-
Στα λόγια μου έρχεσαι, είχα πεί ότι τα Ιαπωνικής κατασκευής είναι ανώτερης ποιότητας από τα Ιαπωνικά Ευρωπαϊκής κατασκευής, αλλά η σύγκριση του passat με τα note, auris, jimny είναι άστοχη γιατί δεν ανήκουν στο ίδιο segment.
-
Και που να δεις ανάμεσα και σε ίδια μοντέλα π.χ Toyota carina e UK (xli) VS toyota carina Japan (Gli-gti). Σεντόνι μπορώ να γράψω.....
-
Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.
-
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.Και ο Άγγλος Mk1 114 είχε, αλλά συμπλέκτης Valeo όχι AISIN (στα 70.000 θέμα με το πλατό στα 105.000 αλλάχθηκε σετ), η κρεμαγιέρα (ZF) δεν παίρνει κιτ επισκευής (σύνολο ζημιάς 100-150Ε) όπως του Ιάπωνα, αλλά πρέπει να 'κατέβει' και να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία (500-55ΟΕ) τα πλαστικά του ταμπλό στον Ιάπωνα ΔΕΝ ραγίζουν, ενώ στο αγγλικό ραγίζουν (ομοίως και στο Avensis MK1 - αυτό είναι full ευρωπαϊκό). Το δυναμό Bosch (100.000χλμ) έβγαλε θέμα ο αυτόματος. Το αντίστοιχο της Denso (refurbish - ανακατασκευή) 14.2V -14.4V άνετα. Ευτυχώς που σε κρίσιμα σημεία φοράει ιαπωνικών προμηθευτών πράγματα τα οποία αντέχουν. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ΜΚ1 avensis σχεδόν εξαφανίστηκαν σε αντίθεση με τα carina e...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.
Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.
Για τα Toyota και τα Nissan νόμιζα ότι πλέον στην Ευρώπη δεν υπήρχαν made in Japan....Σε ευχαριστώ Φάνη
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Για τα Toyota και τα Nissan νόμιζα ότι πλέον στην Ευρώπη δεν υπήρχαν made in Japan....Σε ευχαριστώ ΦάνηΥπάρχει το Xtrail από Nissan και από Toyota δεν θυμάμαι ποιο (εκτός του Land Cruiser φυσικά).
Ααα και ξέχασα και Honda και φυσικά Mitsubishi!
-
Κοιταξτε τον αριθμο πλαισιου, αν το 1ο γραμμα ειναι J τοτε το αυτοκινητο εχει συρναμολογηθει στην Ιαπωνια.
-
Χωρίς να ξέρω πόσο σε ενδιαφέρει να κρατήσεις το αμάξι και το μοτέρ, θα σου έλεγα πως αν υπολογίζεις για επισκευή καλό είναι να κάνεις πλήρης επισκευή, βαλβίδες, ελατήρια, καδένα, τσιμουχες, ίσως ρεκτιφιέ, γενικά χωρίς να γίνω κουραστικός, πλήρωσε τα τώρα όλα μαζί παρά ένα-ένα και να μένεις συνέχεια απο αυτοκίνητο, ευκαιρία είναι.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητα να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι αν και τα Nissan είχαν μια ευασθησία, ούτε ρήγμα στο μπλόκ, η πιθανότερη αιτία είναι το ξεχείλωμα που έχουν οι βίδες με τα χρόνια με αποτέλεσμα να χαλαρώσει η σύνδεση καπακιού / μπλόκ και να περάσουν νερά στα λάδια, αν και συνήθως τα λάδια περνάνε στα νερά λόγω μεγαλύτερης πίεσης του λαδιού από το νερό.Το καπάκι σε ένα κινητήρα δέχεται συνεχείς πιέσεις από τις αναφλέξεις που θέλουν να το πετάξουν προς τα επάνω, και δέχεται τις συνεχείς αζυγοστάθμιστες πλευρικές κινήσεις από τον / τους εκκεντροφόρους, έτσι ξεχειλώνουν οι βίδες και το καπάκι περπατάει επάνω στο μπλόκ, αν σε ενα κινητήρα κάθε 80-100.000 χλμ προβαίνουμε σε επανάσφιξη
του καπακιού το πιθανότερο είναι ότι η φλάτζα του θα κρατήσει όσο και ο κινητήρας, αυτό το λέω εκ πείρας και μάλισυα σε αλουμινένιο μπλόκ που θεωρείται και είναι περισσότερο ευαίσθητο στις πιέσεις, τις θερμοκρασίες και τους μκραδασμούς από ένα μαντεμένιο.Επίσης πρίν λυθεί ο κινητήρας ο σωστός μηχανικός καλεί το ρεκτιφιέ και έρχεται επί τόπου και ελέγχει το πρόσωπο του μπλόκ του κινητήρα αν πράγματι χρειάζεται καθάρισμα, ειδικά σε αλουμινένια μπλόκ αν έχουν χιτώνια που αλλάζονται τότε τα πράγματα σκουραίνουν γιατί απαιτούνται μεγαλύτερες ακρίβειες στα χιτώνια γιατί αυτά εξέχουν από το μπλόκ ώστε να πατάει η φλάτζα, συνήθως το διάκενο αυτό είναι 0.08 - 0.150 mm. Σήμερα όμως που όλα έχουν γίνει μεροκάματο ειδικά σε πελάτες που είναι αδαείς γύρω από το θέμα η εύκολη λύση πάντα είναι η επισκευή πρίν από κάθε έλεγχο, αυτό μπορεί εύκολα να λέγεται και απώλεια εμπιστοσύνης κάθε πελάτη πρός το συνεργείο, όπως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι σωστοί και οι μη σωστοί, έτσι ένας σωστός μηχανικός θα σου έλεγε κάτσε να το μετρήσουμε, να το ελέγξουμε και θα σου πω τι πρέπει να κάνουμε γιατί με την 1η ματιά όταν η απάντηση είναι ότι έχουν πέσει μέσα στον κινητήρα 3 πεντακοσάρικα € τότε κάτι πρέπει να σε προβληματίσει.
Το καθαρό κόστος του ρεκτιφιέ για το πλάνισμα καπακιού / μπλόκ είναι κάτω από 100€, όλα τα υπόλοιπα είναι εργασία και πολλά αναλώσιμα, πλήρες σέτ φλάτζες επισκευής, παραφλού, λάδια, εργατικά, γιατί θα λυθεί ολόκληρος ο κινητήρας και θα πάει στο ρεκτιφιέ να μετρηθούν τα πάντα, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, έμβολα, χιτώνια, αν βρεθούν κοντά στο κάτω όριο του κατασκευαστή θα πρέπει να αλλαχθούν τα μέταλλα στροφάλου / μπιελών, ίσως και τα ελατήρια των εμβόλων, ίσως και τα ελατήρια των βαλβίδων αν έχουν καθήσει, ίσως και οι έδρες των βαλβίδων, ίσως και οι οδηγοί τους, οπότε το κόστος του ρεκτιφιέ μπορεί άνετα να περάσει τα 400€ ίσως και περισσότερο ανάλογα με το κόστος των αναλώσιμων που θα πρέπει να αλλαχθούν γιατί είναι ευκαιρία μιας και είναι ανοιχτό το μοτέρ, επίσης μια και θα κατέβει ο κινητήρας θα αλλάξεις και δισκόπλατο, τα λέω για να κάνεις το κουμάντο σου, ένας μεταχειρισμένος κινητήρας μπορεί να σου βγεί διαμάντι αλλά μπορεί σε 6 μήνες να έχεις προβλήματα και όλοι θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πούν, ε! μεταχειρισμένος ήταν έπρεπε να περιμένεις ότι θα βγάλει πρόβλημα κάποια στιγμή.
Αν δε βαριέσαι και σε ενδιαφέρεσαι να ενημερωθείς σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει σε ένα κινητήρα διάβασε εδώ.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=49004&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=54019&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε
σε ευχαριστώ για την πλήρη και εμπεριστατωμένη άποψη, θεωρώ και εγώ αυτή την αιτία ως την πιο πιθανή για ότι συνέβη στον κινητήρα μου, αν και ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου δεν το παραδεχτηκε .... (η απάντησή του ήταν νεροφαγώματα ... κ όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... ).
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι πρόκειται για κάποια αστοχία υλικού ή για εγγενές πρόβλημα του κινητήρα και όχι για κάποιο λάθος δικό μου χειρισμό. Κρίμα, διότι το πήρα το αμάξι με πολύ χαρά κ σίγουρο ςότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο σε ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλιστα κατασκευής στην Ιαπωνία (ήταν η τελευταία φουρνιά)
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσειος και το ενδιαφέρον σας.
Για την ιστορία να αναφέρω ότι τελικά προχώρησα σε αλλαγή κινητήρα που βρήκα εισαγωγής από την Ιαπωνία στον Κυπαρίσση στο Καματερό/Αχαρνές και από εκεί άρχισε η δεύτερη περιπέτειά μου.
Ενώ είχα βρεί έναν κινητήα σε εξαιρετική κατάσταση (τουλάχιστον εξωτερικά) που έγραφε επάνω 34.000 χλμ (δλδ σχεδόν καινούργιος) και μάλιστα οπως μου είπαν, είναι από 'ράφι' (δλδ διαλεγμένος και όχι από το σωρό), τον οπόιο και δεχτηκα να πληρώσω σε μια αυξημένη τιμή (~900€). Βεβαια μου έιπε ότι είναι από τους κινητήρες που προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά και είχε κάποια διαφορά από εκείνους που είναι για την ευρωπαϊκη κ ίσως είχε καποιο θέμα στις συνδέσεις του αλλά θα το τσεκαρε ο μηχανικός.
Τελικά την άλλη μερα μαθαίνω ότι ο κινητήρας δεν έκανε κ ότι ο μηχανικός με το κατάστημα ανταλλακτικών διαλεξαν κ έβαλαν στο αμάλι άλλο κινητήρα ο οποίος κατά δήλωση του αντακτικά 'είναι και αυτός από ράφι και μην ανησυχείς ό,τι και να συμβεί εγώ ειμαι εδώ' ... χωρίς πρότερη ειδοποίηση είτε από το συνεργείο έιτε από τον τύπο με τις μηχανές που υποτίθεται έιχα πάει συστημένος ....
Φαντάζομαι, καταλάβατε ....αύριο το παραλαμβάνω.
-
ΗΔΗ ΕΧΩ ΔΟΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 2000 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ. ΑΜΑΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΑΚΟΜΑ. 4000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΝΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΩΞΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
-
Γι αυτό σε ρώτησα πόσο θες να το κρατήσεις χωρίς να ξέρω τι θες να διαθέσεις...
NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ