν μου ρίχνουν το γάντι δυστυχώς το μαζεύω...Αν διαβάσεις καλύτερα όσα έγραψες θα δεις πληθος χαρακτηρισμών αμεσων και εμμεσων (ΒΠ, χωρικότητα πορτ μπαγκαζ κα).
Ωστοσο δεν υπάρχει κάτι να χωρίσουμε, ούτε θα τσακωθούμε για τις λαμαρίνες.
Το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού' ήταν η μόνη ενδεδειγμενη απάντηση στα περί 'κατηφόρας', τα 'δεν θα πηγαινε άλλο' και δεν θυμάμαι τι άλλο (όταν το οικονομόμετρο και μόνο πρόδιδε πάτημα γκαζιού) και φυσικά δεν αναφερόταν στο Α ή το Β αμάξι, αλλά στα μυαλά (Δόξα τω Θεώ αμάξια υπάρχουν μακράν καλύτερα και του δικού μου και του δικού σου).
Μην ξεχνάς πως οτιδήποτε ανέβασα ήταν χαριν της συζήτησης βενζίνη - πετρέλαιο όχι συγκριτικό οχημάτων αλλά λίγο πολύ όλα ανά κατηγορία στο ίδιο ζουμί βράζουν.
Δεν έχω κανα άγχος και να κράξω το όχημα μου (με θυμάσαι απο το QQ;) αν δεν μου αρεσει κάτι αλλά στο 'φανατισμό' απαντώ με επιχειρήματα.
Με την τελευταια σου πρόταση δικαιολογείς στα μάτια μου τη στάση σου, αλλά ειδικά εγώ το μόνο που έχω πει για το scross ειναι ότι δεν μου αρέσει (για την ακρίβεια το θεωρώ ασχημο ειδικά το προ facelift και ειδικά εγώ το αμαξι μου το θέλω όμορφο γιατι το αντιμετωπιζω αρκετα και ως μπιμπελο παρά ως εργαλείο), κρίση δηλαδή καθαρά υποκειμενική!
Αντικειμενικά είναι ένα δυνατο και οικονομικό εργαλειο και ειλικρινά χαίρομαι που το χαίρεστε οι κάτοιχοι του, όπως χαίρομαικάθε ευτυχισμένο κάτοχο οποιουδήποτε οχήματος ..... -
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Δεν υπάρχουν οι απαντήσεις για κανένα από τ παραπάνω γιατί πολύ απλά ζούμε σε μια χώρα της τελευταίας στιγμής που μόνο όταν μας πιέζει ο χρόνος και οι περιστάσεις παράγουμε έργο. 0 σχεδιασμός σε κανένα επίπεδο του 'οργανωμένου' κράτους (με εξαίρεση τα της εφορίας και προϋπολογισμού).
Πιστεύω όμως πως στο τέλος δεν θα γίνουν τραγικές αλλαγές. Δεν είναι λογικό εγώ με το ίδιο αυτοκίνητο του 2018, με κάποιο του 2019 θα πληρώνουμε τόσο διαφορετικά τέλη. Θα αλλάξουν οι συντελεστές.
Η μόνη μου ένσταση και διαφορά είναι πως από αυτά που έχω διαβάσει για το WLTP, θα ισχύει από 1-1-2019 και όχι Σεπτέμβριο.+1000 Και στη δική μου λογική δεν γίνεται να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στα τέλη από έτος σε έτος. Συμφωνώ επίσης για το wltp από 1-1-2019, αλλά πάντα μιλάμε με εκτίμηση. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει πει ΤΙΠΟΤΑ. Και ξέρεις πότε συνήθως γίνεται αυτό στην Ελλάδα ; Όταν ετοιμάζονται να στον φορέσουν...
Αυτό είναι λίγο wishful thinking πάντως γιατί και το παρελθόν μας έχει δείξει τέτοιες ανισορροπίες (φορολογηση με κυβικά και μετά με ρύπους)
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αυτό είναι λίγο wishful thinking πάντως γιατί και το παρελθόν μας έχει δείξει τέτοιες ανισορροπίες (φορολογηση με κυβικά και μετά με ρύπους)Στην Ελλάδα δυστυχώς η κοινή λογική είναι wishful thinking. Άσε που μπορεί να σου πούνε 'ψιτ παιδί, από φέτο οι ρύποι με βάση την λιανική τιμή που πλήρωσες'...
Σε Γερμανία και Γαλλία δίνονται κίνητρα στους πολίτες ν' αποσύρουν τα παλιά ρυπογόνα diesel κι εδώ ετοιμαζόμαστε να πάρουμε τη σαβούρα τους σε πιο οικονομικές τιμές. Και φυσικά ο Ελληνάρας θα τσιμπήσει γιατί είναι οικονομικά τα diesel... Θα μου πεις εδώ τσιμπάνε με γυρισμένα χιλιόμετρα αλλά who cares, η τσέπη να είναι καλά, δεν πάει στο καλό και το περιβάλλον...
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Σε όλα όσα διάβασα δεν αναφέρεται πουθενά το NEDC2.0. Η μοναδική εξαίρεση αφορά αυτοκίνητα τα οποία είναι end of series year π.χ. Golf λέω εγώ....του χρονου θα γινει facelift και στο tiguan. Μπορει να χαρκτηριστει λοιπον 'end of series'?
Δεν εχω την παραμικρη ιδεα -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Χαλάρωσε φίλε δικηγορε δεν είμαστε σε αίθουσα δικαστηρίου! ....γράφεις για προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές κλπ εγώ δεν νοιωθω να σου έκανα κανένα προσωπικό χαρακτηρισμό εκτός από τον ...κουβά σου που ήταν απάντηση στο ότι ζηλεύουμε την Χ1 (αυτό με την αλεπού και τα κρεμασταρια).
Αν πάλι επειδή, ο γραπτός λόγος παρερμηνεύεται καμία φορά , θεωρείς ότι σε εθιξα προσωπικά , σου ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολουμε με ποσταρισματα σου για να μην χαλάμε τις καρδιές μας.
Έχω φάει άπειρο μπουλιγκ για το σκρος απαντούσα όπως μου μιλούσαν. Δεν ξεκινώ να σηκώνω τους τόνους αλλά όταν μου ρίχνουν το γάντι δυστυχώς το μαζεύω...Αν διαβάσεις καλύτερα όσα έγραψες θα δεις πληθος χαρακτηρισμών αμεσων και εμμεσων (ΒΠ, χωρικότητα πορτ μπαγκαζ κα).
Ωστοσο δεν υπάρχει κάτι να χωρίσουμε, ούτε θα τσακωθούμε για τις λαμαρίνες.
Το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού' ήταν η μόνη ενδεδειγμενη απάντηση στα περί 'κατηφόρας', τα 'δεν θα πηγαινε άλλο' και δεν θυμάμαι τι άλλο (όταν το οικονομόμετρο και μόνο πρόδιδε πάτημα γκαζιού) και φυσικά δεν αναφερόταν στο Α ή το Β αμάξι, αλλά στα μυαλά (Δόξα τω Θεώ αμάξια υπάρχουν μακράν καλύτερα και του δικού μου και του δικού σου).
Μην ξεχνάς πως οτιδήποτε ανέβασα ήταν χαριν της συζήτησης βενζίνη - πετρέλαιο όχι συγκριτικό οχημάτων αλλά λίγο πολύ όλα ανά κατηγορία στο ίδιο ζουμί βράζουν.
Δεν έχω κανα άγχος και να κράξω το όχημα μου (με θυμάσαι απο το QQ;) αν δεν μου αρεσει κάτι αλλά στο 'φανατισμό' απαντώ με επιχειρήματα.
Με την τελευταια σου πρόταση δικαιολογείς στα μάτια μου τη στάση σου, αλλά ειδικά εγώ το μόνο που έχω πει για το scross ειναι ότι δεν μου αρέσει (για την ακρίβεια το θεωρώ ασχημο ειδικά το προ facelift και ειδικά εγώ το αμαξι μου το θέλω όμορφο γιατι το αντιμετωπιζω αρκετα και ως μπιμπελο παρά ως εργαλείο), κρίση δηλαδή καθαρά υποκειμενική!
Αντικειμενικά είναι ένα δυνατο και οικονομικό εργαλειο και ειλικρινά χαίρομαι που το χαίρεστε οι κάτοιχοι του, όπως χαίρομαικάθε ευτυχισμένο κάτοχο οποιουδήποτε οχήματος .....Φίλε δικηγορε όλα καλά αν εξαιρέσουμε ότι πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω πως η χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ εμπίπτει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς;!!!
Που θιχτηκες; Ότι σου προσέβαλαν το πορτ μπαγαζ; Ότι δεν έχει 505 αλλά 1505?
Τι ακριβώς θέλεις να πεις;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Η παγαποντια της vw και η γερμανική υπεροψία τους να θεωρεί τους υπόλοιπους βλάκες είναι διαχρονική..Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
OFF TOPIC
Εστω οτι οι vag ειναι παγαποντηδες. Δεν εχω δικια μου αντιπροσωπεια ουτε μετοχες του ομιλου οποτε δεν εχω κανενα προβλημα να πιστεψω κατι τετοιο.
Η Honda (ή μαλλον πιο σωστα, η ελληνικη αντιπροσωπεια) ποσο βλακες ειναι που φερνουν το αυτοματο crv με ενα ωραιοτατο καπελακι 2.000;
Η Hyundai ποσο βλακες ειναι που φερνουν μονο μια εκδοση στο αυτοματο tucson χωρις να σου δινουν την δυνατοτητα να προσθεσεις πραγματα ή να παρεις μια πιο ακριβη εκδοση με πιο πολλα εξτρα; Η γερμανικη hyundai ειναι ηλιθιοι που προσφερουν το αυτοκινητο σε 5 επιπεδα εξοπλισμου; Δεν θα ειχα κανενα μα κανενα προβλημα να δωσω 32-33χιλιαρικια για ενα tucson. Οπως το θελω εγω ομως, οχι οπως μου το δινουν αυτοι. Το αυτοκινητο το ειχα δει απο κοντα και μου αρεσε παρα πολυ.
Η Kia ποσο βλακες ειναι που φερνει το αυτοματο sportage στα 35χιλιαρικα (ημουν ετοιμος να σκασω στα γελια οταν μου ειπε την τιμη ο πωλητης).Αναφερομαι σε αυτοκινητα και αντιπροσωπειες που πηγα και ειδα και μιλησα με ανθρωπους. Οχι πραγματα που διαβασα-ακουσα απο τριτους.
Επομενως λοιπον ειτε η vw (ή τουλαχιστον η kosmocar) ειναι πολυ εξυπνη ειτε οι αλλοι ειναι πολυ χαζοι. Δεν εχει σημασια, το Δ μετραει
-
Τι είναι το Δ?
Κατά τα λοιπά καλά τα λες. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Χαλάρωσε φίλε δικηγορε δεν είμαστε σε αίθουσα δικαστηρίου! ....γράφεις για προσωπικούς χαρακτηρισμούς και προσβολές κλπ εγώ δεν νοιωθω να σου έκανα κανένα προσωπικό χαρακτηρισμό εκτός από τον ...κουβά σου που ήταν απάντηση στο ότι ζηλεύουμε την Χ1 (αυτό με την αλεπού και τα κρεμασταρια).
Αν πάλι επειδή, ο γραπτός λόγος παρερμηνεύεται καμία φορά , θεωρείς ότι σε εθιξα προσωπικά , σου ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολουμε με ποσταρισματα σου για να μην χαλάμε τις καρδιές μας.
Έχω φάει άπειρο μπουλιγκ για το σκρος απαντούσα όπως μου μιλούσαν. Δεν ξεκινώ να σηκώνω τους τόνους αλλά όταν μου ρίχνουν το γάντι δυστυχώς το μαζεύω...Αν διαβάσεις καλύτερα όσα έγραψες θα δεις πληθος χαρακτηρισμών αμεσων και εμμεσων (ΒΠ, χωρικότητα πορτ μπαγκαζ κα).
Ωστοσο δεν υπάρχει κάτι να χωρίσουμε, ούτε θα τσακωθούμε για τις λαμαρίνες.
Το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού' ήταν η μόνη ενδεδειγμενη απάντηση στα περί 'κατηφόρας', τα 'δεν θα πηγαινε άλλο' και δεν θυμάμαι τι άλλο (όταν το οικονομόμετρο και μόνο πρόδιδε πάτημα γκαζιού) και φυσικά δεν αναφερόταν στο Α ή το Β αμάξι, αλλά στα μυαλά (Δόξα τω Θεώ αμάξια υπάρχουν μακράν καλύτερα και του δικού μου και του δικού σου).
Μην ξεχνάς πως οτιδήποτε ανέβασα ήταν χαριν της συζήτησης βενζίνη - πετρέλαιο όχι συγκριτικό οχημάτων αλλά λίγο πολύ όλα ανά κατηγορία στο ίδιο ζουμί βράζουν.
Δεν έχω κανα άγχος και να κράξω το όχημα μου (με θυμάσαι απο το QQ;) αν δεν μου αρεσει κάτι αλλά στο 'φανατισμό' απαντώ με επιχειρήματα.
Με την τελευταια σου πρόταση δικαιολογείς στα μάτια μου τη στάση σου, αλλά ειδικά εγώ το μόνο που έχω πει για το scross ειναι ότι δεν μου αρέσει (για την ακρίβεια το θεωρώ ασχημο ειδικά το προ facelift και ειδικά εγώ το αμαξι μου το θέλω όμορφο γιατι το αντιμετωπιζω αρκετα και ως μπιμπελο παρά ως εργαλείο), κρίση δηλαδή καθαρά υποκειμενική!
Αντικειμενικά είναι ένα δυνατο και οικονομικό εργαλειο και ειλικρινά χαίρομαι που το χαίρεστε οι κάτοιχοι του, όπως χαίρομαικάθε ευτυχισμένο κάτοχο οποιουδήποτε οχήματος .....Φίλε δικηγορε όλα καλά αν εξαιρέσουμε ότι πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω πως η χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ εμπίπτει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς;!!!
Που θιχτηκες; Ότι σου προσέβαλαν το πορτ μπαγαζ; Ότι δεν έχει 505 αλλά 1505?
Τι ακριβώς θέλεις να πεις;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάνω που θα κάνατε ειρηνη
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τι είναι το Δ?
Κατά τα λοιπά καλά τα λες.Η διαφορά (η πραξη της αφαιρεσης)
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Αν ήταν για ετοιμοπαράδοτο θα το είχα κάνει ήδη. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάρω ό,τι θέλουν να μου πασάρουν. Γνωρίζουμε όλοι μας τι κινδύνους μπορεί να έχουν τα ετοιμοπαράδοτα (εντός ή εκτός εισαγωγικών)...Και ποιοι είναι οι κίνδυνοι των ετοιμοπαράδοτων, που γνωρίζουν όλοι, πλην (προφανώς) εμού;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Καπου το εγραψα αλλα δεν θυμαμαι που, καπως ετσι στην ελλαδα θα ερθει το τελος των μεσαιων σουβ.Βαρος και αεροδυναμικη εκτος απο αυξημενη καταναλωση θα εχει και υψηλα τελη. Και προσοχη αυτα τα τελη ισχυουν για το ευρο 6 στο ευρο 7 και 8 που ερχονται που θα κανουν μπασιμο τρελο και τα φυσικου αεριου και θα αλλαξει η τραπουλα σε πιο οικολογικες πολιτικες, να δω πως θα βλεπουν τα σουβ βενζινης.
Διάβασα όλα τα παραπάνω πολύ ενδιαφέροντα ποστ περισσότερο όμως έμεινα σε αυτό του Lap.
Αχ λέτε εκτός από το διαφαινόμενο τέλος του diesel, να έρθει και η βίαιη ανακοπή της μόδας των SUV ελέω WLTP αλλά και μελλοντικών αντιστοιχών αυστηρών προτύπων;
Μακάρι για να ανοίξει ξανά το μάτι μας που με τα μικρά φορτηγάκια δεν βλέπουμε τι συμβαίνει πιο μπροστά και κάνουμε δύο φορές τον σταυρό μας μην κάτσει σε μια κακία στιγμή σύγκρουση με δαύτα.
Επιστροφή στα χαμηλά με κορυφαίους αεροδυναμικόυς συντελεστές και νέα πιο fastback σχήματα για βελτίωση της πρακτικότητας, υβριδικά και ΦΑ για οικονομία, και τετρακίνηση με ηλεκτρικά μοτέρ στους πίσω τροχούς και 2-3 πόντους μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος με εκδόσεις τύπου κροσσοβερ στην χειρότερη.
Κάτι μου λέει πως project τύπου Skoda vision ή σχεδιαστικές προτάσεις όπως το proceed της Kia δείχνουν το μέλλον, μακρυά από τα ασκοπως ενεργοβόρα και χυδαία φουσκωμένα για λόγους ενίσχυσης του εγώ των οδηγών τους SUV.
Ειδωμεν.
(Μία μικρή παράθεση των σκέψεων που δημιουργήθηκαν είναι τα παραπάνω δεν ισχυρίζομαι πως είναι απολύτως σωστά ούτε αναζητώ κάποιου είδους αντιπαράθεση)Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πιο πιθανο το βλεπω να βγαλουν πιο 'οικολογικους' κινητηρες. Αν παντως ανακοπει η πορεια των suv στην ελλαδα απο αυτο το πραγμα, θα ειμαστε το μικρο γαλατικο χωριο που αντιστεκεται , οταν την ιδια ωρα στην vw μιλουν για 50% των πωλησεων να ειναι suv εως το 2025. Εγω παλι ονειρευομαι ενα μελλον που θα κυκλοφορουσα πιο πολλα mpv και Mini-van οπως στην ασια. Αλλα ασε καλυτερα, μην συνεχιζω και εχεις εφιαλτες το βραδυ
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Σε όλα όσα διάβασα δεν αναφέρεται πουθενά το NEDC2.0. Η μοναδική εξαίρεση αφορά αυτοκίνητα τα οποία είναι end of series year π.χ. Golf λέω εγώ....
του χρονου θα γινει facelift και στο tiguan. Μπορει να χαρκτηριστει λοιπον 'end of series'?
Δεν εχω την παραμικρη ιδεαΔυσκολακι το βλέπω, αν ήταν έτσι θα είχε κλειδωμένους ρύπους.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Κάτι μου λέει πως project τύπου Skoda vision ή σχεδιαστικές προτάσεις όπως το proceed της Kia δείχνουν το μέλλον, μακρυά από τα ασκοπως ενεργοβόρα και χυδαία φουσκωμένα για λόγους ενίσχυσης του εγώ των οδηγών τους SUV.
καλά τι είπες τώρα.....
Μου θύμισε επίσης επιτηδευμένα στομφώδη λόγο έκθεσης πανελληνίων
Υγ δεν είμαι κάτοχος suv. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αν ήταν για ετοιμοπαράδοτο θα το είχα κάνει ήδη. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάρω ό,τι θέλουν να μου πασάρουν. Γνωρίζουμε όλοι μας τι κινδύνους μπορεί να έχουν τα ετοιμοπαράδοτα (εντός ή εκτός εισαγωγικών)...
Και ποιοι είναι οι κίνδυνοι των ετοιμοπαράδοτων, που γνωρίζουν όλοι, πλην (προφανώς) εμού;
ξέρεις ποσό καιρό μπορεί να ξεροσταλιάζει ένα ετοιμοπαράδοτο ; Ξέρεις που μπορεί να βρίσκεται; Σε ποιο λιμάνι σε ποιο τελωνείο, μέχρι να πάρει τον χ εκτελωνισμό ; Το ότι δεν κινείται καν επίσης δεν είναι στα συν, το χειρότερο που μπορείς να κάνεις σε έναν κινητήρα είναι να τον φτιάξεις και να τον αφήσεις ακίνητο. Για να μην μιλήσω για τα «ελαφρώς μεταχειρισμένα» ετοιμοπαράδοτα με 2 και 3.000 χλμ στην πλάτη τους... Δεν βάζω στην εξίσωση το ότι ένα ετοιμοπαράδοτο μπορεί να μην έχεις τα extra που θέλεις.
Κάποιον πάλι μπορεί να τον εξυπηρετεί να έχει ένα αυτοκίνητο εδώ και τώρα, εγώ προτιμώ να παραγγείλω και ας το έχω σε 4 μήνες, θα έχω τουλάχιστον δικό μου αριθμό πλαισίου....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
ξέρεις ποσό καιρό μπορεί να ξεροσταλιάζει ένα ετοιμοπαράδοτο ; Ξέρεις που μπορεί να βρίσκεται; Σε ποιο λιμάνι σε ποιο τελωνείο, μέχρι να πάρει τον χ εκτελωνισμό ; Το ότι δεν κινείται καν επίσης δεν είναι στα συν, το χειρότερο που μπορείς να κάνεις σε έναν κινητήρα είναι να τον φτιάξεις και να τον αφήσεις ακίνητο. Για να μην μιλήσω για τα «ελαφρώς μεταχειρισμένα» ετοιμοπαράδοτα με 2 και 3.000 χλμ στην πλάτη τους... Δεν βάζω στην εξίσωση το ότι ένα ετοιμοπαράδοτο μπορεί να μην έχεις τα extra που θέλεις.
Κάποιον πάλι μπορεί να τον εξυπηρετεί να έχει ένα αυτοκίνητο εδώ και τώρα, εγώ προτιμώ να παραγγείλω και ας το έχω σε 4 μήνες, θα έχω τουλάχιστον δικό μου αριθμό πλαισίου....
Sent from my iPhone using Tapatalk
δεν θελω να σε στενοχωρησω, αλλα εχεις υποψιν σου τα αρθα που εχουν γραφτει για τα χιλιαδες οχηματα vw που εχουν παραχθει απο το καλοκαιρι και περιμενουν σε διαφορα παρκινγ την πιστοποιηση wltp για να οδευσουν προς τους κατοχους του; Διαβαζα αρθρα οτι αρον-αρον νοικιαζε χωρους σταθμευσης η vw και εφτασε μεχρι να νοικιασει και κομματι του καινουριου αεροδρομιου του βερολινου https://www.dw.com/en/vw-finds-a-use-for-berlins-unfinished-airport/a-44420494
Επομενως αν βρεις κανενα ετοιμοπαραδοτο της αρεσκειας σου, μην κολλησεις σε αυτο
VW Tiguan 2016