-
Οσο για το σενταν.... Μade in Turkey
Οποτε τρωει ακυρο απο τα αποδυτήρια -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Οσο για το σενταν.... Μade in Turkey
Οποτε τρωει ακυρο απο τα αποδυτήρια+1000
-
Ποιος ακριβώς είναι το πρόβλημά σας με την Τουρκία;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιος ακριβώς είναι το πρόβλημά σας με την Τουρκία;Δίνει περισσότερα κίνητρα στις αυτοκινητοβιομηχανιες και σε μεγάλες επιχειρήσεις , έχει καλύτερη εκμετάλλευση στα λιμάνια της ....
-
Ο χρήστης giorgosand έγραψε:
sargus αν επιτρεπεται ποσο ειναι η μεικτη ασφαλεια το χρονο στην εταιρεια που επελεξες?Δες την anytime, αλλά ρίξε και μιά ματιά στην Hellas Direct
Έχω βρει τα πιό χαμηλά ασφάλιστρα και 2 φορές που χρειάστηκε αυτά τα χρόνια, αποζημιώθηκα σε 2 μέρες κυριολεκτικά, με κατάθεση στον λογαριασμό μου, στέλνοντας τους με mail το τιμολόγιο του συνεργείου.
Στο site εκεί που ζητάς προσφορά. έχει εναν κωδικό που αν το συμπληρώσεις παίρνεις ένα 15% έκπτωση. Ο κωδικός είναι:
praktiker
Δεν έχω καμμία σχέση με την εταιρεία, είμαι απλά ευχαριστημένος πελάτης και το καλό να λέγεται -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιος ακριβώς είναι το πρόβλημά σας με την Τουρκία;Κανένα... Η Τουρκία έχει πρόβλημα μαζί μας...
-
Τουρκία φτιάχνονται σχεδόν όλα τα επαγγελματικά τύπου κλούβας όλων των εταιριών , πάλι καλά γιατί μερικοί premium πήγαν Μεξικό την παραγωγή , έφτιαχναν κάτι SUV των 70 χιλιάρικων , ακόμα γελάει ο πλανήτης με την ποιότητα κατασκευής ...και ο Τράμπ περισσότερο!
Τουρκία χίλιες φορές , οι πολυεθνικές είναι και μία εγγύηση ...σαν το NATO και την EOK
-
Θα ήθελα να ήταν η Ελλάδα στη θέση τους και να μη παίρνουν τα φράγκα οι Μογγόλοι, όμως από τη στιγμή που οι ΔΙΚΟΙ μας κυβερνώντες διώξανε με την πολιτική τους κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα,δεν έχω άλλη επιλογή. Φυσικά τα αυτοκίνητα που φτιάχνονται στην Τουρκία ,δεν έχουν και τουρκική ποιότητα. Επίσης να καταλάβω κάποιον που το κάνει ως στάση ζωής,όχι όμως να συνδέουμε την ποιότητα κατασκευής. Αν υπάρχουν ποιοτικά ατοπήματα, τότε να ξέρετε ότι είναι με τις ευλογίες της εκάστοτε εταιρίας!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποιος ακριβώς είναι το πρόβλημά σας με την Τουρκία;Εσυ δεν θα επρεπε να ρωτας , όντας πρωην αξιωματικος του Ελληνικου στρατου
Και εκτος αυτου, το προηγουμενο 4d civic(Τουρκια) ειχε καποια θεματα σε σχεση με το 5d και 3d (Αγγλια)
Τουρκία φτιάχνονται σχεδόν όλα τα επαγγελματικά τύπου κλούβας όλων των εταιριών , πάλι καλά γιατί μερικοί premium πήγαν Μεξικό την παραγωγή , έφτιαχναν κάτι SUV των 70 χιλιάρικων , ακόμα γελάει ο πλανήτης με την ποιότητα κατασκευής ...και ο Τράμπ περισσότερο!
Τουρκία χίλιες φορές , οι πολυεθνικές είναι και μία εγγύηση ...σαν το NATO και την EOK
Peugeot φτιαχνει Τουρκια? Group VAG ? BMW ?Nissan? Μitsubishi? Suzuki?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Θα ήθελα να ήταν η Ελλάδα στη θέση τους και να μη παίρνουν τα φράγκα οι Μογγόλοι, όμως από τη στιγμή που οι ΔΙΚΟΙ μας κυβερνώντες διώξανε με την πολιτική τους κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα,δεν έχω άλλη επιλογή. Φυσικά τα αυτοκίνητα που φτιάχνονται στην Τουρκία ,δεν έχουν και τουρκική ποιότητα. Επίσης να καταλάβω κάποιον που το κάνει ως στάση ζωής,όχι όμως να συνδέουμε την ποιότητα κατασκευής. Αν υπάρχουν ποιοτικά ατοπήματα, τότε να ξέρετε ότι είναι με τις ευλογίες της εκάστοτε εταιρίας!Ειναι και τα 2 . Και ιστορια/πολιτικη και χειροτερη ποιοτητα κατασκευης
'οι ΔΙΚΟΙ μας κυβερνώντες διώξανε με την πολιτική τους κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα'
Οι 'Δικοι μας' εκαναν οτι τους ελεγαν. Αφου τους ελεγαν να φερουν εμποδια στην κατασκευη εργοαστασων στην Ελλαδα, αυτο εκαναν. -
Αν η Honda ήθελε το 4θυρο να βγαίνει πένα, θα έβγαινε.
Η toyota πως μπορεί και ελέγχει το εργοστάσιό της εκεί, η pirelli φτιάχνει τα λάστιχα της f1 εκεί!!! -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ποιος ακριβώς είναι το πρόβλημά σας με την Τουρκία;
Εσυ δεν θα επρεπε να ρωτας , όντας πρωην αξιωματικος του Ελληνικου στρατου
ντροπή και αίσχος...
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Εσυ δεν θα επρεπε να ρωτας , όντας πρωην αξιωματικος του Ελληνικου στρατουΚαι εκτος αυτου, το προηγουμενο 4d civic(Τουρκια) ειχε καποια θεματα σε σχεση με το 5d και 3d (Αγγλια)
Δέχομαι μόνο τα τεχνικά ζητήματα. Τα εθνικιστικά, μακριά από εμένα!
ντροπή και αίσχος...
Όντως! Ντροπή και αίσχος ο εθνικισμός!
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Θα ήθελα να ήταν η Ελλάδα στη θέση τους και να μη παίρνουν τα φράγκα οι Μογγόλοι, όμως από τη στιγμή που οι ΔΙΚΟΙ μας κυβερνώντες διώξανε με την πολιτική τους κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα,δεν έχω άλλη επιλογή. Φυσικά τα αυτοκίνητα που φτιάχνονται στην Τουρκία ,δεν έχουν και τουρκική ποιότητα. Επίσης να καταλάβω κάποιον που το κάνει ως στάση ζωής,όχι όμως να συνδέουμε την ποιότητα κατασκεκκυής. Αν υπάρχουν ποιοτικά ατοπήματα, τότε να ξέρετε ότι είναι με τις ευλογίες της εκάστοτε εταιρίας!
Ειναι και τα 2 . Και ιστορια/πολιτικη και χειροτερη ποιοτητα κατασκευης
'οι ΔΙΚΟΙ μας κυβερνώντες διώξανε με την πολιτική τους κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα'
Οι 'Δικοι μας' εκαναν οτι τους ελεγαν. Αφου τους ελεγαν να φερουν εμποδια στην κατασκευη εργοαστασων στην Ελλαδα, αυτο εκαναν.1)οι λοιποί φτιάχνουν κάποια από τα αυτοκίνητα τους σε Βραζιλία, Μεξικό, Κίνα και άλλες χώρες με παράδοση στην ποιότητα και στην αυτοκίνηση.
2) κανείς δεν τους έλεγε τι να κάνουν. Εργοστάσια υπήρχαν και κλείσανε........nissan......pirelli, επιλογή τους ήταν η υπερφορολογιση.
3) δεκτό ως στάση ζωής σε οτιδήποτε παράγεται από τους απέναντι. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εσυ δεν θα επρεπε να ρωτας , όντας πρωην αξιωματικος του Ελληνικου στρατου
Και εκτος αυτου, το προηγουμενο 4d civic(Τουρκια) ειχε καποια θεματα σε σχεση με το 5d και 3d (Αγγλια)
Δέχομαι μόνο τα τεχνικά ζητήματα. Τα εθνικιστικά, μακριά από εμένα!
ντροπή και αίσχος...
Όντως! Ντροπή και αίσχος ο εθνικισμός!
Ζητω ο κομουνισμος των κατσαπλιαδων
[
2) κανείς δεν τους έλεγε τι να κάνουν. Εργοστάσια υπήρχαν και κλείσανε........nissan......pirelli, επιλογή τους ήταν η υπερφορολογιση.Μεσα στο ολο σχεδιο ηταν κι αυτο
Εντολες άνωθεν . Απο ποιους? Κατσε διαβασε και θα βρεις απαντηση σε πολλά -
Τρικυμία εν κρανίω...
Όσο για τα εργοστάσια, η ιστορία δεν είναι τόσο απλή. Η Pirelli για παράδειγμα είχε ως σκοπό να φύγει για λόγους κόστους και εκβίαζε με αυτήν την απειλή: http://teddygr.blogspot.com/2012/07/pirelli.html
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τρικυμία εν κρανίω...Σε εμενα αναφερεσαι?
Διακαιουσαι να ομιλεις σαν οπαδος του κουμουνισμου , που δεν ξερεις ποσα εχεις
Αλλά και ως πρωην αξιωματικός, που δεν βλεπει κανενα προβλημα με εχθρικα προς την Ελλαδα κρατηΟσο για την Πιρελλι και την καθε Πιρελλι, ειναι φυσιολογικο να μην θελει να κατασκευασει κανεις στην Ελλαδα τιποτε και οτι υπηρχε εκλεισε. Ολες οι κυβερνησεις ηταν παραφρονουντες και θελαν να τους διωξουν ολους. Λογικο μου ακουγεται
Ή μηπως οχι? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο για τα εργοστάσια, η ιστορία δεν είναι τόσο απλή. Η Pirelli για παράδειγμα είχε ως σκοπό να φύγει για λόγους κόστους και εκβίαζε με αυτήν την απειλή: http://teddygr.blogspot.com/2012/07/pirelli.htmlΕγώ έχω διαβάσει μια άλλη εκδοχή της ιστορίας (ίσως και μέσα στους 4Τ, δεν θυμάμαι πλέον) για το πως έκλεισε το εργοστάσιο στην Πάτρα:
Εκείνη την περίοδο η Pirelli είχε αποφασίσει να κάνει αναδιοργάνωση της παραγωγής της σε παγκόσμια κλίμακα, κλείνοντας κάποια εργοστάσια. Ένα από τα υποψήφια για κλείσιμο ήταν και το εργοστάσιο της Πάτρας. Δεν υπήρχε όμως ειλημμένη απόφαση. Έτσι έστειλε η Pirelli έναν εκπρόσωπο της για διαπραγμάτευση με τους εργαζομένους. Οι συνδικαλιστές, ενώ γνώριζαν τη δύσκολη θέση στην οποία βρισκόταν το εργοστάσιο, αρνήθηκαν να διαπραγματευτούν και αντ' αυτού κλείδωσαν τον εκπρόσωπο της εταιρίας μόνο του σε ένα δωμάτιο, μέχρι που ήρθε η ώρα να φύγει. Καταλαβαίνετε ποια θα ήταν η εισήγηση του στην εταιρία ως προς τις προοπτικές διαπραγμάτευσης, όταν επέστρεψε... Προφανώς και η εταιρία αποχώρησε.
Βεβαίως δεν γνωρίζω ποια από τις εκδοχές της ιστορίας και σε ποιο βαθμό είναι αληθινή.
-
Πιθανότατα καμία από τις δύο!
Kάθε μία μοιάζει φτιαγμένη για να ικανοποιήσει την ιδεοληψία της κάθε 'πλευράς'.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Σε εμενα αναφερεσαι?
Διακαιουσαι να ομιλεις σαν οπαδος του κουμουνισμου , που δεν ξερεις ποσα εχεις
Αλλά και ως πρωην αξιωματικός, που δεν βλεπει κανενα προβλημα με εχθρικα προς την Ελλαδα κρατηΠροφανώς σε σένα.
Από εκεί και πέρα και ξέρω πόσα έχω, που δεν είναι πολλά, και φυσικά είναι άσχετο, ad hominem, 'επιχείρημα'.
Όσο για την Ελλάδα, δεν βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση και άρα δεν έχει εχθρούς. Εντάσεις πάντα υπάρχουν ανάμεσα σε γειτονικά κράτη.Πιθανότατα καμία από τις δύο!
Το σίγουρο είναι ότι τότε έγιναν 'αναδιορθώσεις' που είχαν ως αποτέλεσμα πολλές απολύσεις σε όλα τα εργοστάσια της Pirelli.
Honda Civic 2017