-
Ο χρήστης iraklis1 έγραψε:
Πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως μέχρι το τέλος του έτους τα τέλη είναι 160 ευρώ και με τον νέο χρόνο πάνε στα 400!!!!Εχει να κανει με την 'απαλλαγή' που δινει για φετος το κρατος για τους νεους ρυπους, και απο του χρονου θα πληρώνονται κανονικα?
Και παλι, τοσο μεγαλη διαφορα εχει ? Ποσα ανεβηκαν με την νεα μετρηση? -
-
Ο τύπος το αναλύει όσο δεν πάει (πώς κάνω edit ένα ποστ μου )
-
27 λεπτα βιντεο για τον autogefuehl ειναι λιγα!
Συνηθως τα πραγματικα review του (οταν οδηγει το αυτοκινητο κιολας) ειναι γυρω στην 1 ωρα!!! Απλα ειναι λιγο flat στην παρουσιαση και καποιες στιγμες ψιλοβαριεσαι. Ειναι ομως 1.85-1.90 (σημαντικο ωστε να καταλαβεις τους χωρους του αυτοκινητου). Για reviews με λιγο πιο χαβαλε δες bob flavin και honest john. Αμφοτεροι ιρλανδοι. -
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Ο τύπος το αναλύει όσο δεν πάει (πώς κάνω edit ένα ποστ μου )Σε αφήνει να κανεις edit μετά από κάποιον αριθμό ποστς
-
Ναι έχουν τεράστια διαφορά τα τέλη. Οποια εκτελωνιστών μέσα στα έτος θα πληρώνουν κάθε χρόνο 160 τέλη. Όσα μετά 400.
-
Ο χρήστης iraklis1 έγραψε:
Ναι έχουν τεράστια διαφορά τα τέλη. Οποια εκτελωνιστών μέσα στα έτος θα πληρώνουν κάθε χρόνο 160 τέλη. Όσα μετά 400.Πήρε επίσημα παράταση για 1/1/19;
-
Ρωτάω γιατί όταν πήγα και ρώτησα για Tucson μου είπαν κατευθείαν ότι έχει 400αρα τέλη.
-
Τι έχω καταλάβει:
Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται από 1/9/2018 και μετά, πρέπει να είναι συμβατά με EURO6.2 και να έχουν μετρηθεί με τη διαδικασία WLTP. Όμως, για να είναι δυνατή η σύγκριση, υπάρχει formula μετατροπής των μετρήσεων WLTP σε συμβατές με NEDC μετρήσεις. Μέχρι τέλος του 18, οι άδειες κυκλοφορίας και τα τέλη πάνε με NEDC, επομένως αυτό είναι που μετράει. Όμως, λόγω της αλλαγής του τρόπου μέτρησης, ακόμα και οι NEDC τιμές μπορεί να έχουν αλλάξει στα MY19 αυτοκίνητα (λόγω του ότι η πραγματική μέτρηση γίνεται πλέον κατά WLTP ή λόγω του ότι για να γίνει συμβατό το αυτοκίνητο με EURO6.2 έγιναν κάποιες μετατροπές πχ στη χαρτογράφηση ή μπήκε κάποιο φίλτρο κλπ).Όμως, μέχρι τέλος του 18 (τουλάχιστο) με NEDC υπολογίζονται τα τέλη.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Σε παρακαλω ρωτα και με CVT σε ποιες εκδοσεις μπαινει; απο οτι εχω δει με cvt εχει μονο τετρακινηση. Παντως στο σαιτ ακομα δεν υπαρχει τιποτα. Στον σαρακακη (αν εκει πας) εχουν τιμοκαταλογους ή/και αυτοκινητα να παω να δω;Πέρασα σημερα και το χάζεψα. Πραγματικά πολυ αναβαθμισμένο αλλά δυστυχώς η τιμή είναι εξωπραγματική.
Το μόνο σχετικά λογικό offering ειναι το elegance 4X4 auto το όποιο βγαίνει στα 38500 αλλά με wltp έχει σχεδόν 196g.Κρυάδα από τις τιμές του
34K η Comfort 2wd
35.5 elegance 2wd
37 elegance 4wd
38.5 elegance 4wd autoΕξοπλισμός σχεδόν τα πάντα στην elegance αλλά είναι αξιο απορίας ποιος θα αγοράσει τις φθηνότερες εκδόσεις πέρ από την elegance 4wd auto.
-
Πέρασα σημερα και το χάζεψα. Πραγματικά πολυ αναβαθμισμένο αλλά δυστυχώς η τιμή είναι εξωπραγματική.
Το μόνο σχετικά λογικό offering ειναι το elegance 4X4 auto το όποιο βγαίνει στα 38500 αλλά με wltp έχει σχεδόν 196g.Κρυάδα από τις τιμές του
34K η Comfort 2wd
35.5 elegance 2wd
37 elegance 4wd
38.5 elegance 4wd autoΕξοπλισμός σχεδόν τα πάντα στην elegance αλλά είναι αξιο απορίας ποιος θα αγοράσει τις φθηνότερες εκδόσεις πέρ από την elegance 4wd auto.
Σου είπαν αν υπάρχει περιθώριο test drive, αν έχουν ξεκινήσει παραγγελίες, εκτιμώμενος χρόνος αναμονής κτλ;
-
Σήμερα είναι η επίσημη παρουσιάση. αΠό όσο καταλάβα τα τέσσερα αυτά θα είναι σε στοκ. Τα υπόλοιπα κατόπιν παραγγελίας από Ιαπωνία (μήνες δηλαδή).
Υπάρχει ένα 38.5 elegance 4wd auto , το όποιο ειναι πραγματικά πολυ δυνατό σε όλα του, εσωτερικό, κινητήρας εξοπλισμός και συγκριτικά λογικότερη τιμή . (193 PS, ομως οι ρύποι θα στειλουν τα τέλη στα 400 ευρώ)
-
Δε μπορούσε και η X2 η μικρή να έβγαζε τόσα άλογα ρε γμτ;
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Δε μπορούσε και η X2 η μικρή να έβγαζε τόσα άλογα ρε γμτ;Όπως σου έγραψα υπάρχει ήδη προγραμμα από Σνιτσερ στα 170 άλογα και 25 ροπή για τον κινητήρα αυτόν αν δεν σου κάνουν τα υφιστάμενα.
Εντελώς επίσημο με τήρηση εγγύησης. -
Με τα προγράμματα χάνεται η μπάλα. Φιλος, σε μετακαγκουρική ηλικία (γυρω στα σαράντα) έχει ανεβάσει το civic sedan στα 225 άλογα. Μάλιστα έχει παρατηρήση μειώση της κατανάλωσης οταν το οδηγάει η γυναίκα του.
-
Υπάρχουν τόσα πράγματι, απλά για BMW όπως θα βεβαιώσει και ο Φάνης υπάρχει μια εντελώς σοβαρή και αξιόπιστη λύση που ενδεχόμενα θα μπορούσε να τη λάβει κανεις υπόψη αν δεν θέλει οπωσδήποτε δίλιτρα.
-
Μια γρήγορα ματιά που έριξα στο site τους, έλεγε πως ακόμα δεν έχουν κάτι για X2 :S Αλήθεια πόσο στοιχίζουν αυτά;
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Μια γρήγορα ματιά που έριξα στο site τους, έλεγε πως ακόμα δεν έχουν κάτι για X2 :S Αλήθεια πόσο στοιχίζουν αυτά;Με τον κινητήρα πάνε αυτά βασικά όχι αναγκαστικα το μοντέλο, δεδομένου ότι είναι ίδιος ο κινητήρας.
Αντιπρόσωπος ο Σπανος και τιμή γύρω στα 2 χιλιάρικα -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Υπάρχουν τόσα πράγματι, απλά για BMW όπως θα βεβαιώσει και ο Φάνης υπάρχει μια εντελώς σοβαρή και αξιόπιστη λύση που ενδεχόμενα θα μπορούσε να τη λάβει κανεις υπόψη αν δεν θέλει οπωσδήποτε δίλιτρα.Ακριβώς όπως τα λέει ο Στέφανος!
-
Κοίτα να δεις όμως ρε συ. Για να το κάνεις λίγο ανθρώπινο (τώρα μιλάω στον αέρα βέβαια, δεν το έχω δοκιμάσει) πρέπει να δώσεις ΑΛΛΑ 2Κ
Επιλογή αυτοκινήτου!