Οχι οχι το st line πετρελαιο.>Ο χρήστης CoMM4nd0 έγραψε:
Stelio to st θα πάρεις επειδή βλέπω το έχεις φόντο !!;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Please enter occupation - Please enter your interests
Οχι οχι το st line πετρελαιο.>Ο χρήστης CoMM4nd0 έγραψε:
Stelio to st θα πάρεις επειδή βλέπω το έχεις φόντο !!;;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
Steliosp εξήγησε μ ρε φίλε πως θα κάνω αυτό π έκανες από πάνω,π έβαλες το σχόλιο μ κ από κάτω απάντησες !!
Αν το κανεις απο το site ειλικρινα δεν ξερω.Εγω το κανω μεσω παραθεσης απο το tapatalk.Ειναι δωρεαν app στο google play η app store.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
Έχω τις ανθρακί ζάντες όχι αυτές που φαίνονται στο βίντεο όποτε πιστεύω θα πηγαίνει πολύ με το χρυσό!!
Ναι το ξερω εγω ελεγα για το χρωμα του αυτοκινητου.Αλλα εφ'οσων σ'αρεσει go for it.Ανεβασε και φωτο να παεω ιδεες χαχα.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σκεφτομαι να κανω το ιδιο και εγω.Αν τελικα το παρω σε λευκο η κοκκινο.3Μ ειναι πολυ αξιοπιστη και δεν αφηνει κολες κτλπ μετα την αφαιρεση.Τουλαχιστον φιλαρακι που το εβαλε σε focus ηταν μια χαρα.Για τις χρυσες δαγκανες θα το προτιμουσα αν το ειχες σε μαυρο(Σαν το Zx10r με τις χρυσες μπουκαλες[emoji6]).Αλλα αν σ'αρεσει η γνωμη μου περισευει....χαχα>Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
Γεια σας guys!!Εχω το fiesta st line 2018 σε άσπρο χρωμα,σκέφτομαι να κάνω τον ουρανό και τους καθρέφτες μαύρα!!Δε θα τα βάψω γτ δε θέλω να πείραξω το εργοστασιακό χρωμα απλά σκέφτομαι να βάλω αυτή τη μεμβράνη την αυτόκολλητη που την θερμαινουν!!
Δείτε το βίντεο να δείτε πως είναι!! Ακούω γνώμες!
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι αυτο ειναι σιγουρο....και σε τελικες φυσικα και μεγαλωνε η διαφορα.>Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Σε ανηφορα παντως η διαφορα θα ηταν πολυ μεγαλυτερη , γι αυτο σε ρωτησα αν ανοιξατε και σε ανηφορα
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Σε ανηφορα ανοιξατε ποτε?υγ: Δεν ειπα οτι πηγες πουθενα
Α σορυ καταλαβα λαθος
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ιδιο φιλου σε μαμα κατασταση.Δεν πηγα πουθενα ο Διας αρχησε να λεει για πατηματα μεταξυ ασχετων αυτοκινητων....αλλα οταν βλεπω κατι που δεν ισχυει δεν μπορω να μην απαντησω.>Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
VAGKIRK δεν αμφιβαλω οτι εγινε αυτο που περιγραφεις
Αλλά δεν ξερεις σε τι κατασταση ηταν το Σεατ,τι βαρος ειχε μεσα, αν ειχε καποιο θεμα κτλsteliosp μια φορα εγινε αυτο ή πολλες φορες με διαφορετικα golf ?
Αν το 2ο , λες ψεματα , τα υπολοιπα θα στα εξηγησει ο Διας [emoji38]
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν επικοινωνεις γιατι μου λες να κατεβασει 2-3 σχεσεις λες και λεμε οτι κανουν βολτα και τα 2 , ενω ειπαμε πανε 'φλατ αουτ' .
Όταν ξεκινάς από τα 40-50-60 ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ FLAT OUT!!!
Η διαφορα στο παραδειγμα που εδωσες ειναι οτι το 1ο αυτοκινητο οταν θα αλλαξει απο 1η σε 2α θα κρεμασει μεχρι να ξαναγεμισει την 2α του . Ενω αυτο με την παραπανω ροπη θα την γεμισει πιο γρηγορα
Γιατί να κρεμάσει; Ένα Type R FN2, με 21 κιλά ροπής, που πέφτει 1500 ΣΑΛ σε κάθε αλλαγή, φυσικά και δεν θα κρεμάσει. Το Saab μου με τα 32 κιλά ροπής, τα ίδια 200 άλογα με το Type R, αλλά με τις σχέσεις στον Θεό, κρεμάει πολύ περισσότερο σε κάθε αλλαγή! Για αυτό μίλησα για κλιμάκωση πριν, αλλά δεν το κατάλαβες μάλλον... Στην τελική το Type R θα κερδίσει το 9-3 απλά και μόνον επειδή έχει καλύτερο power/weight ratio και ας έχει το Saab 50% περισσότερη ροπή.
Ξερεις πολλά αυτοκινητα παραγωγης που εχουν 15 σχεσεις ή η διαφορα μεταξυ των σχεσεων ειναι τοσο μικρη, ωστε να μην βγει απο την περιχη μεγιστης ισχυος το αμαξι κατα την αλλαγη σχεσης ?
Ναι, ξέρω πολλά. Όλα τα σπορ αυτοκίνητα που είχα ή έχω οδηγήσει.
Εχεις πατησει δηλαδη με το saab με μαμα fn2 και σε περασε??Εγω δυσκολευομαι να το πιστεψω ειλικρινα και εχω υπαρξει κατοχος civic vti b16a1....1100 κιλα σασι με 160 αλογα και 16 κιλα ροπη οποτε παταγα με golf gt με το που κουμπωνα απο 3η 4η μου εκανε μιση καροτσα διαφορα λογω ροπης....και ηταν και 150 ισως και παραπανω κιλα πιο βαρυ.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης takaros7 έγραψε:
Δεν ξέρω ποιός από όλους πάει το αυτοκίνητο του στο τέρμα όπως περιγράφεται...προσωπικά και λόγω πολλών εταιρικών αυτοκινήτων προτιμώ το πετρέλαιο για την σπιρτάδα στην κίνηση μέσα στην πόλη και για την χαμηλή κατανάλωση. Μην αναλώνεστε σε αντιπαραθέσεις...Είμαστε στο ίδιο topic επειδή μας αρέσει το fiesta σαν αυτοκίνητο όπως και η ford σαν εταιρεία. Νομίζω ξέρουμε όλοι τι αγοράζουμε...Sent from my iPhone using Tapatalk
Κανενας η τελος παντων μονο καυλωμενοι πιτσιρικαδες φαναρι φαναρι.Συμφωνω απολυτα μαζι σου...ειμαι φανατικος της βενζινης απο θεμα επιδοσεων υψηλου στροφαρισματος κτλπ αλλα εκτος και αν παρεις κανα Toyota hiace κλουβακι κανενα βενζινοκινητο δεν μπορει να εκμεταλευτει ολη του δυναμη τοσο χαμηλα σε στροφες και με τοσο χαμηλη καταναλωση....σε συνθηκες πολης ή απλου ταξιδιου για ενα νορμαλ οδηγο που θελει να κανει με 3η η 6η προσπεραση χωρις να σκεφτεται αν ειναι μεσα στο φασμα δυναμης το πετρελαιο θεωρω οτι ειναι ανικητο απλα και μονο λογω ροπης.Εχω γερασει πολυ μου φαινεται χαχαχα
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ποιο λογο γινεται αυτη η διαφονια εφ'οσον αναφερεστε σε δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και επισης σε δυο ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικες συνθηκες?[emoji848]
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk