-
Το πόλο που έχεις το έχω οδηγήσει πολλές φορές (το έχει συγγενικό μου πρόσωπο) και αυτό το έχω παρατηρήσει και εγώ στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με το αστρα. Απλά μπαίνοντας στο άστρα αμέσως μετά μου φάνηκε απίστευτα πιο αργό σε σχέση με το πόλο.Η ίδια αίσθηση υπήρχε και μετά από test drive audi q2 1.0 tsi.
Συμφωνώ ότι τα κυβικά παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι και φορτωμένο.Σε ταχύτητες όμως 100-140 το πόλο μου φάνηκε πιο σβέλτο.Τέλος δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι το άστρα είναι πιο ελαφρύ από το karoq. -
Άρα ξέρεις γιατί μιλάμε. Μέχρι 140 θα σου άρεσε σίγουρα πιο πολύ το polo από το Astra. Τα 160-170 όμως δεν τα κρατάει με την ίδια ευκολία με ένα ατμοσφαιρικό περισσοτέρων κυβικών. Μην ξεχνάς ότι τα 16V ατμοσφαιρικά έχουν και την ροπή τους αρκετά ψηλά (γύρω στις 4.000 στροφές). Εφόσον άρα αναφέρεσαι σε ήπιο ταξιδάκι μεχρι 140, άντε 150 km/ h σίγουρα δεν θα έχεις πρόβλημα. Ανάσα για πιο πάνω ταχύτητα δεν θα έχεις αλλά μετά χώρια ότι η οδήγηση γίνεται επικίνδυνη, στοιχίζει και σε καύσιμο!
Το πρόβλημά για μένα δεν είναι η τελική ταχύτητα του Karoq. Είναι ότι αρπάζει το μοτέρ πιο ψηλά σε σχεση με το polo. Αυτό λίγο με 'χάλασε' δεδομένου ότι έχω συνηθίσει από το ρελαντί να έχω δύναμη.
Άντε μεγειά και με το καλό!
Λίγο offtopic αλλά διαβάζω λίγο εδώ τώρα μια δοκιμή για το Kona:
Με 18.000 έχει τα πάντα από εξοπλισμό (ειδικά εξοπλισμό ασφάλειας) που στο Karoq αλλάζεις κλίμακα ταξινόμησης....
Στο Skoda ακόμα και τα ευτελούς αξίας πλαστικά στους θόλους κοστίζουν 150 ευρώ...όπως και τα πατάκια, η θήκη γυαλιών στην οροφή και ο διπλός πάτος στον χώρο αποσκευών...
Οκ το Kona είναι πιο μικρό, με χειρότερα πλαστικά στο εσωτερικό, χειρότερη ηχομόνωση αλλά αν βάλεις στο Karoq τον εξοπλισμό που έχει το Kona αγοράζεις ένα ακόμα Karoq! Με λίγα λόγια στα αυτοκίνητα πλέον στοιχίζει περισσότερο το αμάξωμα (τα μηχανολογικά) παρά τα ηλεκτρονικά που πλέον είναι πάφθηνα. Δηλαδή γιατί με 80 ευρώ παίρνεις ταμπλέτα των 8 ιντσών και για 10 ίντσες και πρέπει να πας στα μόλις 120 πχ ενώ στα αυτοκίνητα πρέπει να δώσεις 1.000 ευρώ???
Ωραίο το Karoq αλλά έχει βασικές ελλείψεις εξοπλισμού που εν έτη 2018 έπρεπε να θεωρείται δεδομένος. Το T-Roc το έχουν πχ εξοπλίσει πολύ καλύτερα...Μέχρι και το ωραιότατο CD player του έχουν βάλει! Πόσο κάνει ένα CD-ROM? 15-20 ευρώ???
Σόρυ για το offtopic αλλά μερικές εμπορικές πολιτικές αδικούν / καταδικάζουν καλά αυτοκίνητα...
Για αυτό έχω δει πάνω από 15 T-Roc στο δρόμο ενώ είναι λίγο λιγότερο αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά με το Karoq!
-
Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις.Το kona είναι αρκετά μικρότερο νομίζω.Το troc είναι κάπου ανάμεσα στα δυο αν δεν κάνω λάθος και το ψιλοκοιτάω λίγο και αυτό, κυρίως λόγω του πλουσιότατου εξοπλισμού που δίνει.Το karoq στην ambition έχει βασικές ελλείψεις οι οποίες για να καλυφθούν αλλάζεις φορολογική κλίμακα (έχω ξαναγράψει για την λάθος τιμολόγηση του karoq κατά την γνώμη μου).Απλα το karoq σε σχέση με τα 2 αυτά αυτοκίνητα έχει τεράστιους χώρους που θα με βόλευαν αρκετά.
-
Η τιμολογιακή πολιτική για το Karoq είναι ακριβώς αυτή που θέλει η Kosmocar για να πουλάει το T-Roc!
Και με τι σειρά τους και ο όμιλος τιμολογεί τα αυτοκίνητά του με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζει βέλτιστα κέρδη. Δεν είναι δηλαδή μόνο θέμα Kosmocar η όλη υπόθεση!
Το Kona εννοείται ότι είναι μακράν λιγότερο αυτοκίνητο (και χειρότερο αυτοκίνητο) αλλά απλά το αναφέρω για να αποδείξω ότι ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός δεν στοιχίζει. Εν αντιθέσει, το καλό αυτοκίνητο ορίζεται από την μηχανολική του εξέλιξη. Στοιχίζουν πχ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι σε σχέση με έναν ημιάκαμπτο ή πχ η επιπλέον ηχομόνωση (θόλοι τροχών, πάτος, παράθυρα, κρύσταλλα κλπ), το πλαίσιο με βελτιωμένη στρέψη και πολλά άλλα...
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Για να βγάλω ασφαλη συμπεράσματα πρέπει το test drive να γίνει σε πραγματικές συνθήκες, δηλ. να έχω το αυτοκίνητο 2-3 ώρες, να κινηθώ φορτωμένος αε εθνική κτλ.Το απλό test drive το έκανα (Λ. Κύμης και Σ. Λούη στο ΟΑΚΑ) αλλά δεν καταλαβαίνεις και πολλά με 10 λεπτά οδήγηση κια με άδειο αυτοκίνητο.Φίλε μου θα απαιτήσεις τέτοιο τεστ ντραιβ!
Και δε θα δεχτείς όχι!έλεος! Τόσα λεφτά θα δώσεις.
Για εμένα πάντως μέτρησε πάρα πολύ αυτό και τελικά με οδήγησε και στο να αποφασίσω υπέρ του αυτοκινήτου που μου έδωσαν για 1 ημέρα να το δοκιμάσω. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Για να βγάλω ασφαλη συμπεράσματα πρέπει το test drive να γίνει σε πραγματικές συνθήκες, δηλ. να έχω το αυτοκίνητο 2-3 ώρες, να κινηθώ φορτωμένος αε εθνική κτλ.Το απλό test drive το έκανα (Λ. Κύμης και Σ. Λούη στο ΟΑΚΑ) αλλά δεν καταλαβαίνεις και πολλά με 10 λεπτά οδήγηση κια με άδειο αυτοκίνητο.
Φίλε μου θα απαιτήσεις τέτοιο τεστ ντραιβ!
Και δε θα δεχτείς όχι!έλεος! Τόσα λεφτά θα δώσεις.
Για εμένα πάντως μέτρησε πάρα πολύ αυτό και τελικά με οδήγησε και στο να αποφασίσω υπέρ του αυτοκινήτου που μου έδωσαν για 1 ημέρα να το δοκιμάσω.Όντως, θα πας σε mode θέλω να τεσταρω το αμάξι σε καθημερινές για μένα συνθήκες ή δεν θέλω καν προσφορά.
Το στυλ ,ξέρω ακριβώς τι θέλω από το αυτοκίνητο μου και θέλω να δω αν το αυτοκίνητο που πουλάτε τα προσφέρει, προκαλεί σεβασμό αλλά ταυτόχρονα και τρόμο στους πωλητές.
Ορμά τους!Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Θα το προσπαθήσω εννοείται, αλλά είμαι λίγο απαισιόδοξος για την έκβαση του εγχειρήματος
-
Πάντως παιδιά πιστεύω πως κάνετε άδικες συγκρίσεις. Οι συγκρίσεις που πρέπει να κάνετε είναι σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Το Karoq στον όμιλο πρέπει να συγκρίνεται με το Tiguan και το Ateca, στους αντίστοιχους κινητήρες.
Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική, απ' την άλλη, πιστεύω πως δεν είναι τα πράγματα όπως τα λέτε. Καμία συνομωσία από την εισαγωγική μιας και για την ίδια όποιο και να πουλήσει, κέρδος έχει. Δεν θα την συνέφερε να εμπορεύεται μια μάρκα που την υπονομεύει ταυτόχρονα.
Αν δείτε την έκδοση Ambition στην Γερμανία, πχ, θα δείτε πως είναι σχεδόν ίδια με την style από θέμα εξοπλισμού και φυσικά στην τιμή της style. Οπότε φτάνει την τιμή του Tiquan σχεδόν.
Αντίθετα στην Ελλάδα, για τον λόγο αυτό, η εισαγωγική θέλοντας να το κάνει θελκτικό και να χτυπήσει τον ανταγωνισμό (κυρίως Qashqai αλλά και του ομίλου), έχει διαμορφώσει ένα πιο φτωχό σε εξοπλισμό αυτοκίνητο αλλά με πολύ πιο ανταγωνιστική τιμή στην βασική του έκδοση.
Αν λοιπόν γίνει η σύγκριση σωστά με την κατηγορία του και όχι μόνο βάση τιμής και του 'τι παίρνω;' (συγκρίνοντας έτσι λάθος αυτοκίνητα), θα δείτε πως είναι μια καλή επιλογή.
Μία μόνο ένσταση έχω ως προς τον εξοπλισμό και αυτή είναι το AC, αν και έχω αρχίσει να το συνηθίζω σιγά σιγά και δεν αποτελεί πρόβλημα τόσο στην λειτουργία του αλλά όσο στην κατανάλωση που αυξάνεται περισσότερο από όσο θα έκανε με Clima. Α, και την πολύ σφιχτή ανάρτηση που νιώθεις και την παραμικρή ανωμαλία κινούμενος μέσα στους εκπληκτικούς δρόμους της Αττικής (μέχρι τώρα). Σε ταξίδι όμως είναι τρένο! -
Εν μέρει έχεις δίκιο, αλλά ξεχνάς ότι με το kodiaq στην ίδια τιμή είχε πάαααρα πολύ καλύτερο εξοπλισμό (με clima που και εμένα με χαλάει).
το 1.5 πήρες; -
Δεν ξέρω για το Kodiaq γιατί τότε δεν είχα αποφασίσει να ψάξω, αλλά το έχω ακούσει κι εγώ πως είχε πολύ καλή τιμή αρχικά (τιμή γνωριμίας ως φάνηκε). Αλλά δεν θα το έπαιρνα λόγο όγκου, για την Αθήνα.
Όταν εγώ έψαχνα, ήμουν σε αυτήν την κατηγορία που είχα ήδη (QQJ11) και ήξερα τις ανάγκες μου.
Αυτά που κοιτούσα εγώ είναι:- Ο κινητήρας. Έχει τον καλύτερο (τεχνολογικά και σε επιδόσεις) και πιο καθαρό κινητήρα (βενζίνη) στην αγορά, στην κατηγορία του. Ακόμα και οι 1.6 turbo της renault ή της KIA είναι πολύ πιο φαγανοί σε κατανάλωση και πιο ρυπογόνοι.
- Ποιότητα συναρμογής και κύλισης
- Τιμή και εξοπλισμός σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Στο τέλος ζυγίστηκε και τι χάνω σε εξοπλισμό (σε σχέση με αυτά που είχα στο προηγούμενο) και αν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά. Τελικά απεδείχθη πως είναι υπερπλήρες (για τα δικά μου δεδομένα (και λίγο συμβιβασμού) και στην απλή έκδοση και δεν χρειαζόταν να προσθέσω κάτι (που ήταν και αδύνατον 1ο λόγο κλίμακας και 2ο λόγο του τελευταίου ετοιμοπαράδοτου στο χρώμα μάλιστα που ήθελα).
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Όπως κατάλαβαίνεις προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι το 1.0 dsg επαρκεί, καθώς θεωρώ ότι για την Αθήνα ο 1.0 είναι υπεραρκετός και το αυτόματο κιβώτιο ιδανικό για κίνηση στην πόλη.Ο ενδοιασμός μου είναι για τα ταξίδια και γι αυτό σκέφτομαι και τον 1.5 manual, ο οποίος θα είναι ιδανικός για τα ταξίδια, αλλά όχι και για χρήση εντός πόλης λόγω κατανάλωσης και έλλειψης αυτόματου.Δεν νομίζω ότι επαρκεί και επειδή αν αθυμάμαι καλά το 1.0 dsg είναι πολύ κοντά στο 1.5 manual, θα πήγαινα στο 1.5 και μάλλον εκεί με βλέπω να πηγαίνω αν όλα πάνε καλά.
Αν και στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω για δεύτερη φορά octavia, station αυτή τη φορά...
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Δεν ξέρω για το Kodiaq γιατί τότε δεν είχα αποφασίσει να ψάξω, αλλά το έχω ακούσει κι εγώ πως είχε πολύ καλή τιμή αρχικά (τιμή γνωριμίας ως φάνηκε). Αλλά δεν θα το έπαιρνα λόγο όγκου, για την Αθήνα.
Όταν εγώ έψαχνα, ήμουν σε αυτήν την κατηγορία που είχα ήδη (QQJ11) και ήξερα τις ανάγκες μου.
Αυτά που κοιτούσα εγώ είναι:- Ο κινητήρας. Έχει τον καλύτερο (τεχνολογικά και σε επιδόσεις) και πιο καθαρό κινητήρα (βενζίνη) στην αγορά, στην κατηγορία του. Ακόμα και οι 1.6 turbo της renault ή της KIA είναι πολύ πιο φαγανοί σε κατανάλωση και πιο ρυπογόνοι.
- Ποιότητα συναρμογής και κύλισης
- Τιμή και εξοπλισμός σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Στο τέλος ζυγίστηκε και τι χάνω σε εξοπλισμό (σε σχέση με αυτά που είχα στο προηγούμενο) και αν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά. Τελικά απεδείχθη πως είναι υπερπλήρες (για τα δικά μου δεδομένα (και λίγο συμβιβασμού) και στην απλή έκδοση και δεν χρειαζόταν να προσθέσω κάτι (που ήταν και αδύνατον 1ο λόγο κλίμακας και 2ο λόγο του τελευταίου ετοιμοπαράδοτου στο χρώμα μάλιστα που ήθελα).
το παράδειγμα του kodiaq το έφερα για να δείξω ότι αν θέλει να κάνει σωστή τιμολόγηση, το κάνει τέλεια.Θεωρώ την περίπτωση του kodiaq από τα πιο σωστά παραδείγματα σωστής τιμολόγησης και μάλιστα με υπερπλήρη εξοπλισμό.Άλλες εταιρείες κάνανε λάθη αλλά το διορθώσανε, βλ. renault kadjar και mitsubishi eclipse
-
Μακάρι να διορθωθεί προς όφελος των επόμενων αγοραστών
Όσοι πήραμε πήραμε -
Δεν νομίζω να διορθωθεί.'Εχουν αλλάξει 3 φορές τον τιμοκατάλογο και απλά τα έχουν κάνει χειρότερα.
-
Καλημέρα σε όλους. Μόλις παρέλαβα το Skoda Karoq 1.0 TSI, αλλά έχω τρεις ερωτήσεις:
-
Τι βενζίνη πρέπει να χρησιμοποιώ;
Στο πρώτο γέμισμα έβαλα 100άρα. Μετά διαβάζοντας το βιβλιαράκι βρήκα ότι προτεινόμενο καύσιμο είναι το 'minimum 95 RON/ROZ Super Premium'. Το ερώτημά μου είναι όμως δεδομένων των διαθέσιμων καυσίμων στην Ελλάδα και της γνωστής ποιότητάς τους: πρέπει να βάζω 100άρα ή να βάζω την απλή; -
Τί είδους λάδια πρέπει να βάζω;
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το βιβλιαράκι δεν γράφει τι λάδια πρέπει να βάζω στον κινητήρα! Γνωρίζει κανείς; -
Συχνότητα συντήρησης
Το βιβλιαράκι λέει λάδια κάθε 15.000 χιλιόμετρα και σέρβις κάθε 30.000 χιλ. Διάβασα όμως εδώ και αλλού ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει θέματα αξιοπιστίας. Άλλοι λένε το σέρβις να μείνει κάθε 30 αλλά λάδια κάθε 10. Άλλοι προτείνουν τα παραπάνω να γίνουν 10 και 20. Κι άλλοι λένε ακόμη και στο μισό του προτεινόμενου δηλαδή λάδια κάθε 7.500 χιλ. και σέρβις κάθε 15.000 χιλ. Ποιά είναι η γνώμη σας;
Δεν ανοίγουμε νέο θέμα όταν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό. [Admin]
-
-
Μια χαρά θα είσαι με απλή βενζίνη φτάνει να γνωρίζεις το πρατήριο και να μην είναι ιδιώτης, αλλά πρατήριο εταιρίας όπου τα καύσιμα ελέγχονται. Προσωπικά βάζω ΕΚΟ.
Σχετικά με τα λάδια, δεδομένων των συνθηκών κίνησης και καιρού στην Αθήνα θα πρότεινα κάθε χρόνο ή 15.000κμ αλλαγή με αυτά που λέει ο κατασκευαστής.
Στην αρχή ίσως τα πρώτα τα έβγαζα στα 7-8Κ κμ.
-
α. 95άρα
β. Πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία όσο είναι στην εγγύηση και μην ασχλολείσαι.Με τον καιρό θα δεις τι θα επιλέξεις να βάζεις
γ. Ότι λέει το μανουάλι -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
α. 95άρα
β. Πήγαινέ το στην αντιπροσωπεία όσο είναι στην εγγύηση και μην ασχλολείσαι.Με τον καιρό θα δεις τι θα επιλέξεις να βάζεις
γ. Ότι λέει το μανουάλιΣυμφωνώ απόλυτα για τα 2 πρώτα.
Για το γ υπάρχει ένα θέμα που κανένα μανουάλι δεν ξεκαθαρίζει.
Γράφουν πχ για αλλαγή λαδιών κάθε 15000 και σέρβις κάθε 30000 για κανονικές συνθήκες και στα μισά για δύσκολες. Ποιες είναι οι γ@μημενες οι δύσκολες συνθήκες, δεν λένε όμως.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Από άλλον που ξέρω, οι δύσκολες καθορίζονται οι εξής :
Συνεχής κίνηση σε μποτιλιαρισμένη πόλη, κίνηση σε ακραίες θερμοκρασίες, κίνηση σε περιβάλλον με πολύ σκόνη, σκίσιμο σε γκάζι ή φόρτωμα.
Ίσως να ισχύουν τα ίδια και για δαύτο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Από άλλον που ξέρω, οι δύσκολες καθορίζονται οι εξής :
Συνεχής κίνηση σε μποτιλιαρισμένη πόλη, κίνηση σε ακραίες θερμοκρασίες, κίνηση σε περιβάλλον με πολύ σκόνη, σκίσιμο σε γκάζι ή φόρτωμα.
Ίσως να ισχύουν τα ίδια και για δαύτο.Συνεχής κίνηση σε μποτιλιαρισμένη πόλη;;;
Δλδ;;; 80% Αθήνα ή Θεσσαλονίκη;
Ακραίες θερμοκρασίες; 5 μήνες μόνιμα πάνω από 25°C;;
Πολύ σκόνη, δλδ πόσο πολύ;;;;
Δεν είναι ξεκάθαρο, αυτό λέωSent from my Mi A1 using Tapatalk
Skoda Karoq