-
Καλημέρα σε όλους,
Έφτιαξα account εδώ για να κάνω ακριβώς αυτή την ερώτηση καθώς μέχρι σήμερα, απλώς χάζευα τις απόψεις του κόσμου κτλ.
Έφτασα, λοιπόν, κι εγώ στο σημείο να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και για να μου πείτε τις απόψεις σας, θα δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ. Έχω διαβάσει ήδη σχεδόν όλο το topic που έκανε ο χρήστης giatros κατά την αναζήτησή του για αυτοκίνητο αλλά εγώ είμαι λίγο διαφορετική περίπτωση νομίζω σε αυτό που θέλω. Ξεκινάμε λοιπόν.
-
Τρέχοντα αυτοκίνητα. Εγώ, Seat Leon TSI 1.8 160hp του 2006 αν θυμάμαι καλά. Κινητήρας διαμάντι. Σύζυγος Audi A3 1.6, απλό, βαρύ, αργό Θα αντικαταστήσουμε το Α3 μας και θα πάρουμε ένα οικογενειακό. Ειμαστε 4 στην οικογένεια.
-
Budget μέχρι 33-35Κ
-
Κλείνουμε προς κάτι σε compact SUV (ναι ξέρω...). Η γυναίκα μου δεν παίζει αποφασιστικό ρόλο, αλλά μου τρώει ήρεμα και ύπουλα τα αυτιά πως τα sedan είναι 'μπαρμπαδίστικα' (ότι κι αν σημαίνει) και πως 'πρέπει να έχει ωραίες ζάντες'....
-
Χρήση. Μας αρέσουν τα road trips (προς το παρόν είμαστε σε επίπεδα Ελλάδας), οπότε του κάνουμε καλή χρήση. Τα road trips μέχρι τώρα τα κάνουμε μόνο καλοκαίρι αλλά φαντάζομαι με κάποιο καλό αμάξι μπορεί και να τα αυξήσουμε. Οπότε θέλω κάποια άνεση και κατά μέσο όρο μέχρι σήμερα δεν υπερβαίνω τα 8-10Κ km το χρόνο. Κατά τ' άλλα κυρίως δουλειά-σπίτι-δρασητριότητες παιδιών.
-
Μέχρι τώρα έχω κάνει μόνο ένα βήμα. Πήγα και οδήγησα το Volvo XC40 Τ3 1.5, momentum. ¨Οπως καταλαβαίνετε, μου κανε πολύ εντύπωση καθώς τώρα δεν έχω κάποιο 'premium' αυτοκίνητο. Αυτός ο αέρας πολυτέλειας είναι σίγουρα ωραίος. Οι χώροι εξαιρετικοί (πάμε για οικογενειακό όπως είπα). Εξοπλισμός καλός. Έλα όμως που όταν έχεις μάθει σε τέτοιο κινητήρα και πας να επιταχύνεις με το βαρύ Volvo, αρχίζεις και προβληματίζεσαι.
Δεν είμαι σε καμία περίπτωση οδηγός που θα πάει στο όριο αλλά (ελπίζω αυτό το σημείο να μπορέσω να το εξηγήσω καλά) θέλω ρε παιδί μου όταν πάω να προσπεράσω, να μπορώ να το κάνω. Όταν είμαι στον επαρχιακό δρόμο να μπορώ στο μικρό window που έχω να περάσω το φορτηγό που αποφάσισε να με πηγαίνει καροτσάκι. Έχω μάθει σε μια σχετική εκρηκτικότητα που απολαμβάνω. Ελπίζω να καταλάβατε πως το εννοώ.
Αυτά λοιπόν. Μπορείτε να ρωτήσετε ότι άλλο θέλετε, αλλά έχω ανάγκη από ιδέες.
-
-
Καλημέρα σε όλους,
Έφτιαξα account εδώ για να κάνω ακριβώς αυτή την ερώτηση καθώς μέχρι σήμερα, απλώς χάζευα τις απόψεις του κόσμου κτλ.
Έφτασα, λοιπόν, κι εγώ στο σημείο να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και για να μου πείτε τις απόψεις σας, θα δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ. Έχω διαβάσει ήδη σχεδόν όλο το topic που έκανε ο χρήστης giatros κατά την αναζήτησή του για αυτοκίνητο αλλά εγώ είμαι λίγο διαφορετική περίπτωση νομίζω σε αυτό που θέλω. Ξεκινάμε λοιπόν.
-
Τρέχοντα αυτοκίνητα. Εγώ, Seat Leon TSI 1.8 160hp του 2006 αν θυμάμαι καλά. Κινητήρας διαμάντι. Σύζυγος Audi A3 1.6, απλό, βαρύ, αργό Θα αντικαταστήσουμε το Α3 μας και θα πάρουμε ένα οικογενειακό. Ειμαστε 4 στην οικογένεια.
-
Budget μέχρι 33-35Κ
-
Κλείνουμε προς κάτι σε compact SUV (ναι ξέρω...). Η γυναίκα μου δεν παίζει αποφασιστικό ρόλο, αλλά μου τρώει ήρεμα και ύπουλα τα αυτιά πως τα sedan είναι 'μπαρμπαδίστικα' (ότι κι αν σημαίνει) και πως 'πρέπει να έχει ωραίες ζάντες'....
-
Χρήση. Μας αρέσουν τα road trips (προς το παρόν είμαστε σε επίπεδα Ελλάδας), οπότε του κάνουμε καλή χρήση. Τα road trips μέχρι τώρα τα κάνουμε μόνο καλοκαίρι αλλά φαντάζομαι με κάποιο καλό αμάξι μπορεί και να τα αυξήσουμε. Οπότε θέλω κάποια άνεση και κατά μέσο όρο μέχρι σήμερα δεν υπερβαίνω τα 8-10Κ km το χρόνο. Κατά τ' άλλα κυρίως δουλειά-σπίτι-δρασητριότητες παιδιών.
-
Μέχρι τώρα έχω κάνει μόνο ένα βήμα. Πήγα και οδήγησα το Volvo XC40 Τ3 1.5, momentum. ¨Οπως καταλαβαίνετε, μου κανε πολύ εντύπωση καθώς τώρα δεν έχω κάποιο 'premium' αυτοκίνητο. Αυτός ο αέρας πολυτέλειας είναι σίγουρα ωραίος. Οι χώροι εξαιρετικοί (πάμε για οικογενειακό όπως είπα). Εξοπλισμός καλός. Έλα όμως που όταν έχεις μάθει σε τέτοιο κινητήρα και πας να επιταχύνεις με το βαρύ Volvo, αρχίζεις και προβληματίζεσαι.
Δεν είμαι σε καμία περίπτωση οδηγός που θα πάει στο όριο αλλά (ελπίζω αυτό το σημείο να μπορέσω να το εξηγήσω καλά) θέλω ρε παιδί μου όταν πάω να προσπεράσω, να μπορώ να το κάνω. Όταν είμαι στον επαρχιακό δρόμο να μπορώ στο μικρό window που έχω να περάσω το φορτηγό που αποφάσισε να με πηγαίνει καροτσάκι. Έχω μάθει σε μια σχετική εκρηκτικότητα που απολαμβάνω. Ελπίζω να καταλάβατε πως το εννοώ.
Αυτά λοιπόν. Μπορείτε να ρωτήσετε ότι άλλο θέλετε, αλλά έχω ανάγκη από ιδέες.
-
-
Καλημέρα σε όλους,
Έφτιαξα account εδώ για να κάνω ακριβώς αυτή την ερώτηση καθώς μέχρι σήμερα, απλώς χάζευα τις απόψεις του κόσμου κτλ.
Έφτασα, λοιπόν, κι εγώ στο σημείο να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και για να μου πείτε τις απόψεις σας, θα δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ. Έχω διαβάσει ήδη σχεδόν όλο το topic που έκανε ο χρήστης giatros κατά την αναζήτησή του για αυτοκίνητο αλλά εγώ είμαι λίγο διαφορετική περίπτωση νομίζω σε αυτό που θέλω. Ξεκινάμε λοιπόν.
-
Τρέχοντα αυτοκίνητα. Εγώ, Seat Leon TSI 1.8 160hp του 2006 αν θυμάμαι καλά. Κινητήρας διαμάντι. Σύζυγος Audi A3 1.6, απλό, βαρύ, αργό Θα αντικαταστήσουμε το Α3 μας και θα πάρουμε ένα οικογενειακό. Ειμαστε 4 στην οικογένεια.
-
Budget μέχρι 33-35Κ
-
Κλείνουμε προς κάτι σε compact SUV (ναι ξέρω...). Η γυναίκα μου δεν παίζει αποφασιστικό ρόλο, αλλά μου τρώει ήρεμα και ύπουλα τα αυτιά πως τα sedan είναι 'μπαρμπαδίστικα' (ότι κι αν σημαίνει) και πως 'πρέπει να έχει ωραίες ζάντες'....
-
Χρήση. Μας αρέσουν τα road trips (προς το παρόν είμαστε σε επίπεδα Ελλάδας), οπότε του κάνουμε καλή χρήση. Τα road trips μέχρι τώρα τα κάνουμε μόνο καλοκαίρι αλλά φαντάζομαι με κάποιο καλό αμάξι μπορεί και να τα αυξήσουμε. Οπότε θέλω κάποια άνεση και κατά μέσο όρο μέχρι σήμερα δεν υπερβαίνω τα 8-10Κ km το χρόνο. Κατά τ' άλλα κυρίως δουλειά-σπίτι-δρασητριότητες παιδιών.
-
Μέχρι τώρα έχω κάνει μόνο ένα βήμα. Πήγα και οδήγησα το Volvo XC40 Τ3 1.5, momentum. ¨Οπως καταλαβαίνετε, μου κανε πολύ εντύπωση καθώς τώρα δεν έχω κάποιο 'premium' αυτοκίνητο. Αυτός ο αέρας πολυτέλειας είναι σίγουρα ωραίος. Οι χώροι εξαιρετικοί (πάμε για οικογενειακό όπως είπα). Εξοπλισμός καλός. Έλα όμως που όταν έχεις μάθει σε τέτοιο κινητήρα και πας να επιταχύνεις με το βαρύ Volvo, αρχίζεις και προβληματίζεσαι.
Δεν είμαι σε καμία περίπτωση οδηγός που θα πάει στο όριο αλλά (ελπίζω αυτό το σημείο να μπορέσω να το εξηγήσω καλά) θέλω ρε παιδί μου όταν πάω να προσπεράσω, να μπορώ να το κάνω. Όταν είμαι στον επαρχιακό δρόμο να μπορώ στο μικρό window που έχω να περάσω το φορτηγό που αποφάσισε να με πηγαίνει καροτσάκι. Έχω μάθει σε μια σχετική εκρηκτικότητα που απολαμβάνω. Ελπίζω να καταλάβατε πως το εννοώ.
Αυτά λοιπόν. Μπορείτε να ρωτήσετε ότι άλλο θέλετε, αλλά έχω ανάγκη από ιδέες.
-
-
To Λεον σου ζυγίζει περί τα 1300 κιλά και είναι 160hp και έχει καμιά 25αριά κιλά ροπής.
Τα περισσότερα compact suv (XC40, Tiguan, Kuga, X1 κλτ) ξεπερνουν τα 1500-1600 κιλά με κάποια λίγα έξτρα οπότε do the math για το τι χρειάζεσαι από άποψη κινητήρα για να διαθέτεις αντίστοιχες επιδόσεις. Με άλλα λόγια θες κάτι σε 2λτ turbo είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο που μάλλον θα είναι κάπως δυσεύρετο με το budget που διαθέτεις.
-
3008 , Opel Grandland , Citroen C5 aircross θα έρθουν με κινητήρα βενζίνης 1,6 180 άλογα και 8τάχυτο αυτόματο .
Για κοίτα και εκεί .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
3008 , Opel Grandland , Citroen C5 aircross θα έρθουν με κινητήρα βενζίνης 1,6 180 άλογα και 8τάχυτο αυτόματο .Για κοίτα και εκεί .
Με πρόλαβε ο cruiser...αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω.
Θές κάποιο δυνατό βενζίνης, άρα ή αυτά ή μετά σε κάποιο δίλιτρο ή εάν βρείς το CRV Diesel με 160 ίππους, είναι αρκετά σβέλτο.
-
Skoda Karoq 1,5 TSI (που με αυτά τα χρήματα το κάνεις τούμπανο και είναι και πολύ ποιοτικό και έχει και πολύ καλές επιδόσεις και αίσθηση οδήγησης)
Peugeot 3008 1.6 THP -
Aν θες SUV σβέλτο -όπως εσύ έχεις συνηθίσει το σβέλτο-, στο volvo πρέπει να πας σε 2λιτρο (αλλά μάλλον βγαινεις εκτός μπατζετ),όπως και στο VAG (ο 1.5 150hp,ναι μεν σε κρατάει στο μπατζετ,αλλά ίσως δεν καλύπτει τα δικά σου στάνταρ ταχύτητας-επιτάχυνσης πλήρως).Ομοίως και για BMW.
Στους γάλλους και στην Οpel,o 1.6 με τα 180 φαίνεται καλή λύση (θα είναι άραγε εντός μπάτζετ;)Y.Γ. Για να γίνω λίγο 'αιρετικός', αφού το θέλετε οικογενειακό,αλλά να δείχνει και νεανικό (αν και -προσωπικά μιλώντας- δεν μου κάνει πως τα περισσότερα SUV δείχνουν πιο νεανικά),προτείνω 1) Civic 1.5 182hp και -αν δε βιάζεσαι- 2) i30 fastback N με 250hp (αν αντέχεις το 2λιτρο ως τεκμήριο,πιστεύω πως σαν αγορά θα είναι εντός του μπάτζετ σου).Και χώρους έχεις με αυτά τα δύο αμάξια και άνετα,σβέλτα ταξίδια -όπως εσύ εννοείς-.Εκτός,αν στα ταξίδια σου είναι αναγκαίο να βγαίνεις σε offroad.
Γενικώς,δοκίμασε σε όσα καταλήξεις, με τους κινητήρες που ενδιαφέρεσαι και σε όσο γίνεται μεγάλο testdrive.
-
Να δω γυναικα να συναινει να αγοραστει το Civic....
-
o 1.5 TSI έχει πολλά γκάζια και σίγουρα καλύπτει. 0-100 σε 8,5 για SUV είναι πάρα πολύ καλά
-
Έχω την αίσθηση ότι θα παίξει ρόλο το premium του πράγματος επομένως Honda, Hyundai, Opel κτλ δεν τα βλέπω να προκρίνονται...
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
o 1.5 TSI έχει πολλά γκάζια και σίγουρα καλύπτει. 0-100 σε 8,5 για SUV είναι πάρα πολύ καλάΤο πολλά γκάζια είναι πολύ σχετικό. Εάν προέρχεσαι από 1400αρι ατμοσφαιρικό 20ετίας τότε ναι, έχει πολλά γκάζια. Εάν προέρχεσαι από 1800αρι turbo σε σπορτίφ hatchback, τότε δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. 8.5 0-100 έχει το τελευταίο κουβαδάκι τη σήμερον ημέρα. Μέχρι και Suzuki Vitara βρίσκεις μ' αυτές τις επιδόσεις πια.
-
Μιλάμε για SUV μικρομεσαίας κλάσης με μικρό κινητήρα (όχι over downsized).
Τα νούμερα του 1,5 TSI είναι από τα καλύτερα αν όχι τα καλύτερα στην κατηγορία του.
Δεν μιλάμε γενικά μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία -
Ναι ΟΚ απλά είπε ο άνθρωπος ότι μέτρο σύγκρισης θα είναι το υπάρχον Λεον 1.8tsi και όχι γενικά η κατηγορία. Επομένως το 1.5 όσο και καλό να είναι, θα του φανεί ότι του φάνηκε το 1.5 στο XC40.
Σ' αυτή την κατηγορία για πεις ότι έχεις σοβαρές επιδόσεις, θέλει 2λτ.
-
PERFORMANCES ET CONSOMMATIONS OFFICIELLES
NOUVEAU SUV CITROËN C5 AIRCROSS
Nouveau SUV Citroën C5 Aircross PureTech 180 S&S EAT8*MOTORISATION
Dépollution EURO 6.d-TEMP
Cylindrée (cm3) 1598
P. max. (KW) / régime (tr/min) 133 / 5 500
C. max. (N.m) / régime (tr/min) 250 / 1 650PUISSANCE ADMINISTRATIVE 10
VITESSE MAXIMALE dernier rapport (km/h) 219
PERFORMANCES
0 à 400 m (s) 16.0
0 à 1000 m (s) 29.1
0 à 100 km/h (s) 8.2
30 à 60 km/h en Drive (s) 2.4
60 à 90 km/h en Drive (s) 3.3
80 à 120 km/h en Drive (s) 5.0PNEUMATIQUES 205/55 R19 235/55 R18 205/55 R18 M&S
CONSOMMATIONS
Urbaine 7,0 7,1 7,2
EN CYCLES (l/100 km) Extra-Urbaine 4,9 4,9 5,0
(NEDC) Mixte / CO2 (g/km) 5,7 / 129 5,7 / 131 5,8 / 132 -
Αν σε καλύπτουν οι μικρότεροι χώροι του θα σου πρότεινα το νέο Vitara που μόλις ήρθε το facelift. Με κάτω από 26.000 ευρώ 1.4 turbo 140hp allgrip στην υπερπλήρη έκδοση glx (όλα τα συστήματα ασφαλείας, led φώτα, adaptive cruise control, navi, android auto κλπ) με πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία και φυσικά με τετρακίνηση εφόσον επιλέγεις SUV.
Αν πήγαινες σε 'χαμηλό' civic 1.5 δαγκωτό από μένα. -
Για τα CO2 του C5 μην παίρνεις και όρκο. Οι τιμές για το 3008 με τον ίδιο κινητήρα με WLTP είναι 173!
-
Πάντως ο 1600αρης του pug δεν είναι όσο καλός προδιαθέτουν τα νούμερά του και δεν έχει διαφορά από το 1500αρι tsi παρά τα +30hp. Βασικά κάτω από τα 2λτ το μόνο σοβαρό μοτέρ σε λογικά χρήματα είναι το 1.8tsi του Leon. Αλλά κι αυτό το φαγε η λογοκρισία.
-
Οι τιμές ρύπων του C5 είναι κατά NEDC (το γράφει) και όχι WLTP.
-
Δεν είπα το αντίθετο απλά ο νέες είναι οι WLTP
-
Για μένα καλύτερα επιλογή το i30 fastback και το civic 1,5.
Σε suv νομίζω τα μόνα που δεν θα νομίζεις ότι σέρνονται (μετά τον Λέοντα σου) και στο budget σου είναι το tiguan και τα sportage/tucson 1,6T.
Επιλογή αυτοκινήτου!