-
Καλημερα! Μου εχει ερθει μια ειδοποιηση στην εφαρμογη της peugeot για αναβαθμιση οθονης την εχει κανει καποιος? Και αν ξερει κανεις την διαδικασια που πρεπει να γινει για να την φορτωσουμε στο αυτοκινητο!
-
Το navi ή το firmware?
Από ότι διαβάζω στο ξένο φόρουμ, το πρώτο είναι εύκολο και safe, το δεύτερο όχι τόσο και έχουν παίξει και τουβλιασματα οπότε θα σου έλεγα να το αφήσεις για την αντιπροσωπεία στο επόμενο service, εξάλλου ποτέ κανείς δεν κατάλαβε αισθητή διαφορά και change log δεν υπάρχει. -
To firmware!!!Εχω μπει στην διαδικασια να το κατεβασω στο pc λες να μην το επιχειρησω καν?
-
Μου είχε πει οτι μάλλον θα έμπαινε στην παραγωγή του Ιουλίου ή του Αυγούστου. Αν μπει στου Αυγούστου θα είναι εδώ τον Σεπτέμβριο. Που δεν το βλέπω αφού δεν έχουμε πάρει αριθμό πλαισίου ακόμα και αρχίζω να αμφιβάλω.
Αποκλείεται να είναι για παραγωγή Αυγούστου. Το αργότερο είναι μέσα στον Ιούλιο, γιατί από τότε πλέον έβγαιναν με τα νέα standards Euro6D-TEMP (Ιούλιος 2018 για βενζίνη, Νοέμβριος 2017 για diesel), σύμφωνα με το ADAC (απλά δεν ξέρουμε πια συγκεκριμένη ημερομηνία). Οπότε είτε θα έχει μπει Ιούλιο ή πρόκειται για κάποιο που ήδη ήταν έτοιμο και έχει καθυστερήσει να έρθει (αυτό θεωρώ το πιο πιθανό, γιατί τέτοιες εκπτώσεις μόνο στα παλιά/έτοιμα μοντέλα έκαναν).
-
Ο χρήστης argydakar έγραψε:
To firmware!!!Εχω μπει στην διαδικασια να το κατεβασω στο pc λες να μην το επιχειρησω καν?Τι να σου πω, άμα το έχεις και εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου, κάντο.
Εγώ δε θα το έκανα γιατί ο λόγος απόδοσης(να δεις καποια βελτίωση)/Ρίσκο δεν είναι καλός...You've been warned:-)
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Μου είχε πει οτι μάλλον θα έμπαινε στην παραγωγή του Ιουλίου ή του Αυγούστου. Αν μπει στου Αυγούστου θα είναι εδώ τον Σεπτέμβριο. Που δεν το βλέπω αφού δεν έχουμε πάρει αριθμό πλαισίου ακόμα και αρχίζω να αμφιβάλω.
Αποκλείεται να είναι για παραγωγή Αυγούστου. Το αργότερο είναι μέσα στον Ιούλιο, γιατί από τότε πλέον έβγαιναν με τα νέα standards Euro6D-TEMP (Ιούλιος 2018 για βενζίνη, Νοέμβριος 2017 για diesel), σύμφωνα με το ADAC (απλά δεν ξέρουμε πια συγκεκριμένη ημερομηνία). Οπότε είτε θα έχει μπει Ιούλιο ή πρόκειται για κάποιο που ήδη ήταν έτοιμο και έχει καθυστερήσει να έρθει (αυτό θεωρώ το πιο πιθανό, γιατί τέτοιες εκπτώσεις μόνο στα παλιά/έτοιμα μοντέλα έκαναν).
Ναι και εγώ που έχω παραγγείλει αρχές Απρίλη, έχω παρει τα @@ μου so far....
-
Έχοντας δει στο δρόμο παρκαρισμένα 3008 κ 5008, το δεύτερο λόγω σχεδιασμού φαίνεται πολύ μεγαλύτερο. Στην πράξη όμως, πόσο πιο μεγάλο είναι? Εξωτερικά κ εσωτερικά εννοώ, στη διαρύθμιση της καμπίνας.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με το μάτι όταν τα είχα δει, το 5αρι μου είχε φανεί οκ από χώρους, το 3άρι μικρό, για τα δεδομένα μου.
Από τη άλλη το μικρό έχει πιο χαριτωμένη ουρά πίσω. -
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Έχοντας δει στο δρόμο παρκαρισμένα 3008 κ 5008, το δεύτερο λόγω σχεδιασμού φαίνεται πολύ μεγαλύτερο. Στην πράξη όμως, πόσο πιο μεγάλο είναι? Εξωτερικά κ εσωτερικά εννοώ, στη διαρύθμιση της καμπίνας.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
https://m.youtube.com/watch?v=AanLjdf0qKc
Εσωτερικά είναι σχεδόν πανομοιότυπα σε διαστάσεις! Σε χώρο αποσκευών έχουν μεγάλη διαφορά όπως και στο μήκος και στο μεταξόνιο. Έχουν και τα δυο πολύ κακό χώρο για το κεφάλι μπροστά. Τα 91,5 εκ είναι τα χαμηλότερα της κατηγορίας όταν αμάξια του ανταγωνισμού έχουν ως και 14-15 εκ (βλέπε τιγκουαν) παραπάνω χώρο για κεφάλι! Και δεν βλέπω να έχει σχολιαστεί. Φυσικά έχει και τα καλά του αυτό για την αεροδυναμική αλλά και τον σχεδιασμό αλλά για έναν ψηλό από 1.90 και πανω τα πράγματα σφίγγουν.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βασικά δεν ξερω να χειρίζομαι πολύ καλά τα των forum και δεν ξέρω σε ποιον απαντάω αυτή τη στιγμή. Λίγη βοήθεια δεν θα πείραζε. Απλά πάτησα 'γρήγορη απάντηση' κάτω από το τελευταίο σχόλιο του Tkin73.
Λοιπόν επανέρχομαι:
Αρχική τιμή του GT 47100 για το ΕΑΤ6 με τον standard εξοπλισμό. Το δικό μου θα έβγαινε ΕΑΤ8 και ήτανε +700. Αρα αρχική 47800. Επιπλέον έβαλα τα παρακάτω:
1.Σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί και ανοιγμα θύρας αποσκευών χωρίς χέρια : 530
2.Κάμερα οπισθοπορίας 360 και park assist : 580
3.Πανοραμική οροφή : 1300
4.Leather pack 4 (Δερμάτινα καθίσματα, Κάθισμα οδηγού θερμαινόμενο με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και 2 μνήμες, ηλεκτρική ρύθμιση στήριξης της οσφυικής χώρας, λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενο κατά μήκος στήριγμα μηρών. τα ίδια και για το κάθισμα συνοδηγού εκτός από τις μνήμες) : 1300
5.HiFi FOCAL με 4 ηχεία και 4 tweeters, κεντρικό ηχείο και και ψηφιακό ενισχυτή 12 καναλιών : 1000
6. Ασύρματη φόρτιση κινητού και πρίζα 230V : 250
7. Συναγερμός και υπερκλείδωμα : 350
8. Χρώμα ειδικής επίστρωσης Blanc Nacre : 980
Αν κάνει κάποιος την πρόσθεση και αφαίρεση θα βρει το ποσό ακριβώς. Βγήκε 50050 τελική τιμή.
Αν το έπαιρνα σκέτο θα εβγαινε 47800 μειον τα 4500 της έκπτωσης στα 43300.
Το μόνο που είχε μείνει και δεν έβαλα ήταν το active cruise control στα 580 και το μετάνοιωσα.Συγνώμη για τα πολλά λόγια αλλά επειδή κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει τα έστειλα αναλυτικά μιας και τα είχα μπροστά μου. Εγώ το επέλεξα για 3 λόγους:
Εσωτερικός διάκοσμος, Εξωτερικά και σχεδιαστικά πολύ φρέσκο, χώροι επιπέδου μόNο των πολύ μεγάλων SUV.
Πιστέψτε με. Ο πεθερός μου έχει ML 320 Diesel και το 5008 με το τρύκ των συρόμενων καθισμάτων έχει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Δηλαδή μιλάμε για mid SUV με χώρους large SUV. -
Δεν ξέρω αν έχω ξαναευχηθεί, αλλά καλοτάξιδο με πάρα πολλά ασφαλή, ευχάριστα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!
Γουστάρω πραγματικά που μπόρεσες οικονομικά να πάρεις το αυτοκίνητο που σου αρέσει, ακριβώς (περίπου, γιατί ήθελες και το acc) με τον εξοπλισμό που σου αρέσει! Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να το κάνουμε αυτό.
Δεν θυμάμαι αν έχεις γράψει εντυπώσεις, αν δεν το έχεις κάνει περιμένουμε, αν πάλι έχεις περιμένουμε για οτιδήποτε νεότερο.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Δεν το είχα πολυσκεφτεί το προηγούμενο διάστημα σοβαρά. Έχοντας δυο μικρά παιδιά και 3 σκυλιά!( άστα να πάνε, η γυναίκα μου ότι βρει στο δρόμο το μαζεύει) χρειάστηκε να μετακινηθώ μεταξύ Καλαμάτας και Λάρισας κάμποσες φορές το χρόνο και δεν χωράγαμε με τίποτα σε ένα νορμάλ αυτοκίνητο (Peugeot 308 1,6 πετρέλαιο). Με αποτέλεσμα να παίρνω το ML του πεθερού μου αλλά αυτό ήτανε πρόβλημα. Κάπως έτσι άρχισα να σκέφτομαι την αγορά ενός μεγαλύτερου από το 308 που να μας χωράει. Μου άρεσε πολύ το 3008 όταν πρωτοβγήκε αλλά όταν είδα στην αντιπροσωπεία το 5008 θεώρησα τη διαφορά τιμής (2000 με 2500 ανάλογα το μοντέλο) δώρο σε σχέση με το 3008. Μιλάμε για ένα πολύ πιο άνετο αυτοκίνητο με μια αίσθηση πολυτέλειας κάτι τις παραπάνω από το 3008. Είναι ο μεγάλος αδερφός και κάνει μόνο 2000 παραπάνω.
Περιμένω να βγεί πραγματικά αξιόπιστο, άνετο και ευχάριστο για όλη την οικογένεια. Δεν νομίζω ότι κινητήρας πλην του δίλιτρου diesel η του THP με τα 165 άλογα μπορεί να κινήσει αυτό το αυτοκίνητο πραγματικά σβέλτα ώστε να το απολαμβάνει και ο οδηγός όταν ταξιδεύει.
Πέρα από εκεί και λόγω του ότι τα 50 είναι πραγματικά πολλά στην εποχή μας και πολλοί θα πούνε το γνωστό ( μα τόσα για Peugeot ?) έκανα μια σύγκριση με τα γνωστά αποκαλούμενα premium μοντέλα ανάλογου εξοπλισμού με το δικό μου και οι τιμές είναι αλλού! (Χ3 περίπου 80000, Q5 περίπου 75000, Volvo XC60 πάνω από 70000 , Mercedes νομίζω δεν έχει κάτι παρόμοιο σε μοντέλο, ακόμα και το νέο και με πολύ ωραίο αμάξωμα/εμφάνιση XC40 πρέπει να κοστίζει κοντά στα 60000 αν μικρότερης κατηγορίας)
Όλες οι υπόλοιπες μάρκες δεν νομίζω να μπορούν να κοιτάξουν το 5008 στα ίσα γιατί υστερούν σε διάφορους τομείς η καθεμία. -
Με το καλο να το δεχτεις!
(Πολλα thumbs up στη συζυγο!!!!)
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να σαι καλά σε ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Βασικά δεν ξερω να χειρίζομαι πολύ καλά τα των forum και δεν ξέρω σε ποιον απαντάω αυτή τη στιγμή. Λίγη βοήθεια δεν θα πείραζε. Απλά πάτησα 'γρήγορη απάντηση' κάτω από το τελευταίο σχόλιο του Tkin73.
Λοιπόν επανέρχομαι:
Αρχική τιμή του GT 47100 για το ΕΑΤ6 με τον standard εξοπλισμό. Το δικό μου θα έβγαινε ΕΑΤ8 και ήτανε +700. Αρα αρχική 47800. Επιπλέον έβαλα τα παρακάτω:
1.Σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί και ανοιγμα θύρας αποσκευών χωρίς χέρια : 530
2.Κάμερα οπισθοπορίας 360 και park assist : 580
3.Πανοραμική οροφή : 1300
4.Leather pack 4 (Δερμάτινα καθίσματα, Κάθισμα οδηγού θερμαινόμενο με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και 2 μνήμες, ηλεκτρική ρύθμιση στήριξης της οσφυικής χώρας, λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενο κατά μήκος στήριγμα μηρών. τα ίδια και για το κάθισμα συνοδηγού εκτός από τις μνήμες) : 1300
5.HiFi FOCAL με 4 ηχεία και 4 tweeters, κεντρικό ηχείο και και ψηφιακό ενισχυτή 12 καναλιών : 1000
6. Ασύρματη φόρτιση κινητού και πρίζα 230V : 250
7. Συναγερμός και υπερκλείδωμα : 350
8. Χρώμα ειδικής επίστρωσης Blanc Nacre : 980
Αν κάνει κάποιος την πρόσθεση και αφαίρεση θα βρει το ποσό ακριβώς. Βγήκε 50050 τελική τιμή.
Αν το έπαιρνα σκέτο θα εβγαινε 47800 μειον τα 4500 της έκπτωσης στα 43300.
Το μόνο που είχε μείνει και δεν έβαλα ήταν το active cruise control στα 580 και το μετάνοιωσα.Συγνώμη για τα πολλά λόγια αλλά επειδή κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει τα έστειλα αναλυτικά μιας και τα είχα μπροστά μου. Εγώ το επέλεξα για 3 λόγους:
Εσωτερικός διάκοσμος, Εξωτερικά και σχεδιαστικά πολύ φρέσκο, χώροι επιπέδου μόNο των πολύ μεγάλων SUV.
Πιστέψτε με. Ο πεθερός μου έχει ML 320 Diesel και το 5008 με το τρύκ των συρόμενων καθισμάτων έχει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ. Δηλαδή μιλάμε για mid SUV με χώρους large SUV.Καλησπέρα,
Έβαλες σχεδόν τα πάντα, θα δεις πως θα τα χρησιμοποιείς όλα σχεδόν καθημερινά! Σήμερα γύρισα από Λευκάδα, πραγματικά το ταξίδι ήταν ξεκούραστο λόγω του ACC: δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλή δουλειά κάνει. Από εκεί και πέρα ακόμη και χωρίς αυτό θα ευχαριστηθείς όλα τα υπόλοιπα έξτρα και απλά θα έχεις το νου σου στον μπροστινό να αυξομειώνεις το cruise control αν χρειαστεί. Το Focal θα το ευχαριστηθείς, ξεκίνησε από τώρα να κατεβάζεις τα τραγούδια σου σε FLAC format, έχει διαφορά!
-
Για πες , καταλαβαίνεις διαφορές;
Έχω κατεβάσει και εγώ FLAC αλλά δε περίμενα να νιώσω διαφορά.
Νομίζω μόνο με καλώδιο για τετοια ποιότητα ήχου Ε; όχι bT -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Για πες , καταλαβαίνεις διαφορές;
Έχω κατεβάσει και εγώ FLAC αλλά δε περίμενα να νιώσω διαφορά.
Νομίζω μόνο με καλώδιο για τετοια ποιότητα ήχου Ε; όχι bTΚαταλαβαίνεις διαφορές σχετικά με τα απλά mp3 και σε ορισμένα τραγούδια και σχετικά με 320kbit mp3. Από εκεί και πέρα υπάρχει manual της Focal για το 3008 το οποίο μπορείς να κατεβάσεις από το https://www.focal.com/en/automotive-par ... ugeot-3008 το οποίο δίνει ακόμη μερικές λεπτομέρειες για τη ρύθμιση.
Εγώ τα έχω σε USB stick, σίγουρα δεν κάνει το BT και δεν έχω δοκιμάσει με καλώδιο.
-
Υπάρχουν «γνήσια» αρχεία ήχου για τα τραγούδια και μη «γνήσια» που μπορεί να κάνουν τη διαφορά. Όταν λέω γνήσια εννοώ να αγοράσεις πχ από iTunes ένα άλμπουμ και να το παίξεις από το iPhone στο focal. Και να κατεβάσεις το συγκεκριμένο άλμπουμ από κάποιον πάροχο δωρεάν στο internet και να παίξεις και τα δυο. Θα υπάρχουν διαφορές?
-
Ο χρήστης nikargy έγραψε:
Υπάρχουν «γνήσια» αρχεία ήχου για τα τραγούδια και μη «γνήσια» που μπορεί να κάνουν τη διαφορά. Όταν λέω γνήσια εννοώ να αγοράσεις πχ από iTunes ένα άλμπουμ και να το παίξεις από το iPhone στο focal. Και να κατεβάσεις το συγκεκριμένο άλμπουμ από κάποιον πάροχο δωρεάν στο internet και να παίξεις και τα δυο. Θα υπάρχουν διαφορές?Ναι, εξαρτάται τι κωδικοποίηση έγινε αρχικά και πόσες κωδικοποίησεις.
Πχ αγορά μέσω itunes σημαίνει ότι από το studio ηχογράφησης έγινε η κωδικοποίηση (σε οποίας μορφής αρχείο) και από εκεί κατευθείαν η διανομή, από οποιοδήποτε άλλο κατεβαστήρι δεν ξέρεις πόσες αλλαγές μπορεί να έχουν γίνει.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Έχουν ~150 κιλά διαφορά οι μεγάλοι κινητήρες πετρέλαιο-βενζίνη? Γιατί τόσο πολύ;
Peugeot 3008 2016