-
Άρα αμορτισέρ (2), top mount (9) και κάλυμμα/bump stop (6).
Αυτά. Σωστά; -
Άλλαξα τα bilstein b6 με 230.000χιλιομετρα με τα Alko που ειχα. Ελαχιστα πιο σκληρο σε λακουβες και ενα 5-10% διαφορά στο πατημα με τα χέρια. Εχω καποιες απορίες. Ποσο χρόνο θα χρειαστεί για να είμαι σίγουρος οτι τα αλκο δεν είναι για τα σκουπίδια? Το ένα bilstein ενω είναι οκ στο πατημα με τα χέρια απο αποψη αντιστασης, στην αρχή έχει 1-2εκ ' νεκρη διαδρομή,τι σημαίνει? Τα αλλαξα μόνος μου, όταν τα εσφιγγα τα πανω παξιμαδια(δεν υπάρχει τοπ μαουντ, το καλαμι βιδωνει στον θολο) το καλαμι γυρνουσε μετα απο ενα σημείο,σε 1-2 έφερε πολλές στροφες, εχω κανει μ@@@@κια?
Αυτό που κραταω είναι ότι τα bilstein αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Άλλαξα τα bilstein b6 με 230.000χιλιομετρα με τα Alko που ειχα. Ελαχιστα πιο σκληρο σε λακουβες και ενα 5-10% διαφορά στο πατημα με τα χέρια. Εχω καποιες απορίες. Ποσο χρόνο θα χρειαστεί για να είμαι σίγουρος οτι τα αλκο δεν είναι για τα σκουπίδια? Το ένα bilstein ενω είναι οκ στο πατημα με τα χέρια απο αποψη αντιστασης, στην αρχή έχει 1-2εκ ' νεκρη διαδρομή,τι σημαίνει? Τα αλλαξα μόνος μου, όταν τα εσφιγγα τα πανω παξιμαδια(δεν υπάρχει τοπ μαουντ, το καλαμι βιδωνει στον θολο) το καλαμι γυρνουσε μετα απο ενα σημείο,σε 1-2 έφερε πολλές στροφες, εχω κανει μ@@@@κια?
Αυτό που κραταω είναι ότι τα bilstein αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ.Δεν κατάλαβα καλά. Ποια φοράς τώρα;
-
Για 70.000 χιλιόμετρα είχα τα ΑΛΚΟ, τα οποία επειτα κακώς αλλαχθηκαν με τα bilstein b6. Όταν αλλαχθηκαν τα bilstein ήταν ανεπαισθητα πιο σφιχτα, ουσιαστικά καμία διαφορά. Μετά απο 230.000ξανα βαλα πλέον τα ΑΛΚΟ για να δω τι συμβαίνει με τα bilstein. Αθανατα αμορτισέρ λοιπόν.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Για 70.000 χιλιόμετρα είχα τα ΑΛΚΟ, τα οποία επειτα κακώς αλλαχθηκαν με τα bilstein b6. Όταν αλλαχθηκαν τα bilstein ήταν ανεπαισθητα πιο σφιχτα, ουσιαστικά καμία διαφορά. Μετά απο 230.000ξανα βαλα πλέον τα ΑΛΚΟ για να δω τι συμβαίνει με τα bilstein. Αθανατα αμορτισέρ λοιπόν.Επειδή δεν γνωρίζω πολλά από αμορτισέρ. Τα ΑΛΚΟ είναι καλά σε ποιότητα και συγκρίσιμα ακόμη και με τα bilstein; Δεν την έχω ακούσει - διαβάσει την εταιρία για αυτό ρωτάω. Συνήθως διαβάζω εντάξει τα Κoni - Bilstein, ΚΥB, Sachs. Έχει και άλλες αλλά αυτές περισσότερο ακούω να βάζουν.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Για 70.000 χιλιόμετρα είχα τα ΑΛΚΟ, τα οποία επειτα κακώς αλλαχθηκαν με τα bilstein b6. Όταν αλλαχθηκαν τα bilstein ήταν ανεπαισθητα πιο σφιχτα, ουσιαστικά καμία διαφορά. Μετά απο 230.000ξανα βαλα πλέον τα ΑΛΚΟ για να δω τι συμβαίνει με τα bilstein. Αθανατα αμορτισέρ λοιπόν.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά από αμορτισέρ. Τα ΑΛΚΟ είναι καλά σε ποιότητα και συγκρίσιμα ακόμη και με τα bilstein; Δεν την έχω ακούσει - διαβάσει την εταιρία για αυτό ρωτάω. Συνήθως διαβάζω εντάξει τα Κoni - Bilstein, ΚΥB, Sachs. Έχει και άλλες αλλά αυτές περισσότερο ακούω να βάζουν.
Εμένα μου φαίνονται παρόμοια αν οχι ίδια. Το μονο που δεν μπορώ να σου πω είναι η διάρκεια. Τα ΑΛΚΟ τα είχα πανω 70.000.Δεδομενου οτι τότε βγήκαν κ μπήκαν τα bilstein b6 καινούργια, η διαφορά ήταν στις λεπτομέρειες, συνεπώς και τα ΑΛΚΟ είναι πολυ ανθεκτικά.
-
Το πισω αριστερό αμορτισέρ (το πρώτο που έβαλα) τρ διαπίστωσα ότι στις λακουβες χτυπάει. Η αποσβεση του είναι η ίδια . Αυτό που διαπίστωνω πατώντας το καπο είναι οτι πανω στην εναλλαγη βυθισης-εκτασης ακούγεται ο χτυπος. Δεν ακούγεται να προέρχεται μεσα απο το αμορτισέρ. Όταν το έβαζα μ φυγε η φυσουνα του κατω. Πανω εχει στο καλαμι ενα κυλινδρο που μεσα έχει ελαστικο κυλινδρικο κομμάτι (σαν στοπ?).στα πασα απο το καλαμι υπάρχει ενα σωληνακι μεταλλικο με εσωτερικα πασα, το οποιο το βιδωσα τελειως κ ισως βγήκε εκτός πασων και να ακουμπα πανω στον μεταλλικο κυλινδρο που πιανει στο θολο?
Γίνεται να χτυπάει το αμορτισέρ ενω δουλεύει κανονικά? Η τα φτυσε απο την αχρησια ή καποια βλακεια έκανα αφού ήταν το πρώτο και συνέβη αυτό με τη φουσκα-προστασια.Καμια ιδέα?
Υ. Γ. Ο ήχος θυμίζει σαν είτε στο ψαλίδι είτε στο θολο να είναι αβιδωτο, ο θολος είναι οκ το κοιταξα, το ψαλίδι θα το κοιτάξω αν και το εσφιξα πολύ. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Για 70.000 χιλιόμετρα είχα τα ΑΛΚΟ, τα οποία επειτα κακώς αλλαχθηκαν με τα bilstein b6. Όταν αλλαχθηκαν τα bilstein ήταν ανεπαισθητα πιο σφιχτα, ουσιαστικά καμία διαφορά. Μετά απο 230.000ξανα βαλα πλέον τα ΑΛΚΟ για να δω τι συμβαίνει με τα bilstein. Αθανατα αμορτισέρ λοιπόν.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά από αμορτισέρ. Τα ΑΛΚΟ είναι καλά σε ποιότητα και συγκρίσιμα ακόμη και με τα bilstein; Δεν την έχω ακούσει - διαβάσει την εταιρία για αυτό ρωτάω. Συνήθως διαβάζω εντάξει τα Κoni - Bilstein, ΚΥB, Sachs. Έχει και άλλες αλλά αυτές περισσότερο ακούω να βάζουν.
Εμένα μου φαίνονται παρόμοια αν οχι ίδια. Το μονο που δεν μπορώ να σου πω είναι η διάρκεια. Τα ΑΛΚΟ τα είχα πανω 70.000.Δεδομενου οτι τότε βγήκαν κ μπήκαν τα bilstein b6 καινούργια, η διαφορά ήταν στις λεπτομέρειες, συνεπώς και τα ΑΛΚΟ είναι πολυ ανθεκτικά.
Θα τα έχω στα υπ' όψιν τότε
-
Είμαι έτοιμος να πιασω τα αμορτισέρ και να τα πεταξω στο ποτάμι
Σήμερα πάλι πίσω αριστερά το αμορτισέρ αρχισε να χτυπάει όπως και το ΑΛΚΟ μετά απο λιγο καιρό. Αμφοτερα δεν εχουν χασει οτιδήποτε ως προς την αποσβεση, μονο στην εναλλαγη βυθισης-εκτασης χτυπάει. Κανω κάτι λάθος στην τοποθέτηση?! Το σφιγγω πολύ και χαλαει μέσα? Γίνεται να χτυπάει ετσι αμορτισέρ και να μην έχει επιπτωση στην λειτουργία του?!
Υ. Γ. Το αλκο που εβγαλα πατώντας το με τα χέρια δεν αντιλαμβάνομαι τίποτα........ Δεν υπάρχει λογικη -
μήπως δεν χτυπάει το αμορτισέρ, αλλά κάποιο silentblock? Μήπως δεν είναι καλά στη θέση του το ελατήριο ή έχει σπάσει κάποιο κομάτι του; το σήκωσες να το ελέγξεις από κάτω;
Στη θέση σου θα το πήγαινα στο συνεργείο να το δουν κι εκεί. -
Λοιπόν το πήγα συνεργειο γιατί εφθασα να κοιταω αμορτισέρ σήμερα. Στην αρχή όντως φαινοταν να ακούγεται απο μεσα από το αμορτισέρ ο ήχος. Εν τέλει ήθελε σφιξιμο το κατω παξιμαδι - βιδα(δεν είναι ασφαλείας). Ολα καλά λοιπόν αλλά χωρίς δυναμοκλειδο δεν είναι να καταπιανομαι με τίποτα. (φοβομουν κιόλας μην κουρεψω καμία βιδα στο σφιξιμο αφου εσπασα και ενα κλειδι.... )
-
Μιας και διαβασα το αρθρο απο το οτο τριτη και την διαπιστωση του οτι ο κοσμος δεν ενδισφερεται για την πισω διαταξη της αναρτησης, θελω να προσθεσω μια επιπλεον μικρη λεπτομερεια για τους ημιακαμπτους και για την συγκριτικη ανωτεροτητα των πολλαπλων συνδεσμων.
Σε ενα οικογενειακο αυτοκινητο με αναρτηση ημιακαμπτου ειναι γεγονος πως προκειμενου να αποκτησει την ευσταθεια το πισω μερος κατα το εντονο στριψημο ο ημιακμπτος ως συνδεσμος μεταξυ των τροχων πρεπει να ειναι αρκετα ακαμπτος ωστε στα πλευρικα φορτια να ειναι σε θεση να αντιστεκεται καλυτερα. Και αυτο δεν ειναι απολυτο καθως παλι ο ενας τροχος θα επηρεαζει κατα καποιο τροπο τον αλλον.
Το προβλημα ομως με την χρηση ενος πιο ακαμπτου συνδεσμου μεταξυ των τροχων ειναι πως μεταφερει κραδασμους στο εσωτερικο του αυτοκινητου οταν η κινηση των τροχων ειναι καθετη καθως περνα πανω απο λακουβες.
Αν παλι γινει πιο μαλακος για να μην περνουν κραδασμοι και να ειναι ανετοι, τοτε οι τροχοι κουνιουνται και προς αλλες κατευθυνσεις που επηρεαζουν την ευσταθεια του πισω μερους.Οι πολλαπλοι συνδεσμοι δινουν την δυνατοτητα στους συνδεσμους που κρατουν την αναρτηση στις καθετες κινησεις του τροχου λογω ανωμαλιων του οδοστρωματος, να μην ειναι το ιδιο ακαμπτοι με αυτον που κρατα τον τροχο στα πλευρικα φορτια με αποτελεσμα να εχουμε οφελη και στους δυο σημαντικους τομεις. Ανεση και στριψημο.
Οταν μαλιστα ο πολλαπλος συνδεσμος συνδεεται πανω σε ενα υποπλαισιο, οπως γινεται συνηθως στα αυτοκινητα παραγωγης, τοτε οι βραχιονες και συνδεσεις τους με το αμαξωμα ειναι πιο μαλακοι βοηθωντας σημαντικα στην ανεση ενω με τη σειρα του το ακαμπτο υποπλαισιο βοηθα στην μικροτερη παραμορφωση αυτων στα πλευρικα φορτια.
-
Καλησπέρα ,
Μετα απο 200.000 km με τα ίδια αμορτισερ,ε,ήρθε νομιζω επιτέλους ο καιρός να αλλαχτούν. Το αυτοκίνητο είναι BMW E46 320ci (1999) ,και εχει την εργοστασιακή sport ανάρτηση (οχι M-Sport,απλα sport). Το θέμα είναι....τι βάζω;
Τα εργοστασιακά έχουν περίπου 620€ (αουτς),οποτε λέω να κοιτάξω τι προσφέρουν τρίτοι κατασκευαστές.
Διαβασα αρκετους να λένε για τα B4,αν και επειδη εχω την sport ανάρτηση,κατέληξα οτι μάλλον τα B6 πρέπει να κοιτάω (καπου στα 480€). Ποια ειναι η γνώμη σας για αυτα; Εχετε να προτείνετε κατι άπο αλλο κατασκευαστη; (Sachs,Koni κ.ο.κ.)Σημειώνω οτι,θελω τα αμορτισερ να είναι οσο το δυνατον πιο κοντα σε χαρακτηριστικά με τα εργοστασιακά. Που σημαίνει να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα άνεσης και να παρέχουν οσο είναι δυνατόν παρόμοια οδηγική συμπεριφορά.
Αν δεν το βρω αυτο σε 3ους κατασκευαστές,τοτε θα τα αντικαταστήσω με τα εργοστασιακά -
Ο χρήστης ThanosOB έγραψε:
Καλησπέρα ,Μετα απο 200.000 km με τα ίδια αμορτισερ,ε,ήρθε νομιζω επιτέλους ο καιρός να αλλαχτούν. Το αυτοκίνητο είναι BMW E46 320ci (1999) ,και εχει την εργοστασιακή sport ανάρτηση (οχι M-Sport,απλα sport). Το θέμα είναι....τι βάζω;
Τα εργοστασιακά έχουν περίπου 620€ (αουτς),οποτε λέω να κοιτάξω τι προσφέρουν τρίτοι κατασκευαστές.
Διαβασα αρκετους να λένε για τα B4,αν και επειδη εχω την sport ανάρτηση,κατέληξα οτι μάλλον τα B6 πρέπει να κοιτάω (καπου στα 480€). Ποια ειναι η γνώμη σας για αυτα; Εχετε να προτείνετε κατι άπο αλλο κατασκευαστη; (Sachs,Koni κ.ο.κ.)Σημειώνω οτι,θελω τα αμορτισερ να είναι οσο το δυνατον πιο κοντα σε χαρακτηριστικά με τα εργοστασιακά. Που σημαίνει να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα άνεσης και να παρέχουν οσο είναι δυνατόν παρόμοια οδηγική συμπεριφορά.
Αν δεν το βρω αυτο σε 3ους κατασκευαστές,τοτε θα τα αντικαταστήσω με τα εργοστασιακάΔες πιανού κατασκευαστή είναι τα εργοστασιακά και πάρε τα ίδια.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Καλησπέρα ,
Μετα απο 200.000 km με τα ίδια αμορτισερ,ε,ήρθε νομιζω επιτέλους ο καιρός να αλλαχτούν. Το αυτοκίνητο είναι BMW E46 320ci (1999) ,και εχει την εργοστασιακή sport ανάρτηση (οχι M-Sport,απλα sport). Το θέμα είναι....τι βάζω;
Τα εργοστασιακά έχουν περίπου 620€ (αουτς),οποτε λέω να κοιτάξω τι προσφέρουν τρίτοι κατασκευαστές.
Διαβασα αρκετους να λένε για τα B4,αν και επειδη εχω την sport ανάρτηση,κατέληξα οτι μάλλον τα B6 πρέπει να κοιτάω (καπου στα 480€). Ποια ειναι η γνώμη σας για αυτα; Εχετε να προτείνετε κατι άπο αλλο κατασκευαστη; (Sachs,Koni κ.ο.κ.)Σημειώνω οτι,θελω τα αμορτισερ να είναι οσο το δυνατον πιο κοντα σε χαρακτηριστικά με τα εργοστασιακά. Που σημαίνει να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα άνεσης και να παρέχουν οσο είναι δυνατόν παρόμοια οδηγική συμπεριφορά.
Αν δεν το βρω αυτο σε 3ους κατασκευαστές,τοτε θα τα αντικαταστήσω με τα εργοστασιακάΔες πιανού κατασκευαστή είναι τα εργοστασιακά και πάρε τα ίδια.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Τα εργοστασιακά είναι sachs,και η τιμή τους είναι 620€.Ιδανικα,είναι η σωστη επιλογή.Ισως κοιτάξω κάποια απο τα τωρινά προιόντα της Sachs
-
Δηλαδή, σε εξωτερικό συνεργείο τα ίδια αμορτισέρ έχουν 620€;;; Ή στην αντιπροσωπεία;;;
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Δηλαδή, σε εξωτερικό συνεργείο τα ίδια αμορτισέρ έχουν 620€;;; Ή στην αντιπροσωπεία;;;Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Είναι τιμη καταλόγου,σε parts list.Δε νομιζω οτι σε συνεργείο θα έχει μεγαλη διαφορα,εφόσον πρόκειται για τα εργοστασιακά
-
Ο χρήστης ThanosOB έγραψε:
Δηλαδή, σε εξωτερικό συνεργείο τα ίδια αμορτισέρ έχουν 620€;;; Ή στην αντιπροσωπεία;;;
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Είναι τιμη καταλόγου,σε parts list.Δε νομιζω οτι σε συνεργείο θα έχει μεγαλη διαφορα,εφόσον πρόκειται για τα εργοστασιακά
Σε parts list της bmw, ή της sachs;;;
Αν είναι της bmw υπολόγισε τουλάχιστον ένα 100ρικο κάτω σε εξωτερικό συνεργείο.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Πρόσφατα ψώνισα από αυτόν https://www.rellasamortiser.gr/el/
Σημαντικά χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τη φθηνότερη που βρήκα σε συνεργείο. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Πρόσφατα ψώνισα από αυτόν https://www.rellasamortiser.gr/el/
Σημαντικά χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τη φθηνότερη που βρήκα σε συνεργείο.Εχω κοιταξει για τα Bilstein B6 απο εδώ.Οντως έχει πολύ καλες τιμές
Περί Αναρτήσεων