-
Το 002 καταργήθηκε, δεν είναι θέμα εισαγωγέα.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
καλησπέρα
εχω δυο σετ ζαντες
Ενα απο Agila και ενα απο WagonR+Τα βασικά χαρακτηριστικά είναι ίδια (41/2Jχ 14CH ET.45)
Εχουν όμως ενα επιμέρους χαρακτηριστικό που με μπερδεύει (vz11 & vz13)
Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό;
Σκληρότητα μετάλου μήπως;Σκέφτομαι να αλλάξω μεταξύ τους τα σετ στα δυο αυτοκίνητα, δε νομίζω να εχω πρόβλημα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Ελα Αλεκο έγραψε:
Σκεφτεσαι να τα φορεσεις GGAB; Ο θορυβος δεν με απασχολει καθολου. Εκει που δινω βαση ειναι στο στεγνο - βρεγμενο και να εχει σκληρο πλαϊνο χωρις να ειναι τουβλο.Προσεχώς κλείνω 3ετια και πάω για νέα. Ήμουν ανάμεσα σε TOYO T1R και HANKOOK W12 EVO2. Τώρα μου έβαλες και τα 510 στη εξίσωση!!!
-
Παιδια να ρωτησω κατι?
Οταν η ιδια η Pirelli στο site της δηλωνει οτι τα P Zero δεν βγαινουν για 17αρες.... το παρακατω τι ακριβως ειναι?
Ειδικη πατεντα??
https://www.elastika-online.gr/product/ ... o/R-254917 -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Παιδια να ρωτησω κατι?
Οταν η ιδια η Pirelli στο site της δηλωνει οτι τα P Zero δεν βγαινουν για 17αρες.... το παρακατω τι ακριβως ειναι?
Ειδικη πατεντα??
https://www.elastika-online.gr/product/ ... o/R-254917Είναι το προηγούμενο μοντέλο (PZ 3). https://www.pirelli.com/tyres/en-gb/car ... heet/pzero
Το καινούριο (το 4) βγαίνει από 18'' και πάνω. -
Μήπως αναφέρεται σε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο P Zero; Γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά μοντέλα P Zero. Κατι αντίστοιχο με τα Pilot Sport της Michelin...
-
Από την χάραξη φαίνεται ότι είναι το σκέτο (όχι Rosso ή Nero) PZ3.
-
Αλεξανδρε,
πραγματικα τα Pirelli με εχουν μπερδεψει με την ονομασια τους. Αν μπορεις να με ξεμπερδεψεις θα το εκτιμουσα μιας και τα γνωριζεις πολυ καλα. Λες πχ για το PZ 4 και ψαχνωντας στο site δεν βρισκω ελαστικο με τετοια ονομασια ουτε με PZ 3. Βρισκω μονο σκετα P Zero, P Zero Nero GT (που δεν εννοω με τπτ αυτα μιας και δεν τα θεωρω προκοπης) και τελος ξανα P Zero σκετα. Και επειτα τις ειδικες εκδοσεις τους, Corsa, Corsa system και Rosso, τα αντιστοιχα PS4 S ας πουμε και οι υπολοιπες εκδοσεις τους?
Απο τα αυτα στο μυαλο μου εχω σαν τοπ τα πρωτα P Zero (σκετα), τα αντιστοιχα PS4 της Michelin ας πουμε, τα οποια βγαινουν απο 18αρα και πανω. Σωστα υποθετω?
Στο τελευταιο σου μνμ λες οτι απο τη χαραξη φαινεται να ειναι το PZ 3. Το PZ 4 δεν επρεπε να ξεχωριζει στη γκαμα των ελαστικων της καπως και να φαινεται?
Επισης αν ηταν τα PZ 3 δεν επρεπε να αναφερονται στην γκαμα τους και οι 17αρες? Απο 18αρες ξεκινανε ομως.
Εσυ οταν λες PZ 4 σε ποιο αναφερεσαι συγκεκριμενα?Χαρη,
Το ξερω οτι υπαρχουν και ειδικες εκδοσεις στα Pirelli αλλα δεν ειναι τοσο απολυτη στα ονοματα και με μπερδευει, σε αντιθεση με τα Michelin ας πουμε που ειναι πιο ξεκαθαρα. -
Η αλήθεια είναι ότι η Pirelli τα έχει μπερδέψει κάπως με τις ονομασίες. Τα P Zero δεν τα ονομάτιζε μέχρι πρόσφατα με την γενιά (π.χ. 1-2-3-4), απλά αντικαθιστούσε τα παλιά με τα καινούρια και κρατούσε το ίδιο όνομα. Αυτό το άλλαξε στο τελευταίο μοντέλο, που το ονομάζει επίσημα (στην ετικέτα για παράδειγμα) ως PZ4, αλλά δεν το γράφει πάνω στο ίδιο το λάστιχο! Οπότε ο πιο ασφαλής τρόπος να τα ξεχωρίσουμε είναι κοιτώντας το πέλμα τους. Στο παρακάτω λινκ, για παράδειγμα, το P Zero με την ένδειξη NEW είναι το 4, ενώ το άλλο χωρίς ένδειξη είναι το προηγούμενο (το 3 ουσιαστικά) και προσφέρεται ακόμα επειδή το 4 δεν υπάρχει σε μικρότερες διαστάσεις: https://www.pirelli.com/tyres/en-gb/car ... gue/summer Από εκεί και πέρα έχουμε και τα Rosso, Nero και Corsa, που και πάλι έχουν διαφορετικές γενιές.
Η αντιστοιχία πάει κάπως έτσι:
P Zero - Pilot Sport 4
P Zero Corsa - Pilot Sport 4S
Trofeo R - Cup 2
Το κάθε Pirelli στην λίστα όμως είναι λίγο πιο επιθετικό σε χάραξη και γόμα από το αντίστοιχο Michelin. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 002 καταργήθηκε, δεν είναι θέμα εισαγωγέα.Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Δεν εννοουσα οτι φταιει ο εισαγωγεας για την καταργηση του 002. Απλως αναρωτιεμαι αφου το 002 αποσυρθηκε δεν πρεπει ο εισαγωγεας να φερει κατι αλλο στη θεση του εκτος και αν συμβαινει κατι αλλο με τη Bridge και ξεμειναμε εδω στην Ελλαδα με τα S001 και τα T005
-
Δεν υπάρχει αντικαταστάτης των 002. Σε μικρές διαστάσεις μόνο τα Τ005 βγάζει πλέον η Bridgestone. Σε σπορ υπάρχουν τα S001 και τα καινούρια S007.
https://www.bridgestone.co.uk/car-tyres ... s-potenza/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι η Pirelli τα έχει μπερδέψει κάπως με τις ονομασίες. Τα P Zero δεν τα ονομάτιζε μέχρι πρόσφατα με την γενιά (π.χ. 1-2-3-4), απλά αντικαθιστούσε τα παλιά με τα καινούρια και κρατούσε το ίδιο όνομα. Αυτό το άλλαξε στο τελευταίο μοντέλο, που το ονομάζει επίσημα (στην ετικέτα για παράδειγμα) ως PZ4, αλλά δεν το γράφει πάνω στο ίδιο το λάστιχο! Οπότε ο πιο ασφαλής τρόπος να τα ξεχωρίσουμε είναι κοιτώντας το πέλμα τους. Στο παρακάτω λινκ, για παράδειγμα, το P Zero με την ένδειξη NEW είναι το 4, ενώ το άλλο χωρίς ένδειξη είναι το προηγούμενο (το 3 ουσιαστικά) και προσφέρεται ακόμα επειδή το 4 δεν υπάρχει σε μικρότερες διαστάσεις: https://www.pirelli.com/tyres/en-gb/car ... gue/summer Από εκεί και πέρα έχουμε και τα Rosso, Nero και Corsa, που και πάλι έχουν διαφορετικές γενιές.Η αντιστοιχία πάει κάπως έτσι:
P Zero - Pilot Sport 4
P Zero Corsa - Pilot Sport 4S
Trofeo R - Cup 2
Το κάθε Pirelli στην λίστα όμως είναι λίγο πιο επιθετικό σε χάραξη και γόμα από το αντίστοιχο Michelin.Μαλιστα. Καταλαβα. Απλα στο ελληνικο site της Pirelli τα εχουν κανει οπως θελουν και σε μπερδεουν για τα καλα.. εχουν βαλει τις διαστασεις του PZ4, στο PZ4 αλλα και στο PZ3.
Απορω πως δεν σκεφτηκα να παω στο global version.Thanks για το update Αλεξανδρε.
-
καλησπερα παιδια.ειμαι κατοχος ενος hyundai ι20 του 2014 το πηρα μεταχειρησμενο και τα ελαστικα του θελουνε αλλαγη .φοραει 175/70/14.λιγο που ειδα στα ιντερνετ καλα λαστιχα φαινονται τα Continental ContiEcoContact 5 175/70R14 84T συνδιαζουνε κ την οικονομια κ το κρατημα..γνωριζετε καποια αλλη μαρκα;;;;το αμαξι κανει χλμ κυριως σε εθνικη και σε ηρεμες ταχυτητες.
-
Ποσα χλμ κανεις το χρονο? και μεχρι τι ποσο εισαι διατεθειμενος να δωσεις?
Υπαρχουν και αλλες καλυτερες λυσεις θεωρω απο τα συγκεκριμενα Conti.. -
Βάλαμε χθες Hankook K435, 165/70/14 με 200€... Και το Σάββατο θα βάλω Falken 914, 205/50/15 με 340. Εντυπώσεις σε λίγο καιρό.
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Βάλαμε χθες Hankook K435, 165/70/14 με 200€... Και το Σάββατο θα βάλω Falken 914, 205/50/15 με 340. Εντυπώσεις σε λίγο καιρό.Θελω εντυπωσεις απο τα 914 !!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μεταξυ CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5 - 205/55 R16 (91V) και Falken ZE914 τι θα προτεινατε?
Εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα τα Conti. Τα Falken τα έβαλα χτές
Δεν θα μετανιώσεις για την επιλογή σου. Να ξέρεις μόνο ότι λόγω των ενισχυμένων πλαϊνών,θα διαβάζει περισσότερο τον δρόμο.
Γιώργο τί εννοείς με το 'θα διαβάζει περισσότερο τον δρόμο' ότι δίνουν περισσότερη πληροφόρηση ;
Αυτό ακριβώς! Μέσα στην πληροφόρηση βέβαια είναι κάποιοι κραδασμοί από τις κακοτεχνίες των δρόμων
Περιμένω εντυπώσεις σου από τα νέα πατουμενα σου.......Βάλαμε χθες Hankook K435, 165/70/14 με 200€... Και το Σάββατο θα βάλω Falken 914, 205/50/15 με 340. Εντυπώσεις σε λίγο καιρό.
Θελω εντυπωσεις απο τα 914 !!!
Οι εντυπώσεις μου απο τα Falken 914 (διάσταση 205/55/16) μετά απο 250 χλμ είναι πολύ καλές.
Πολύ ισορροπημένο λάστιχο, αρκετά αθόρυβο και στιβαρό, στο Mazda δίνει πολύ σταθερή αίσθηση, καμία σχέση με τα παλιά μου Primacy 3
Δίνει αρκετή πληροφόρηση στο τιμόνι αλλά κυρίως όταν περνάς από σαμαράκια και πετρωτά οδοστρώματα
Τα έβαλα με 250 ευρώ και τα συστήνω ανεπιφύλακτα -
Ο χρήστης fiatz έγραψε:
Βάλαμε χθες Hankook K435, 165/70/14 με 200€... Και το Σάββατο θα βάλω Falken 914, 205/50/15 με 340. Εντυπώσεις σε λίγο καιρό.
Θελω εντυπωσεις απο τα 914 !!!
Εγώ θα τα βάλω για 2η φορά τώρα. Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια. Είναι λίγο σκληρά, σε συνδυασμό με σκληρή ανάρτηση δεν είναι ότι πιο άνετο. Mου έβγαλαν 50.000+ km. Δυστυχώς στη διάστασή μου δεν έχω και πολλές άλλες επιλογές σε αυτά τα πλαίσια.
-
Να ενημερώσω πως τρέχει μία προσφορά με κουπόνι -20 ευρώ για βενζίνη με Falken σε 16άρα διάσταση
Εγώ την εκμεταλλεύτηκα και ουσιαστικά τα 914 τα πλήρωσα 230 ευρώ -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Να ενημερώσω πως τρέχει μία προσφορά με κουπόνι -20 ευρώ για βενζίνη με Falken σε 16άρα διάσταση
Εγώ την εκμεταλλεύτηκα και ουσιαστικά τα 914 τα πλήρωσα 230 ευρώκαλημέρα φίλε μου.
Γιατί προτίμησες την παλαιότερη σειρά 914 και όχι τα FK 510 ή τα 310;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]