-
Να πούμε απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο ζωής ελαστικών. Η Μισλεν, που την συμφέρει να αλλάζουμε συνέχεια, λέει ότι μπορεί να φτάσουν και τα 100.000 χλμ!!!
-
Πέτρο, λέγε με και haris67...
Σ' έχω δει, κάπου κάπου σε ξέρω, που έλεγε και το τραγούδι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να πούμε απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο ζωής ελαστικών. Η Μισλεν, που την συμφέρει να αλλάζουμε συνέχεια, λέει ότι μπορεί να φτάσουν και τα 100.000 χλμ!!!Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.
Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
-
Τα Michelin latitude cross ήταν τα μοναδικά που άλλαξα μετά από 65000 χλμ με χρήση και εκτός δρόμου σε αυτή την κατάσταση
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Να πούμε απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο ζωής ελαστικών. Η Μισλεν, που την συμφέρει να αλλάζουμε συνέχεια, λέει ότι μπορεί να φτάσουν και τα 100.000 χλμ!!!
Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.
Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
+1
Στην 3ετια πάντα βλέπω πτώση της απόδοσης και δεν είμαι διατεθειμένος να αλλάξω τρόπο οδήγησης για να βγάλω ακόμη ένα χρόνο. Παθαίνω όταν διαβάζω εδώ μέσα για 50000χλμ σε 4-5 χρόνια χρήσης και 'βαστανε καλά ακόμα,θα τα κρατήσω'!!!!!! -
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν έχει νόημα και είναι και κακώς εννοούμενη οικονομία να παρατείνεις τη χρήση των φθαρμένων ελαστικών κατά 10.000 Km. Το παραμικρό ατύχημα θα σου κοστίσει πολύ παραπάνω από το 1/5 της αξίας των ελαστικών που κερδίζεις με αυτή την παράταση. Εννοείται ότι τα νούμερα είναι ενδεικτικά αλλά κοντά στην πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Να πούμε απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο ζωής ελαστικών. Η Μισλεν, που την συμφέρει να αλλάζουμε συνέχεια, λέει ότι μπορεί να φτάσουν και τα 100.000 χλμ!!!
Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.
Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
Γύρω στα 50.000χλμ βγάζουν τα T001 στο 308 στον 1.5 χρόνο. Χρήση από Ε.Ο μέχρι και χωραφόδρομους. Βέβαια οφείλω να αναγνωρίσω και το εξαιρετικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Ακόμα και στα τελευταία τους ήθελε προσπάθεια για να καταλάβεις ότι γλιστράνε.
Πολύ σημαντικό ρόλο στη φθορά τους παίζουν ο ήλιος και η καυτή άσφαλτος το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
10 έτη δίνει ως χρονικό όριο.
Προφανώς, αν κάποιος το θέλει, μπορεί να τα λιώσει μέσα σε ένα πρωί στις Σέρρες...
Προσωπικά, φτάνω περίπου στα 70.000 χλμ όταν νιώθω ότι χρειάζονται αλλαγή και δεν πηγαίνω αργά. Φυσικά παίζει ρόλο και το ίδιο το λάστιχο, όπως και οι οδηγικές και κυκλοφοριακές συνθήκες. Τα Conti για παράδειγμα θα μου έβγαζαν τα μισά χλμ από τα Bridge ή τα Yoko... -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Πέτρο, λέγε με και haris67...Σ' έχω δει, κάπου κάπου σε ξέρω, που έλεγε και το τραγούδι.
Γεια σου φίλε Χάρη! [emoji12]
Και ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι ησουν εσυ.. αλλά κράταγα την πισινή.
Ταιριάζει και το τραγούδι.... [emoji12][emoji12]Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ποιά λάστιχα 185/65R15 88H να βάλω σε Xsara Picasso 1.8?
Κυρίως δε θέλω (στο μέτρο του δυνατού) να μου 'φεύγει' στις στροφές (τραυματικη εμπειρια το τελευταιο μου ατυχημα)
-
Ο χρήστης hpdra έγραψε:
Ποιά λάστιχα 185/65R15 88H να βάλω σε Xsara Picasso 1.8?Κυρίως δε θέλω (στο μέτρο του δυνατού) να μου 'φεύγει' στις στροφές (τραυματικη εμπειρια το τελευταιο μου ατυχημα)
Καλημερα.
Λαστιχο που να μην φευγει στις στροφες δεν υπαρχει.. Αλλα χωρις να ξερουμε και ποσα χλμ κανεις το χρονο, αν ημουν στη θεση σου, θα ημουν μεταξυ των Bridgestone Turanza T005, Pirelli P1 και Goodyear EfficientGrip Performance και κατα 95% θα επελεγα τα Τ005. Αν οχι, τοτε τα P1. -
Τ005 έβαλα στο Clio 3 που έχω, σε 185/60/15. Έχω κάνει σχεδόν 2000 χλμ. Αθορυβη κύλιση, αίσθηση ασφαλείας στις στροφές αλλά κ σε υψηλές ταχύτητες, φρένο δυνατό, κ το νιώθω να έχει προσθέσει βάρος και αμεσότητα στο τιμόνι, γενικά στιβαρή κατασκευή δείχνει. Βάσει δεικτών, προσφέρει κ οικονομία καυσιμου. Στο προτείνω!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Τ005 έβαλα στο Clio 3 που έχω, σε 185/60/15, 280 ευρώ. Έχω κάνει σχεδόν 2500 χλμ, τα τελευταία 1500 στο οδικό δίκτυο της Κρήτης. Αθορυβη κύλιση, αίσθηση ασφαλείας στις στροφές αλλά κ σε υψηλές ταχύτητες, φρένο δυνατό, κ το νιώθω να έχει προσθέσει βάρος και αμεσότητα στο τιμόνι, γενικά στιβαρή κατασκευή δείχνει. Βάσει δεικτών, προσφέρει κ οικονομία καυσιμου. Στο προτείνω!Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Να πούμε απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο ζωής ελαστικών. Η Μισλεν, που την συμφέρει να αλλάζουμε συνέχεια, λέει ότι μπορεί να φτάσουν και τα 100.000 χλμ!!!
Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.
Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
Γύρω στα 50.000χλμ βγάζουν τα T001 στο 308 στον 1.5 χρόνο. Χρήση από Ε.Ο μέχρι και χωραφόδρομους. Βέβαια οφείλω να αναγνωρίσω και το εξαιρετικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Ακόμα και στα τελευταία τους ήθελε προσπάθεια για να καταλάβεις ότι γλιστράνε.
Όντως η μοναδική φορά που κατάφερα να ξεπεράσω τα 40.000 Km και να φτάσω τα 50.000, ήταν με τον προκάτοχο των Τ001, τα ER300.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Michelin μπορεί να το λέει αυτό και να ισχύει υπό τις πλέον ιδανικές συνθήκες, π. χ. ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τα 100.000 Km σε λιγότερο από ένα χρόνο, κινούμενο αποκλειστικά σε εθνικές οδούς εντός των νόμιμων ορίων ταχύτητας.
Στην πράξη, μετά από 32 χρόνια οδήγησης, καμία 15αριά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεκάδες τετράδων ελαστικών, μόνο μια φορά έχω καταφέρει να ξεπεράσω τα 40.000 Km.
Τα Conti για παράδειγμα θα μου έβγαζαν τα μισά χλμ από τα Bridge ή τα Yoko...
Ακριβώς η εικόνα που έχω για Bridgestone και Continental. Φοβερή αντοχή τα πρώτα, πολύ γρήγορη φθορά τα δεύτερα.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
θα ημουν μεταξυ των Bridgestone Turanza T005, Pirelli P1 και Goodyear EfficientGrip Performance και κατα 95% θα επελεγα τα Τ005. Αν οχι, τοτε τα P1.Τ005 έβαλα στο Clio 3 που έχω, σε 185/60/15. Έχω κάνει σχεδόν 2000 χλμ. Αθορυβη κύλιση, αίσθηση ασφαλείας στις στροφές αλλά κ σε υψηλές ταχύτητες, φρένο δυνατό, κ το νιώθω να έχει προσθέσει βάρος και αμεσότητα στο τιμόνι, γενικά στιβαρή κατασκευή δείχνει. Βάσει δεικτών, προσφέρει κ οικονομία καυσιμου. Στο προτείνω!
Ευχαριστω πολυ! (Η αληθεια ειναι οτι κανω απο 10.0000 μέχρι 40.000 το χρόνο οπότε πολύ απρόβλεπτο). Πάντως ειναι και ακριβά τα αναθεματισμένα και μάλιστα με τη σειρα που τα λες, bridgestone>pirelli>goodyear.
Αλλά τι να κανουμε, η ασφάλεια κοστίζει...
-
Ψάξε να βρεις την καλύτερη τιμή. Σε σχέση με τα good year που φορούσα σε ένα κορσα αντίστοιχο, είναι ανώτερα σε αίσθηση τιμονιού κ φρένο (Βέβαια το κλιο είναι κ καλύτερα στημένο)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης hpdra έγραψε:
Πάντως ειναι και ακριβά τα αναθεματισμένα και μάλιστα με τη σειρα που τα λες, bridgestone>pirelli>goodyear.Αλλά τι να κανουμε, η ασφάλεια κοστίζει...
Δε θα έλεγα ότι είναι ακριβά, το αντίθετο μάλιστα. Με λιγότερα από 240€ βάζεις εξαιρετικά λάστιχα.
-
Ένα ωραίο βίντεο που συγκρίνει ελαστικά σπορ-δρόμου και δρόμου-πίστας.
Όπως βλέπετε η διαφορά στο φρενάρισμα στο στεγνό είναι σχετικά μικρή, στο βρεγμένο όμως γίνεται (με ανάποδη σειρά) σημαντική.
Επίσης το πιο σημαντικό για εμένα, το ας πούμε νορμάλ PS4 πάει από 27.3m φρενάρισμα στο στεγνό στα 35.8 μέτρα στο βρεγμένο διαφορά 8,5 μέτρα. Το Cup 2 όμως πάει από τα 26.5m στα 40.3m διαφορά σχεδόν 14 μέτρα.
Αυτή η τεράστια διαφορά συμπεριφοράς βρεγμένου/στεγνού είναι που κάνει τα πιο σπορ λάστιχα μάλλον επικίνδυνα για κλασσική χρήση δρόμου. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δε θα έλεγα ότι είναι ακριβά, το αντίθετο μάλιστα. Με λιγότερα από 240€ βάζεις εξαιρετικά λάστιχα.Που ειναι τέτοια γαμάτη τιμή και δε τη βλεπω? Κάτι 300ρια είδα ως τωρα (185/65R15 88H)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]