-
Φίλε Φάνη που το στηρίζεις αυτό;
Εγώ δεν το έχω διαπιστώσει από τις κριτικές του Internet.
Είναι BMW οκ, αλλά δε νομίζω να έιναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του μόνο και μόνο από αυτο. -
Ηρακλη, θα σου προτεινα να ριξεις μια ματια και στο kodiaq. Αν δεν κινεισαι σε στενους δρομους και το θεμα παρκινγ δεν ειναι προβλημα, ειναι εξαιρετικη επιλογη! Ποιοτητα κατασκευης/υλίκων αντιστοιχη του tiguan, ιδιοι κινητηρες και χωροι τουλαχιστον ιδιοι (αν οχι μεγαλυτεροι) του crv. Εξτρα μπορεις να βαλεις τα ιδια με το tiguan. Μαλιστα αν ξεκινησεις απο την 'φτηνη' εκδοση (ambition λεγεται νομιζω) και προσθεσεις εξτρα οπως τα δικα μου, θα φτασεις σε παραπλησια τιμη με το αντιστοιχο tiguan.
-
Με τα τέλη σίγουρα την έχουμε πατήσει. Εκτός από τα εκτελωνισμένα βέβαια. Απλώς το Χ1 με after market + ίσως ένα πρόγραμμα από τον σπανό φτάνουμε στα 35Κ. Και εδώ είναι η σπαζοκεφαλιά. Αξίζει τα =5,5 Κ από το Tig? To λέω γιατί το Tiguan μου φάνηκε πιο σβέλτο από το Χ1, στο ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ απαράδεκτο test drive που έκανα σε Καρεντα και Σφακιανακη
-
Ο χρήστης iraklis1 έγραψε:
To λέω γιατί το Tiguan μου φάνηκε πιο σβέλτο από το Χ1, στο ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ απαράδεκτο test drive που έκανα σε Καρεντα και ΣφακιανακηΣτο γυρω-γυρω απο το ΟΑΚΑ η αληθεια ειναι οτι δεν καταλαβαινεις και πολλα πραγματα. Το tiguan πηγαινε να το κανεις test drive και στον Φιλοσιδη στο βυρωνα. Ειναι εξυπηρετικοι και η διαδρομη τους ειναι ενδιαφερουσα. Ανεβαινεις ανηφορικα απο βυρωνα να φτασεις στον καρεα, τρεχεις λιγο στις στροφες εκει πανω, κατεβαινεις και κανεις αναστροφη στο φαναρι του παπαγου. Μετα ξανανεβαινεις καρεα και κατεβαινοντας περνας και απο μερικα στενα να δεις το μεγεθος του αμαξιου σε στενους δρομους. Εχουν το χειροκινητο 1.4 με τους 150 ιππους.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Φίλε Φάνη που το στηρίζεις αυτό;
Εγώ δεν το έχω διαπιστώσει από τις κριτικές του Internet.
Είναι BMW οκ, αλλά δε νομίζω να έιναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του μόνο και μόνο από αυτο.Είναι καθαρά προσωπική άποψη.
Ομορφιά, εσωτερικό, κράτημα, ποιότητα κύλισης, ποιότητα, προσοχή στην λεπτομέρεια, φινίρισμα, μηχανολογικές λύσεις, κινητήρας, ποιότητα βαφής κλπ.
-
Οκ, αν είναι θέμα προσωπικό, σεβαστό. Αλλά αντικειμενικά και μόνο μιλώντας και χωρίς να είμαι οπαδός ή πολέμιος μιας μάρκας, δε είναι το καλύτερο της κατηγορίας και μάλιστα σε σ΄χεση απόδοσης τιμής.
-
Για μενα παλι το νεο q3 ειναι ανωτερο απο την x1..
Χωρις να το εχω καν δει απο κοντα κ κρινοντας απο φωτο και διαβαζοντας κριτικες (στις οποιες σχεδον ποτε δε βγαινει πρωτη παρα μονο στη 'σπορ' συμπεριφορα)...Το εσωτερικο του q3 απλα ειναι απιστευτο..
Απλα δεν ειχα υπομονη να το περιμενω...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επανερχομαι στο θεμα των εκπομπων co2. Εχουμε δει οτι το karoq στο 1.5 dsg εχει μετρηθει στα 164g/km και περιμενουμε οτι καπου εκει κοντα (ισως και λιγο περισσοτερο, λογω αυξημενου βαρους) θα μετρηθει και το tiguan 1.5 dsg.
Το Arteon 1.5 dsg που ειναι πιο βαρυ τοσο απο το karoq οσο και απο το tiguan, πως γινεται να μετριεται στα 156??
-
Δεν ειναι suv...αλλη αεροδυναμικη
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Οκ, αν είναι θέμα προσωπικό, σεβαστό. Αλλά αντικειμενικά και μόνο μιλώντας και χωρίς να είμαι οπαδός ή πολέμιος μιας μάρκας, δε είναι το καλύτερο της κατηγορίας και μάλιστα σε σ΄χεση απόδοσης τιμής.Καν´ενα premium ή πολυτελές προϊόν δεν εχει καλή σχέση τιμής απόδοσης, αφού δεχει τέτοιο στόχο. Αντίθετα για να παρεις λιγο παρπανω αξια σε καποιο προϊόν πληρώνεις δυσανάλογα περισσότερα χρήματα, ετσι δουλευει η αγορά. Η Χ1 ειναι κορυφη...αλλά κοστίζει και σαφώς δεν ειναι vfm.
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Για μενα παλι το νεο q3 ειναι ανωτερο απο την x1..
Χωρις να το εχω καν δει απο κοντα κ κρινοντας απο φωτο και διαβαζοντας κριτικες (στις οποιες σχεδον ποτε δε βγαινει πρωτη παρα μονο στη 'σπορ' συμπεριφορα)...Το εσωτερικο του q3 απλα ειναι απιστευτο..
Απλα δεν ειχα υπομονη να το περιμενω...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤα θέλετε και τα γράφετε κάτι τέτοια ή σας βγαίνουν αυθόρμητα ;
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Οκ, αν είναι θέμα προσωπικό, σεβαστό. Αλλά αντικειμενικά και μόνο μιλώντας και χωρίς να είμαι οπαδός ή πολέμιος μιας μάρκας, δε είναι το καλύτερο της κατηγορίας και μάλιστα σε σ΄χεση απόδοσης τιμής.Εξαρτάται με ποια το συγκρίνεις Αλέξανδρε (ειδικά για το value for money).
Έχοντας οδηγήσει QQ, Τιγκουαν, chr το Χ1 είναι μακραν το πιο ενδιαφέρον οδηγικά, άνετο και ποιοτικο.
Μειονεκτήματα η τιμή του σε σχέση με τα μη premium της κατηγορίας και οι ελλείψεις στη συνδεσιμότητα.
Αν αντιπαρέλθεις αυτά η Χ1 είναι το καλύτερο αμάξι της κατηγορίας και πλέον με πολύ πλούσιο εξοπλισμό. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για μενα παλι το νεο q3 ειναι ανωτερο απο την x1..
Χωρις να το εχω καν δει απο κοντα κ κρινοντας απο φωτο και διαβαζοντας κριτικες (στις οποιες σχεδον ποτε δε βγαινει πρωτη παρα μονο στη 'σπορ' συμπεριφορα)...Το εσωτερικο του q3 απλα ειναι απιστευτο..
Απλα δεν ειχα υπομονη να το περιμενω...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤα θέλετε και τα γράφετε κάτι τέτοια ή σας βγαίνουν αυθόρμητα ;
Ρε παιδια ειπαμε να υποστηριζετε τις επιλογες σας αλλα εσεις το παρακανετε...Διαβαστε και κανα review αν δε σας κανουν οι γνωμες των αλλων...
Ειδικα αυτο το βγαλμενο απο την αρχαιοτητα ταμπλο σε αμαξι 40 πλας χιλιαδων δε δικαιολογειται...Ας το βαζαν μονο στις φτηνες εκδοσεις...
Τωρα για τη σπορ αναρτηση σε suv γουστα ειναι αυτα..Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν και γράφουμε σε άσχετο νήμα το q3 σε εξωτερική εμφάνιση είναι κλάσεις πιο ωραίο από την Χ1. Τα ίδια ισχύουν και για την εμφάνιση του εσωτερικού συνδεσιμότητα κλπ και ποιότητα υλικών καμπίνας αν κρίνω από ότι τον χαμηλό πήχη που θέτει η Χ1
. Τώρα δεν ξέρω πόσο οδηγικά ανώτερο μπορεί να είναι για να αντιπαρερθει την πλαδαρή εμφάνιση την μέτρια ποιότητα καμπίνας τις ελλείψεις συνδεσιμότητας κοκ ώστε τελικά η χ1 να ειναι πιο πάνω συνολικά... μάλλον οδηγικά θα φερραριζει δεν εξηγείται αλλιώς....
Εγώ πάντως όταν είδα και μπηκα στο 3008 και μετά από 2 λεπτά στην Χ1 αν δεν ήταν μπεμβε δεν θα ασχολιομουν καθόλου. Πολύ κατώτερη από το 3008 σε ότι έβλεπα. Έβλεπες από μία την εξαιρετική γραμμή του 3008 και από την άλλη ένα ανευρο πλαδαρό σχεδιασμό και ξενερωνες κατευθείαν. Έμπαινες μέσα και έλεγες δεν μπορεί εδώ η διαφορά της ποιότητας θα είναι εμφανής! Και ερχόταν η δεύτερη ξενερα...μετά μου έμενε να κοιτάζω μόνο την προπέλα στο τιμόνι μπας και φτιαχνομουν λίγο...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για μενα παλι το νεο q3 ειναι ανωτερο απο την x1..
Χωρις να το εχω καν δει απο κοντα κ κρινοντας απο φωτο και διαβαζοντας κριτικες (στις οποιες σχεδον ποτε δε βγαινει πρωτη παρα μονο στη 'σπορ' συμπεριφορα)...Το εσωτερικο του q3 απλα ειναι απιστευτο..
Απλα δεν ειχα υπομονη να το περιμενω...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤα θέλετε και τα γράφετε κάτι τέτοια ή σας βγαίνουν αυθόρμητα ;
Ο γιαννης γραφει 'για μενα..' οποτε απο την στιγμη που εισερχεται προσωπικη αποψη, νομιζω οτι δεν μπορει κανεις να του καταλογισει κατι. Σχετικα με το Q3, ακομα δεν εχει ανακοινωθει τιμη στο γερμανικο σαιτ, μονο απο κατι αγγλικα youtube videos θυμαμαι να αναφερουν πολυ-πολυ γενικα την τιμη στην οποια περιμενουν να κυμανθει, οποτε απο οτι φαινεται θα αργησει αρκετα να ερθει ελλαδα. Οντας gadgetακιας με εξιταρει πολυ το εσωτερικο του, αλλα οι χωροι δεν φαινεται να ειναι κατι το εντυπωσιακο (σε μεγεθος) και το πορτ μπαγαζ το ιδιο. Την τιμη την περιμενω >35χιλ οποτε για αυτο και δεν ασχοληθηκα περισσοτερο μαζι του.
Ολα τα υπολοιπα, μπορει κανεις να παει απο κοντα να τα δει, να τα οδηγησει. Ειναι αδικο να συγκρινουμε ενα αυτοκινητο που ουτε εχουμε δει, ουτε γνωριζουμε ποσο κοστιζει, με αυτα. -
Άλλο η προσωπική γνώμη που είναι σεβαστή και άλλο η ανακήρυξη νικητή από τις φωτό χωρίς προσωπική επαφή.
Αυτό σχολίασα γιατί αν από τη μια κάποιοι στηρίζουμε τις επιλογές μας κάποιοι άλλοι τις αποδομούν χωρίς την παραμικρή επαφή.
Είναι πολύ διαφορετικό να γράφει υπέρ και κατά για κάτι που ζεις από το να έχει άποψη για κάτι που δεν το ζεις. -
Από την άλλη να λέμε ότι το τάδε είναι κορυφή ακόμα και από αμάξια που δεν έχουν κυκλοφορήσει πως ερμηνεύεται; το ότι ζούμε κατι και το γουστάρουμε ταυτόχρονα δεν το κάνει την κορυφαία επιλογή...εκτός αν πρόκειται να το σπρώξουμε σύντομα και προετοιμάζουμε έδαφος ...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αν και γράφουμε σε άσχετο νήμα το q3 σε εξωτερική εμφάνιση είναι κλάσεις πιο ωραίο από την Χ1. Τα ίδια ισχύουν και για την εμφάνιση του εσωτερικού συνδεσιμότητα κλπ και ποιότητα υλικών καμπίνας αν κρίνω από ότι τον χαμηλό πήχη που θέτει η Χ1
. Τώρα δεν ξέρω πόσο οδηγικά ανώτερο μπορεί να είναι για να αντιπαρερθει την πλαδαρή εμφάνιση την μέτρια ποιότητα καμπίνας τις ελλείψεις συνδεσιμότητας κοκ ώστε τελικά η χ1 να ειναι πιο πάνω συνολικά... μάλλον οδηγικά θα φερραριζει δεν εξηγείται αλλιώς....
Εγώ πάντως όταν είδα και μπηκα στο 3008 και μετά από 2 λεπτά στην Χ1 αν δεν ήταν μπεμβε δεν ασχολιομουν καθόλου. Πολύ κατώτερη από το 3008 σε ότι έβλεπα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΆλλο πράγμα το αισθητικό που είναι και υποκειμενικό και άλλο το ποιοτικό.
Εσένα μπορεί η σχεδίαση να σου φαίνεται πλαδαρή ή παλιομοδίτικη αλλά εξυπηρετεί το πλάνο της εταιρείας για να νοιωθει κάποιος οικεία σε οποίο μοντέλο της μάρκας μπαίνει.
Φιλος από το κλαμπ μπήκε χθες σε 740 και ήξερε που είναι το καθετί με το καλημέρα.Ειδικά επίσης σε σχεδιαστικά θέματα κάθε σύγκριση μεταξύ μοντέλων με διαφορα κακοποιών χρόνων αδικεί το παλιότερο. Το Χ- βγήκε στα τέλη του 2015.
Τώρα για το ποιοτικό δεν θα συμφωνήσω. Σε σχέση με την κατηγορία του ειδικά είναι σε τοπ επίπεδα.
Για τη συνδεσιμότητα το παραδεχόμαστε πρώτοι οι κάτοχοι και έχουμε βρει και τρόπο επίλυσης σε λογικό κόστος με καλύτερα από τα λοιπά εργοστασιακά συστήματα αποτέλεσματα αλλά κατα την αγορά είναι μείον.
Όσο για τα οδηγικά οδήγησε πρώτα με άνεση χρόνου μια και τα ξαναλέμε.
Εγώ όταν τελείωσα το μεγάλο τεστ μόνος χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο με το τι οδηγούσα τόσα χρονια ! (Και όχι η σύγκριση δεν γίνεται με Φεράρι αλλά με την πλειοψηφεία των καθημερινών οχημάτων και δη crossover εκεί έξω) -
Η γυναικα που βλεπεις στη φωτογραφια με τα photoshop και τα ολα της ειναι παντα πιο ομορφη απο αυτην που περναει διπλα σου
-
Θα φερραριζει.....χαχαχαχαχαχαχαχα
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VW Tiguan 2016