-
Ήλπιζα ότι είχες βρει κάποια λύση after market.Αλήθεια μήπως έχεις ψάξει για κάτι τέτοιο, καθώς από ότι έχω δει σε φωτό το ανταλλακτικό(πίνακας ελέγχου θερμοκρασίας, έντασης κλπ) του απλού αιρκοντίσιον και του αυτόματου ταιριάζουν στη θέση που καταλαμβάνουν στο ταμπλώ.Μήπως, λέω μήπως με αλλαγή του ανταλλακτικού αυτού και κάποια ρύθμιση στο σύστημα να έχουμε τουλάχιστον απλό κλιματισμό (όχι διζωνικό) και όχι απλό αιρκοντίσιον.
-
Όταν έχεις τις βασικές αλλά ουσιαστικές ανέσεις, τι να τα κάνεις τα φωτάκια και τα μπλιμπλίκια? Ωραίοι οι αυτόματοι προβολείς και καθαριστήρες αλλά δεν παθαίνει τίποτα το χεράκι μας αν κάνουμε μια κίνηση παραπάνω...δεν αντιλέγω ότι ειναι καλο να υπάρχουν αλλά δεν θα πάθουμε και τίποτα χωρίς αυτά....και γιατί να πληρώσω ένα πεντοχίλιαρο παραπάνω για κάτι που δεν αφορά την ασφάλεια αλλεπάλληλα την ευκολία μου?
-
Μην τα πληρώσεις, άλλοι τα θέλουμε.
-
Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά ο κλιματισμός σε αυτοκίνητο 20.000,00 € νομίζω είναι must have.¨Ολα τα άλλα φώτα, υαλοκαθαριστήρες κτλ συμφωνώ και εγώ (βέβαια καθένας έχει άλλες προτεραιότητες).
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Ήλπιζα ότι είχες βρει κάποια λύση after market.Αλήθεια μήπως έχεις ψάξει για κάτι τέτοιο, καθώς από ότι έχω δει σε φωτό το ανταλλακτικό(πίνακας ελέγχου θερμοκρασίας, έντασης κλπ) του απλού αιρκοντίσιον και του αυτόματου ταιριάζουν στη θέση που καταλαμβάνουν στο ταμπλώ.Μήπως, λέω μήπως με αλλαγή του ανταλλακτικού αυτού και κάποια ρύθμιση στο σύστημα να έχουμε τουλάχιστον απλό κλιματισμό (όχι διζωνικό) και όχι απλό αιρκοντίσιον.Όχι δε το έψαξα αλλά και να υπήρχε (που φαντάζομαι η κονσόλα που λες plug n play θα είναι) δε θα πείραζα ούτε βίδα σε αυτοκίνητο που δεν είναι δικό μου και δε θα το κρατούσα.
Πάντως αν κάποιος αγοράζει σήμερα αυτοκίνητο δε νοείται να πάρει την ambition, πάει στη style και έχει υπερ-πλήρη εξοπλισμό εκτός αν έχει αυστηρούς περιορισμούς budget.
-
Νομίζω ότι για περίπου 5.000,00 € παραπάνω που πάει η style πχ στο 1.5 είναι πολύ μεγάλη η διαφορά και δεν το αξίζει, ούτε για τον εξτρά εξοπλισμό που έχει σε σχεση με την ambition.Βέβαια η μεγάλη διαφορά οφείλεται στην αλλαγή κλίμακας φορολογίας, αν δεν κάνω λάθος. Γενικά νομίζω ότι είναι μεγάλα τα σκαλοπάτια ανάμεσα στις 2 εκδόσεις. Πχ στο troc τα σκαλοπάτια είναι πιο μικρά αν δεν κάνω λάθος.
- ότι αν φτάσεις στα 27 κοιτάς και αλλού πχ tiguan
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Νομίζω ότι για περίπου 5.000,00 € παραπάνω που πάει η style πχ στο 1.5 είναι πολύ μεγάλη η διαφορά και δεν το αξίζει, ούτε για τον εξτρά εξοπλισμό που έχει σε σχεση με την ambition.Βέβαια η μεγάλη διαφορά οφείλεται στην αλλαγή κλίμακας φορολογίας, αν δεν κάνω λάθος. Γενικά νομίζω ότι είναι μεγάλα τα σκαλοπάτια ανάμεσα στις 2 εκδόσεις. Πχ στο troc τα σκαλοπάτια είναι πιο μικρά αν δεν κάνω λάθος.- ότι αν φτάσεις στα 27 κοιτάς και αλλού πχ tiguan
Εχεις δίκιο, είναι μεγάλη η διαφορά. Στα λεφτά αυτά εννοείται πας στο Tiguan κι ας υπολείπεται σε μοτέρ.
-
Ακριβώς
-
Από πότε το Tiguan Advance εχει 18.125;
-
Προ φορων
-
Καλησπέρα σε όλους.
Επειδή πολλοί φίλοι εδώ στο φόρουμ αναφέρουν ότι στις υψηλότερες εξοπλιστικές εκδόσεις του Karoq το αυτοκίνητο χάνει τον value for money χαρακτήρα του και προτίνεται ως καλύτερη επιλογή το Tiguan 150HP, ποιά είναι κατά την γνώμη σας τα πλεονεκτήματα του Tiguan 150HP έναντι πχ της Style 150HP του Karoq?
Εγώ διακρίνω αρκετά καλύτερο εξοπλισμό άνεσης & ασφαλείας καθώς και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω αλλά από την άλλη το Karoq έχει καλύτερους χώρους (πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών) σε 10cm λιγότερο μήκος - μεγαλύτερη ευελιξία. Έχει κάποιο άλλο πλεονέκτημα το Tiguan?
Τιμή karoq 26.980, τιμή Tiguan 27.690 (25.750 για τα 125HP).
-
Εγώ θα πρόσθετα την καλύτερη μεταπωλητική αξία (λογικά).
-
Καλησπέρα σας.
Αν και σχετικά καινούριος ο 1.0 TSI του Karoq και φαντάζομαι με πολύ περιορισμένα περιθώρια βελτίωσης, υπάρχει κάτι δοκιμασμένο και αξιόπιστο στην Ελλαδα για βελτίωση του 1.0 TSI που να αξίζει τον κόπο;
-
Ποια χρώματα δεν έχουν χρέωση? Μόνο λευκό και μαύρο?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Μονο το μπλε του συνταξιούχου δεν έχει χρέωση...δυστυχώς
-
Ο χρήστης klaus έγραψε:
Μονο το μπλε του συνταξιούχου δεν έχει χρέωση...δυστυχώςΚαι το μαύρο και λευκό νομίζω, όχι?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Όχι τα άσπρα και το μαύρο έχουν χρέωση. Το candy white έχει γύρω στα 200 ευρώ και το moon white και το μαύρο είναι μεταλλικά κι έχουν 350 ευρώ, προ φόρων όλες οι τιμές
-
Ο χρήστης klaus έγραψε:
Όχι τα άσπρα και το μαύρο έχουν χρέωση. Το candy white έχει γύρω στα 200 ευρώ και το moon white και το μαύρο είναι μεταλλικά κι έχουν 350 ευρώ, προ φόρων όλες οι τιμέςΦτου!
Το γκρι-τσιμεντι? [emoji38]
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Στα 230. Το θεωρούν ειδικό χρώμα, όπως και το candy white...απλά χρώματα είναι που τα έχουν δωρεάν σε άλλες χώρες όπως π.χ. στην Αγγλία...αλλά εδώ τα χρεώνουν...κοσμοκαρ, μην το ψάχνεις
-
Έλειπα καιρό οπότε απαντώ με καθυστέρηση
Συγνώμη, εσένα έχει βιβλιααράκι για service, που λέει για τα διαστήματα service? Εμένα γιατί μου είπαν ότι δεν βγαίνουν πλέον και πως είναι όλα ηλεκτρονικά;
Βιβλιαράκι για service δεν έχει κι εμένα ηλεκτρονικά το κρατάνε στην αντιπροσωπεία. Έχει όμως βιβλιαράκι γενικά που μέσα έχει και στοιχεία για τη συντήρηση του αυτοκινήτου (και δεν έχει τι λάδια μπαίνουν στον κινητήρα).
Κατά τα άλλα το αυτοκίνητό μου έχει ήδη 3000 χλμ σε 40-50 ημέρες, κυρίως σε εθνικές οδούς λόγω καλοκαιριού. Για όσους φοβούνται για τον κινητήρα (1.0 χειροκίνητο) και πως ανταπεξέρχεται σε φορτωμένο ταξίδι έχω να πω ότι είμαι απολύτως ευχαριστημένος για τη χρήση που του κάνω. Η ταχύτητά μου είναι 130-140 (κοντερίσια) και έχω κάνει ταξίδια και φορτωμένος και άδειος. Έχει δύναμη για να κάνει μια γρήγορη προσπέραση όπου θα φτάσεις πχ 150-160 αν και στη συνέχεια ανεβάζει ταχύτητα λίγο πιο αργά (πάντως δεν πήγα πολύ παραπάνω, απλώς δοκίμαζα τις ικανότητές του). Μέχρι και τα 160-170 (πάντα κοντερίσια) που πήγα ήταν σταθερότατο. πράγματι η δύναμή του είναι οριακή για ανηφορικούς δρόμους (πχ ανηφόρες προς Τρίπολη) αλλά αυτό απλώς σημαίνει ότι θα κατεβάσεις σε 5η και θα πάει μια χαρά (ναι θα καίει και περισσότερο καύσιμο). Κατανάλωση μέχρι τώρα έχω δει περίπου στα 7,5 λτ/100χλμ στην εθνικήπου σιγά-σιγά πέφτει καθώς ρολάρει ο κινητήρας (δηλαδή αυτό μάλλον έχει πέσει στα τελευταία ταξίδια αλλά θα επανέλθω μετά το καλοκαίρι). Με λίγο μικρότερη ταχύτητα ταξιδιού (125 κοντερίσια πέφτει περίπου στα 6,5 λτ/100χλμ) και βέβαια σε επαρχιακούς δρόμους με μικρότερη ταχύτητα πέφτει κι άλλο. Πάντα για μικρή κατανάλωση χρησιμοποιώ το cruise control. Στις στροφές κρατάει καλά και δεν γέρνει πολύ αλλά σε διαδοχικές στροφές με γρήγορο ρυθμό δυσανασχετεί και δείχνει ότι δεν είναι για τέτοια. Παρόλαυτά και παρότι βέβαια δεν το λες απολαυστικό είναι αποτελεσματικό!
Το πρόβλημά μου είναι με το navigation. Έδωσα 700€ κι έβαλα Meta System navigation+πίσω κάμερα (μέσω της αντιπροσωπείας της Skoda). Το πρόγραμμα που μου έβαλαν στην αρχή ήταν το Sygic αλλά παρότι ήταν πολύ καλό δεν είχε νέους χάρτες (ήταν του 2015) κι όταν παραπονέθηκα μου έβαλαν ένα άλλο (δεν θυμάμαι τώρα πως το λένε) το οποίο έχει νέους χάρτες αλλά είναι δύσχρηστο και δεν βρίσκει τη σωστή διαδρομή! Εσείς τι χρησιμοποιείτε; Επίσης επειδή είδα τελικά πως το τοποθέτησαν είναι εξωφρενικά πολλά τα 700€ για αυτή τη δουλειά: είναι ένα παμπάλαιο σύστημα android που αποκλείεται να δικαιολογεί τα λεφτά του. Έχει πάρει κανείς το navigation της Skoda για να δω τελικά αν πέταξα στα σκουπίδια τα λεφτά που έδωσα στη Meta;
Άλλα σχόλια:
Δεν με βολεύει και πολύ το cruise control, είναι το πιο άβολο από τα 3-4 που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα με καλύτερο όλων του Citroen C4.
Το σύστημα infotainment είναι σχετικά εύκολο στη χρήση (έχω τύχει και σε άλλα που δεν έβγαζες άκρη μεσα στα μενού με τίποτα).
Το ηχοσύστημα έχει πολύ καλό ήχο αλλά δεν είναι πολύ δυνατό. Παρότι είχα διαβάσει πολλά για περιπτώσεις που δυσκολεύονταν να βρουν κάρτες μνήμης που να δουλεύουν εγώ δεν είχα πρόβλημα, η πρώτη που αγόρασα έπαιξε.
Οι χώροι εντός της καμπίνας για μικροπράγματα είναι οριακά επαρκείς (πολύ μικρό ντουλαπάκι που λειτουργεί και ως ψυγείο αλλά χωράει μόλις 2 μικρά μπουκαλάκι νερό, μικροί χώροι στις πόρτες, χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο και αυτά μόνο γιατί εμένα τουλάχιστον αυτός ο χώρος στο πάνω μέρος του ταμπλό δεν με βολεύει και πολύ).
Η 5η πόρτα δεν κλείνει με την πρώτη σχεδόν ποτέ, θέλει 2η και 3η προσπάθεια γιατί άλλες φορές βάζω παραπάνω δύναμη κι άλλες λιγότερη, το έχει και κάποιος άλλος;
Skoda Karoq