Αλεξανδρε στο παραδειγμα σου (ιδια δυναμη, περισσοτερη ροπη το Α) σιγουρα δεν υπαρχει προφανης νικητης. Θα κερδισει αυτος που στο ευρος που θα δουλεψει για τα 50-150 θα εχει την πιο μεγαλη ιπποδυναμη. Επισης το αν ειναι ανηφορα θεωρητικα δεν παιζει καποιο ρολο.. Απλα εκει εχει πλεονεκτημα αυτος που κανει καλυτερες αλλαγες.
Π.χ αν μιλαμε για ενα ατμοσφαιρικο βενζινης κι ενα τουρμποντιζελ 1400cc 90hp και τα δυο, ιδιο ασ πουμε βαρος, τοτε μαλλον σιγουρα θα κερδισει το βενζινοκινητο γτ για να φτασει τα 150 το ντιζελ θα βγει εντελως εκτος της καλης του περιοχης κι ασ εχει πολυ παραπανω ροπη στις 1500rpm. Το βενζινοκινητο ομως δεν θα βρεθει ποτε σ αυτες τις στροφες.
Αν παλι μιλησουμε πχ για ενα mazda RX8 κι ενα Gold GTI με 230 αλογα και τα δυο, σε ανηφορικη στροφοδιαδρομη με πιθανη ψιλοκινηση το μαζντα δεν εχει ελπιδα, μπορει ακομα και golf gt με 170 αλογα να ειναι πιο γρηγορο. Σε κλειστη ευθεια ομως κι αν το μαζντα κρατιεται μεταξυ 7500-9000 rpm μπορει να κατσει και διπλα στο γκολφ.
Οπως λετε ομως αυτες οι συγκρισεις δεν εχουν και πολυ νοημα στην καθημερινοτητα. Για μενα ενα τουρμποβενζινη ειναι πολυ πιο ευχαριστο και σβελτο στην καθημερινοτητα απο ενα τουρμποντιζελ το οποιο με τη σειρα του θα ειναι πιο σβελτο απο ενα ατμοσφαιρικο βενζινοκινητο (μιλωντας παντα για παραπλησια αλογα).