-
Ο χρήστης steliosp έγραψε:
Απο σερβις τι λεει Harisma?Εχεις κανει ακομα?Η Ford έχει γενικά προσιτές τιμές σέρβις. Δε νομίζω ότι θα προβληματιστείς.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Απο σερβις τι λεει Harisma?Εχεις κανει ακομα?
Η Ford έχει γενικά προσιτές τιμές σέρβις. Δε νομίζω ότι θα προβληματιστείς.
Ναι αυτο εχω δει και εγω γενικα.Και σε θεμα ανταλακτικων.Εχω διαβασει για 30000 χιλιομετρα πρωτο σερβις....ισχυει?Η σου ειπαν στην αντιπροσωπεια να πηγαινεις πιο νωρις?
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα πας στον πρώτο χρόνο για μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Και τα λάδια δεν θα τα αφήσεις σε καμία περίπτωση για 30.000 Km. Το πολύ τα μισά.
-
Ωραια.Ευχαριστω για τις πληροφοριες![emoji111]>Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Θα πας στον πρώτο χρόνο για μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης steliosp έγραψε:
Αυτο φανταζομαι και εγω....τα 27 κιλα ροπης για να καταλαβεις ειναι περισοτερα απο 525 του πατερα μου.Ειναι αστεια πολυ για 1100 κιλα σασι στα νουμερα τουλαχιστον.Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άντε να τα πούμε ακόμα μια φορά για την ροπή:
Βέβαια, αν θέλεις οικονομία, προφανώς και το ντίζελ προσφέρει μεγαλύτερη (αν και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Drive έχουν μόλις 1 λίτρο διαφορά στα 100 χλμ).
-
Είσαι αρρώστια που δεν γίνεται καλά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτο φανταζομαι και εγω....τα 27 κιλα ροπης για να καταλαβεις ειναι περισοτερα απο 525 του πατερα μου.Ειναι αστεια πολυ για 1100 κιλα σασι στα νουμερα τουλαχιστον.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άντε να τα πούμε ακόμα μια φορά για την ροπή:
Βέβαια, αν θέλεις οικονομία, προφανώς και το ντίζελ προσφέρει μεγαλύτερη (αν και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Drive έχουν μόλις 1 λίτρο διαφορά στα 100 χλμ).
Δεν καταλαβα προς τι το βιντεο η αληθεια ειναι αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν θα ειναι ταφος σε στροφυλικια ουτε νοχελικο λογο 27 κιλων ροπης και 120 αλογων σε σχεση με τη βενζινη των 125 αλογων και 17 κιλων ροπης.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!Σε αυτο θα διαφωνησω γιατι σε πραγματικες συνθηκες η ροπη εχει καλυτερη εφορμογη και αυτο φαινεται στις ρεπριζ που (στα ιδια αλογα μιλωντας παντα) ειναι 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορο το πετρελαιο λογω ροπης.Η υποδυναμη ειναι καλυτερη αν θες να το στηνεις ισως φαναρι φαναρι αλλα σε συνθηκες ταξιδιου και πολης το μοτερ με περισοτερη ροπη δουλευει πολυ πιο ξεκουραστα.Αυτο βεβαια που ενδιαφερει εμενα ηταν οι στροφες.Το παραδειγμα με το 525 το ανεφερα για το που εχουν φτασει τα πετρελαια σε δυναμη λογο τουρμπινας.Δεν υπονοησα οτι ειναι πιο γρηγορο αλλα το οτι θα ειναι σβελτο.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ξαναδές το βίντεο που έβαλα παραπάνω. Οι απόλυτες επιδόσεις επιτυγχάνονται λόγω της ισχύος. Το 'ξεκούραστο' είναι άλλο θέμα, αλλά εδώ μιλάμε για ταχύτητα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξαναδές το βίντεο που έβαλα παραπάνω. Οι απόλυτες επιδόσεις επιτυγχάνονται λόγω της ισχύος. Το 'ξεκούραστο' είναι άλλο θέμα, αλλά εδώ μιλάμε για ταχύτητα.Ωραια τοτε εφοσων οι επιδοσεις επιτυγχανονται λογω ισχυος γιατι υπαρχει διαφορα 1 δευτερολεπτο σε ολες τις ρεπριζ μεταξυ βενζινης και πετρελαιου ενω τα αλογα ειναι ιδια?
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιατί την στιγμή που πατάς, εκείνο το ms, η μεγαλύτερη ροπή μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ισχύ.
-
Για ποιες ρεπρίζ μιλάς; Για τα τυποποιημένα 80-110 με μια συγκεκριμένη σχέση (π.χ. 4η); Γιατί το ένα αυτοκίνητο δεν είναι στην καλή του περιοχή. Αν θες να δεις επιτάχυνση εν κινήσει, πρέπει να δεις ένα 60-160 με αλλαγές, όπου το κάθε αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί όλη την ισχύ του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για ποιες ρεπρίζ μιλάς; Για τα τυποποιημένα 80-110 με μια συγκεκριμένη σχέση (π.χ. 4η); Γιατί το ένα αυτοκίνητο δεν είναι στην καλή του περιοχή. Αν θες να δεις επιτάχυνση εν κινήσει, πρέπει να δεις ένα 60-160 με αλλαγές, όπου το κάθε αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί όλη την ισχύ του.Ωραια και τωρα ερχεσαι στα λογια μου.Στη καθημερινοτητα αυτο δεν το κανει κανεις.(Εννοω το 60-160)αυτο που με ενδιαφερει ειναι η προσπεραση στην εθνικη πχ να γινεται ευκολα χωρις να το σπαω.Δεν ρωτησα ποτε για το πιο ειναι πιο γρηγορο αλλα αν μπορει να κινηθει σβελτα.Δεν προκειται να το στησω ποτε διπλα σε καποιο αλλο για να δω πιο ειναι πιο γρηγορο.Απλα ρωτησα αν ειναι ευχαριστο στην οδηγηση.Και τα νουμερα δειχνουν οτι ειναι απλα ηθελα και ενα ιδιοκτητης να μου το επιβεβαιωσει.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
STelio εγώ έχω το 1,5 diesel με τα 120 και τ αμάξι πετάει!! Έρχομαι απο Audi A3 1,8 160 άλογα αλλά λόγω δουλειάς κανω χιλιόμετρα και δε με σύμφερε!!Ειναι σπίρτο στροφάρει πολύ και στην εθνική Αν εισαι με 90-100 km με 6η κανεις προσπέραση απροβλημάτιστα χωρίς καν να κατεβάσεις ταχύτητα!!! Εγώ κανω γύρο στα 90 χικιομετρα τη μέρα απο τα οποία τα 80 ειναι εθνική οδός και η κατανάλωση ειναι σταθερά στα 4,1 λίτρα!!!Ελπιζω να βοήθησα !!
-
Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
STelio εγώ έχω το 1,5 diesel με τα 120 και τ αμάξι πετάει!! Έρχομαι απο Audi A3 1,8 160 άλογα αλλά λόγω δουλειάς κανω χιλιόμετρα και δε με σύμφερε!!Ειναι σπίρτο στροφάρει πολύ και στην εθνική Αν εισαι με 90-100 km με 6η κανεις προσπέραση απροβλημάτιστα χωρίς καν να κατεβάσεις ταχύτητα!!! Εγώ κανω γύρο στα 90 χικιομετρα τη μέρα απο τα οποία τα 80 ειναι εθνική οδός και η κατανάλωση ειναι σταθερά στα 4,1 λίτρα!!!Ελπιζω να βοήθησα !!Ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες!Οντως ειναι πολυ χρησιμες να σαι καλα φιλαρακι!Το εχεις δοκιμασει και στροφοδιαδρομες?Πως σου φαινεται?
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!Ρε συ Δια, αυτό το θέμα που έχεις με τη ροπή πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσεις. Το παράδειγμα που φέρνεις είναι άσχετο με αυτά που συζητάμε. Προφανώς με 40% παραπάνω ιπποδύναμη και ίδια ροπή, οι επιδόσεις θα είναι συντριπτικά καλύτερες.
Εδώ όμως συγκρίναμε τον 1.0 Ecoboost με τον 1.5 TDCi. Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!
Πιθανώς έχεις παρεξηγήσει τι λέμε για τη ροπή. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η ροπή είναι σημαντικότερη από την ιπποδύναμη όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης. Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!
Ρε συ Δια, αυτό το θέμα που έχεις με τη ροπή πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσεις. Το παράδειγμα που φέρνεις είναι άσχετο με αυτά που συζητάμε. Προφανώς με 40% παραπάνω ιπποδύναμη και ίδια ροπή, οι επιδόσεις θα είναι συντριπτικά καλύτερες.
Εδώ όμως συγκρίναμε τον 1.0 Ecoboost με τον 1.5 TDCi. Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!
Πιθανώς έχεις παρεξηγήσει τι λέμε για τη ροπή. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η ροπή είναι σημαντικότερη από την ιπποδύναμη όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης. Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.
Απ'οτι καταλαβα το εγραψε λογω του οτι εγω αναφερθηκα σε συγκριση με το 525 νομιζοντας οτι υπονοουσα οτι θα ειναι πιο γρηγορο το φιεστα αλλα δεν ηταν αυτος ο σκοπος.Το ανεφερα καθαρα ως δεικτη του ποσο σπιρτοζικο θα ειναι με τοση ροπη.
Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Stelio δεν το έχω πιέσει σε στροφές όμως για την κατηγορία του είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο το κράτημα,πίστευα ότι ερχόμενος απο α3 το φιέστα θα μου φαινότανε γκουβας ως προς τη συμπεριφορά στο δρόμο και ειλικρινά έπαθα πλάκα απο τη σταθερότητα του και απο την τόσο Καλη ανταπόκριση του τιμονιού!!!
-
Μπορεί κανεις να μου εξηγήσει πως μπορω να βαλω σ αυτο το κίτρινο πλαίσιο το σχόλιο στο οποίο θέλω να απαντήσω ;
Ford Fiesta 2017