-
Τα 30.000 km/2 χρόνια που δίνουν οι κατασκευαστές στα νέα αμάξια για service λαδιού είναι λογικό όριο;
Ο μηχανικός μου λέει οτι μετά τα 20.000 km θέλει οπωσδήποτε αλλαγή το λάδι για να μην κιδνυνεύει ο κινητήρας. -
Εγώ το βρίσκω υπερβολικό το νούμερο και παρόλο που και για το δικό μου αυτοκίνητο προβλέπεται το longlife service, δεν το ακολουθώ. €50 μου παίρνει ο μηχανικός μου για λάδια - φίλτρο, μέχρι να πιω έναν καφέ, να πούμε και 2 κουβέντες, έτοιμο και το αυτοκίνητο.
Μαθαίνω και για αντλίες, ιμάντες, ρουλεμάν... -
Δν θα τα κρατησω απαραίτητα για 30.000.ΑΝ όντως παω σε κάτι τέτοιο θα κινηθω γυρω στις 20-25.000,λαμβάνοντας βέβαια υποψη τον ηχο της καδενας τερμα ζεστό, σημάδι για το ιξωδες τους. Εχω φτάσει τις 20.000+ με μη longlife λάδι, θα με ενδιέφερε να 'αντέχει' τις 30.000 ώστε να φτασω στις 20.000-25.000 με ενα λάδι που δεν θα είναι υπο κατάρρευση. Εχω υγραεριο και τα λαδια μου απο αποψη χρώματος βγαινουν ελάχιστα σκουρα, δν βρωμανε βενζίνη.
Με αποτρεπει προς το παρόν οτι:η liquimoly το 5w40 αυθαίρετα γράφει 30.000 χωρίς σχετικη προδιαγραφη. Το mobil 1 0-40 ΔΕΝ πληροί κανονικά την vw 503.01 ωστόσο στο σχετικό pdf την έχει σε λίστα οτι την πληροί αλλά δεν έχει πέρασει? Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Τέλος δεν θέλω να αλλάζω συνέχεια λαδια κ εταιρείες. -
Ο χρήστης corolla xli έγραψε:
Άρα σε κάθε καινούργιο τύπο ισχύουν όλες οι ιδιότητες των παλιών συν οι καινούργιες. Οπότε σε ένα μοτέρ με προδιαγραφές πχ SG o τελευταίος τύπος SN καλύπτει, σωστά;
Σωστά. Οι νεότερες προδιαγραφές καλύπτουν τις προηγούμενες.
Οπότε αν παραμένεις στο ίδιο ιξώδες αλλάζοντας τύπους της ίδιας μάρκας ή και άλλη μάρκα φαντάζομαι δεν υπάρχει θέμα εφόσον ισχύουν και οι ίδιες προδιαγραφές.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Μπερδεύτηκα περισσότερο Η LM το χαρακτηρίζει longlife χωρίς να φέρει κάποια σχετικη προδιαγραφη(τσεκαρα κ της vw).Σε ποιά αναφέρεσαι; Δώσε link για να βοηθήσω.
Το MOS2 LEICHTLAUF 10W-40 δεν είναι long life ούτε γράφουν κάτι τέτοιο , max 10,000 km
Τα LM 5w40 top tec 4100 είναι long life και το γράφουν , αυτά μπορούν να πάνε 25.0000 km . -
https://products.liqui-moly.com/top-tec ... -40-8.html
Αν δεν κάνω λάθος καμία απο τις προδιαγραφές αυτες δεν μιλαει για διαστήματα αλλαγής 30.000.Η περιγραφή ωστόσο ναι.
@Ikar έχεις χρησιμοποιησει τα λαδια του λινκ? Αν ναι πες μας εντυπώσεις. -
Τι επιδιώκεις να κερδίσεις αν τα κρατήσεις 5000 χλμ παραπάνω??? Οι φθορές στο κινητήρα από ελλιπή λίπανση βγαίνουν μακροπρόθεσμα . Για πιο λόγο να ταλαιπωρείς άδικα τον κινητήρα. Ποσα χρηματα θεωρείς οτι θα κερδίσεις? Άντε κανα 10-15€ μάξιμουμ , θεωρητικά , γιατί για να πας σε 'καλά' λάδια που κρατάνε παραπάνω μάλλον θα πρέπει να δώσεις περισσότερα χρήματα από τα κανονικά λάδια.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό με τα ποσα χιλιόμετρα ένα λάδι αντεχει θεωρώ ότι είναι μια μεγάλη μάρκετινγκιστικη παπάρια. Καθώς δεν λαμβάνει υπόψη τον κινητήρα και κυρίως τις συνθήκες που θα χρησιμοποιηθεί. Άλλη καταπόνηση- φθορα τρωει το λάδι αν κάνεις 25.000χλμ σε εθνική με 100χλμ/Ω άλλη με 150χλμ/ώρα και άλλη άμα κάνεις όλα τα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη και σταματά ξεκίνα. Επίσης πολλοί αναγράφουν παραλληλα ότι στα χλμ στα οποία θα πρέπει να γίνει η αλλαγή τους θα πρέπει ο οδηγός να συμβουλευθεί τον κατασκευαστη του αυτοκινήτου για να έχουν καλλυμενο τον κωλο τους. Οι κατασκευαστές όμως λένε αλλαγή κάθε Χ χλμ αλλά όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται υπό αντίξοες συνθήκες λειτουργίας η αλλαγη λαδιων θα πρέπει να γίνονται πιο νωρίς, συνηθως στα μισά...δηλαδή μανι μανι το 25.000-30000 χλμ που λένε ότι αντέχουν κάποια λάδια καταρρίπτεται.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επίσης που λες ότι επειδή εχεις υγραέριο και δεν μαυρίζουν τόσο οπότε θες να κάνεις πιο αραιές τις αλλαγές αυτή είναι μια άλλη παπάρια των υγραεριτζιδων που στα πρώτα χρόνια λέγανε ότι λόγω της δήθεν καθαρής καύσης δεν χρειάζεται το συχνά αλλαγές λαδιών. Είναι σαν το 50% οφελος που έχεις...άμα το έχει πιάσει κανείς ας έρθει να μου το πει και σε μένα...Τα τελευταία χρόνια όμως οι σοβαροί εγκαταστάτες λένε οι αλλαγές λιπαντικών να γίνονται βάση αυτών που προτείνουν οι κατασκευαστές.
Γιατί ο ένας ο άλλος λένε ότι λένε και στο τέλος το γυρίζουν 'ότι προτείνει ο κατασκευαστής'????Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
https://products.liqui-moly.com/top-tec-4100-5w-40-8.html
Αν δεν κάνω λάθος καμία απο τις προδιαγραφές αυτες δεν μιλαει για διαστήματα αλλαγής 30.000.Η περιγραφή ωστόσο ναι.Κάποιες από αυτές τις προδιαγραφές επιτρέπουν αλλαγές στα 30,0000 χλμ . Η porsche π.χ έχει διαστήματα στα 2 χρόνια / 20,000 μίλια. Νομίζω και η BMW Longlife-04 .
-
@tedd
Προσωπικά ούτε κάθομαι να ρωταω, ούτε και να υιοθετω ότι λένε οι εγκαταστατες. Όσον αφορά τι λένε οι εγκαταστατες, εγω με υγραεριο είμαι +1 λίτρο (230.000χιλιομετρα με υγραεριο, πολλές μετρήσεις). Τα λαδια όταν χρησιμοποιείς υγρα καύσιμα παθαινουν fuel dillution, το έβλεπα πριν το υγραεριο, το βλέπω και μεταξυ ιδιων αυτοκινήτων. Επίσης όταν μιλάμε για το ίδιο λάδι και με βενζίνη μαυριζε σε 1000-2000 χιλιόμετρα και με υγραεριο στις 15-20.000 έχει απλά πάρει μια μαυρη χροια , τι να συζητήσουμε +την οσμή που ειπε ο Quadra 21 η οποία απουσιάζει. Το θέμα μου δεν είναι τα 10-15€ το χρόνο, πληρωνα τα mobil και 15€/λίτρο. Λαδια σίγουρα υπάρχουν για παρατεταμένα διαστηματα αλλαγής ειδικά σε 5-30 αλλά είναι πολύ λεπτά για τον κινητήρα μου. Τις συνθήκες λειτουργίας τις ικανοποιω, εχω και οργανο επαφης στο μπλοκ και βαση αυτων που βλέπω, δεν νομίζω να καταρρεύσει κανένα λιπαντικο με 85-90 βαθμούς αν πατησω μια 1η-2α ή πανω σε μια προσπεραση. Η μερκ λέει αλλαγη λαδιων 7500km αν η χρήση του περιορίζεται σε διαδρομές -
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Αυτό με τα ποσα χιλιόμετρα ένα λάδι αντεχει θεωρώ ότι είναι μια μεγάλη μάρκετινγκιστικη παπάρια. Καθώς δεν λαμβάνει υπόψη τον κινητήρα και κυρίως τις συνθήκες που θα χρησιμοποιηθεί. Άλλη καταπόνηση- φθορα τρωει το λάδι αν κάνεις 25.000χλμ σε εθνική με 100χλμ/Ω άλλη με 150χλμ/ώρα και άλλη άμα κάνεις όλα τα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη και σταματά ξεκίνα. Επίσης πολλοί αναγράφουν παραλληλα ότι στα χλμ στα οποία θα πρέπει να γίνει η αλλαγή τους θα πρέπει ο οδηγός να συμβουλευθεί τον κατασκευαστη του αυτοκινήτου για να έχουν καλλυμενο τον κωλο τους. Οι κατασκευαστές όμως λένε αλλαγή κάθε Χ χλμ αλλά όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται υπό αντίξοες συνθήκες λειτουργίας η αλλαγη λαδιων θα πρέπει να γίνονται πιο νωρίς, συνηθως στα μισά...δηλαδή μανι μανι το 25.000-30000 χλμ που λένε ότι αντέχουν κάποια λάδια καταρρίπτεται.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στις bmw υπάρχει ένδειξη που συνεχώς αλλάζει σχετικά με τα πόσα χιλιόμετρα θα γίνει η αλλαγή λαδιών. Λαμβάνει υπ' όψιν διάφορες παραμέτρους και κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα αλλαγής των λαδιών ποιο αργά ή ποιο γρήγορα. Άλλη είναι η καταπόνηση ενός κινητήρα που κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και άλλη εκείνου που κάνει ταξιδιάρικα χιλιόμετρα. Μαζί με τον κινητήρα, ανάλογα πιέζονται και τα λάδια.
Τη συμπεριφορά - λειτουργία του λαδιού την καταλαβαίνει κάποιος στην 'πάπια' που δεν έχει βαλβολίνες και το σασμάν λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα. Όταν οδηγείς μέσα στην πόλη και ζεσταθεί λίγο παραπάνω ο κινητήρας, οι αλλαγές ταχυτήτων μπορεί κάποιες φορές να γίνονται με λίγη τραχύτητα. Το λάδι γίνεται μάλλον λεπτό. Όταν πάλι είναι κρύος ο κινητήρας και είναι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος κάτω από τους 20 βαθμούς, οι αλλαγές στις ταχύτητες γίνονται λίγο δύσκολα γιατί τα λάδια είναι ακόμη κρύα και δεν είναι τόσο ρευστά.
Τα λεπτά λάδια βοηθούν πολύ στο να μην δουλεύει το σασμάν με κάποια τραχύτητα όταν ζεσταθεί αρκετά ο κινητήρας, όμως η κατανάλωση του λαδιού είναι αναπόφευκτη.
Στο διαταύτα, τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, 'δουλεύουν' διαφορετικά τα λάδια, από ότι τα χιλιόμετρα έξω από αυτήν. Αυτή είναι η έμπρακτη διαπίστωσή μου και με βάση αυτήν, θα άλλαζα νωρίτερα τα λάδια αν έκανα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. -
Mobil 1 delvac 5w40 απο την μία για ντιζελ και hd ντιζελ, απο την άλλη πληροι προδιαγραφές και για βενζίνη. Απάντηση σε σχετική ερώτηση που είδα προς την mobil, ποιο είναι καλύτερο για βενζίνη μεταξυ mobil 1 και mobil 1 delvac δεν εδωσε σαφη απάντηση.....
1)Liquimoly top-tec 5w40
2)Liquimoly high tech 5w40(αν βρεθεί διαθέσιμο, 40.000km longlife λέει η περιγραφή με λιγοτερες προδιαγραφές του 1ου,ΠΩΣ?!?! )
3)Mobil 1 0-40
4)Mobil 1 delvac 5w40 υφίσταται ως επιλογή? Ο κινητήρας μαξ πάει 6200σαλ,κατα την χρήση ποτέ πανω απο 5500σαλ.
Το delvac δεν θα είναι το ανθεκτικοτερο με διαφορά? -
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 7&start=75
-
με ενα 5w-20 θα ειναι πιο ευστροφο το μοτερ!
-
Με 5w20 θα μείνω χωρίς μοτερ. 5w30 η μερκ λέει για θερμοκρασίες κατω από 30 βαθμούς.
-
Πολύ το ψειρίζεις. Βάζεις απλά ένα από τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και τέλος.
-
Ολα προτεινόμενα είναι.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
2)Liquimoly high tech 5w40(αν βρεθεί διαθέσιμο, 40.000km longlife λέει η περιγραφή με λιγοτερες προδιαγραφές του 1ου,ΠΩΣ?!?!
περισσότερα πρόσθετα ( αδρανοποιητής οξέων) Total base number 11,3 mg KOH
και προδιαγραφή mercedes 229.5 , αυτή είναι για περισσότερα χιλιόμετρα από την 229.31 -
Η Peugeot λέει κάθε 15000χλμ αλλαγή λαδιών,εγώ τα αλλάζω στα 10.000χλμ.Βάζω Total quartz 7000 10-40.Το αυτοκίνητο έχει γράψει 260.000χλμ και ακούγεται σαν καινούριο,για ποιο λόγο να καθυστερήσω αλλαγή;Τα λεφτά που γλιτώνεις είναι λίγα σε σχέση με την πιθανή ζημιά.
Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?