-
Η μόνη αμφιβολία που έχω, επειδή κι εγώ σκεφτόμουν να κάνω κάτι παρόμοιο, είναι οτι επειδή το αμάξι είναι ήδη αρκετά στενό, ίσως δείχνει ακόμη στενότερο με τους μαύρους καθρέπτες... Έρχεται και εκείνη η οροφή απο πάνω που την έχουν φτάσει στο θεό και μου κάνει περισσότερο για τουμπερλέκι παρά για τούμπανο...
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Η μόνη αμφιβολία που έχω, επειδή κι εγώ σκεφτόμουν να κάνω κάτι παρόμοιο, είναι οτι επειδή το αμάξι είναι ήδη αρκετά στενό, ίσως δείχνει ακόμη στενότερο με τους μαύρους καθρέπτες... Έρχεται και εκείνη η οροφή απο πάνω που την έχουν φτάσει στο θεό και μου κάνει περισσότερο για τουμπερλέκι παρά για τούμπανο... [emoji1]
Δες το στο βίντεο φαίνεται ωραίο!!! Έχει οροφή το δικό σ ;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι το είδα το είδα το βίντεο και δείχνει πολύ ωραίο στο λευκό. Απλά ανέφερα την οπτική απάτη που ίσως δημιουργήσουν οι μαύροι καθρέπτες, περισσότερο για να εξεταστεί ως ενδεχόμενο...
Αν εννοείς ηλιοροφή, όχι δεν έχω, αλλά δεν σκέφτομαι μεγάλες αλλαγές ούτως ή άλλως. Κάποια μικρή πινελιά στους καθρέπτες, ίσως... Το λευκό 'σηκώνει' διάφορα καλόγουστα. Το μπλε (deep impact), βαδίζει οριακά νομίζω...
-
Ενδιαφέρεται η αδερφή μου για το fiesta Active- Το έχει οδηγήσει κανείς σε σχέση με το titanium ή/και το st line;
Οπτικά τουλάχιστον που το έχω πετύχει 2 φορές στο δρόμο σε λευκό και αυτό το πορτοκαλί που διαφημίζεται είναι πολύ όμορφο και ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα.
Η απόσταση των 18mm ψηλότερα από το standard fiesta σε συνδυασμό με τις διαφορετικές πιο σκληρές αναρτήσεις (όπως αναφέρονται στο site της Ford) ισως είναι ιδανικές για τους δρόμους μας.
Να έχει πολλαπλούς αραγε το Active πίσω;;;
Ιδανική έκδοση η Αctive 2 που έχει standard Β&Ο ηχοσύστημα με 6,5αρα οθόνη και κάμερα οπισθοπορείας,ράγες οροφής,εξωτερικό kit εμπρός,πλάγια,πίσω.
Ο 1.5 diesel στα 19260 τιμή καταλόγου και μεταλλικό magnetic grey χρωμα,πινακίδες κλπ και δώρο 8ετης εγγύηση μείον κάποια έκπτωση έχει πάρει προσφορά στα 19000€ που μπορεί με λίγη ακόμα πίεση να πέσει 100-200€....
Νομιζω για 1500-1600€ παραπάνω αξίζει την διαφορά από ένα titanium που είναι πιο κοντά σε εξοπλισμό -μόνο το B&O,τις 17 άρες ζάντες, το body kit,την λειτουργία normal/slippery του esp/traction σαν το Active grip της Peugeot με διακόπτες/κουμπιά να βάλεις σχεδόν κανείς απόσβεση....
Εκεί στα 19000€ νομιζω είναι πολύ καλή περίπτωση με το δυνατό 120αρι diesel μοτέρ και μόνο το cross polo έχει ίδια χαρακτηριστικά αλλά δεν υπάρχει στην τελευταία γενιά του... -
Ο χρήστης CoMM4nd0 έγραψε:
3.000;;; Δε νομίζω τόσο πολύ!!Πιστευω το πολύ 1.500!! Το έχω 10 μήνες το αμάξι όποτε δεν είχαν βγει τα led όταν το αγόρασα!!!Sent from my iPhone using Tapatalk
Υπολόγιζε κάνα 600άρι κάθε φάνάρι, + εγκεφάλους + το σύστημα που μπαίνει σε κάθε ψαλίδι για να το ρυθμίζει + πλέξούδες και διάφορα παρελκόμενα + εργασία. Σε αγγλίκά φόρουμ που το λέγανε τόσο έβγαινε το κουστούμι περίπου. Μακάρι να κάνω λάθος μπας κ τα βάλουμε πάντως. Και εγώ κάπως έτσι, 11/2017 παρέλαβα.
-
Καλυτερα να δωσει τα μισα και να το κανει stage 2,παρα μια περιουσια για τα λεντ που ναι μεν ειναι εντυπωσιακα αλλα αν ω μη γενητο χτυπησεις και φταις,κλαφτα+ ολα τα παραπανω που γραφει ο φιλος.
-
Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
Γεια σας!!Εχω το fiesta st-line του 2018 1,5 120 ps diesel!!! Πάντα όταν το βάζω μπρος και παω να ξεκινήσω(μονο κατα την πρώτη εκκίνηση Αφου το βαλω μπρος),μόλις παει στα 10χλμ νιώθω μια δόνηση για ενα δευτερόλεπτο κάπου στα πετάλια!!!Το ίδιο το νιώθω και όταν ξεκινάω σε κατηφόρα με νεκρό!!!Αυτο θα ξανά συμβεί μονο Αφου σβήσω τον κινητήρα ξανά βαλω μπρος και ξεκινήσω μονο στην πρώτη εκκίνηση!!! Δηλαδή δεν το ξανά κανει μετα μεχρι να σβήσω και να ξανά βαλω μπρος!!!το βιβλίο του κατασκευαστή λεει πτι κατα τα 3 χιλ χλμ αν ακούσετε έναν θόρυβο ρολογιού κατα την επιβραδυνση(εγώ το ακούω στο ξεκίνημα)αυτο ειναι φυσιολογικό και ότι ο κινητήρας κανει κάποιες ρυθμίσεις!!! Τώρα έχω 16 χιλ χλμ και το κανει ακομα!!! Έχει συμβεί σε κάποιον κατι παρόμοιο ;;;; Petran17 σου το κανει ακομα ;;;Στους παλιούς κατόχους το κάνει ακόμα,;;Κανείς καινούριος έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Απόλυτα μα απόλυτα φυσιολογικό....μην δίνεις σημασία...
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Απόλυτα μα απόλυτα φυσιολογικό....μην δίνεις σημασία...Το λες από προσωπική εμπειρία η έχεις ακούσει κάτι παρόμοιο;;!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τρία Ford στη σειρά και το Astra που είχα πριν έκαναν ακριβώς το ίδιο.
-
Ο χρήστης CoMM4nd0 έγραψε:
Στους παλιούς κατόχους το κάνει ακόμα,;;Κανείς καινούριος έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βεβαίως βεβαίως... [emoji4] ακόμα και τώρα στα 21Κ.. δίνουμε ραντεβού κάθε πρωί εκεί γύρω στα 10χλμ/ώρα... [emoji23][emoji23][emoji23] και κάθε απόγευμα όταν φεύγω από τη δουλειά εκεί στα ίδια χλμ.. [emoji12] πιστοί στο ραντεβού..
Παιδιά απόλυτα φυσιολογικό πέρα από τη πλάκα.. δεν είναι τυχαίο ότι το κάνει ακριβώς στα 10χλμ/ώρα... είμαι σίγουρος ότι αν ξεκινήσεις σιγά πηγαίνοντας με 5 χλμ/ώρα για κανα χιλιόμετρο σαν χελώνα και μετά περάσεις τα 10 θα στο κάνει εκείνη την ώρα... αν ήταν κάποιο πρόβλημα δεν θα περίμενε 1 χλμ για να το κάνει.. δεν είναι τυχαίο όλο αυτό..!!
Μην ασχολείστε καν... εγώ βέβαια αν δεν το ακούω τότε ανησυχώ... χαχα [emoji39]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Τρία Ford στη σειρά και το Astra που είχα πριν έκαναν ακριβώς το ίδιο.kkostask ποιο Astra είχες;
-
Έκδοση sport 1,4 2001
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Έκδοση sport 1,4 2001Εγώ έχω την επόμενη, του 2004. Το Αstra H έχω. Εμένα μου κάνει κατά καιρούς ένα ανεπαίσθητο σκορτσάρισμα - μικροτράνταγμα που μόνον εγώ το αισθάνομαι, κατά την εκκίνηση και είχα διαβάσει ότι είναι κατασκευαστικό θέμα. Το ίδιο μου είπαν και από την αντιπροσωπεία και όταν έρθει η ώρα να αλλάξω συμπλέκτη θα το ψάξω για αν θα βάλω εργοστασιακό ή του εμπορίου. Δεν ξέρω αν το ίδιο το έκανε και στο Astra G.
-
Στο Φάμπια επίσης το κάνει αυτό, είναι η ενεργοποίηση του ASR.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Στο Φάμπια επίσης το κάνει αυτό, είναι η ενεργοποίηση του ASR.Fabia του 2018 ;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όχι βρε, του 2003. Όπως κ σε ένα Άστρα Η του 2007 που είχα. Με το που περνούσα τα 5 χαω περίπου, «κλείδωνε» το ESP
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μετά κόπων και βασάνων, το εντόπισα πια κι εγώ!
Η αλήθεια είναι οτι είχα στο μυαλό μου κάτι πιο έντονο και διαρκές, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Petran17 να μου το περιγράψει με ακρίβεια...
Το εκνευριστικό είναι οτι μέχρι τώρα ανησυχούσα που δεν μπορούσα να το εντοπίσω και απο την ώρα που το αντιλήφθηκα, ανησυχώ όταν δεν το κάνει!!
-
Έχει πει κανείς με diesel fiesta 2018 για σέρβις;; Εγώ έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού στα 9.000 χλμ,τώρα έχω 17.000 και σκέφτομαι κάπου 19.000-20.000 να πάω για το πρώτο σέρβις!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Όχι βρε, του 2003. Όπως κ σε ένα Άστρα Η του 2007 που είχα. Με το που περνούσα τα 5 χαω περίπου, «κλείδωνε» το ESPSent from my iPhone using Tapatalk
Δεν έχω ESP....Πολύ όμως θα το ήθελα να το έχω..
Ford Fiesta 2017