Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Baleno II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Baleno II
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 93
    • 94
    • 26 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    1880
    36090
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Μου αρέσει που θέλετε ακρίβεια σε τεστ που κάνει ένας άνθρωπος. Μόνο μηχανήματα μπορούν να πετύχουν τέτοια ακρίβεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Που κατασκευαζεται το baleno, ειπαμε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nontaskatsaras last edited by

          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
          Που κατασκευαζεται το baleno, ειπαμε?

          India

          Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ωχ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              poliviosfp last edited by

              Αυτό πλεονέκτημα είναι πλέον, όχι το ανάποδο. Αν δεις πόσο κοστίζουν τα γνήσια ανταλλακτικά θα βάλεις τα κλάματα
              Το χιλιάρι μοτέρ έρχεται από Ιαπωνία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Εννοεις φθηνα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Απο οπου καταγεται ενα αυτοκινητο το σημαντικο για τον καταναλωτη ειναι οι εργαζομενοι του εργοστασιου, να εχουν κατασκευασει εκατομμυρια αυτοκινητα με αποτελεαμα να εχουν αναπτυξει πειρα και τεχνογνωσια.

                  Μεσα στα εκατομμυρια αυτοκινητα, φανταζομαι δεν ειμαι σιγουρος, θα εχουν βελτιωσει τους τροπους ελεγχου της παραγωγης και των εξαρτηματων προκειμενου να ελαχιστοποιουν τα ελαττωματικα. Η σουζουκι εχει εγκαθυδρισει της μεθοδους παραγωγης που χρησιμοποιει και στην ιαπωνια. Τουλαχιστον αυτο διαφημιζει η σουζουκι, δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι.

                  Το μπαλενο εξαγεται απο ινδια σε ιαπωνια. Δηλαδη στο εργοστασιο της σουζουκι σε αυτην την χωρα γινεται η εξαγωγη του σε ολο τον πλανητη.

                  Ο 1.2 ατμοσφαιρικος φτιαχνεται εκει και εξαγεται και σε αλλα εργοστασια της σουζουκι ανα τον κοσμο. Ο κινητηρας αυτος εχει δειξει καλα αποτελεαματα αξιοπιστιας.

                  Το μελλον θα δειξει βεβαια ποια η πραγματικοτητα.

                  Σε ιαπωνικα βιντεακια που εχουν υποτιτλους οι δοκιμαστες εμφανιζαν μια δυσπιστια λογω της καταγωγης του αυτοκινητου, και αφηναν να νοηθει πως ο τουρμπο κινητηρας με το αυτοματο κιβωτιο, που κατασκευαζονται και τα δυο στην ιαπωνια οπως τονιζουν συνεχως, ειναι η καλυτερη εκδοση του.

                  Σημερα, σε εθνικη οδο ενα μπαλενο με μεγαλη ταχυτητα ειχε πιασει αριστερη λωριδα και με προσπερασε, ενω η διαδρομη για αρκετη αποσταση ηταν ανηφορικη. Εδειχνε, οσο μπορει να καταλαβει κανεις κοιτωντας το απο μακρυα, να επιταγχυνει στην ανηφορα χωρις προβλημα. Υπολογιζω πως περασε τα 150-160 και εδειχνε να επιταγχυνει κ αλλο στην ανηφορα. Μετα το εχασα καθοτι πηγαινα με το οριο.

                  Δεν πιστευω να ταν το ατμοσφαιρικο. Το τουρμπο πισω εχει καποιο διακριτικο; ή δεν γραφει τιποτα, περα απο το ονομα του μοντελου. Οσο προλλαβω να δω, δεν ειχε καποιο εξτρα διακριτικο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης Lap έγραψε:
                    Απο οπου καταγεται ενα αυτοκινητο το σημαντικο για τον καταναλωτη ειναι οι εργαζομενοι του εργοστασιου, να εχουν κατασκευασει εκατομμυρια αυτοκινητα με αποτελεαμα να εχουν αναπτυξει πειρα και τεχνογνωσια.

                    Μεσα στα εκατομμυρια αυτοκινητα, φανταζομαι δεν ειμαι σιγουρος, θα εχουν βελτιωσει τους τροπους ελεγχου της παραγωγης και των εξαρτηματων προκειμενου να ελαχιστοποιουν τα ελαττωματικα. Η σουζουκι εχει εγκαθυδρισει της μεθοδους παραγωγης που χρησιμοποιει και στην ιαπωνια. Τουλαχιστον αυτο διαφημιζει η σουζουκι, δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι.

                    H Suzuki πάντα είχε θέμα με τα διάφορα εργοστάσια που έχει σε διάφορα σημεία του πλανήτη.
                    Ποτέ η μητρική εταιρεία (Ιαπωνική Suzuki) δεν έκανε αυστηρούς ελέγχους στην κατασκευή και συναρμολόγηση των αυτοκινήτων της. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις άφησε (και αφήνει) τα τοπικά εργοστάσια να βάλουν το χέρι τους στο προϊόν για εξοικονόμηση χρημάτων. Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα, αλλά δεν αφορά το συγκεκριμένο θέμα.

                    Για αυτό το λόγο πολλοί σιχτιρίζουν που πήραν 'Ιαπωνικό' Suzuki και άλλοι πολλοί αναζητούν επίμονα να είναι Made In Japan.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τοσο μεγαλη διαφορα μεταξυ τζαπαν και αλλων εργοστασιων; δεν το γνωριζα αυτο να πω την αληθεια.

                      https://www.honestjohn.co.uk/our-cars/s ... leno-back/

                      Εδω τεστ μακρας διαρκειας οπου ενθουσιασμενος ο δοκιμαστης αν και του ξενισε στην αρχη το μπαλενο στο τελος του εβγαλε το καπελο, αναφεροντας πως ειναι το καλυτερο βαλιου φορ μανευ της κατηγοριας.
                      Η μεση καταναλωση βενζινης της συνολικης δοκιμης, ειναι 5 λιτρα, δηλαδη καταναλωαη ντιζελ απο κινητηρα τουρμπο βενζινης. Μαλιστα αναφερει πως θα επεφτε και αλλο αν δεν χρησιμοποιουσε στην δοκιμη τα χειμερινα λαστιχα.

                      Η εκδοση που δοκιμασε ηταν το τουρμπο στην βασικη εκδοση. Εδω που τα λεμε η βασικη του οντως εχει μεγαλες διαφορες με την πλουσια και στο αισθητικο κομματι, οπου οντως μοιαζει παλαιοτερο απο οτι η πλουσια εκδοση. Εχει στην ουσια αλλα φαναρια και αλλους προφυλακτηρες μπροστα, ενω στο εσωτερικο εχει διαφορερικη κονσολα γυρω απο τον κλιματισμο.
                      Μεγαλο συν το οτι μετα απο πολυωρα ταξιδια δεν πονουσαν η μεση και τα ποδια του οδηγου. Το αυτοκινητο αφηνουν να νοηθει πως ξεδιπλωνει το ταλεντο του και ειναι φτιαγμενο για ταξιδια.

                      Στα αρνητικα του το σφυριγμα του τουρμπου σε χαμηλες στροφες και το μη σφιχτο στησιμο του στις στροφες, δηλαδη καπως αδιαφορο για τον ενθουσιωδη οδηγο.

                      Γινεται αναφορα και στην ποιοτητα κατασκευης, μιας και ειναι το θεμα συζητησης, οπου εντοπισε σε καποιες γωνιες προβληματα στο κοκκινο χρωμα του αυτοκινητου οπου εφευγε καπως ευκολα με τα χτυπηματακια. Αυτο ομως αν δεν κανω λαθος, συμβαινει και σε αλλα αυτοκινητα, καθως επισης το χρωμα δεν ειναι μεταλλικο.

                      Αρα, οποιος θελει χωρους οπως την οκταβια και οικονομια ντιζελ και κανει ταξιδια ειναι σοβαρη προταση.

                      Το ερωτημα ειναι αν αξιζουν τα 17000 € για την τοπ εκδοση εξοπλισμου με τουρμπο και 6αρι αυτοματο με αυτακια στο τιμονι και μετατροπεα ροπης; εκ πρωτης οψεως ισως να αξιζουν οπως το βλεπω. Με 17000 τι αλλο σε αυτοματο παιρνεις στην κατηγορια;

                      Φανταζομαι πως με το αυτοματο κιβωτιο και το ανταπτινβ κρουιζ θα κανει απολαυστικα ταξιδια.
                      Υπαρχει κανεις που να εχει αυτην την εκδοση;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        poliviosfp last edited by

                        Ο χρήστης Storm έγραψε:

                        Απο οπου καταγεται ενα αυτοκινητο το σημαντικο για τον καταναλωτη ειναι οι εργαζομενοι του εργοστασιου, να εχουν κατασκευασει εκατομμυρια αυτοκινητα με αποτελεαμα να εχουν αναπτυξει πειρα και τεχνογνωσια.

                        Μεσα στα εκατομμυρια αυτοκινητα, φανταζομαι δεν ειμαι σιγουρος, θα εχουν βελτιωσει τους τροπους ελεγχου της παραγωγης και των εξαρτηματων προκειμενου να ελαχιστοποιουν τα ελαττωματικα. Η σουζουκι εχει εγκαθυδρισει της μεθοδους παραγωγης που χρησιμοποιει και στην ιαπωνια. Τουλαχιστον αυτο διαφημιζει η σουζουκι, δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι.

                        H Suzuki πάντα είχε θέμα με τα διάφορα εργοστάσια που έχει σε διάφορα σημεία του πλανήτη.
                        Ποτέ η μητρική εταιρεία (Ιαπωνική Suzuki) δεν έκανε αυστηρούς ελέγχους στην κατασκευή και συναρμολόγηση των αυτοκινήτων της. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις άφησε (και αφήνει) τα τοπικά εργοστάσια να βάλουν το χέρι τους στο προϊόν για εξοικονόμηση χρημάτων. Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα, αλλά δεν αφορά το συγκεκριμένο θέμα.

                        Για αυτό το λόγο πολλοί σιχτιρίζουν που πήραν 'Ιαπωνικό' Suzuki και άλλοι πολλοί αναζητούν επίμονα να είναι Made In Japan.

                        Αυτή η πληροφόρηση προκύπτει από κάπου αξιόπιστα ή από φήμες και γνώμες;
                        Σχετικά με τη Maruti είναι θυγατρική της suzuki εδώ και πολλά χρόνια.
                        Στην Ιαπωνία γενικά το σνομπάρουν επειδή είναι το πρώτο suzuki που εισάγεται στη χώρα τους, αλλά ουσιαστικά δεν διαφέρει και πολύ κατασκευαστικά από το swift που του κάνουν τεμενάδες. Το αντίθετο θα έλεγα σε θέματα όπως ηχομονώσεις, ποδιές, κτλ.
                        Επίσης, το euro spec baleno δεν έχει καμία σχέση με το ινδικό. Επειδή παρακολουθώ τα ινδικά φόρουμ (γίνεται πανικός εκεί με το baleno σε πωλήσεις) τα ινδικά, ακόμα και τα top spec έχουν άλλα αμορτισέρ, ελατήρια, άξονες, detuned μοτερ (λόγω βενζίνης μάλλον) δεν είναι φουλ ντυμένα από κάτω, τους λείπει εξοπλισμός ασφαλείας κτλ.Αυτό φυσικά συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα που εξάγονται Ινδία. Πρόκειται για πολύ χειρότερες εκδόσεις και ίσως και κατασκευαστικά χειρότερα από θέμα εξαρτημάτων κτλ (παλαιότερης γενιάς μοτέρ κτλ).

                        Το τουρμπάτο baleno δεν έχει κάποιο διακριτικό σε σχέση με το ατμοσφαιρικό, μόνο από το ιντερκούλερ το καταλαβαίνεις. Έχω την εντύπωση ότι είναι ένα κλικ πιο χαμηλό σε σχέση με το N/A

                        Στο τούρμπο δεν υπάρχει ενδιάμεση έκδοση Gl+ οπότε η φιλοσοφία είναι ή πας για το γυμνό ως το πιο value for money τουρμπο-οικογενειακό (13.500ε νομίζω βγαίνει) ή για το glx που έχει τα πάντα με 16και κάτι ψηλά. Στα συν της απλής έκδοσης είναι ότι έχει τις 16αρες ζάντες. Είπαμε τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι έχει σκληρά πλαστικά (όπως είχαν όλα σχεδόν τα αμάξια της προηγούμενης γενιάς και φυσικά δεν μας ενοχλούσε τότε, π.χ. προηγούμενο λεον, auris, τα ep civic π.χ.) και δεν είναι φιέστα σε στήσιμο. Ωστόσο, μην φανταστείτε ότι δεν είναι ικανό στο στρίψιμο. Μια χαρά τα πάει και δεν απέχει και πολύ από τα στριφτερά όντας ταυτόχρονα και άνετο και οικογενειακό.
                        Σχετικά με τις ανάγκες μια οικογένειας, μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει αμάξι στα 4μ που να τις καλύπτει τόσα καλά. Φόρτωσα τα πάντα των μωρών για μεγάλο ταξίδι και δικές μας αποσκευές, φορτωμένο τίγκα και ταξίδευε άνετα με 160 χωρίς να αγκομαχάει. Κατανάλωση Εγνατία με 140-150 συνέχεια έκαψε 6.5λίτρα και Ιονία, Ιωάννινα Πάτρα που είναι πιο κατηφορικό κομμάτι οριακά κάτω από 6 με 130-140. Για όποιον δεν θέλει να δώσει 20χιλιάρικα+ για οικογενειακό χατς με τέτοιο εξοπλισμό το balenaki είναι μια χαρά επιλογή. Επίσης με 2 παιδικά καθισματάκια πίσω δεμένα στα isofix (ένα μικρό, από το iglesina για όσους ξέρουν που είναι δεμένo πάνω στη βάση του και ένα γαϊδούρι kiddy, κάθεται πίσω και τρίτος επιβάτης ΑΝΕΤΑ.

                        Σχετικά με την άνεση στο ταξίδι το χειροκίνητο είναι και αυτό άνετο. Το adaptive λειτουργεί πολύ καλά και αν μπεις στο τριπάκι να ρυθμίζεις την αυξομείωση ταχύτητας από τα κουμπάκια στο τιμόνι, γίνεται πολύ διασκεδαστικό σε μεγάλα ταξίδια.

                        Όταν έρθει η ώρα για φρένα σίγουρα θα του βάλω κάτι καλύτερο σε τακάκι δίσκο και θα κλείσει και το θέμα αδύναμο φρενάρισμα που όντως είναι στα μείον του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Εφτιαξε το ανταπτιβ; τι ειχε τελικα;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            overakias1982 last edited by

                            Χτες βγηκε για 1η φορα μηνυμα στο καντραν 'radar brake ass not functioning'. θα παρω τηλ να το δουνε άμεσα και θα ενημερώσω εδώ. Δεν έχω ιδέα, μου μυρίζει ηλεκτρονικό software πρόβλημα, δεν ξέρω καν αν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nontaskatsaras last edited by

                              Ο χρήστης overakias1982 έγραψε:
                              Χτες βγηκε για 1η φορα μηνυμα στο καντραν 'radar brake ass not functioning'. θα παρω τηλ να το δουνε άμεσα και θα ενημερώσω εδώ. Δεν έχω ιδέα, μου μυρίζει ηλεκτρονικό software πρόβλημα, δεν ξέρω καν αν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.

                              Μπα, μάλλον θα έχει βρωμισει κανένας αισθητήρας.

                              Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                poliviosfp last edited by

                                Όταν σβήσεις και ξαναναψεις φεύγει? Θα το έχει κρατήσει στη μνήμη. 2 φορές μου το έχει κάνει και δεν ξέρουν τι είναι. Ριζετ του κάνουν μέσα από τον εγκέφαλο και στρώνει. Θα ρωτήσουν λένε κεντρικά και θα μου πουν. Με ενδιαφέρει το θέμα. Πίεσε τους και πες ότι έχει ξανασυμβεί και σε άλλους. Σε ποιά πόλη είσαι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  overakias1982 last edited by

                                  Αθήνα. Θα τσεκάρω και αυτό που είπε ο Νώντας πάνω. Όχι, δεν φεύγει. Θα ενημερώσω αύριο σε σχέση με τους αισθητήρες κι αν παραμένει, θα πάει από βδομάδα στο συνεργείο γιατί τη δεδομένη στιγμή είμαι επαρχία. Θα ενημερώσω εδώ για την εξέλιξη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    poliviosfp last edited by

                                    https://www.racv.com.au/membership/memb ... no-gl.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Οπως εχει αναφερθει σε αυτο το νημα πολλες φορες, για τον μεσο ελληνα οδηγο αλλα οπως φαινεται και για αλλες χωρες, ειναι πολυ καλη προταση.

                                      Το να αγορασει κανεις στριφτερο αυτοκινητο ενω δεν το στριβει και να χασει ολα τα προτερειματα του μπαλενο, ειναι ασκοπο.
                                      Προσωπικα θα το ηθελα αλα σουιφτ, αλλα ειπαμε πρεπει να ξεχωρισουν.

                                      Σιγα σιγα παντως εχω την αισθηση πως γεμιζουν οι δρομοι με μπαλενο, ακριβως απο το κοινο που απευθυνεται.
                                      Νεα ζευγαρια με μωρα, οικογενειες ως κυριο ή δευτερο καθημερινο αυτοκινητο και νεοσυνταξιουχους.
                                      Ειναι αυτο που ειναι και αυτο που υποσχεται φαινεται να το κανει σωστα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mixelis last edited by

                                        ελαβα το balenaki μου (1.2 glx) πριν 2 ημερες!

                                        σαν πρωτη εικονα (εχω κανει μονο 120 χλμ):

                                        1. πολυ δυνατο. λογω του χαμηλου βαρους τα κυβικα του ειναι υπεραρκετα. σε λιγα μετρα στον κηφισο με γλυψιμο στο γκαζι επιασε τα 140! σε συγκριση με το 308 1,6 120hp που εχω μου φαινεται οτι παει καλυτερα το baleno.
                                        2. με 4 ατομα ενιωσα την διαφορα
                                          3)καταναλωση:
                                          στην 1η βολτα μου εγραψε 7.5λ/100 με 4 ατομα + κλιμα.
                                          στην 2η βολτα μου εγραψε 5.2λ/100 με 2 ατομα + κλιμα.
                                          ειναι νωρις να το κοιταω το ξερω αλλα κουβεντα να γινεται.
                                        3. πολυ μαλακο. αναρτησεις. λεβιες, τιμονι και pedal ολα τοσο μαλακα και ξεκουραστα!
                                        4. λιγο σκληρο καθισμα
                                        5. ηχεια αρκετα καλα
                                        6. οθονη slda:
                                          το navi τα σπαει. πιανει δορυφορους σε δευτερα.
                                          μειων η αγγλικη γλωσσα στις φωνητικες εντολες.
                                          bluetooth απιθανο και με ακουν και τους ακουω πεντακαθαρα.
                                          Παιζει το android auto!!! οποτε χαρτες/φωνητικες εντολες κλπ ολα στα ελληνικα!!!

                                        ενας μικρος οδηγος για τους android χρηστες Που δεν τα καταφεραν.
                                        βημα 1: ενεργοποιουμε το 'επιλογες για προγραμματιστες'. σε καθε κινητο ειναι διαφορετικος ο τροπος οποτε google it.
                                        βημα 2: μπαινουμε στο 'επιλογες για προγραμματιστες' και ενεργοποιουμε 'εντοπισμος σφαλματων USB', 'εγκατασταση μεσω USB' και 'εντοπισμος σφαλματων USB(ρυθμισεις ασφαλειας)'.
                                        βημα 3: συνδεουμε το usb μεταξυ κινητου και αυτοκινητου και παταμε αποδοχη σε ολα.

                                        επλιζω να παιξει και σε εσας!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ignantios last edited by

                                          Ο χρήστης mixelis έγραψε:

                                          ενας μικρος οδηγος για τους android χρηστες Που δεν τα καταφεραν.
                                          βημα 1: ενεργοποιουμε το 'επιλογες για προγραμματιστες'. σε καθε κινητο ειναι διαφορετικος ο τροπος οποτε google it.
                                          βημα 2: μπαινουμε στο 'επιλογες για προγραμματιστες' και ενεργοποιουμε 'εντοπισμος σφαλματων USB', 'εγκατασταση μεσω USB' και 'εντοπισμος σφαλματων USB(ρυθμισεις ασφαλειας)'.
                                          βημα 3: συνδεουμε το usb μεταξυ κινητου και αυτοκινητου και παταμε αποδοχη σε ολα.

                                          επλιζω να παιξει και σε εσας!

                                          καταρχήν καλοταξιδό!!!

                                          Την επιλογή για προγραμματιστές την έχω ανοίξει, . τον εντοπισμό σφαλμάτων usb το βρήκα, τα άλλα δεν.... βρίσκονται και αυτά στο επιλογές για προγραμματιστές??? Γιατί εμένα το κινητό δεν τα έχει εκεί... σόρρυ για το πρήξιμο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mixelis last edited by

                                            στο κινητο μου (xiaomi redmi note 5) τις επιλογες 'εγκατασταση μεσω USB' και 'εντοπισμος σφαλματων USB(ρυθμισεις ασφαλειας)' τις εχει 2 γραμμες κατω απο το 'εντοπισμος σφαλματων USB'.

                                            το εχεις δοκιμασει σκετο με το 'εντοπισμος σφαλματων USB'?
                                            ποιο κινητο εχεις? μπας και βρουμε τιποτα εξτρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 26 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr