-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στη Τσεχία πάντως έτσι τα ψωνίζουν. Με τα πάντα πάνω.Είμαι συχνά εκεί λογω δουλειάς και ο,τι skoda βλέπω έχει επάνω όλα τα έξτρα.
Συνδαλφος ως εταιρικό έχει octavia rs και είναι φουλ.
Δευτέρα εκεί θα είμαι πάλι.
Sent from my G8141 using Tapatalk
ταξι superb full full extra combi όλα κτλ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ε μάλλον οι Τσέχοι έχουν πιο δυνατό πορτοφόλι από εμάς πια... ή μήπως δεν στοιχίζει 40 Κ ένα κομπλέ καροκ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βασικά και τα δύο συν ότι προτιμούν τα αυτοκίνητά τους με όλα τα έξτρα. [emoji38]
Sent from my G8141 using Tapatalk
Εντάξει τότε τα δύο πρώτα ισχύουν. Γιατί το τελευταίο είναι αυτονόητο . Ξέρεις κανέναν που να το αντέχει η τσέπη του αλλά να παίρνει το αμάξι με χερούλια έτσι από άποψη? Και αν εμφανιστούν οι γνωστοί που δεν τους ενδιαφέρουν οι ευκολίες σε ένα αμάξι, παρά μόνο το γκάζι η ανάρτηση και το φρένο, θα πω ότι αφενός αυτά κοστίζουν παραπάνω απο τις ευκολίες και όσο για την μη επιλογή των ευκολιών , εμένα και τους περισσότερους απλά δεν με πείθουν....
... πάντως το ότι το καροκ φορτωμένο φτάνει σε τιμή ενός επίσης φορτωμένου suv volvo δεν θα το περίμενα... ή η Σκόντα έχει ανέβει πολύ ή η βολβό κατέβηκε επικίνδυνα!
Πιθανόν να συνέβησαν και τα δύο και κάπου να συναντήθηκαν!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤο πρόβλημα είναι ότι η φορολογία στα έξτρα πιθανόν να του ανεβάζουν τη τιμή.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Εντάξει την ανεβάζει η φορολογία γνωστό αυτό αλλά όπως την ανεβάζει σε όλα τα αμάξια! Μόνο για το καροκ διαμαρτυρόμαστε έτσι! Και έχει να κάνει γιατί ουσιαστικά ακόμα και στην δεύτερη έκδοση την style οι εκλείψεις είναι τρανταχτες. Εννοείται από τις 2 η αμπισιον είναι απείρως πιο vfm. Επίσης έχουν τοποθετηθεί οι τιμές προ φόρων με τέτοιο τρόπο ώστε ότι προσθετεις πάνω από 800 ευρώ αλλάζει κλίμακα και ο εξοπλισμός κοστίζει χιλιάρικα!
Στο αμπισιον έχεις περιθώριο 300 ευρώ πριν αλλάξει κλίμακα και στην σταιλ 800 ευρώ μόνο εξοπλισμό να βάλεις!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Οπότε φαντάσου τι παίρνεις στα 41 που έβγαλα πριν ( στο οποίο λείπει και ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων). Edit: Εντάξει με 35 -36 χωρίς να παίζει χοντρή προσφορά δεν την παίρνεις φορτωμένη την χ1. Το ντίζελ μανιουλ που έβαλα με το σπορ πακέτο που πάλι του λείπουν μπόλικα (σε σχέση με το καροκ των 41Κ) και βγαίνει 44-45! Για να βάλεις στην Χ1 τον εξοπλισμό του καροκ 4 μάλλον πρέπει να σκάσεις αλλά 10Κ . Τώρα αν βρεις αυτές τις τρομερές προσφορές που κατά καιρούς ξεβρακωνεται η bmw οκ δεν τις ξέρω αλλά για να τις λέτε έτσι θα είναιΕιναι μονιμη αυτη η προσφορα, ειναι εκδοση με πολυ εξοπλισμό και ΛΤΠΦ στα €24.999. Απλα οτι αλλο βαλεις, εκτοξευει την τιμη πανω απο €40.000! Οποτε την παιρνεις ως εχει, χωρις αλλες επιλογές.
-
για ποια εκδοση τελικα μιλας? ποιο πακετο? βενζινη ή ντιζελ?
-
Και τα 2. Βενζίνη ειναι η έκδοση xLine advanced και ντιζελ η advnatage plus. Εχουν καποιες διαφορες στον εξοπλισμό, με το βενζίνης να ειναι καλύτερα εξοπλισμένο.
Υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες στο bmw pressclub. Αλλά και περα απο την συνεχή διαφήμιση, μια επισκεψη σε αντιπροσωπεία λυπνει ολες τις απορίες.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σκέψου τι ανταγωνισμός υπάρχει στα 36 σε ντίζελ και βενζίνη. Παίρνεις όλα τα μη πριμιουμ φορτωμενα και τα πριμιουμ άδεια.
Την Χ1 πάντως την παίρνεις αρκετά φορτωμένη στα 35-36, με ουσιαστική έλλειψη το Νάβι.
Που βάζεις πανεύκολα after market με έξτραδακι την κάμερα οπισθοπορείας με 500 ευρώ.
-
Την ξέρεις την άποψη μου Στέφανε...φυσικά και γίνεται αλλά προσωπικά δεν θα το εκανα ποτέ!! Το θεωρώ μέγιστη τσιπια...σαν να αγοράζεις κουστούμι ermenegildo και μετά να το φοράς με geox.
-
Η λύση θα ήταν ο εισαγωγέας να έφτιαχνε πακέτα εκδόσεων όπως έχουν πολλές εταιρείες.
Δε γίνεται το τουσον που το έχουμε αναφέρει εδώ πολλές φορές μερικές σελίδες πίσω, να σου έρχεται f/l πετρέλαιο με της Παναγίας τα μάτια πάνω στα 28κ και το karoq να πηγαίνει στα 30 με το καλημέρα.Αν ήθελαν θα έβρισκαν λύση, αλλά τιμούν τον τίτλο των βαγκ και το παίζουν premium.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Την ξέρεις την άποψη μου Στέφανε...φυσικά και γίνεται αλλά προσωπικά δεν θα το εκανα ποτέ!! Το θεωρώ μέγιστη τσιπια...σαν να αγοράζεις κουστούμι ermenegildo και μετά να το φοράς με geox.Δυστυχως δεν υπάρχει επιλογή. Ο στυλίστας λέγεται συριζανελ και δεν σε αφήνει να το φορέσεις το συνολακι όπως θα έπρεπε.
-
Φυσικά και υπάρχει λύση...απλά κοστίζει!
-
Πάντως το Touscon δεν συγρίνεται ποιοτηικά με το Karoq με την καμία. Όλο σκληρό πλαστικο μέσα και στις λακκούβες θάνατος. Το karoq μακράν πιο ποιοτικό και άνετο. Όσο για τις τιμές και τα πακέτα, ελπίζω πως όταν βγούν οι νέοι υπολογισμοί με του ρύπους θα εξομαλυνθούν λίγο (αν θέλουν να πουλήσουν) ειδάλλως θα θάψουν ένα πολλά υποσχόμενο μοντέλο.
-
Όταν βγουν οι νέες τιμές co2 ίσα ίσα που θα ακριβυνουν όλα τα αυτοκίνητα αφού αυτοί μπαίνουν στην εξίσωση για την τελική τιμή του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όταν βγουν οι νέες τιμές co2 ίσα ίσα που θα ακριβυνουν όλα τα αυτοκίνητα αφού αυτοί μπαίνουν στην εξίσωση για την τελική τιμή του αυτοκινήτου.Οι αλλαγές στους ρυπους επηρεάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, πως επηρεάζουν και την τιμή του αυτοκινήτου;
Έχω καταλάβει κάτι λάθος ή εννοείς ότι επειδή η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας την πρωτη χρονια συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, για αυτό και θα αυξηθούν οι τιμές; -
Εγώ που δοκίμασα και το τουσον f/l και το karoq αρκετές φορές η ποιότητα του τουσον είναι καλύτερη και έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.
Τα πλαστικά είναι σκληρά αλλά στο karoq σου δίνει την αίσθηση πως θα αρχίσει να τρίζει. (άποψη μου) -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Όταν βγουν οι νέες τιμές co2 ίσα ίσα που θα ακριβυνουν όλα τα αυτοκίνητα αφού αυτοί μπαίνουν στην εξίσωση για την τελική τιμή του αυτοκινήτου.
Οι αλλαγές στους ρυπους επηρεάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, πως επηρεάζουν και την τιμή του αυτοκινήτου;
Έχω καταλάβει κάτι λάθος ή εννοείς ότι επειδή η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας την πρωτη χρονια συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, για αυτό και θα αυξηθούν οι τιμές;Η τιμές co2 επηρεάζουν το τέλος ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων , κάτω από 100 γρ έχει έκπτωση 5% από 100-120 δεν έχει μεταβολή και από εκεί και πάνω αυξάνεται το τέλος ταξινόμησης (δεν θυμάμαι πόσο σε κάθε κατηγορία εκπομπών co2)
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όταν βγουν οι νέες τιμές co2 ίσα ίσα που θα ακριβυνουν όλα τα αυτοκίνητα αφού αυτοί μπαίνουν στην εξίσωση για την τελική τιμή του αυτοκινήτου.
Οι αλλαγές στους ρυπους επηρεάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, πως επηρεάζουν και την τιμή του αυτοκινήτου;
Έχω καταλάβει κάτι λάθος ή εννοείς ότι επειδή η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας την πρωτη χρονια συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, για αυτό και θα αυξηθούν οι τιμές;Η τιμές co2 επηρεάζουν το τέλος ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων , κάτω από 100 γρ έχει έκπτωση 5% από 100-120 δεν έχει μεταβολή και από εκεί και πάνω αυξάνεται το τέλος ταξινόμησης (δεν θυμάμαι πόσο σε κάθε κατηγορία εκπομπών co2)
Μάλιστα. ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν το ήξερα αυτό! Από ότι βλέπω τα πιο πολλά αυτοκίνητα είναι πάνω απο 120 οπότε το κράτος βρήκε έναν ακόμα τρόπο να μας αρμεγει.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Όταν βγουν οι νέες τιμές co2 ίσα ίσα που θα ακριβυνουν όλα τα αυτοκίνητα αφού αυτοί μπαίνουν στην εξίσωση για την τελική τιμή του αυτοκινήτου.
Οι αλλαγές στους ρυπους επηρεάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, πως επηρεάζουν και την τιμή του αυτοκινήτου;
Έχω καταλάβει κάτι λάθος ή εννοείς ότι επειδή η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας την πρωτη χρονια συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, για αυτό και θα αυξηθούν οι τιμές;Η τιμές co2 επηρεάζουν το τέλος ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων , κάτω από 100 γρ έχει έκπτωση 5% από 100-120 δεν έχει μεταβολή και από εκεί και πάνω αυξάνεται το τέλος ταξινόμησης (δεν θυμάμαι πόσο σε κάθε κατηγορία εκπομπών co2)
Μάλιστα. ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν το ήξερα αυτό! Από ότι βλέπω τα πιο πολλά αυτοκίνητα είναι πάνω απο 120 οπότε το κράτος βρήκε έναν ακόμα τρόπο να μας αρμεγει.
Ευτύχης παρενέργεια του νέου υπολογισμού μέτρησης ρύπων για το κράτος . Κυρίως ζήτημα θα έχουν τα αυτοκίνητα που θα αλλάξουν δέσμη co2 ιδιαίτερα σε συνδυασμό και με την αλλοπροσαλη φορολογία. Τα κομπιουτερακια θα πάρουν φωτιά
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Η τιμές co2 επηρεάζουν το τέλος ταξινόμησης των νέων αυτοκινήτων , κάτω από 100 γρ έχει έκπτωση 5% από 100-120 δεν έχει μεταβολή και από εκεί και πάνω αυξάνεται το τέλος ταξινόμησης (δεν θυμάμαι πόσο σε κάθε κατηγορία εκπομπών co2)
Σωστά!
Μετά τα 120γρ έχει ως εξής η κλίμακα προσαύξησης - σημειώνω η προσαύξηση είναι στον συντελεστή, ΟΧΙ στο ποσοστό του φόρου, δηλαδή όταν αναφέρεται 10% αύξηση ,σημαίνει ότι ο συντελεστής του τέλους από 4% που είναι γίνεται 4,40% (όχι 14%)!
121-140 γρ: +10%
141-160 γρ: +20%
161-180 γρ: +30%
181-200 γρ: +40%
201-250 γρ: +60%
251+ γρ: +100%Ενδεικτικά για να δώσω ένα παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο με ΛΤΠΦ €14.001-17.000 που το τέλος ταξινόμησης είναι 8%, το τελικό ποσοστό ανάλογα με τους ρύπους διαμορφώνεται ως εξής, σύμφωνα με την παραπάνω κλίμακα:
-
Οριστε και ο αναλυτικος πινακας..
Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Karoq