Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. NISSAN X-TRAIL 2,0L 2006 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    33
    2309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Στα λόγια μου έρχεσαι, είχα πεί ότι τα Ιαπωνικής κατασκευής είναι ανώτερης ποιότητας από τα Ιαπωνικά Ευρωπαϊκής κατασκευής, αλλά η σύγκριση του passat με τα note, auris, jimny είναι άστοχη γιατί δεν ανήκουν στο ίδιο segment.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gnikas last edited by

        Και που να δεις ανάμεσα και σε ίδια μοντέλα π.χ Toyota carina e UK (xli) VS toyota carina Japan (Gli-gti). Σεντόνι μπορώ να γράψω.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a last edited by

          Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • sarantism
            sarantism last edited by

            Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.

            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης sarantism έγραψε:
              Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.

              Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gnikas last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                Αν θυμαμαι καλα δεν ειναι ακριβως ιδια μοντελα, ο ιαπωνας ειχε 115 αλογα και ο αγγλος 105 λογο καυσαεριων βεβαια, ο αγγλος ειχε διαφορετικη διαχειρηση στο σπινθηρα με ματι στο στροφαλο, δεν εφτιαχνε αβανς απο το ντρισιπιτερ κλπ.

                Και ο Άγγλος Mk1 114 είχε, αλλά συμπλέκτης Valeo όχι AISIN (στα 70.000 θέμα με το πλατό στα 105.000 αλλάχθηκε σετ), η κρεμαγιέρα (ZF) δεν παίρνει κιτ επισκευής (σύνολο ζημιάς 100-150Ε) όπως του Ιάπωνα, αλλά πρέπει να 'κατέβει' και να ακολουθηθεί όλη η διαδικασία (500-55ΟΕ) τα πλαστικά του ταμπλό στον Ιάπωνα ΔΕΝ ραγίζουν, ενώ στο αγγλικό ραγίζουν (ομοίως και στο Avensis MK1 - αυτό είναι full ευρωπαϊκό). Το δυναμό Bosch (100.000χλμ) έβγαλε θέμα ο αυτόματος. Το αντίστοιχο της Denso (refurbish - ανακατασκευή) 14.2V -14.4V άνετα. Ευτυχώς που σε κρίσιμα σημεία φοράει ιαπωνικών προμηθευτών πράγματα τα οποία αντέχουν. Δεν είναι τυχαίο ότι τα ΜΚ1 avensis σχεδόν εξαφανίστηκαν σε αντίθεση με τα carina e...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sarantism
                  sarantism last edited by

                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                  Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν σήμερα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα made in japan; Τα μόνα που ήξερα ήταν τα Daihatsu.

                  Φυσικά και υπάρχουν, με κυρίαρχα τα Subaru. Επίσης, αρκετά Mazda, Toyota, Suzuki & Nissan κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.

                  Για τα Toyota και τα Nissan νόμιζα ότι πλέον στην Ευρώπη δεν υπήρχαν made in Japan....Σε ευχαριστώ Φάνη

                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης sarantism έγραψε:
                    Για τα Toyota και τα Nissan νόμιζα ότι πλέον στην Ευρώπη δεν υπήρχαν made in Japan....Σε ευχαριστώ Φάνη

                    Υπάρχει το Xtrail από Nissan και από Toyota δεν θυμάμαι ποιο (εκτός του Land Cruiser φυσικά).

                    Ααα και ξέχασα και Honda και φυσικά Mitsubishi!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Κοιταξτε τον αριθμο πλαισιου, αν το 1ο γραμμα ειναι J τοτε το αυτοκινητο εχει συρναμολογηθει στην Ιαπωνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xrrx last edited by

                        Χωρίς να ξέρω πόσο σε ενδιαφέρει να κρατήσεις το αμάξι και το μοτέρ, θα σου έλεγα πως αν υπολογίζεις για επισκευή καλό είναι να κάνεις πλήρης επισκευή, βαλβίδες, ελατήρια, καδένα, τσιμουχες, ίσως ρεκτιφιέ, γενικά χωρίς να γίνω κουραστικός, πλήρωσε τα τώρα όλα μαζί παρά ένα-ένα και να μένεις συνέχεια απο αυτοκίνητο, ευκαιρία είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          korax last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                          Δεν είναι απαραίτητα να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι αν και τα Nissan είχαν μια ευασθησία, ούτε ρήγμα στο μπλόκ, η πιθανότερη αιτία είναι το ξεχείλωμα που έχουν οι βίδες με τα χρόνια με αποτέλεσμα να χαλαρώσει η σύνδεση καπακιού / μπλόκ και να περάσουν νερά στα λάδια, αν και συνήθως τα λάδια περνάνε στα νερά λόγω μεγαλύτερης πίεσης του λαδιού από το νερό.

                          Το καπάκι σε ένα κινητήρα δέχεται συνεχείς πιέσεις από τις αναφλέξεις που θέλουν να το πετάξουν προς τα επάνω, και δέχεται τις συνεχείς αζυγοστάθμιστες πλευρικές κινήσεις από τον / τους εκκεντροφόρους, έτσι ξεχειλώνουν οι βίδες και το καπάκι περπατάει επάνω στο μπλόκ, αν σε ενα κινητήρα κάθε 80-100.000 χλμ προβαίνουμε σε επανάσφιξη
                          του καπακιού το πιθανότερο είναι ότι η φλάτζα του θα κρατήσει όσο και ο κινητήρας, αυτό το λέω εκ πείρας και μάλισυα σε αλουμινένιο μπλόκ που θεωρείται και είναι περισσότερο ευαίσθητο στις πιέσεις, τις θερμοκρασίες και τους μκραδασμούς από ένα μαντεμένιο.

                          Επίσης πρίν λυθεί ο κινητήρας ο σωστός μηχανικός καλεί το ρεκτιφιέ και έρχεται επί τόπου και ελέγχει το πρόσωπο του μπλόκ του κινητήρα αν πράγματι χρειάζεται καθάρισμα, ειδικά σε αλουμινένια μπλόκ αν έχουν χιτώνια που αλλάζονται τότε τα πράγματα σκουραίνουν γιατί απαιτούνται μεγαλύτερες ακρίβειες στα χιτώνια γιατί αυτά εξέχουν από το μπλόκ ώστε να πατάει η φλάτζα, συνήθως το διάκενο αυτό είναι 0.08 - 0.150 mm. Σήμερα όμως που όλα έχουν γίνει μεροκάματο ειδικά σε πελάτες που είναι αδαείς γύρω από το θέμα η εύκολη λύση πάντα είναι η επισκευή πρίν από κάθε έλεγχο, αυτό μπορεί εύκολα να λέγεται και απώλεια εμπιστοσύνης κάθε πελάτη πρός το συνεργείο, όπως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν οι σωστοί και οι μη σωστοί, έτσι ένας σωστός μηχανικός θα σου έλεγε κάτσε να το μετρήσουμε, να το ελέγξουμε και θα σου πω τι πρέπει να κάνουμε γιατί με την 1η ματιά όταν η απάντηση είναι ότι έχουν πέσει μέσα στον κινητήρα 3 πεντακοσάρικα € τότε κάτι πρέπει να σε προβληματίσει.

                          Το καθαρό κόστος του ρεκτιφιέ για το πλάνισμα καπακιού / μπλόκ είναι κάτω από 100€, όλα τα υπόλοιπα είναι εργασία και πολλά αναλώσιμα, πλήρες σέτ φλάτζες επισκευής, παραφλού, λάδια, εργατικά, γιατί θα λυθεί ολόκληρος ο κινητήρας και θα πάει στο ρεκτιφιέ να μετρηθούν τα πάντα, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, έμβολα, χιτώνια, αν βρεθούν κοντά στο κάτω όριο του κατασκευαστή θα πρέπει να αλλαχθούν τα μέταλλα στροφάλου / μπιελών, ίσως και τα ελατήρια των εμβόλων, ίσως και τα ελατήρια των βαλβίδων αν έχουν καθήσει, ίσως και οι έδρες των βαλβίδων, ίσως και οι οδηγοί τους, οπότε το κόστος του ρεκτιφιέ μπορεί άνετα να περάσει τα 400€ ίσως και περισσότερο ανάλογα με το κόστος των αναλώσιμων που θα πρέπει να αλλαχθούν γιατί είναι ευκαιρία μιας και είναι ανοιχτό το μοτέρ, επίσης μια και θα κατέβει ο κινητήρας θα αλλάξεις και δισκόπλατο, τα λέω για να κάνεις το κουμάντο σου, ένας μεταχειρισμένος κινητήρας μπορεί να σου βγεί διαμάντι αλλά μπορεί σε 6 μήνες να έχεις προβλήματα και όλοι θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και θα πούν, ε! μεταχειρισμένος ήταν έπρεπε να περιμένεις ότι θα βγάλει πρόβλημα κάποια στιγμή.

                          Αν δε βαριέσαι και σε ενδιαφέρεσαι να ενημερωθείς σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει σε ένα κινητήρα διάβασε εδώ.

                          http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=49004&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε

                          http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=54019&hilit=+τα+καπάκια+περπατάνε

                          σε ευχαριστώ για την πλήρη και εμπεριστατωμένη άποψη, θεωρώ και εγώ αυτή την αιτία ως την πιο πιθανή για ότι συνέβη στον κινητήρα μου, αν και ο μηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου δεν το παραδεχτηκε .... (η απάντησή του ήταν νεροφαγώματα ... κ όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... ).

                          Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι πρόκειται για κάποια αστοχία υλικού ή για εγγενές πρόβλημα του κινητήρα και όχι για κάποιο λάθος δικό μου χειρισμό. Κρίμα, διότι το πήρα το αμάξι με πολύ χαρά κ σίγουρο ςότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο σε ιαπωνικό αυτοκίνητο και μάλιστα κατασκευής στην Ιαπωνία (ήταν η τελευταία φουρνιά)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            korax last edited by

                            Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσειος και το ενδιαφέρον σας.

                            Για την ιστορία να αναφέρω ότι τελικά προχώρησα σε αλλαγή κινητήρα που βρήκα εισαγωγής από την Ιαπωνία στον Κυπαρίσση στο Καματερό/Αχαρνές και από εκεί άρχισε η δεύτερη περιπέτειά μου.

                            Ενώ είχα βρεί έναν κινητήα σε εξαιρετική κατάσταση (τουλάχιστον εξωτερικά) που έγραφε επάνω 34.000 χλμ (δλδ σχεδόν καινούργιος) και μάλιστα οπως μου είπαν, είναι από 'ράφι' (δλδ διαλεγμένος και όχι από το σωρό), τον οπόιο και δεχτηκα να πληρώσω σε μια αυξημένη τιμή (~900€). Βεβαια μου έιπε ότι είναι από τους κινητήρες που προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά και είχε κάποια διαφορά από εκείνους που είναι για την ευρωπαϊκη κ ίσως είχε καποιο θέμα στις συνδέσεις του αλλά θα το τσεκαρε ο μηχανικός.

                            Τελικά την άλλη μερα μαθαίνω ότι ο κινητήρας δεν έκανε κ ότι ο μηχανικός με το κατάστημα ανταλλακτικών διαλεξαν κ έβαλαν στο αμάλι άλλο κινητήρα ο οποίος κατά δήλωση του αντακτικά 'είναι και αυτός από ράφι και μην ανησυχείς ό,τι και να συμβεί εγώ ειμαι εδώ' ... χωρίς πρότερη ειδοποίηση είτε από το συνεργείο έιτε από τον τύπο με τις μηχανές που υποτίθεται έιχα πάει συστημένος ....

                            Φαντάζομαι, καταλάβατε ....αύριο το παραλαμβάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanoskaroy last edited by

                              ΗΔΗ ΕΧΩ ΔΟΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 2000 ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ. ΑΜΑΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΑΚΟΜΑ. 4000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΝΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΩΞΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xrrx last edited by

                                Γι αυτό σε ρώτησα πόσο θες να το κρατήσεις χωρίς να ξέρω τι θες να διαθέσεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr