Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta 2017
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 150
    • 151
    • 77 / 151
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    3003
    73225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Ο χρήστης steliosp έγραψε:
      Απο σερβις τι λεει Harisma?Εχεις κανει ακομα?

      Η Ford έχει γενικά προσιτές τιμές σέρβις. Δε νομίζω ότι θα προβληματιστείς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steliosp last edited by

        Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

        Απο σερβις τι λεει Harisma?Εχεις κανει ακομα?

        Η Ford έχει γενικά προσιτές τιμές σέρβις. Δε νομίζω ότι θα προβληματιστείς.

        Ναι αυτο εχω δει και εγω γενικα.Και σε θεμα ανταλακτικων.Εχω διαβασει για 30000 χιλιομετρα πρωτο σερβις....ισχυει?Η σου ειπαν στην αντιπροσωπεια να πηγαινεις πιο νωρις?

        Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Θα πας στον πρώτο χρόνο για μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Και τα λάδια δεν θα τα αφήσεις σε καμία περίπτωση για 30.000 Km. Το πολύ τα μισά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            steliosp last edited by

            Ωραια.Ευχαριστω για τις πληροφοριες![emoji111]>Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

            Θα πας στον πρώτο χρόνο για μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού.

            Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης steliosp έγραψε:
              Αυτο φανταζομαι και εγω....τα 27 κιλα ροπης για να καταλαβεις ειναι περισοτερα απο 525 του πατερα μου.Ειναι αστεια πολυ για 1100 κιλα σασι στα νουμερα τουλαχιστον.

              Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Άντε να τα πούμε ακόμα μια φορά για την ροπή:

              Youtube Video

              Βέβαια, αν θέλεις οικονομία, προφανώς και το ντίζελ προσφέρει μεγαλύτερη (αν και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Drive έχουν μόλις 1 λίτρο διαφορά στα 100 χλμ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Είσαι αρρώστια που δεν γίνεται καλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  steliosp last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  Αυτο φανταζομαι και εγω....τα 27 κιλα ροπης για να καταλαβεις ειναι περισοτερα απο 525 του πατερα μου.Ειναι αστεια πολυ για 1100 κιλα σασι στα νουμερα τουλαχιστον.

                  Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  Άντε να τα πούμε ακόμα μια φορά για την ροπή:

                  Youtube Video

                  Βέβαια, αν θέλεις οικονομία, προφανώς και το ντίζελ προσφέρει μεγαλύτερη (αν και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Drive έχουν μόλις 1 λίτρο διαφορά στα 100 χλμ).

                  Δεν καταλαβα προς τι το βιντεο η αληθεια ειναι αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν θα ειναι ταφος σε στροφυλικια ουτε νοχελικο λογο 27 κιλων ροπης και 120 αλογων σε σχεση με τη βενζινη των 125 αλογων και 17 κιλων ροπης.

                  Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      steliosp last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!

                      Σε αυτο θα διαφωνησω γιατι σε πραγματικες συνθηκες η ροπη εχει καλυτερη εφορμογη και αυτο φαινεται στις ρεπριζ που (στα ιδια αλογα μιλωντας παντα) ειναι 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορο το πετρελαιο λογω ροπης.Η υποδυναμη ειναι καλυτερη αν θες να το στηνεις ισως φαναρι φαναρι αλλα σε συνθηκες ταξιδιου και πολης το μοτερ με περισοτερη ροπη δουλευει πολυ πιο ξεκουραστα.Αυτο βεβαια που ενδιαφερει εμενα ηταν οι στροφες.Το παραδειγμα με το 525 το ανεφερα για το που εχουν φτασει τα πετρελαια σε δυναμη λογο τουρμπινας.Δεν υπονοησα οτι ειναι πιο γρηγορο αλλα το οτι θα ειναι σβελτο.

                      Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ξαναδές το βίντεο που έβαλα παραπάνω. Οι απόλυτες επιδόσεις επιτυγχάνονται λόγω της ισχύος. Το 'ξεκούραστο' είναι άλλο θέμα, αλλά εδώ μιλάμε για ταχύτητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          steliosp last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Ξαναδές το βίντεο που έβαλα παραπάνω. Οι απόλυτες επιδόσεις επιτυγχάνονται λόγω της ισχύος. Το 'ξεκούραστο' είναι άλλο θέμα, αλλά εδώ μιλάμε για ταχύτητα.

                          Ωραια τοτε εφοσων οι επιδοσεις επιτυγχανονται λογω ισχυος γιατι υπαρχει διαφορα 1 δευτερολεπτο σε ολες τις ρεπριζ μεταξυ βενζινης και πετρελαιου ενω τα αλογα ειναι ιδια?

                          Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            Γιατί την στιγμή που πατάς, εκείνο το ms, η μεγαλύτερη ροπή μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ισχύ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Για ποιες ρεπρίζ μιλάς; Για τα τυποποιημένα 80-110 με μια συγκεκριμένη σχέση (π.χ. 4η); Γιατί το ένα αυτοκίνητο δεν είναι στην καλή του περιοχή. Αν θες να δεις επιτάχυνση εν κινήσει, πρέπει να δεις ένα 60-160 με αλλαγές, όπου το κάθε αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί όλη την ισχύ του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                steliosp last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Για ποιες ρεπρίζ μιλάς; Για τα τυποποιημένα 80-110 με μια συγκεκριμένη σχέση (π.χ. 4η); Γιατί το ένα αυτοκίνητο δεν είναι στην καλή του περιοχή. Αν θες να δεις επιτάχυνση εν κινήσει, πρέπει να δεις ένα 60-160 με αλλαγές, όπου το κάθε αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί όλη την ισχύ του.

                                Ωραια και τωρα ερχεσαι στα λογια μου.Στη καθημερινοτητα αυτο δεν το κανει κανεις.(Εννοω το 60-160)αυτο που με ενδιαφερει ειναι η προσπεραση στην εθνικη πχ να γινεται ευκολα χωρις να το σπαω.Δεν ρωτησα ποτε για το πιο ειναι πιο γρηγορο αλλα αν μπορει να κινηθει σβελτα.Δεν προκειται να το στησω ποτε διπλα σε καποιο αλλο για να δω πιο ειναι πιο γρηγορο.Απλα ρωτησα αν ειναι ευχαριστο στην οδηγηση.Και τα νουμερα δειχνουν οτι ειναι απλα ηθελα και ενα ιδιοκτητης να μου το επιβεβαιωσει.

                                Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis222 last edited by

                                  STelio εγώ έχω το 1,5 diesel με τα 120 και τ αμάξι πετάει!! Έρχομαι απο Audi A3 1,8 160 άλογα αλλά λόγω δουλειάς κανω χιλιόμετρα και δε με σύμφερε!!Ειναι σπίρτο στροφάρει πολύ και στην εθνική Αν εισαι με 90-100 km με 6η κανεις προσπέραση απροβλημάτιστα χωρίς καν να κατεβάσεις ταχύτητα!!! Εγώ κανω γύρο στα 90 χικιομετρα τη μέρα απο τα οποία τα 80 ειναι εθνική οδός και η κατανάλωση ειναι σταθερά στα 4,1 λίτρα!!!Ελπιζω να βοήθησα !!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    steliosp last edited by

                                    Ο χρήστης giannis222 έγραψε:
                                    STelio εγώ έχω το 1,5 diesel με τα 120 και τ αμάξι πετάει!! Έρχομαι απο Audi A3 1,8 160 άλογα αλλά λόγω δουλειάς κανω χιλιόμετρα και δε με σύμφερε!!Ειναι σπίρτο στροφάρει πολύ και στην εθνική Αν εισαι με 90-100 km με 6η κανεις προσπέραση απροβλημάτιστα χωρίς καν να κατεβάσεις ταχύτητα!!! Εγώ κανω γύρο στα 90 χικιομετρα τη μέρα απο τα οποία τα 80 ειναι εθνική οδός και η κατανάλωση ειναι σταθερά στα 4,1 λίτρα!!!Ελπιζω να βοήθησα !!

                                    Ευχαριστω παρα πολυ για τις πληροφοριες!Οντως ειναι πολυ χρησιμες να σαι καλα φιλαρακι!Το εχεις δοκιμασει και στροφοδιαδρομες?Πως σου φαινεται?

                                    Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!

                                      Ρε συ Δια, αυτό το θέμα που έχεις με τη ροπή πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσεις. Το παράδειγμα που φέρνεις είναι άσχετο με αυτά που συζητάμε. Προφανώς με 40% παραπάνω ιπποδύναμη και ίδια ροπή, οι επιδόσεις θα είναι συντριπτικά καλύτερες.

                                      Εδώ όμως συγκρίναμε τον 1.0 Ecoboost με τον 1.5 TDCi. Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!

                                      Πιθανώς έχεις παρεξηγήσει τι λέμε για τη ροπή. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η ροπή είναι σημαντικότερη από την ιπποδύναμη όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης. Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        steliosp last edited by

                                        Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                        Το βίντεο νομίζω ότι είναι προφανές για ποιον λόγο παρατέθηκε. Ότι δεν πρέπει να κοιτάμε την ροπή (όπως η σύγκριση με την 525), αλλά τα άλογα. Για παράδειγμα έχω αυτοκίνητα με παρόμοια ροπή (32 κιλά το ένα και 32.5 το άλλο), αλλά η διαφορά η ιπποδύναμη είναι 40% υπέρ του δεύτερου, με αποτέλεσμα να είναι ασύγκριτα ταχύτερο (0-100 σε 8'' vs 6'')!!!

                                        Ρε συ Δια, αυτό το θέμα που έχεις με τη ροπή πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσεις. Το παράδειγμα που φέρνεις είναι άσχετο με αυτά που συζητάμε. Προφανώς με 40% παραπάνω ιπποδύναμη και ίδια ροπή, οι επιδόσεις θα είναι συντριπτικά καλύτερες.

                                        Εδώ όμως συγκρίναμε τον 1.0 Ecoboost με τον 1.5 TDCi. Αυτοκίνητα δηλαδή με σχεδόν ίδια ιπποδύναμη και 60% διαφορά σε ροπή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ροπή κάνει τη διαφορά!

                                        Πιθανώς έχεις παρεξηγήσει τι λέμε για τη ροπή. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η ροπή είναι σημαντικότερη από την ιπποδύναμη όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε είναι ότι η ροπή κάνει τη διαφορά μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας ιπποδυναμης. Επίσης ότι η αυξημένη ροπή σε καθημερινή χαλαρή χρήση πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη περισσότερο και από την ιπποδύναμη, εφόσον δεν κυνηγάμε τις επιδόσεις αλλά την ευχρηστία.

                                        Απ'οτι καταλαβα το εγραψε λογω του οτι εγω αναφερθηκα σε συγκριση με το 525 νομιζοντας οτι υπονοουσα οτι θα ειναι πιο γρηγορο το φιεστα αλλα δεν ηταν αυτος ο σκοπος.Το ανεφερα καθαρα ως δεικτη του ποσο σπιρτοζικο θα ειναι με τοση ροπη.

                                        Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis222 last edited by

                                          Stelio δεν το έχω πιέσει σε στροφές όμως για την κατηγορία του είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο το κράτημα,πίστευα ότι ερχόμενος απο α3 το φιέστα θα μου φαινότανε γκουβας ως προς τη συμπεριφορά στο δρόμο και ειλικρινά έπαθα πλάκα απο τη σταθερότητα του και απο την τόσο Καλη ανταπόκριση του τιμονιού!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannis222 last edited by

                                            Μπορεί κανεις να μου εξηγήσει πως μπορω να βαλω σ αυτο το κίτρινο πλαίσιο το σχόλιο στο οποίο θέλω να απαντήσω ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 77 / 151
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr