-
Των Ιωαννίνων είναι μια κίνηση των τοπικών επαγγελματιών οδηγών, κτελ και αστικών,απ όσα έχω διαβάσει, οπότε πιστεύω ότι δεν θα έχει διαφορά ή όχι μεγαλύτερη από αυτήν που δίνω στο πρατήριο Διαβατων της Θεσσαλονίκης 0.929€/kg αντί 0.889€/kg.
Μη ξεχνάμε ότι τα Γιάννενα ανήκουν στον οδικό άξονα της Εγνατίας και θα έχει πολύ κίνηση(το φα) ειδικά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες με τη τουριστική κίνηση... Ειδικά όταν στην Ιταλία η τιμή είναι πάνω από 1€ και η επόμενη επιλογή για ανεφοδιασμό είναι 260χλμ μακρυά (Θεσσαλονίκη), όπου τόσο περίπου είναι και η μέση αυτονομία ενός αυτοκινήτου..
Κάτι αντίστοιχο και με της Πάτρας λόγω του λιμανιού και της απόστασης μέχρι την Αθήνα.. -
Σε αυτές τις περιοχές το φα έρχεται κυρίως για βιομηχανική και οικιακή χρήση, η χρήση ως καύσιμο κίνησης εμπορικά είναι ασήμαντος παράγοντας. Όπως και να έχει ο τελικός καταναλωτής θα επωμιστεί τα μεταφορικά που στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη είναι μηδενικά.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Σε αυτές τις περιοχές το φα έρχεται κυρίως για βιομηχανική και οικιακή χρήση, η χρήση ως καύσιμο κίνησης εμπορικά είναι ασήμαντος παράγοντας. Όπως και να έχει ο τελικός καταναλωτής θα επωμιστεί τα μεταφορικά που στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη είναι μηδενικά.Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.. ας δούμε πότε και πόσο θα είναι όταν ξεκινήσει η διάθεση του...
Γιατι στο μυαλό αλλά και στα μάτια μου, χτυπάει άσχημα το γεγονός ότι η τιμή του υγραερίου κίνησης στη Θεσσαλονίκη (γνωστό ως καρτέλ Θεσσαλονίκης) ακόμα και σήμερα είναι ακριβότερο έως και 0.10€/ltr απ ότι στην Αθηνα και στις γύρω περιοχές...πούμε έχουν και μεταφορικά
0.76 Βέροια και 0.85-0.87 Θεσσαλονίκη... -
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 21.07.2018
Σε 43 πόλεις της περιφέρειας επεκτείνεται το δίκτυο φυσικού αερίουΤο σωληνωτό δίκτυο φ.α. επεκτείνεται, και μάλλον θα φέρει και κάποια καινούργια πρατήρια στην επαρχία, εκτός του οδικού άξονα Αθήνα-Λάρισα-Θεσ/νίκη.
Το θεωρώ απίθανο να φτιαχτούν πρατήρια φ.α. που θα κρέμονται διαρκώς για ανεφοδιασμό στο φορτηγό-βυτίο. -
Για οικιακή χρήση στην πόλη μου (Βέροια) έχουν σχεδιάσει την εγκατάσταση 2 'δεξαμενών' σε μεταξύ τους απόσταση ~20-30 χλμ αντί για την σύνδεση με το 'σωληνωτό' δίκτυο , ευελπιστώ ένα πρατήριο που βολεύει πολύ στην είσοδο/έξοδο της πόλης να κάνει την επένδυση για τα αυτοκίνητα ... μιας και ήδη έχει πολύ κίνηση στα υπόλοιπα καύσιμα
-
400 χιλιάρικα για 2-3-4 αυτοκίνητα; Και με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης, τι κέρδος να έχει ο χριστιανός; Δύσκολα τα πράγματα...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 21.07.2018
Σε 43 πόλεις της περιφέρειας επεκτείνεται το δίκτυο φυσικού αερίουΤο σωληνωτό δίκτυο φ.α. επεκτείνεται, και μάλλον θα φέρει και κάποια καινούργια πρατήρια στην επαρχία, εκτός του οδικού άξονα Αθήνα-Λάρισα-Θεσ/νίκη.
Το θεωρώ απίθανο να φτιαχτούν πρατήρια φ.α. που θα κρέμονται διαρκώς για ανεφοδιασμό στο φορτηγό-βυτίο.Μα αυτό ακριβώς θα γίνει. Το κεντρικό δίκτυο δεν επεκτείνεται, θα δημιουργηθούν περιφερειακοί σταθμοί και τοπικά δίκτυα που θα τροφοδοτούνται από την Ελευσίνα με lng μέσω πλοίων ή φορτηγών βυτιοφόρων. Για αυτό είπα σε προηγούμενο ποστ ότι με απασχολούν τα μεταφορικά στην όλη διαδικασία.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
400 χιλιάρικα για 2-3-4 αυτοκίνητα; Και με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης, τι κέρδος να έχει ο χριστιανός; Δύσκολα τα πράγματα...Αν απαντάς σε εμένα να σου πω ότι το συγκεκριμένο πρατήριο έχει κάθε φορά που περνάω, τουλάχιστον 6 αυτοκίνητα για ανεφοδιασμό με 10 αντλίες καυσίμων και έξτρα 2 lpg και τουλάχιστον 6 άτομα να εξυπηρετούν στις αντλίες, χώρια το πλυντήριο, είναι 200μ από την έξοδο της Εγνατίας και τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι διερχόμενα, κάνουν αναστροφή (παράνομη οι περισσότεροι) 300μ πιο κάτω και ξαναμπαίνουν Εγνατία.
Μαγαζί γωνία...κοπτήριο... -
Ναι αλλά πόσα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο να έχει η Βέροια; Και πόσα διερχόμενα να περνάνε από εκεί; Θα κάνει ποτέ απόσβεση σε αυτό το πολύ υψηλό ποσό;
-
Μελετώ πολύ στενά εδώ και 1 μήνα, πιθανή επερχόμενη αγορά νέου CNG και έχω ένα τελευταίο προβληματισμό.
Στη χώρα που ζούμε, ποιός λέει ότι μόλις αυξηθούν τα CNG οχήματα, δεν θα έρθουν να σκεφτούν να αυξηθεί η φορολογία του κράτους στο φυσικό αέριο κίνησης;
-
Κάνεις! Αλλά κανείς δεν σου λέει και ότι δεν θα τσιμπήσουν την τιμή της βενζίνης, του diesel ή της κιλοβατώρας...
Οπότε, εφόσον το ζητούμενο είναι να περιορίσεις το κόστος χρήσης, κάνεις μια επιλογή που με τα τωρινά δεδομένα σε συμφέρει και ελπίζεις ότι θα σου βγει και σε βάθος χρόνου. Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχασε αυτός που 5 χρόνια πριν είτε μετέτρεψε το αυτοκίνητο του για να καίει φυσικό αέριο είτε αγόρασε diesel.
-
Υπαρχουν πολιτικες συζητησεις σε χωρες της ε.ε για να ξαναδουν το θεμα της φορολογησης του φυσικου αεριου κινησης. Και οταν λεμε να το ξαναδουν εννοουν να αυξηθει η φορολογια του. Και γενικα οτι ισχυει σε μια ή καποιες χωρες σιγα σιγα ερχεται και στην ομορφη ελλαδιτσα.
Αλλα μεχρι τοτε, κερδιζεις με το τσουβαλι.
Το θεμα για μενα ειναι πρακτικο και εχει να κανει με τις δεξαμενες και τη διαβρωση τους. Ειμαστε παραθαλασσια χωρα με αρκετη αλμυρα. Αυτο με προβληματιζει. -
Ξέρει κανείς τίποτα για το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ξέρει κανείς τίποτα για το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο;
I
https://www.car.gr/14043542-alfa-romeo-giuliettaAlfa Romeo cng δεν υπάρχει στο ιταλικό forum.. Μάλλον μετατροπή είναι ή λάθος καταχώρηση (lpg)
1 AR Mito έχει το autoscout & μια 166 το mobule.de -
Στην περιγραφή αναφέρει ότι με 10 ευρώ κάνει 300 χιλιόμετρα, οπότε θεωρώ ότι είναι όντως φυσικό αέριο. Μετατροπή, αλλά στην Ελλάδα ή στην Ιταλία;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
...Το θεμα για μενα ειναι πρακτικο και εχει να κανει με τις δεξαμενες και τη διαβρωση τους. Ειμαστε παραθαλασσια χωρα με αρκετη αλμυρα. Αυτο με προβληματιζει.Να μήν.
Πριν από 10 χρόνια περίπου έφτιαξα ένα κομπρεσέρ από φιάλη αυτοκινήτου η οποία υπήρχε σε αυτό πάνω από 30 χρόνια.
Εκτός αυτού ίσως υπάρχει νομοθεσία που σε υποχρεώνει να αλλάζεις τις φιάλες κάθε 10 χρόνια κάτι που ισχύει στο υγραέριο. -
Η φιαλη ηταν μεσα στο αυτοκινητο ή απο κατω και εκτεθειμενη;
-
Υπήρχε φυσικό αέριο πριν 30 χρόνια;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Η φιαλη ηταν μεσα στο αυτοκινητο ή απο κατω και εκτεθειμενη;Απο κάτω.
Υπήρχε φυσικό αέριο πριν 30 χρόνια;
Οχι φυσικό αέριο, υγραέριο ήταν.
-
«Το πρατήριο CNG στα Ιωάννινα, ανοίγει στον επόμενο μήνα».
1 χρόνος έκλεισε που ακούγεται αυτό και έχει καταντήσει το πιο επίκαιρο ανέκδοτο στην περιοχή, λένε.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles