-
Αυτο εδω δε το καταλαβα.. Πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει το μοτερ,,να κατεβουν οι στροφες και μετα να ξεκινησεις ?
Για το 'ζέσταμα' όντως να πέφτουν οι στροφές από 1200-1300 στις ~900 όπως και κάνω ήδη
-
Ναι κάπου εδώ πρέπει να το είχα διαβάσει
Λόγω turbo... 'πρέπει' να περιμένεις να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί, να μην ξεκινήσεις με 'κρύο' κινητήρα.. κανα λεπτό περίπου παίρνει.. ξεκινάει με~ 1200 σ. α. λ. περίπου και 1.5kg/hour και μόλις πέσουν στις ~900 σ. α. λ πέφτει στα 0.5kg/hour... -
Από περιέργεια το βιβλίο οδηγιών τι γράφει για αυτό;
-
Εγώ πάλι τόσα χρόνια διαβάζω ότι ξεκινάμε σχεδόν αμέσως..σε μισο λεπτό ...αλλά προχωράμε σε χαλαρους ρυθμούς..
Ότι είναι σπατάλη συν ρυπαίνουμε το περιβάλλον με το ζέσταμα στο ρελαντί διάβαζα.
Τώρα το καλοκαίρι το ένα λεπτό δεν είναι πολύ. Τι 30 τι 60 δευτερα..
Το χειμωνα όμως....δεν θα κατεβαίνουν οι στροφές τόσο σύντομα. -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Από περιέργεια το βιβλίο οδηγιών τι γράφει για αυτό;Δεν ξέρω, θα το κοιτάξω
Η άδεια έγραφε ότι 1ο τεχνικό έλεγχο κτεο θα πρέπει να κάνω το 2022.. ισχύει; 4 χρόνια μετά κάνουν τα καινούργια; κάρτα καυσαερίων πότε;
-
Στην Ελβετία, είναι παράβαση το να κάθεσαι στο ρελαντί για να ζεστάνεις το αυτοκίνητο. Κι εκεί βέβαια έχουν πολύ πιο σοβαρά κρύα.
-
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο...για παράβαση..Τι γίνεται σε άλλα κράτη!!!!
Μεγάλη διαφορά με την δική μας μπανανία..Όντως τα καινούργια μετά από 4 χρόνια για κτεο.
Για την κάρτα καυσαεριων δε γνωρίζω. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στην Ελβετία, είναι παράβαση το να κάθεσαι στο ρελαντί για να ζεστάνεις το αυτοκίνητο. Κι εκεί βέβαια έχουν πολύ πιο σοβαρά κρύα.Όντως ισχύει αυτό για το πρόστιμο, όπως πχ και να περιμένεις με το καλοριφερ για να λιώσει ο πάγος απο το παρμπρίζ ( πρέπει να έχεις ξύστρα για τον πάγο).
Αμα οδηγείς συχνά έξω είναι απίστευτα το ποσοι κανόνες όχι απλώς υπάρχουν αλλά και εφαρμόζονται. ( πχ αν ο δρόμος κάνει S πρέπει να ακολουθήσεις κατα γράμμα την διαγράμιση και να μην το πας ευθεία). -
https://www.newsbeast.gr/car/arthro/375 ... volkswagen
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Ναι κάπου εδώ πρέπει να το είχα διαβάσει
Λόγω turbo... 'πρέπει' να περιμένεις να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί, να μην ξεκινήσεις με 'κρύο' κινητήρα.. κανα λεπτό περίπου παίρνει.. ξεκινάει με~ 1200 σ. α. λ. περίπου και 1.5kg/hour και μόλις πέσουν στις ~900 σ. α. λ πέφτει στα 0.5kg/hour...Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Ξεκινάς με το που βάζεις μπροστά. Οδηγώντας ομαλά, ο κινητήρας, ο καταλύτης κλπ ανεβάζουν ταχύτερα θερμοκρασία. Οι περισσότερες φθορές γίνονται όταν ο κινητήρας (το λάδι βασικά) είναι κρύος.
-
Ακριβώς αυτό!
-
Ωραία
(Για κάρτα καυσαερίων διάβασα στα site των Κτεο ότι είναι κάθε χρόνο...) -
Terry έχεις τη καλοσύνη να μας πεις πόση στιγμιαία κατανάλωση έχεις σε ίσιωμα με σταθερό γκάζι με 5η και 80-90km/h ?
στο youtube που έψαξα δεν βρήκα κάτι σχετικό
έχεις κάνει κάποια σούμα σε εντυπώσεις θετικές/αρνητικές?
ετοιμοπαράδοτα tgi υπάρχουν άραγε ? -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Terry έχεις τη καλοσύνη να μας πεις πόση στιγμιαία κατανάλωση έχεις σε ίσιωμα με σταθερό γκάζι με 5η και 80-90km/h ?
στο youtube που έψαξα δεν βρήκα κάτι σχετικό
έχεις κάνει κάποια σούμα σε εντυπώσεις θετικές/αρνητικές?
ετοιμοπαράδοτα tgi υπάρχουν άραγε ?Για Ibiza φίλε μου δεν ξέρω να σου πω εγω παρήγγειλα το Polo φυσικο αέριο πρίν ένα μήνα και παρέλαβα χθες. Απο ότι μου είχαν πει είχαν βάλει παραγγελία απο μόνοι τους κάποια κομμάτια οπότε δεν υπήρξε καθυστέρηση. Κάνε μια ερώτηση να δείς τι υπάρχει και εάν. Προσωπικά πάντως να περιμένω έξι-οκτώ μήνες να παραλάβω δεν θα περίμενα. Τόσο κάνει η Ρολς Ροις να φτιαχτεί που είναι χειροποίητη, σιγά μην περιμένω για αυτοκίνητα της σειράς σαν αυτό που πήρα.
-
Έτσι όπως τα λες είναι
αλλά το ερώτημα είναι ότι ποιές εκδόσεις φέρνουν Seat και VW και με τι έξτρα
και έχουν ως απόθεμα ας πούμε
γιατί εγώ βάζω στο configurator σχεδόν τα πάντα όλα και βγαίνει στα 18000 το ibiza tgi
εμένα πάντως εξακολουθεί να με προβληματίζει για ποιό λόγο και άλλοι κατασκευαστές δεν βγάζουν αυτοκίνητα με φυσικό αέριο -
Ούτε LPG βγάζουν πολλοί κατασκευαστές.
-
2.6kg στα 80 - 90km/h
4:25 το πρωί με 21. 5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία
Εχω γράψει και πιο πριν αρκετα
Έχοντας διανύσει 4700χλμ σε 29 ημέρες και έχοντας δώσει 210€ εκ των οποίων 80€ σε βενζίνη (60€ 1ο γέμισμα δώρο και ένα 20€ λόγω χιλιομέτρων χωρίς cng), ευχαριστημένος στο 90% μπορώ να πω, ένα ξενέρωμα από την αντιπροσωπεία για 2 μήνες αναμονής και τη γενική συμπεριφορά τους...
Από το αμάξι δεν έχω παράπονα, θα ήθελα να επέλεγα κάποια έξτρα όπως clima αντί a/c, χρώμα ίσως, εργοστασιακό parktronic με αισθητήρες κτλ...
Τα πίσω ταμπουρα με ξένιζουν, κατά τ άλλα για την δουλειά που το ήθελα με αντιπροσωπεύει στο μέγιστο, ήθελα οικονομία στα έξοδα μετακίνησης.
Αν βρεις ετοιμοπαραδοτο λογικά θα είναι style plus χωρίς έξτρα,εκτός και αν έχει καποια ακυρωμένη παραγγελία, αν κάνεις παραγγελία θα περιμένεις αλλά θα το χτίσεις όπως θες... αν είσαι Αθήνα θα πετύχεις καλύτερη τιμή.
Πήγαινα για polo αλλά μου είχαν πει 6 μήνες αναμονή και όπως το ήθελα 17500€, ενώ τόσο θα βγει το ibiza με το δάνειο... -
Διαβάστε τη παρακάτω παράγραφο..τη βρήκα από αυτό το λινκ..
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 174071.asp
Ο νέος κινητήρας για φυσικό αέριο, θα έχει κυβισμό 1,5 λίτρα με απόδοση 130 ίππων. Θα μπορεί μάλιστα να κάψει και το νέο συνθετικό αέριο το οποίο ρίχνει δραματικά το συνολικό αποτύπωμα των ρύπων αφού παράγεται σε εργαστήρια. Το πλεονέκτημα εδώ σε σχέση με ένα ηλεκτρικό όχημα είναι η μεγάλη αυτονομία η οποία σε ρεαλιστικές συνθήκες μπορεί να ξεπερνά τα 700 χλμ..
Με έπιασα αδιάβαστο με το συνθετικό φυσικό αέριο..
Γνωρίζει κανείς τίποτα; ; -
Η αυτονομία των 700 χλμ. είναι η μικτή, και με βενζινα και με φ.α.
Κάτι άλλο, αμάξια που καίνε φ.α. βγάζουν και η Χόντα και η Τουότα, καθώς και οι 3 αμερικάνοι, αλλά δεν τα κυκλοφορούν ευρώπη. -
Ενημέρωση από τον διαχειριστή του ιταλικού φόρουμ.
Αυτές οι πληροφορίες μας έχουν παρασχεθεί σχετικά με την έγκριση των οχημάτων με μεθάνιο:
-
Τα μονοσθενή αυτοκίνητα δοκιμάζονται στον κύκλο δοκιμών στον πάγκο WLTP και στον δρόμο RDE μόνο με μεθάνιο.
-
Τα αυτοκίνητα που δεν είναι μονοσθενή ελέγχονται τόσο με βενζίνη όσο και με μεθάνιο.
-
Επειδή τα επόμενα αυτοκίνητα VW θα είναι μονοσθενή και δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι σε θέση να αλλάξετε χειροκίνητα με τη βενζίνη, σε εκδόσεις μεθάνιο δεν θα υπάρξει GPF φίλτρο σωματιδίων.
http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 12#p459412
-
Seat Ibiza 2017 (Mk 5)