-
Δεν ξέρω τι είναι κίτρινο αλλά αν κατάλαβα καλά, πας στο σχόλιο που θέλεις, πατάς σ' αυτό την παράθεση/quote, γράφεις αυτό που θέλεις εσύ από κάτω και πατάς υποβολή/post και εμφανίζεται το σχόλιο που θέλεις να απαντήσεις και η απάντηση σου μαζί.
-
Καταλαβα ευχαριστω πολυ Γιαννη για τις πληροφοριες και παλι.Οσο για το πλαισιο δεν εχω ιδεα γιατι χρησημοποιω το tapatalk.Ειναι πολυ πιο ευκολο.Το κατεβαζεις απο το play store.>Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
Μπορεί κανεις να μου εξηγήσει πως μπορω να βαλω σ αυτο το κίτρινο πλαίσιο το σχόλιο στο οποίο θέλω να απαντήσω ;
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!
Ρε συ Δια, αυτό το θέμα που έχεις με τη ροπή πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσεις. Το παράδειγμα που φέρνεις είναι άσχετο με αυτά που συζητάμε. Προφανώς με 40% παραπάνω ιπποδύναμη και ίδια ροπή, οι επιδόσεις θα είναι συντριπτικά καλύτερες.
Εδώ όμως συγκρίναμε τον 1.0 Ecoboost με τον 1.5 TDCi. Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!
Πιθανώς έχεις παρεξηγήσει τι λέμε για τη ροπή. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η ροπή είναι σημαντικότερη από την ιπποδύναμη όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης. Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.
Έγραψες ένα κατεβατό χωρίς λόγο. Δες τι σου απήντησε ο steliosp. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
Σε όσα γράφεις, μόνο στο τελευταίο περί ευχρηστίας συμφωνώ. Αλλά τεράστια ροπή με λίγα άλογα έχει ως αποτέλεσμα αργές επιδόσεις. -
Δεν βιάζομαι καθόλου! Μας ανέφερες ένα άσχετο παράδειγμα με αυτοκίνητα διαφορετικής ιπποδύναμης και ίδιας ροπής, ενώ εμείς συζητούσαμε για αυτοκίνητα ίδιας ιπποδυναμης και διαφορετικής ροπής. Και αυτό για να δικαιολογήσεις το βίντεο που παρέθεσες και τη μόνιμη άποψη σου ότι η ροπή δεν μετράει.
Έλα όμως που και η ιπποδύναμη και η ροπή είναι σημαντικές, απλώς ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να είναι σημαντικότερη κάποια από τις δύο.
-
Δεν φτιάχνετε ένα αυτοτελές νήμα για το ενδιαφέρον σας
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έλα όμως που και η ιπποδύναμη και η ροπή είναι σημαντικές, απλώς ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να είναι σημαντικότερη κάποια από τις δύο.Αυτοκίνητα με ίδια ιπποδύναμη και διαφορετική ροπή σημαίνει απλά ότι αυτό με την μεγαλύτερη ροπή βγάζει τη ίδια δύναμη, απλά σε χαμηλότερες στροφές. Κι αυτό όντως μετράει στην καθημερινότητα, αλλά δεν επηρεάζει τις απόλυτες επιδόσεις, όπως λανθασμένα έγραψες παραπάνω. Επηρεάζει μόνο κάποιες ρεπρίζ με χαμηλές-μεσαίες ΣΑΛ.
Όσο για το παράδειγμά μου, ξαναδιάβασε τον φίλο μας και την αναφορά του στην 525.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτοκίνητα με ίδια ιπποδύναμη και διαφορετική ροπή σημαίνει απλά ότι αυτό με την μεγαλύτερη ροπή βγάζει τη ίδια δύναμη, απλά σε χαμηλότερες στροφές. Κι αυτό όντως μετράει στην καθημερινότητα, αλλά δεν επηρεάζει τις απόλυτες επιδόσεις, όπως λανθασμένα έγραψες παραπάνω. Επηρεάζει μόνο κάποιες ρεπρίζ με χαμηλές-μεσαίες ΣΑΛ.Αυτό με τις απόλυτες επιδόσεις, πρέπει να το φαντάστηκες, γιατί εγώ δεν το είπα ποτέ. Αντιθέτως είπα ότι εκεί μετράει η ιπποδύναμη. Διάβασε ξανά καλά τι έγραψα.
Τελικά σου είναι αδύνατο να πεις ότι σε κάτι έκανες λάθος, ε;
-
Ου γαρ έρχεται μόνον;
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης.
Στο μόνο που συμφώνησα είναι αυτό:
Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.
-
Για ποιο λογο γινεται αυτη η διαφονια εφ'οσον αναφερεστε σε δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και επισης σε δυο ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικες συνθηκες?[emoji848]
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Χαλαρώστε, ανταλλαγή απόψεων κάνουμε. Για αυτό υπάρχουν τα φόρα.
-
Καλησπερα, επειδη εχω διαβασει αρκετες φορες για τη συγκεκριμενη συζητηση (ροπη vs ιπποδυναμη), και επειδη σιγουρα καποιοι θα μπερδευτουν ακουγοντας μια για το ενα και μια για το αλλο..
οταν μιλαμε για επιδοσεις (ειτε αυτο ειναι 0-100, ειτε ενα απλο προσπερασμα, ειτε ποσο 'σβελτα' κινειται ενα αυτοκινητο κλπ) παντα η απαντηση κρυβεται στην ιπποδυναμη. Οχι ομως στη μεγιστη, αλλα στην καμπυλη ιπποδυναμης (δηλαδη ιπποδυναμη vs rpm).
Αν καποιος ενδιαφερεται για 0-100 θα πρεπει να δει την ιπποδυναμη κοντα στις μεγιστες στροφες, αν καποιος αλλος θελει να κινειται με 2000-3000 rpm θα δει εκεινο το φασμα. Και επειδη η καμπυλη ιπποδυναμης δεν ειναι παντα διαθεσιμη καλο ειναι να γνωριζουμε τη μορφη της καμπυλης ανα τυπο κινητηρα ωστε να μπορουμε πιο ευκολα να κατανοησουμε καποια πραγματα (εδω ισως καποιες εικονες θα βοηθουσαν)
Κατα τ αλλα δεν εχει νοημα πιστευω να συγκρινουμε ουτε μεγιστες ιπποδυναμεις ουτε μεγιστες ροπες, ειδικα σε διαφορετικου τυπου κινητηρες γιατι αυτα εμφανιζονται σε διαφορετικες στροφες. Το αναφερει ουσιαστικα και πιο πανω ο Διας αλλα ισως δεν ειναι τοσο κατανοητο.. -
Απλά τα πράγματα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ου γαρ έρχεται μόνον;Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!
Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης.
Στο μόνο που συμφώνησα είναι αυτό:
Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.
Μια χαρά είμαι εγώ. Το γήρας ακόμη δεν μου έχει χτυπήσει την πόρτα. Εσείς;
Βλέπεις πουθενά να γράφω ότι αναφέρομαι σε απόλυτες επιδόσεις; Μάλλον το φαντάστηκες... Ου γαρ έρχεται μόνον, αλλά όχι για μένα, όντως...
Οποιοσδήποτε καλοπροαίρετος μπορεί να καταλάβει ότι ναι μεν πιστεύω ότι και η ροπή κάνει διάφορα, αλλά δεν αναφέρομαι στις απόλυτες επιδόσεις αλλά σε καθημερινή χρήση και ρεπρίζ (βλέπε και το ποστ που συμφώνησες).
Τέλος πάντων ας το σταματήσουμε εδώ. Είναι προφανές τοις πάσι ότι εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος.
Υ. Γ. : Και επειδή είναι παρανοϊκό να 'εκτιμάμε' κάποιο μέγεθος σε βάρος του άλλου, πρέπει να πούμε ότι ροπή και ιπποδύναμη είναι αλληλένδετες. Ο τύπος είναι: Ισχύς (ΗΡ) = Ροπή (Kgm) Χ σ.α.λ. Χ 14/10000. Οπότε προφανώς ένας κινητήρας που στις 3.000 στροφές αποδίδει 50% παραπάνω ροπή από κάποιον άλλον, στις ίδιες στροφές έχει και 50% παραπάνω άλογα.
-
Ο χρήστης tharis έγραψε:
Καλησπερα, επειδη εχω διαβασει αρκετες φορες για τη συγκεκριμενη συζητηση (ροπη vs ιπποδυναμη), και επειδη σιγουρα καποιοι θα μπερδευτουν ακουγοντας μια για το ενα και μια για το αλλο..
οταν μιλαμε για επιδοσεις (ειτε αυτο ειναι 0-100, ειτε ενα απλο προσπερασμα, ειτε ποσο 'σβελτα' κινειται ενα αυτοκινητο κλπ) παντα η απαντηση κρυβεται στην ιπποδυναμη. Οχι ομως στη μεγιστη, αλλα στην καμπυλη ιπποδυναμης (δηλαδη ιπποδυναμη vs rpm).
Αν καποιος ενδιαφερεται για 0-100 θα πρεπει να δει την ιπποδυναμη κοντα στις μεγιστες στροφες, αν καποιος αλλος θελει να κινειται με 2000-3000 rpm θα δει εκεινο το φασμα. Και επειδη η καμπυλη ιπποδυναμης δεν ειναι παντα διαθεσιμη καλο ειναι να γνωριζουμε τη μορφη της καμπυλης ανα τυπο κινητηρα ωστε να μπορουμε πιο ευκολα να κατανοησουμε καποια πραγματα (εδω ισως καποιες εικονες θα βοηθουσαν)
Κατα τ αλλα δεν εχει νοημα πιστευω να συγκρινουμε ουτε μεγιστες ιπποδυναμεις ουτε μεγιστες ροπες, ειδικα σε διαφορετικου τυπου κινητηρες γιατι αυτα εμφανιζονται σε διαφορετικες στροφες. Το αναφερει ουσιαστικα και πιο πανω ο Διας αλλα ισως δεν ειναι τοσο κατανοητο..Αυτή ακριβώς είναι η αλήθεια!!!
-
Οπότε καταλήγουμε στην ΑΛΗΘΕΙΑ * 'τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (turbodiesel) εχουν ευχάριστα χαρακτηριστικά λειτουργίας για χρήση στον δημόσιο δρόμο γιατί απο χαμηλές στροφές λόγω μεγάλης ροπής επιτυγχάνουν εύκολα πολύ καλές επιδόσεις - εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας - χωρίς να αναγκάζεται ο οδηγός να κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και να ανεβάζει ψηλές στροφές στον κινητήρα και όλα αυτά με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου '*
Εντός των νόμιμων όριων ταχύτητας το τονίζω και το εξηγώ , το ΚΤΕΛ και το Φορτηγό , το τρακτέρ και το αγροτικό που θα τα συναντήσεις στο επαρχιακό δίκτυο της μία , μιάμιση λωρίδας ανα κατεύθυνση θα τα προσπεράσεις με χαρακτηριστική ευκολία και χωρίς δράματα γιατί στο φάσμα 50-120 οι επιταχύνσεις είναι πολύ καλές , καλλίτερες πολλές φορές απο την αφρόκρεμα των αντίστοιχων βενζινοκίνητων των παλαιών χρόνων που μπορεί να είχαν 'πολλαπλούς πίσω ' αλλα συνήθως και για να μην καίνε τα άντερα τους είχαν μακριές σχέσεις στο σασμάν και έβλεπες 1600 ατμόσφαιρα να σέρνονται ή αν είχαν ' σπορ καρδιά '' κατάφερναν καταναλώσεις τρίλιτρου για πλάκα!
Τα turbodiesel τώρα που σταματάει η εξέλιξη τους και σιγά -σιγά τα καταργούνε θα μας λείψουν γιατί σε πραγματικές συνθήκες ήταν σβέλτα και πάντα λιτοδίαιτα!
Και ενα τελευταίο γιατί κάποιοι θα αρχίσουν με τα βρωμερά ταξί και Ευρο 0 που μπαίνουν στις πόλεις , όσα καινούργια Ευρο 5, 6 έχω δεί ακόμα και ταξί ποτε δεν βγάζαν καπνούς ποτε δε μυρίζαν περίεργα και θόρυβο δεν έκαναν παραπάνω απο τα άμεσου ψεκασμού βενζίνης.
-
Πρωτα καταργουνται τα diesel και σειρα εχουν τα βενζινης ....
Περι της διαφωνιας , να ριξω λιγο λαδι στην φωτια
2 αμαξια με ιδιες τιμες ισχυος, αλλά με διαφορετικη ροπη, ποιο θα κανει καλυτερο χρονο στο 50-150 σε ανηφορα?
Πονταρω σε αυτο με την παραπανω ροπη
Τα σεβη μου -
Αυτό με την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους και την καλύτερη κλιμάκωση για την συγκεκριμένη διαδικασία. Φυσικά από ένα σημείο και πάνω ρόλο παίζει και η αεροδυναμική.
-
Ιδιο βαρος , ιδιο αμαξι
Κλιμακωση αναλογη της αποδοσης τους
Αυτο με την παραπανω ροπη εχει το πανω χερι -
Δεν τεκμαίρεται από πουθενά αυτό. Αν έχουν ίδια ισχύ και διαφορετική ροπή, αυτό με την μεγαλύτερη ροπή απλά βγάζει τα άλογα του πιο χαμηλά και άρα θα δουλεύουν σε διαφορετικές ΣΑΛ για το ίδιο ακριβώς έργο.
Ford Fiesta 2017