-
Δεν υπάρχει λόγος τώρα να χαλάμε τον μύθο της ροπής με δεδομένα. Είσαι από αυτούς που λένε στα παιδιά ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης;
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Για την οικογενειακή χρήση που το θέλεις, σαφώς καλύτερη επιλογή ο 1.6D από τον ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνης. Επίσης σε ορίζοντα επταετίας (84 μήνες) θα σου βγει σημαντικά φθηνότερο. Η διαφορά στην κατανάλωση θα υπερκαλύψει τα 40 Ευρώ της μεγαλύτερης δόσης πολύ εύκολα. Τέλος, εν αντίθεση με ότι λέγεται για την 'απόφαση της ροπής' σε ένα αρκετά βαρύ και ογκώδες αυτοκίνητο, η διπλάσια σχεδόν ροπή του diesel θα το κάνει τελικά και πιο ευχάριστο στην οδήγηση.Μαλλον για εκει και εγω το κοβω σαν πιο σιγουρη επιλογη λογω της ροπης και της ισσοροπημενης καταναλωση απο οσα μου λετε... εκτος αν του φορεσουν τον τουρμπο 1.4 βενζινη με 140 αλογα απο τον σεπτεμβρη οπως λεει ο 'xplicit' που εχει και αυτο καλη ροπη με ισσοροπημενη καταναλωση..... Αν και στην αντιπροσωπεια δεν αφησαν καιρο να εννοηθει αλλα εχει βεβαια και μερικους μηνες που περασαν μπορει να αλλαξαν τα πραγματα..
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχει λόγος τώρα να χαλάμε τον μύθο της ροπής με δεδομένα. Είσαι από αυτούς που λένε στα παιδιά ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης;Τι, δεν υπάρχει;
Μου το χάλασες κακούργε...Κατά τ' αλλά, πριν θριαμβολογήσετε για το 'μύθο' της ροπής, κάντε ένα κόπο να διαβάσετε προσεκτικά τα νούμερα των ρεπρίζ στα δύο παραπάνω links. Η νίλα του Δράμαλη για το ατμοσφαιρικό...
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
http://www.automobile-catalog.com/performance/2017/2181170/hyundai_tucson_1_7_crdi_2wd.htmlhttp://www.automobile-catalog.com/perfo ... i_2wd.html
Αν ισχύουν τα όσα αναγράφονται στα παραπάνω λινκ τότε στις ρεπριζ - προσοχή εκεί που λέει overtaking factors που είναι και το πραγματικό σενάριο , σαν να βάζουν τα δύο αυτοκίνητα κόντρα εν κινήσει και όχι στο τυποποιημένο ανάλογα με την σχέση που έχω στο κιβώτιο - το βενζίνης είναι παντού πιο γρήγορο.
Επίσης και από στάση μετά τα 120 το βενζίνης αρχίζει να ανοίγει την διαφορά υπέρ του συνεχώς.
Και αν δεν πείθουν τα παραπάνω τότε η απλή μαθηματική πράξη κιλά/ίππο δεν αμφισβητείται νομίζω : 10,4 kg έναντι 12.3kg ανά ίππο.
Επίσης δείτε και το παρακάτω βίντεο που νομίζω πως έχει ποσταρε και ο Δίας παλαιότερα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Για να μην περνάμε όμως και στο άλλο άκρο, η πολυ μικρή διαφορά στο πραγματικό 80-120 παρά την μεγάλη διαφορά hp/kg δείχνει ότι και η ροπή είναι σημαντική.
Σημαντικό επίσης για τον συγκεκριμένο κινητήρα βενζίνης είναι ότι έχει co2 πάνω από 140 για όσους έχουν ζήτημα με τον δακτύλιο. Ίσως με τον 1,4 Τούρμπο να έχει λιγότερες εκπομπές co2,αν το βγάλουν με αυτόν τον κινητήρα. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Δεν υπάρχει λόγος τώρα να χαλάμε τον μύθο της ροπής με δεδομένα. Είσαι από αυτούς που λένε στα παιδιά ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης;
Τι, δεν υπάρχει;
Μου το χάλασες κακούργε...Κατά τ' αλλά, πριν θριαμβολογήσετε για το 'μύθο' της ροπής, κάντε ένα κόπο να διαβάσετε προσεκτικά τα νούμερα των ρεπρίζ στα ο παραπάνω links. Η νίλα που Δράμαλη για το ατμοσφαιρικό...
Ναι, προφανώς αν είσαι κρεμασμένος στις 2000 ΣΑΛ, το ντίζελ θα πάρει τα σώβρακα του ατμοσφαιρικού βενζινοκίνητου. Όποιος όμως ξεκινάει να προσπεράσει, εκτός ωφέλιμου φάσματος του κινητήρα του, πρέπει αυτομάτως να χάνει το δίπλωμα του.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Δεν υπάρχει λόγος τώρα να χαλάμε τον μύθο της ροπής με δεδομένα. Είσαι από αυτούς που λένε στα παιδιά ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης; [emoji38]
Τι, δεν υπάρχει;
Μου το χάλασες κακούργε... [emoji38]Κατά τ' αλλά, πριν θριαμβολογήσετε για το 'μύθο' της ροπής, κάντε ένα κόπο να διαβάσετε προσεκτικά τα νούμερα των ρεπρίζ στα δύο παραπάνω links. Η νίλα του Δράμαλη για το ατμοσφαιρικό...
Προφανώς διάβασες τα νουμερακια που έχουν το από - έως με συγκεκριμένη σχέση στο κιβώτιο.
Εκεί μπορεί να είναι πιο γρήγορο ανάλογα και με την κλιμάκωση του κιβωτίου και από ατμόσφαιρικο με 180 άλογα.Πιο κάτω έχει άλλη κατάσταση με τις ρεπριζ σε πραγματικές συνθήκες σαν να το σκίζεις για να προσπεράσεις.
Σίγουρα και οι διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά είναι σχετικά ανάλογες της διαφοράς ιπποδύναμης , και σίγουρα πολύ δυσανάλογες της διαφοράς ροπής μεταξύ των , για να αντιστρέψω το επιχείρημα του φίλου παραπανω.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ως προς το κόστος η διαφορά μεταξύ των 2 με χρηματοδότηση με βάση το ύψος των δόσεων για 85 μήνες που ανέφερες παραπάνω είναι περίπου 3500€.
Αν υποθέσουμε πως κατά μέσο όρο καις 2.5 λίτρα/100 παραπάνω καυσιμου με 1.7 τιμή ανά λίτρο βενζίνης πάμε στα 425 επιπλέον κόστος καυσίμου ανά έτος με 10000 χλμ ετησίως.
Αν προθέσεις και τα επιπλέον τέλη 155 € πάμε στα 580€.
3500/580 = 6 έτη για να αποσβέσεις την διαφορα με το πετρέλαιο.Στα 15.000 χλμ που είναι πιο ρεαλιστικό σενάριο θα χρειαστείς περίπου 4.5 έτη.
Αν δεν έχω κάνει λάθος στον συλλογισμό μου τα μαθηματικά σε υποχρεώνουν να πας στην βενζίνη και μάλιστα αν κάνεις μέχρι 10000-12000 χλμ στην πλουσιότερη GLS COMFORT NAVI έκδοση με λίγο μεγαλύτερη δόση, και πάλι στο τέλος θα είσαι ακόμη κερδισμένος σε σχέση με την βασική έκδοση πετρελαίου.
Το επιπλέον κόστος χρηματοδότησης στην περίπτωση σου κάνει ασύμφορη την αγορά του ακριβότερου diesel.
Αν ξαναλέω δεν έχω κάνει λάθος στους υπολογισμούς μου.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Κι όμως έχεις κάνει λάθος!
Ή μάλλον κάτι έχεις ξεχάσει... Ότι η διαφορά στην τσέπη δεν προκύπτει μόνο από τα 2,5lt/100Km της παραπάνω κατανάλωσης, αλλά και από τα υπόλοιπα 7,5 lt/100 Km που πληρώνεις με 0,3 Ευρώ ανά λίτρο φθηνότερα στο diesel.Για να μη συζητήσουμε ότι κάνεις δεν υπολογίζει ότι κατά τεκμήριο ένα αυτοκίνητο με πιο ακριβή τιμή αγοράς ως καινούριο, θα φέρει πίσω ένα μέρος αυτής της διαφοράς στη μεταπώληση. Αυτό υπό συζήτηση βεβαίως με το διαφαινόμενο διωγμό των diesel, αλλά μέχρι τώρα στην Ελλάδα διατηρείται η εμπορικότητα (ειδικα των εγχώριων) diesel. Το γνωρίζω αυτό από πρώτο χέρι πουλώντας τον Ιανουάριο του '18, το ντιζελάκι μου, μοντέλο '14.
Υ.Γ.: Θεωρώ ότι και στους υπολογισμούς της κατανάλωσης έχεις μάλλον 'κολακέψει' το βενζινοκινητο Tucson σε σχέση με το ντίζελ.
-
Σωστά
-
Έχεις απόλυτο δίκιο, έχω πάρει μόνο την διαφορά κατανάλωσης και όχι την συνολική διαφορά λόγω και διαφοράς τιμής μεταξύ των 2 καυσίμων.
Στα 10.000 χλμ τότε το επιπλέον κόστος χρήσης του βενζινοκίνητου ανεβαίνει στα 805 ευρώ ετησίως ( μαζί με τα επιπλέον τέλη κυκλοφορίας) άρα πάμε στα 3500/805 στα 4.34 έτη.
Άρα ο παραπάνω συλλογισμός είναι λίγοτερο ισχυρός ιδίως ως προς την επιλογή της πλούσιας έκδοσης βενζίνης.
Φυσικά στην τελική επιλογή ισχύουν και άλλοι παράμετροι όπως η μεταπωλητικη αξία , σίγουρα ένας ατμοσφαιρικός 1.6 σε 5-7 χρόνια θα είναι κάτι που θα μοιάζει πολύ παλιό τεχνολογικά με ότι αυτό συνεπάγεται.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Από την άλλη βέβαια σε 5-7 χρόνια μπορεί και οι ντίζελ να έχουν απαγορευτεί στο κέντρο των μεγάλων πόλεων....
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Από την άλλη βέβαια σε 5-7 χρόνια μπορεί και οι ντίζελ να έχουν απαγορευτεί στο κέντρο των μεγάλων πόλεων....Μακάρι!!! Να γλιτώσουμε από αυτόν τον καρκίνο!!!
-
Όσο πιθανό είναι να απαγορευτούν σε 5-7 χρόνια, άλλο τόσο είναι να μην απαγορευτούν καθόλου, ή η απαγόρευση να είναι μόνο για περιπτώσεις αθηναικού δακτύλιου, ή να απαγορευτούν μετά από 15-25 χρόνια στην Ελλάδα, που άλλωστε ιστορικά ακολουθεί τις εξελίξεις με χαρακτηριστική διαφορά φάσης.
Κοινώς, όλα είναι το ίδιο πιθανά και απίθανα. -
Οικονομικά, σε συμφέρει ο ντίζελ. Οδηγικά όμως ο -ακόμα και αυτός ο απαρχαιωμένος- βενζίνης.
Είχα πάει και εγώ να το κοιτάξω το tucson γιατί είναι όντως πολύ όμορφο! Αλλά έφυγα και δεν το ξανασκέφτηκα γιατί όντως οι κινητήρες του είναι σαν να ανήκουν σε άλλη εποχή!! Αν δε βιάζεσαι και αν πρόκειται να εμπλουτίσουν τη γκάμα των κινητήριων συνόλων με κάτι πιο σύγχρονο, θα σε συμβούλευα να περιμένεις. -
Έχω την υποψία πάντως ότι οι μικροί τρικύλινδροι Τούρμπο που έχουν βγει έχουν ως μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα σε σχέση με έναν νέο ατμοσφαιρικό 1,6 τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας των σχετικών τεστ.
-
+μικρότερο τεκμήριο εισοδήματος
+πιο ευπώλητα
+λιγότερα τέλη κυκλοφορίας -
Επειδή βλέπω ότι γίνεται λογος για αν θα το πάρει diesel η βεντζηνα να πω και εγώ την άποψη μου .Απο θέμα επιδόσεων νομίζω ότι το πάνω χέρι το έχει η βεντζηνα .Απο θέμα εμπορικότητας μιας και πρόσφατα αγόρασα αυτοκίνητο στα περισσότερα μαγαζιά που πήγα πουλάνε περισσότερο βεντζηνα .Ο κοσμος έχει αρχίσει και φοβάται και είναι μαζεμένος .Απο θέμα οικονομίας καυσιμου diesel οι μοναδικοί κινητήρες βεντζηνα με καλή κατανάλωση είναι οι tsi που τώρα που έβγαλαν τις καδένες τα πράγματα είναι καλητερα από θέμα αξιοπιστίας .Τiguan 125ps με 2100 χλμ μέσα στη πόλη 7,5 εκτός 5,5.Aπο θέμα κόστους ζημιών αν πάθεις κάτι σε diesel όχι απλά θα πληρώσεις ότι κέρδισες από το κόστος καυσίμων αλλά πολλά παραπάνω .Απο θέμα διαφοράς τιμής λίτρου αν δεν κάνω λαθος μόνη στην Ελλάδα υπάρχει η διαφορά αυτή και με τη πρώτη ευκαιρία υσπαξης φόρων θα την εξισώσουν Aπο θέμα αν θα καταργηθούν αν ψάχνεις να το δώσεις μετά από 10 χρονια καλητερα ξεχνά τα diesel γιατί αν θα τα καταργήσουν πρέπει να πας επαρχία να το δωσεις .Το θέμα κατάργησης δεν είναι θέμα Ελλάδας αλλά ευρωπαϊκής οδηγίας αν βγει τότε η Ελλάδα θα τη τηρήσει αυτό που λέγεται ότι Ελλάδα θα αργήσει να τη τηρήσει είναι καθος γιατί αλλιώς θα πληρώνει πρόστιμα .Τελος από θέμα υγείας τα diesel είναι πολύ χειρότερα από βεντζηνα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
+μικρότερο τεκμήριο εισοδήματος
+πιο ευπώλητα
+λιγότερα τέλη κυκλοφορίαςΣου ξέφυγε η λέξη κλειδί .... ουσιαστικά
-
Παιδια ειστε ολοι τρομερα ενημερωμοι...μπροστα σας ειμαι ανιδεος βασικων γνωσεων και μαλλον απο οτι καταλαβα και η χαρα της κερδοσκοπιας!!!! [emoji30][emoji16]......εγω απο αυτα που καταλαβα με το φτωχο μου μυαλο ειναι οτι με τον κινητηρα ντιζελ κερδιζεις ουσιαστικα αμαξι που να φορτωνεται σαν γαιδουρι, χαμηλη καταναλωση, χαμηλα τελη, ελαχιστη φορολογιση στο ταχις και οικονομια αλλα κινδυνος σε μερικα χρονια με κυνηγητο απο το κρατος και 'μηδενικη' μεταπωλητικη αξια....με την βενζινη κερδιζεις επιδοσεις και αμαξι που φορτωνει αλλα καιει παραπανω για να αντεξει... μετρια καταναλωση και μετρια τελη αλλα ανυπαρκτος κινδυνος απο euroκινηγητο και αξιοπρεπης μεταπωλητικη αξια......οσο για τους κινητηρες της χιουνται οντως μου ειπανε και αλλοι συγγενεις και φιλοι οτι σε σχεση με αλλες εταιριες θεωρουντα ναι μεν πιο απαρχαιωμενοι αλλα πιο αξιοπιστοι μακροπροθεσμα με λιγοτερες φθορες και μετρια καταναλωση και φτηνη συντηρηση.... Αλλα σημερα με τον 1.0 και 1.4 βενζινη και 1.6 πετρελαιο νομιζω οτι εχει εξελιχθει εκτος απο το θεμα φθορας και αξιοπιστιας εχει βελτιωθει και το θεμα της καταναλωσης θετικα.....σας ευχαριστω που μπενετε στον κοπο να μου μεταφερεται καποιες απο τις γνωσεις σας
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αρα η προσφορα του hyuntai tucson των 19.390 με τον 1.6 gdi ατμοσφαιρα, αποκλειεται λογω απαρχαιωμενου κινητηρα που θα δυσκολευεται να κινησει ενα οχημα 1,5 τονου με τεσσερα ατομα και τα πραγματα τους...θα καιει και περισσοτερο και θα πληρων και υψηλα τελη....αρα ή να κανω υπομονη μηπως απο το σεπτεμβρη του φορεσουν στην ιδια τιμη τον 1.4 τουρμπο βενζινης με καλη ροπη μετρια καταναλωση...ή να μαζεψω τιποτα παραπανω και να παω με το νεο ετος να χτυπησω το καινουργιο τουρμποντιζελ κινητηρα 1.6 με 22.190 ......[emoji4][emoji18][emoji2]
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Hyundai Tucson 2015