-
Γεια σας παιδια.
Λογω ερχομού νεου μέλους στην οικογένεια λέμε με την γυναικά μου να πάρουμε ενα πιο οικογενειακό αυτοκίνητο απο το Citroen C4 coupe που έχουμε τωρα.Εκτος απο το 3θυρο που πλεον δεν βολεύει με τίποτα ,το c4 για 1400 ειναι πολύ βενζινοφαγο.
Επίσης για μια προσπέραση σε διπλή νταλίκα με φορτωμένο το αμάξι το σκέφτομαι αρκετα.Πριν ειχα ενα renault megane coupe του 03 1600 και τα αυτοκινητα ειναι η μερα με την νυχτα σε οδηγική συμπεριφορά. Απλα κρατήσαμε το c4 λόγω πορτπαγκαζ και πιο ανετων χωρων.
Επισης το c4 ειναι και πιο μαλακό στην οδήγηση απο το megane.
Στα του τώρα ψαχνω μεταχειρισμενο max τα 11000 χιλιαριακια.
Άπλα θέλω εναν μπουσουλά σε τι να παω ωστε να αρχίζω να αποκλείω
Μερικά που μου γυαλισαν ειναι το Civic hatchback του 08-09 σε 1800 απλα θελω να δω τους χωρους του.απο θεμα βενζίνης σε τι επιπεδα ειναι?
Επίσης διαβασα καλα λογια για το mazda 6(08-09,εδω απο service τι παιζει?) και για το Octavia άλλα εσωτερικά αισθητικά το οκταβια δεν μου κανει κλικ .
Μετα αν παω σε suv type να δω το Αltea? Ειναι οδηγοκεντρικό ή λογω υψώματος θα οδηγαω βαρκα?
Άπλα θέλω κάτι πιο σβέλτο από το c4 και να μην καιει και οσο αυτο(αναλογικα με το 1400αρη που ειναι αυτο.).4 πορτες καλο πορτμπαγαζ και μεσα οχι απαρχαιομενο.Το c4 εσωτερικά θα έλεγα οτι ηταν πολύ πιο μπροστα απο την εποχη του.
Η αλήθεια ειναι οτι μου γυαλισε και αυτη η 159 αλλα λίγο τα χιλιόμετρα που εχει το συγκεκριμενο(κατεβασμενα?) λιγο που διάβασα οτι απο χωρους η 159 δεν ειναι οτι καλυτερο λιγο(πολυ!!) οτι θα καίει πάρα πολυ με κρατάει πισω.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14399691/
Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα και σας ευχαριστώ
-
Γεια σας παιδια.
Λογω ερχομού νεου μέλους στην οικογένεια λέμε με την γυναικά μου να πάρουμε ενα πιο οικογενειακό αυτοκίνητο απο το Citroen C4 coupe που έχουμε τωρα.Εκτος απο το 3θυρο που πλεον δεν βολεύει με τίποτα ,το c4 για 1400 ειναι πολύ βενζινοφαγο.
Επίσης για μια προσπέραση σε διπλή νταλίκα με φορτωμένο το αμάξι το σκέφτομαι αρκετα.Πριν ειχα ενα renault megane coupe του 03 1600 και τα αυτοκινητα ειναι η μερα με την νυχτα σε οδηγική συμπεριφορά. Απλα κρατήσαμε το c4 λόγω πορτπαγκαζ και πιο ανετων χωρων.
Επισης το c4 ειναι και πιο μαλακό στην οδήγηση απο το megane.
Στα του τώρα ψαχνω μεταχειρισμενο max τα 11000 χιλιαριακια.
Άπλα θέλω εναν μπουσουλά σε τι να παω ωστε να αρχίζω να αποκλείω
Μερικά που μου γυαλισαν ειναι το Civic hatchback του 08-09 σε 1800 απλα θελω να δω τους χωρους του.απο θεμα βενζίνης σε τι επιπεδα ειναι?
Επίσης διαβασα καλα λογια για το mazda 6(08-09,εδω απο service τι παιζει?) και για το Octavia άλλα εσωτερικά αισθητικά το οκταβια δεν μου κανει κλικ .
Μετα αν παω σε suv type να δω το Αltea? Ειναι οδηγοκεντρικό ή λογω υψώματος θα οδηγαω βαρκα?
Άπλα θέλω κάτι πιο σβέλτο από το c4 και να μην καιει και οσο αυτο(αναλογικα με το 1400αρη που ειναι αυτο.).4 πορτες καλο πορτμπαγαζ και μεσα οχι απαρχαιομενο.Το c4 εσωτερικά θα έλεγα οτι ηταν πολύ πιο μπροστα απο την εποχη του.
Η αλήθεια ειναι οτι μου γυαλισε και αυτη η 159 αλλα λίγο τα χιλιόμετρα που εχει το συγκεκριμενο(κατεβασμενα?) λιγο που διάβασα οτι απο χωρους η 159 δεν ειναι οτι καλυτερο λιγο(πολυ!!) οτι θα καίει πάρα πολυ με κρατάει πισω.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14399691/
Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα και σας ευχαριστώ
-
Γεια σας παιδια.
Λογω ερχομού νεου μέλους στην οικογένεια λέμε με την γυναικά μου να πάρουμε ενα πιο οικογενειακό αυτοκίνητο απο το Citroen C4 coupe που έχουμε τωρα.Εκτος απο το 3θυρο που πλεον δεν βολεύει με τίποτα ,το c4 για 1400 ειναι πολύ βενζινοφαγο.
Επίσης για μια προσπέραση σε διπλή νταλίκα με φορτωμένο το αμάξι το σκέφτομαι αρκετα.Πριν ειχα ενα renault megane coupe του 03 1600 και τα αυτοκινητα ειναι η μερα με την νυχτα σε οδηγική συμπεριφορά. Απλα κρατήσαμε το c4 λόγω πορτπαγκαζ και πιο ανετων χωρων.
Επισης το c4 ειναι και πιο μαλακό στην οδήγηση απο το megane.
Στα του τώρα ψαχνω μεταχειρισμενο max τα 11000 χιλιαριακια.
Άπλα θέλω εναν μπουσουλά σε τι να παω ωστε να αρχίζω να αποκλείω
Μερικά που μου γυαλισαν ειναι το Civic hatchback του 08-09 σε 1800 απλα θελω να δω τους χωρους του.απο θεμα βενζίνης σε τι επιπεδα ειναι?
Επίσης διαβασα καλα λογια για το mazda 6(08-09,εδω απο service τι παιζει?) και για το Octavia άλλα εσωτερικά αισθητικά το οκταβια δεν μου κανει κλικ .
Μετα αν παω σε suv type να δω το Αltea? Ειναι οδηγοκεντρικό ή λογω υψώματος θα οδηγαω βαρκα?
Άπλα θέλω κάτι πιο σβέλτο από το c4 και να μην καιει και οσο αυτο(αναλογικα με το 1400αρη που ειναι αυτο.).4 πορτες καλο πορτμπαγαζ και μεσα οχι απαρχαιομενο.Το c4 εσωτερικά θα έλεγα οτι ηταν πολύ πιο μπροστα απο την εποχη του.
Η αλήθεια ειναι οτι μου γυαλισε και αυτη η 159 αλλα λίγο τα χιλιόμετρα που εχει το συγκεκριμενο(κατεβασμενα?) λιγο που διάβασα οτι απο χωρους η 159 δεν ειναι οτι καλυτερο λιγο(πολυ!!) οτι θα καίει πάρα πολυ με κρατάει πισω.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14399691/
Συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα και σας ευχαριστώ
-
Ολα εκείνης της εποχής θα καίνε το ίδιο ή και περισσότερο ,ιδιαίτερα αν θέλεις και περισσότερα άλογα .
Το πρόβλημα με τα μτχ είναι ότι θα πρέπει να πας σε δεκαετίας για να βρείς από ιδιώτη , καθότι τα νεώτερα είναι τα περισσότερα ντίζελ και αυτοί που τα πήρανε , τα πήραν χωρίς δάνειο , οπότε είχαν σκεφτεί πολύ καλά τι τους χρειάζεται .
Τα υπόλοιπα είναι από λήζινγκ εσωτερικού ή και εξωτερικού και γενικά θα πρέπει να βάλεις πιο συγκεκριμένα κριτήρια .
-
Αν δε σε πειράζει ότι προφανώς θα καίει παραπάνω από το υπάρχον αυτοκίνητο σου, τότε έλεγχος σε μάστορα και πάρε την Α(Μι)λφάρα!!!!!!!!
-
Τουλάχιστον ομως το 1800 civic θα εχει και τις αναλογες επιδόσεις .Γιατι το C4 ειναι αρκετα βαρυ με λιγα αλογα και κυβισμό..Νομιζω ο λογος που καιει τοσο πολυ ειναι τα λιγα αλογα του και ο κυβισμός σε αναλογία με το βαρος του.
Οποτε αν ειναι να παρω 1800αρη 140 άλογα και εχω την ιδια κατανάλωση οκ .Ξεπερνάει κατά πολύ τα 8 εκτός πόλης με 120 χλ?
Ωραια η Αλφα αλλα νομιζω θα την βγαζω στο βενζιναδικο,και οπως ειπα τα τοσα λιγα χιλιομετρα μου μυρίζουν -
Ο χρήστης Zenrei έγραψε:
Τουλάχιστον ομως το 1800 civic θα εχει και τις αναλογες επιδόσεις .Γιατι το C4 ειναι αρκετα βαρυ με λιγα αλογα και κυβισμό..Νομιζω ο λογος που καιει τοσο πολυ ειναι τα λιγα αλογα του και ο κυβισμός σε αναλογία με το βαρος του.
Οποτε αν ειναι να παρω 1800αρη 140 άλογα και εχω την ιδια κατανάλωση οκ .Ξεπερνάει κατά πολύ τα 8 εκτός πόλης με 120 χλ?
Ωραια η Αλφα αλλα νομιζω θα την βγαζω στο βενζιναδικο,και οπως ειπα τα τοσα λιγα χιλιομετρα μου μυρίζουνΝομίζω το civic είναι πολύ δυνατή επιλογή..Εχω ταξίδι με cc στα 120 και έλεγε κατανάλωση 6.2 μέση,άρα πραγματική πιστεύω ότι θα είσαι άνετα στα 8 και πιο κάτω...Αν έχεις βαρύ πόδι όμως θα καίει και αναλόγως...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οι μεγάλοι κινητήρες καίνε περισσότερο εντός πόλης . Εξω περίπου τα ίδια .
-
Στη θέση σου, σε αυτά τα χρήματα, θα κοιτούσα κ καινούριο μέχρι 15000-16000. Τα έξτρα χρήματα τα βάζεις σε ένα ευέλικτο χρηματοδοτικό με μικρή δόση, έχεις την ασφάλεια του καινούριου κ επίσης έχεις κ μικρότερη κατανάλωση από τα 1.8 της περασμένης δεκαετίας.
Κοίταξε κ αυτή τη προοπτική γιατί τα 11000 είναι ένα σοβαρό πόσο προκαταβολής όπου μπορείς να πετύχεις κ καλύτερη έκπτωση στην τελική τιμή.
-
To civic κι απο μενα ή το Μαζντα 6 σε 1,8 και τα 2
Η 159 καιει πολυ
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Στη θέση σου, σε αυτά τα χρήματα, θα κοιτούσα κ καινούριο μέχρι 15000-16000. Τα έξτρα χρήματα τα βάζεις σε ένα ευέλικτο χρηματοδοτικό με μικρή δόση, έχεις την ασφάλεια του καινούριου κ επίσης έχεις κ μικρότερη κατανάλωση από τα 1.8 της περασμένης δεκαετίας.Κοίταξε κ αυτή τη προοπτική γιατί τα 11000 είναι ένα σοβαρό πόσο προκαταβολής όπου μπορείς να πετύχεις κ καλύτερη έκπτωση στην τελική τιμή.
+100000
-
Αν θες κάτι πιο οικονομικό από ατμοσφαιρικό 1.400άρι θα πας είτε σε πετρέλαιο είτε σε υγραέριο.
Βάζω μερικά μοντέλα πετρελαίου που φαίνονται ενδιαφέροντα:
https://www.car.gr/16262079-nissan-notehttps://www.car.gr/14586612-peugeot-301-euro-6
https://www.car.gr/14325217-renault-cap ... 5-dci-90hp
https://www.car.gr/15830477-peugeot-308-diesel-1-6hdi
Επίσης, αν μένεις κοντά σε πρατήριο φυσικού αερίου, θα μπορούσες να υπολογίσεις αν σε συμφέρει να βάλεις προκαταβολή τα 11 χιλιάρικα και δόσεις τα υπόλοιπα μέχρι τα 16.650 που κοστίζει το Seat Arona CNG. Θα είναι καινούριο, με εγγύηση, πραγματικό κόστος κίνησης κάτω από 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα (ναι, καλά διάβασες, όσο ένα παπί), τζιποειδή εμφάνιση. Υπολόγισε πότε θα αποσβεστούν τα επιπλέον χρήματα σε σχέση με ένα πετρέλαιο (δε γράφω σε σχέση με τα Civic και Mazda 6 1.8 βενζίνης, εκεί κλέβεις εκκλησία). Μην ξεχνάς ότι έτσι ΔΕ θα μπλέξεις με μεταχειρισμένα εισαγωγής αμφίβολων χιλιομέτρων και κατάστασης, δε θα θέλει ούτε ευρώ, θα έχεις εγγύηση, θα το πάρεις στο χρώμα που θες και με τα έξτρα που θες. Δε θα σε απασχολεί αν αύριο απαγορευθούν τα πετρέλαια από την Αθήνα.
-
Φωτιά στην άσφαλτο!
Αλλά εδώ ζητά κάποιος και επιδόσεις και οικονομία, τι να λέμε τώρα...
-
Καλήμερα παιδια.
Σας ευχαριστω ολους για τις προτασεις σας.θα το σκεφτω οντως για την προκαταβολή και να πάω σε καινουργιο.Aς μείνουμε λίγο ακόμη στα μεταχειρισμενα.
Χθες πηγα ειδα ενα Civic 1800.Εντυπωσεις αναμεικτες .Ο δηγικα μου αρεσε παρα πολυ επιτελους το σπιρτο που τοσο μου εχει λυψει,και δεν ειχα κανενα θηριο ενα μεγκαν κουπε 1600 ειχα αλλα στο C4 δεν υπαρχει ουτε το ελαχιστο νευρο.Λεω αναμεικτες γιατι ο θορυβος που περναει στην καμπινα απο τον δρομο ειναι μεγαλυτερος απο οτι απο τωρα με το C4 και μου φάνηκε παράξενο καθως επίσης και η ανάρτηση που 2-3 λακουβιτσες τις καταλαβαινεις ειδικα οι πισω επιβατες.
Τωρα που αναφερθηκα στους πισω επιβατες ενω οι μπροστα θεσεις ειναι μια χαρα ανετες οι πισω οχι και τοσο .Θα μου πεις τι θες απο ενα hatchback απλα ισως θα μπορουσε να μην ηταν τοσο δυσαναλογα ανετα οι μπορστα απο τις πισω.Πορτ Παγκαζ που το κοιταω πλεον αρκετα απιστευτο για την κατηγορια οποτε αυτο ειναι μεγαλο +.
Για καταλαναλωση το παλικαρι μου ειπε οτι οσο το πατας θα καιει και αναλογα ειδικα πανω απο τα 130 οκ λογικο ,μεσα στην πολυ μου ειπε περιπου στο 8αρη.Να ρωτησω αυτος ειχε δερματινα καθισματα μπεζ,έβγαινε απο την αντιπροσωπεια ετσι?Επισης ειναι σε μπλε χρωμα δεν ειχα δει πολλα μπλε καθως κοκκινα μαυρα και ασημι παιζουν.Χιλιομετρα 125000.''Φωτιά στην άσφαλτο!
Αλλά εδώ ζητά κάποιος και επιδόσεις και οικονομία, τι να λέμε τώρα...''
Φιλε Παύλο μαλλον κατι δεν κατάλαβες καλα.Δεν ζήτησα οικονομία και επιδόσεις,ζητησα η οικονομια να παει αναλογα με τις επιδόσεις και οχι ενα 1400αρη με 85 αλογα να και το ιδιο με ενα 1800αρη με 1400. -
Ξέρεις τι γίνεται; τώρα τελευταία πολλά νέα μέλη ζητούν πληροφορίες που κατά τη γνώμη μου φαίνονται να μπορούν να απαντηθούν από τους ίδιους. Όπως και στην περίπτωση σου. Νομίζω ότι ξέρεις τι θέλεις και αυτό που ρωτάς ουσιαστικά μπορείς να το απαντήσεις και μόνος σου, απλά θέλεις μια 'βοήθεια' για να πείσεις τον εαυτό σου ότι αυτό που έχεις σκεφτεί είναι το σωστό. Όπως σε ένα άλλο νήμα, όπου ο άνθρωπος έχει σοβαρές αμφιβολίες για το αυτόματο κιβώτιο του Hyundai και περιμένει επιβεβαίωση από ένα φορούμ (ενώ έχει ήδη διαβάσει ότι έχει πρόβλημα το κιβώτιο).
Προσωπικά πιστεύω ότι τέτοιου είδους απορίες είναι 'να είχαμε να λέγαμε'. Αλλά ξέρω τι θα μου πεις 'αν δεν σου αρέσει, μην το διαβάζεις'. Δίκιο έχεις. Απλά κάθε φορά που ανοίγει ένα τέτοιο νήμα, πραγματικά πιστεύω ότι θα διατυπωθεί μια ουσιαστική απορία για την οποία θα μπορούν να βοηθήσουν τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ. Αλλά μάλλον είμαι αφελής.
Εύχομαι να καταλήξεις στο αυτοκίνητο που επιθυμείς και να μην έχεις προβλήματα. Με το καλό να έρθει το νέο μέλος της οικογένειας!
-
Ετσι πως το θετεις εχεις δικιο αλλα οχι απολυτο.Γιατι το καθε νεο μελος μπορει να μην γνωριζει οσα γνωριζεις εσυ ή ο x,ψ απο αυτοκινητα ή μπορει να εχουν οδηγησει πολλα περισσοτερα.Na ξερει πια μοντελα του 9-10 ηταν επιτυχημενα ποια οχι κλπ
Εγω πχ εγω οδηγήσει μονο 2 αυτοκίνητα το megane και το C4.Τις τελευταίες μερες που ψάχνω ανακαλύπτω τις τοσες επιλογές που το 80% αυτων δεν αξιζουν ,βαζω στο car τα κριτήρια και μου βγάζει 100 σελίδες αυτοκίνητα γιαυτό γράφω μπας και καταληξω καπου με το λιγοτερο δυνατο ρισκο. Γιατι στα μεταχειρισμενα το ρισκο ειναι εξαρχης μεγαλο.
Καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου και ειναι σεβαστό,απλα μου φάνηκε αρκετά ειρωνικό το πρώτο σου μήνυμα με το φωτιά στην άσφαλτο.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. -
Πάντως φίλε, αν το σκέφτεσαι έστω και λίγο για καινούργιο, νομίζω και εγώ ότι αξίζεις να πας προς τα εκεί!
-
Φίλε Zenrei ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση με εσένα πριν από ένα χρόνο: νέο μέλος στην οικογένεια, τρίπορτο αυτοκίνητο και ίδιο περίπου μπατζετ συνεπώς θεωρώ ότι κατέχω το θέμα.
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω 1000% με τους φίλους που προτείνουν να πάρεις ένα καινούργιο μικρομεσαίο. Αν δεν μπορείς να φτάσεις οικονομικά εκεί, δες και τα νέα υπέρ-μίνι τύπου πόλο, ιμπιθα, i20 κλπ που έχουν παραπλήσιους χώρους με τα μικρομεσαία των προηγούμενων γενεών. Άρχισε να επισκέπτεσαι με υπομονή τις αντιπροσωπείες και να παίρνεις προσφορές και ίσως εκπλαγείς θετικά. Με το καινούργιο και την οικονομία στα καύσιμα θα έχεις και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και εγγύηση (οι περισσότεροι δίνουν 5+ χρόνια, εκτός των vag) και το πιο σημαντικό: τη σιγουριά ότι βάζεις το παιδί σου σε ένα σύγχρονο, ασφαλές όχημα.
-
Δεν ξέρω αν είσαι ψηλός , αλλά τα μικρά που μπορείς να αγοράσεις στα 14000 , είναι πολύ μικρότερα από το c4 και θα έχουν μικρούς κινητήρες και δεν είναι ταχύτερα .
Η μόνη επιλογή που μπορείς να κάνεις σε αυτά τα λεφτά , έχει θέματα αισθητικής και μιλάω για το c4 elyze με τον ντίζελ που θα το βρείς εκεί γύρω στα 14000 . Αλλιώς θα πρέπει να ανέβεις λίγο σε Β-σουβ για να πας κοντά στα 16000 .
Μιλάμε για μπάτζετ 50 % πάνω .
Αν δεν έχεις πρόβλημα χώρου στο παρκάρισμα , κοίταξε δεκαετίας μεγάλο σεντάν και δη γαλλικό . 407 , 508 , C5 , μάζντα 6 αν δεν σε πειράζει που δεν έχει αντιπροσωπεία , φόρντ μοντέο . Κοίταξε ατμοσφαιρικούς 1,8 ή και δίλιτρους .
Καίνε περίπου όσο το C4 που έχεις .
Για παράδειγμα εγώ έχω το C4 1.6 exclusive του 2005 και την C5 2.0 exclusive του 2009 . Στον ανοικτό δρόμο το μεγαλύτερο είναι 0,5-1 λίτρο πιο οικονομικό , ενώ στην πόλη συμβαίνει το αντίθετο .
Οπότε αν το μπάτζετ είναι οριακό , μπορείς να βρεις εξαιρετικά πράγματα στα μεγάλα σεντάν και να σου μείνουν και λεφτά .
-
Μέχρι τα 15 υπάρχουν επιλογές όπως:
ford fiesta
citroen c3
kia rio
hyundai i30
renault clio και sport tourer
opel astra και corsa (στο corsa μπορεί να βρεις και κάτι σε dieselάκι)
vw polo
seat ibiza
nissan pulsar
fiat tipo hatchback και sedanΌλα αυτά με μια πρόχειρη αναζήτηση στο car, χωρίς να υπολογίσουμε τυχόν τρέχουσες εκπτώσεις ή κάποιο td που προφανώς θα 'ναι και φθηνότερο. Σημειωτέον πως θα έχουν και τα μισά τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με ένα 1.8
Στα του μεταχειρισμένου. Όπως είπες Zenrei, είδες ένα honda όπου κάτι δε σου άρεσε στις αναρτήσεις του. Σκέψου πως σε ένα μεταχειρισμένο σίγουρα θα χρειαστεί ένα σέρβις (μικρό ή μεγάλο), μπορεί να χρειαστεί να αλλάξεις αναρτήσεις, λάστιχα, ευθυγράμμιση, κανα βαψιματάκι, ξεθάμπωμα φαναριών, τσιμουχάκια-λαστιχάκια, στεφάνι τιμονιού που από τη λίγδα δε θα θες να το ακουμπήσεις όπως επίσης και ένας βιολογικός στο σαλόνι ή ακόμα και αντικατάσταση ταπετσαρίας ή καλύμματα (μικρό παιδί θα βάλεις μέσα, που ξέρεις τι έκανε ο προηγούμενος). Μπορεί κάτι να ακούγεται υπερβολικό, αλλά έχει λογική.
Να πάρεις ένα μεταχειρισμένο στα 7-8 και να το σουλουπώσεις μέχρι τα 10, οκ. Να δώσεις 11 και να το σουλουπώσεις να πάει 13, ε εκεί το σκέφτεσαι και για το καινούριο. Προσωπικά θα έπαιρνα μετάχειρο από γνωστό χέρι ή επειδή έχω το συγκεκριμένο αμάξι απωθημένο. Διαφορετικά θέλει αρκετό ψάξιμο για να πετύχεις κάτι καλό.
Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω