-
Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γίνω μέλος στο forum και να σας παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία που μου συνέβη με το αυτοκίνητό μου OPEL ASTRA SEDAN CDTi 1,6.
Δύο εβδομάδες πρίν και ενώ την προηγούμενη το βράδυ είχα παρκάρει κανονικά το αυτοκίνητό μου, το πρωί της επόμενης ημέρας, βάζοντας μπροστά, συνειδητοποίησα ότι δεν παίρνει καμία ταχύτητα. Κάλεσα γερανό οδικής βοήθειας και το μετέφερα στην αντιπροσωπεία της OPEL SINIS ανατολικά στην Θεσσαλονίκη. Εκεί, δύο ημέρες μετά ο υπεύθυνος μηχανικός με ενημέρωσε ότι το αυτοκίνητο έχει σπασμένο πλατώ χωρίς όμως να υπάρχει φθορά στον δίσκο. Συγκεκριμένα επί λέξη μου είπε ότι ο δίσκος έχει την φυσιολογική φθορά των 38.640 χιλ που είχε το αυτοκίνητο και το οποίο έχω στην κατοχή μου 2,5 χρόνια περίπου. Με ενημέρωσε επίσης ότι η συγκεκριμένη βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι θα πρέπει να καταβάλω το ποσό των 530 ευρώ προερχόμενο από 30% έκπτωση.
Όπως καταλαβαίνετε, έπεσα από τα σύννεφα, γιατί το αυτοκίνητο είναι μόλις 2,5 ετών, δεν μου παρουσίασε την παραμικρή ένδειξη προγενέστερα(π.χ δεν κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες, πατινάρισμα, μυρωδιά), δεν είχε φθορά στον δίσκο και δεν μπορώ να καταλάβω πώς αφήνοντάς το το βράδυ, ξαφνικά το πρωί βρίσκεται με σπασμένο πλατώ.
Τις παραπάνω απορίες μου λοιπόν τις απέστειλα με email στην OPEL HELLAS στην Αθήνα, ώς επίσημη αντιπρόσωπος OPEL στην Ελλάδα καθώς και στο εργοστάσιο της OPEL στην Γερμανία.Από την Γερμανία στα δύο πρώτα email προσπάθησαν να μου ξεκαθαρίσουν ότι δεν έχουν καμία δικαιοδοσία σε αυτοκίνητα που είναι εκτός Γερμανίας και υπεύθυνη γι αυτά είναι η αντιπροσωπεία της κάθε χώρας(δλδ η OPEL HELLAS) ενώ μετά την απάντησή μου, για το «αν δεν είναι αυτοί αρμόδιοι να μου απαντήσουν ως κατασκευαστές τότε ποιος είναι;», μου απάντησαν εκ νέου ότι το αίτημά μου διαβιβάστηκε στους αρμόδιους(εννοώντας την OPEL HELLAS).
Από την OPEL HELLAS, μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μου και ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση ενώ μου διευκρίνισαν ότι για τα τεχνικά θέματα, επισκευές, εξαρτήματα και λοιπά είναι υπέυθυνοι οι αρμόδιοι διανομείς τους(δλδ η OPEL SINIS).
Οπότε, οι Γερμανοί δεν έχουν καμία νομική δικαιοδοσία όπως λένε, η OPEL HELLAS δεν μπορεί να μου απαντήσει και η OPEL SINIS μου ξεκαθάρισε ότι για οποιαδήποτε επισκευή παίρνει έγκριση από την OPEL HELLAS.Η δική μου άποψη εξ αρχής αλλά και μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία είναι πως αναγνωρίζω ότι βρίσκομαι εκτός εγγύησης αλλά άν εξηγούνται οι παραπάνω απορίες μου και τελικά πρόκειται για ενδεχόμενη αστοχία υλικού, γιατί πρέπει να χρεωθώ την επισκευή;
Ήρθα σε επαφή με πάνω από πέντε μηχανικούς, οι οποίοι μου ξεκαθάρισαν ότι κάτι τέτοιο δεν το έχουν συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα και ότι για να σπάσει το πλατώ πρέπει να υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη φθορά του δίσκου.
Όλες οι συνομιλίες μέσω Email υπάρχουν , μετεφρασμένες και στα αγγλικά , για όποιον επιθυμεί να τις δει, απλά δεν τις παρέθεσα λόγω όγκου.
Υπάρχει κάποιος που να είχε παρόμοια εμπειρία;
Και τί προτείνετε να κάνω στην συνέχεια;Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν με το συγκεκριμένο post.
Παρακάτω παραθέτω και φωτογραφίες των εξαρτημάτων όπως τις έστειλα συνημμένες στα email ενώ έχω κρατήσει και το σετ δίσκου-πλατώ.
https://imageshack.us/i/plqDaPTaj
https://imageshack.us/i/ponJNheYj -
Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γίνω μέλος στο forum και να σας παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία που μου συνέβη με το αυτοκίνητό μου OPEL ASTRA SEDAN CDTi 1,6.
Δύο εβδομάδες πρίν και ενώ την προηγούμενη το βράδυ είχα παρκάρει κανονικά το αυτοκίνητό μου, το πρωί της επόμενης ημέρας, βάζοντας μπροστά, συνειδητοποίησα ότι δεν παίρνει καμία ταχύτητα. Κάλεσα γερανό οδικής βοήθειας και το μετέφερα στην αντιπροσωπεία της OPEL SINIS ανατολικά στην Θεσσαλονίκη. Εκεί, δύο ημέρες μετά ο υπεύθυνος μηχανικός με ενημέρωσε ότι το αυτοκίνητο έχει σπασμένο πλατώ χωρίς όμως να υπάρχει φθορά στον δίσκο. Συγκεκριμένα επί λέξη μου είπε ότι ο δίσκος έχει την φυσιολογική φθορά των 38.640 χιλ που είχε το αυτοκίνητο και το οποίο έχω στην κατοχή μου 2,5 χρόνια περίπου. Με ενημέρωσε επίσης ότι η συγκεκριμένη βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι θα πρέπει να καταβάλω το ποσό των 530 ευρώ προερχόμενο από 30% έκπτωση.
Όπως καταλαβαίνετε, έπεσα από τα σύννεφα, γιατί το αυτοκίνητο είναι μόλις 2,5 ετών, δεν μου παρουσίασε την παραμικρή ένδειξη προγενέστερα(π.χ δεν κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες, πατινάρισμα, μυρωδιά), δεν είχε φθορά στον δίσκο και δεν μπορώ να καταλάβω πώς αφήνοντάς το το βράδυ, ξαφνικά το πρωί βρίσκεται με σπασμένο πλατώ.
Τις παραπάνω απορίες μου λοιπόν τις απέστειλα με email στην OPEL HELLAS στην Αθήνα, ώς επίσημη αντιπρόσωπος OPEL στην Ελλάδα καθώς και στο εργοστάσιο της OPEL στην Γερμανία.Από την Γερμανία στα δύο πρώτα email προσπάθησαν να μου ξεκαθαρίσουν ότι δεν έχουν καμία δικαιοδοσία σε αυτοκίνητα που είναι εκτός Γερμανίας και υπεύθυνη γι αυτά είναι η αντιπροσωπεία της κάθε χώρας(δλδ η OPEL HELLAS) ενώ μετά την απάντησή μου, για το «αν δεν είναι αυτοί αρμόδιοι να μου απαντήσουν ως κατασκευαστές τότε ποιος είναι;», μου απάντησαν εκ νέου ότι το αίτημά μου διαβιβάστηκε στους αρμόδιους(εννοώντας την OPEL HELLAS).
Από την OPEL HELLAS, μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μου και ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση ενώ μου διευκρίνισαν ότι για τα τεχνικά θέματα, επισκευές, εξαρτήματα και λοιπά είναι υπέυθυνοι οι αρμόδιοι διανομείς τους(δλδ η OPEL SINIS).
Οπότε, οι Γερμανοί δεν έχουν καμία νομική δικαιοδοσία όπως λένε, η OPEL HELLAS δεν μπορεί να μου απαντήσει και η OPEL SINIS μου ξεκαθάρισε ότι για οποιαδήποτε επισκευή παίρνει έγκριση από την OPEL HELLAS.Η δική μου άποψη εξ αρχής αλλά και μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία είναι πως αναγνωρίζω ότι βρίσκομαι εκτός εγγύησης αλλά άν εξηγούνται οι παραπάνω απορίες μου και τελικά πρόκειται για ενδεχόμενη αστοχία υλικού, γιατί πρέπει να χρεωθώ την επισκευή;
Ήρθα σε επαφή με πάνω από πέντε μηχανικούς, οι οποίοι μου ξεκαθάρισαν ότι κάτι τέτοιο δεν το έχουν συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα και ότι για να σπάσει το πλατώ πρέπει να υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη φθορά του δίσκου.
Όλες οι συνομιλίες μέσω Email υπάρχουν , μετεφρασμένες και στα αγγλικά , για όποιον επιθυμεί να τις δει, απλά δεν τις παρέθεσα λόγω όγκου.
Υπάρχει κάποιος που να είχε παρόμοια εμπειρία;
Και τί προτείνετε να κάνω στην συνέχεια;Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν με το συγκεκριμένο post.
Παρακάτω παραθέτω και φωτογραφίες των εξαρτημάτων όπως τις έστειλα συνημμένες στα email ενώ έχω κρατήσει και το σετ δίσκου-πλατώ.
https://imageshack.us/i/plqDaPTaj
https://imageshack.us/i/ponJNheYj -
Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γίνω μέλος στο forum και να σας παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία που μου συνέβη με το αυτοκίνητό μου OPEL ASTRA SEDAN CDTi 1,6.
Δύο εβδομάδες πρίν και ενώ την προηγούμενη το βράδυ είχα παρκάρει κανονικά το αυτοκίνητό μου, το πρωί της επόμενης ημέρας, βάζοντας μπροστά, συνειδητοποίησα ότι δεν παίρνει καμία ταχύτητα. Κάλεσα γερανό οδικής βοήθειας και το μετέφερα στην αντιπροσωπεία της OPEL SINIS ανατολικά στην Θεσσαλονίκη. Εκεί, δύο ημέρες μετά ο υπεύθυνος μηχανικός με ενημέρωσε ότι το αυτοκίνητο έχει σπασμένο πλατώ χωρίς όμως να υπάρχει φθορά στον δίσκο. Συγκεκριμένα επί λέξη μου είπε ότι ο δίσκος έχει την φυσιολογική φθορά των 38.640 χιλ που είχε το αυτοκίνητο και το οποίο έχω στην κατοχή μου 2,5 χρόνια περίπου. Με ενημέρωσε επίσης ότι η συγκεκριμένη βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι θα πρέπει να καταβάλω το ποσό των 530 ευρώ προερχόμενο από 30% έκπτωση.
Όπως καταλαβαίνετε, έπεσα από τα σύννεφα, γιατί το αυτοκίνητο είναι μόλις 2,5 ετών, δεν μου παρουσίασε την παραμικρή ένδειξη προγενέστερα(π.χ δεν κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες, πατινάρισμα, μυρωδιά), δεν είχε φθορά στον δίσκο και δεν μπορώ να καταλάβω πώς αφήνοντάς το το βράδυ, ξαφνικά το πρωί βρίσκεται με σπασμένο πλατώ.
Τις παραπάνω απορίες μου λοιπόν τις απέστειλα με email στην OPEL HELLAS στην Αθήνα, ώς επίσημη αντιπρόσωπος OPEL στην Ελλάδα καθώς και στο εργοστάσιο της OPEL στην Γερμανία.Από την Γερμανία στα δύο πρώτα email προσπάθησαν να μου ξεκαθαρίσουν ότι δεν έχουν καμία δικαιοδοσία σε αυτοκίνητα που είναι εκτός Γερμανίας και υπεύθυνη γι αυτά είναι η αντιπροσωπεία της κάθε χώρας(δλδ η OPEL HELLAS) ενώ μετά την απάντησή μου, για το «αν δεν είναι αυτοί αρμόδιοι να μου απαντήσουν ως κατασκευαστές τότε ποιος είναι;», μου απάντησαν εκ νέου ότι το αίτημά μου διαβιβάστηκε στους αρμόδιους(εννοώντας την OPEL HELLAS).
Από την OPEL HELLAS, μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να μου δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μου και ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση ενώ μου διευκρίνισαν ότι για τα τεχνικά θέματα, επισκευές, εξαρτήματα και λοιπά είναι υπέυθυνοι οι αρμόδιοι διανομείς τους(δλδ η OPEL SINIS).
Οπότε, οι Γερμανοί δεν έχουν καμία νομική δικαιοδοσία όπως λένε, η OPEL HELLAS δεν μπορεί να μου απαντήσει και η OPEL SINIS μου ξεκαθάρισε ότι για οποιαδήποτε επισκευή παίρνει έγκριση από την OPEL HELLAS.Η δική μου άποψη εξ αρχής αλλά και μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία είναι πως αναγνωρίζω ότι βρίσκομαι εκτός εγγύησης αλλά άν εξηγούνται οι παραπάνω απορίες μου και τελικά πρόκειται για ενδεχόμενη αστοχία υλικού, γιατί πρέπει να χρεωθώ την επισκευή;
Ήρθα σε επαφή με πάνω από πέντε μηχανικούς, οι οποίοι μου ξεκαθάρισαν ότι κάτι τέτοιο δεν το έχουν συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα και ότι για να σπάσει το πλατώ πρέπει να υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη φθορά του δίσκου.
Όλες οι συνομιλίες μέσω Email υπάρχουν , μετεφρασμένες και στα αγγλικά , για όποιον επιθυμεί να τις δει, απλά δεν τις παρέθεσα λόγω όγκου.
Υπάρχει κάποιος που να είχε παρόμοια εμπειρία;
Και τί προτείνετε να κάνω στην συνέχεια;Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν με το συγκεκριμένο post.
Παρακάτω παραθέτω και φωτογραφίες των εξαρτημάτων όπως τις έστειλα συνημμένες στα email ενώ έχω κρατήσει και το σετ δίσκου-πλατώ.
https://imageshack.us/i/plqDaPTaj
https://imageshack.us/i/ponJNheYj -
Θα ηθελα φωτο απο την αλλη πλευρα του δισκου και απο τα χτενια του πλατω και απο τις 2 μεριες, νομιζω οτι απο την εσωτερικη μερια εβρισκαν τα χτενια στον δισκο αν ειδα σωστα.
-
-
Δεν γνωριζω και πολυ αλλα απο περιεργια, το αμαξι το ειχες παρκαρισμενο σε πιλοτη;
-
Για τα σπασμένα χτένια και τα σημάδια στο πολύσφηνο, δεν έδωσαν καμία εξήγηση;
-
Προς απάντηση των παραπάνω.....
Το αυτοκίνητο το παρκάρω σχεδόν καθημερινά σε πυλωτή. Εκείνη την ημέρα ήταν παρκαρισμένο έξω.
Για το σπασμένο πλατώ δεν μου έδωσαν καμία εξήγηση. Ένας μηχανικός μόνο μου είπε ότι έσπασε αλλά
δεν είναι από την φθορά. Ούτε ξέρει από τι..... -
Θα μπορούσε να είναι από αστοχία. Κανονικά είσαι εντός εγγύησης ή ήταν 2ετής;
-
Η εγγύηση ήταν διετής. Η αντιπροσωπεία λέει ότι τέτοιου είδους βλάβες δεν καλύπτονται διότι πρόκειται για εξαρτήματα τριβής. Εδώ όμως η βλάβη δεν προκλήθηκε από τριβή.Η αστοχία υλικού δεν καλύπτεται αν παρέλθει η εγγύηση;
-
Όχι εκτός αν γίνει ανάκληση.
-
Δεν γνωριζω μηχανικα, το πως ακριβως ανταποκρινεται το συστημα-μεταδοσης, αλλα το γεγονος να ειχες κουμπωμενη τη 1η, και να ηρθε καποιος και να σε σπρωξε απο μπροστα φερ ειπειν και ετσι να εγινε η ζημια, το συζητησες με τον μηχανικο σου; Γινεται να παρκαρες το αυτοκινητο κανονικα χωρις κανενα προβλημα, και την επομενη μερα να εχει σπασει μονος του ο δισκος;
-
Δεν αντέχει κριτικής η στάση των Ελλήνων αντιπροσώπων και οι εγγυήσεις που (δεν)παρέχουν.
Εγώ θα το πήγαινα σε ενα συνεργείο τις επιλογής μου και θα καθάριζα με max 200€........
Σκέψου οτι για δίσκο πλατώ δεν εχω ακούσει πάνω απο 300€ πουθενά και ποτέ. -
Αφού δεν έχεις εγγύηση γιατί να το φτιάξεις στην αντιπροσωπεία...
-
Αδερφε το δισκοπλατο δεν καλυπτεται απ την εγγυηση γενικα. Ακομα κι ο κατασκευαστης να φταιει, τρεχα να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. Επειδη ειναι αναλωσιμο, ζημια μπορει να προκληθει απο οτιδηποτε. Ακομα και σε καινουρια αυτοκινητα με 5000χλμ αν βγαλουν προβλημα σε δισκοπλατο εχω δει να μη τα καλυπτουν. Σου κανουν μια εκπτωση αναγνριζοντας και καλα ενα ενδεχομενο μεριδιο ευθυνης τους, ακριβως οπως σου ειπαν 70-30, και τελος. Και η τιμη φυσικα ειναι στα υψη παντα για τετοιες εργασιες σε αντιπροσωπεια.
Κατα τη γνωμη μου αδικα χανεις το χρονο σου και το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να ανεβασεις πιεση και να μεινεις και με το αμαξι σε αχρηστια. Πηγαινε φτιαξτο σε καποιο εξωτερικο συνεργειο βαζοντας ενα δισκο καλης ποιοτητας και απλα προσπαθησε να το ξεχασεις.
-
Εδώ έχει τιμές.
http://opel4u.gr/pricelist/ -
Δες και σε αυτό το site
https://www.autoduder.comΣε βοηθάει να πάρεις τιμές και να κλείσεις ραντεβού σε συνεργείο.
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Αφού δεν έχεις εγγύηση γιατί να το φτιάξεις στην αντιπροσωπεία...+100,υπολόγιζε τα μισά λεφτά εκτός αντιπροσωπείας.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Δες και σε αυτό το site
https://www.autoduder.comΣε βοηθάει να πάρεις τιμές και να κλείσεις ραντεβού σε συνεργείο.
Ουαου
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας και το ενδιαφέρον.
Το αυτοκίνητο είχε μεταφερθεί με οδική στην αντιπροσωπεία. Οπότε για να το μετακινήσω ξανά επρεπε
να πληρωσω 40 ευρω μεταφορικα με γερανό ώστε να πάει σε αλλο συνεργείο το οποίο μου δωσε τιμή 250 ευρώ αγορά δίσκου-πλατώ
και 120 ευρώ εργασία. Επίσης έπρεπε να πληρώσω και ένα ποσό(νομίζω 50 ευρώ για το άνοιγμα και κλείσιμο της μηχανής
στην αντιπροσωπεία. Οπότε η διαφορά στα χρήματα ήταν70 ευρώ και έτσι κατέληξα να το φτιάξω στην αντιπροσωπεία.
Από τρία φόρουμ γερμανικά στα οποία παρέθεσα το θέμα έχω τις ίδιες απαντήσεις. Δλδ, όλοι εκπλήσσονται με το πώς
έσπασε το πλατώ σε μία νυχτα. Για τον φίλο που ρώτησε αν κάποιος με έσπρωξε, η απάντηση είναι αρνητική. Όπως πάρκαρα το προηγούμενο βράδυ έτσι πηγα και το πρωί να ξεπαρκάρω.
Δύο και κάτι εβδομάδες έλιωσα το internet να βρω αν στην αστοχία υλικού μπορώ κάπως να δικαιωθώ αλλά καταλήγω
ότι γι αυτόν τον λόγο δίνονται οι εγγυήσεις.Για να καλύπτουν αστοχίες και κατασκευαστικά λάθη. Άρα μάλλον στάθηκα
άτυχος αφού η βλάβη παρουσιάστηκε μετά τα δύο χρόνια της εγγύησης.
Βρήκα και παρόμοια σπασίματα στα χτένια του πλατώ σε φωτό στο internet από διάφορα οχήματα.Μερικοι το αποδίδουν σε υψηλές θερμοκρασίες
άλλοι σε κακό κατα λάθος χειρισμό και αρκετοί σε αστοχία μετάλλου.
Περιμένω απάντηση κ από την δικηγόρο μου για το αν τελικά αξίζει να ασχοληθούμε με αγωγές ή οχι.Αυτά. Ελπίζω κανένας σας να μην έχει άλλη παρόμοια εμπειρία σαν την δική μου!!
Ξαφνικό σοβαρό πρόβλημα με OPEL ASTRA j SEDAN CDTi 1,6