Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Περί στρωσιματος ξανά και επειδή παραλαμβάνω την άλλη εβδομάδα και εκείνο το ΣΚ ανεβαίνω Θεσσαλονίκη, καλό είναι να μην ανέβω με το καινούργιο ε; Κάπου διάβασα εδώ μέσα πως το στρώσιμο δεν πρέπει να γίνεται σε ανοικτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα. Κάτι που δεν το ήξερα, αλλά έχει λογική...
Καλά ρε σεις, κανένας δεν διαβάζει τα εγχειρίδια ?
Αν και το Grandland δεν φαίνεται να έχει κάτι συγκεκριμένο για το στρώσιμο, πάρε την αντίστοιχη σελίδα της Ford:
ΣΤΡΏΣΙΜΟ
Ελαστικά
Τα καινούργια ελαστικά χρειάζονται στρώσιμο για περίπου 500 km. Κατά την περίοδο αυτή, ενδέχεται να παρατηρείτε διαφορετική συμπεριφορά οδήγησης.
Φρένα και συμπλέκτης
Εάν είναι δυνατό, αποφύγετε την πολύ συχνή χρήση των φρένων και του συμπλέκτη κατά τα πρώτα 150 km οδήγησης στην πόλη και κατά τα πρώτα 1.500 km οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους.
Κινητήρας
Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα κατά τα πρώτα 1.500 km. Να οδηγείτε αλλάζοντας συχνά την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και να ανεβάζετε νωρίς ταχύτητες. Μην καταπονείτε τον κινητήρα.
Οχήματα με πετρελαιοκινητήρα
Κατά τα πρώτα 3.000 km, ενδέχεται να ακούσετε έναν θόρυβο ρολογιού κατά τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός σας. Αυτό προκαλείται λόγω ρυθμίσεων του νέου πετρελαιοκινητήρα σας και είναι φυσιολογικό.
Κοινώς μια χαρά στρώσιμο θα κάνεις, στο πήγαινε μην ξεπεράσεις τις 3000σαλ, μην βάλεις CC, και προσπάθησε να αυξομειώνεις (ομαλά) στροφές και σχέσεις. Στο γυρισμό ανέβα μέχρι τις 4000σαλ, με την ίδια οδήγηση. Μόλις φτάσεις, αφού λογικά θα έχεις καλύψει 1500χλμ, ανέβαζε σιγά-σιγά σαλ και ρυθμό.