-
Ο χρήστης superb_tsi έγραψε:
Παιδιά, καλησπέρα!
Σε ένα Skoda Superb μοντ.2012 θέλω να αλλάξω τα φρένα μου. Τώρα, φοράω τρυπητούς Zimmerman 345, με τακάκι textar, σωληνάκια υψηλής. Από Audi S3 8p.
Oμοίως, από S3, 310mm αεριζόμενα, προέρχονται και τα πίσω.
Προσανατολίζομαι σε 6πίστονη Z18 Brembo, με τακάκι Ds2000, Ζimmerman δίσκους, σωληνάκια υψηλής και Motul Rbf600.
Πώς σας φαίνεται σαν πάντρεμα?
Υπήρχε, και σαν σκέψη, να αναβαθμίσω τα υλικά τριβής με τακάκι εμπρός Ds2500 και πίσω Ds2000, ή και με καμπανάτους δίσκους αλλά φοβάμαι πως θα θέλω κάτι δυνατότερο, οπότε, σκέφτομαι εξαρχής την πολυπίστονη λύση.
Και αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξω...
Εξάλλου το κόστος για να αλλάξω τα παραπάνω, κρατώντας την έστω και μεγάλη αλλά μονοπίστονη δαγκάνα, δεν θα ήταν καθόλου μα καθόλου μικρό...
Αρχικά, να πω γιατί δεν είναι και το πιο εμπορικό αυτοκίνητο του κόσμου, ότι μαμά φορούσε 312/286 και αναβαθμιστήκανε σε 345/310.
Εξαιτίας όμως του βάρους του σκάφους σε συνδυασμό με την αλλαγή τουρμπίνας, αυτά, που έχω τώρα, δεν με ικανοποιούν.Όπως λες είναι προτιμότερη η Ζ18 για μέγεθος δίσκων πάνω από τα 330, ταιριάζει σε δίσκους 345, τακάκια οπωσδήποτε DS2500 εμπρός και πίσω, δίσκοι με καμπάνες για την διαχείριση της θερμοκρασίας και την μείωση του κινδύνου στραβώματος τους, την μονοπίστονη την ξεχνάς αφού όταν ζεσταθεί αργεί πολύ να κρυώσει και βράζει τα τακάκια και τα υγρά.
ρίξε μια ματιά εδώ στους συντελεστές τριβής και στις θερμοκρασίες των τακακιών DS, τα 2000 είναι υποδεέστερα σε όλα και δεν κάνουν για αυτό που έχεις.
έχεις pm
-
Θέλω να ρωτήσω αν τα κυλινδρακια τροχών μάρκας FTE είναι καλα; Είχα παραγγείλει trw αλλά μου είπαν δεν έχουν και μου προτείναμε fte. Είναι Καλά, τα έχει φορέσει κάνεις, και πια είναι καλύτερα από θέμα αντοχής τα trw ή τα fte;
-
Καποιος;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Καποιος;Κυλινδράκια τροχών όταν λες ποιά εννοείς ?
Τα έμβολα της εμπρός δαγκάνας ή τα κυλινδράκια πίσω στα ταμπούρα ? Και αν αντέξουν ένα χρόνο λιγότερα από τα περίπου 10 που κρατάνε συνήθως θα σου είναι πρόβλημα ? Πόσο έχουν για να σε κάνουν τόσο επιφυλακτικό ? 500€ ?https://www.ebay.co.uk/b/TRW-Car-Brake- ... n_40110063
-
Εννοώ τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Το θέμα μου δεν είναι το κόστος αλλά η ασφάλεια. Είναι κρίσιμο εξάρτημα. Ξέρεις αν τα fte είναι σαν τα trw ή ποια κυλινδρακια θεωρείς καλύτερα απ8 τα δυο;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Εννοώ τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Το θέμα μου δεν είναι το κόστος αλλά η ασφάλεια. Είναι κρίσιμο εξάρτημα. Ξέρεις αν τα fte είναι σαν τα trw ή ποια κυλινδρακια θεωρείς καλύτερα απ8 τα δυο;Είναι ενοχλητικό που βαριέσαι να γκουγκλάρεις για να μάθεις αυτό που θέλεις και ρωτάς εδώ που κανείς δεν ασχολείτε, αν αυτό που έκανα εγώ σε 2΄το είχες κάνει εσύ από εχτές θα έβλεπες ότι η FTE είναι εργοστάσιο από το 1948, έχει τα γραφεία του στην Γερμανία, έχει 3 εργοστάσια στη Γερμανία, στην Κίνα, στην Τσεχία, στη Σλοβακία, στο Μεξικό, στην Αμερική και στην Βραζιλία, θα μάθαινες επίσης ότι ανήκει στο γκρούπ της Valeo, αν μετά από όλα αυτά αναρωτιέσαι ακόμα για την ασφάλεια σου έχεις πρόβλημα.
-
[spoiler:kx2qbije][/spoiler:kx2qbije]Τα έχω δει όλα αυτά που είπες quadra21. Απλώς ήθελα και την άποψη κάποιου που τα έχει βάλει η κάποιου μηχανικού. Θεωρείς λοιπόν αξιόπιστη επιλογή. Αν θες πες μου και το εξής. Τα θερμουιτ της trw είναι καλά σε φρένο και ησυχα;
Θα πω και το εξής. Τα brembo τα τακάκια είναι επώνυμα. Όλοι όμως μου προτείνουν textar είτε μηχανικοί είτε πωλητές είτε σε φόρουμ και μου λένε μακριά από brembo. Και τα δύο επώνυμα προϊόντα αλλά το ένα το προτείνουν το άλλο λένε μακριά. Ελπίζω να κατάλαβες το πνεύμα μου και τον λόγο που ρωταω;
Όσον αφορά τα κυλινδρακια η fte τα κατατάσσει στην aftermarket σειρά της ενώ η trw στην oem. Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου πάντως.
-
Φωτογραφία από τον εμπρός δίσκο του cupra του αδερφού μου.
Τι μπορεί να έχει συμβεί?
Θόρυβο δεν έχει, τακάκια άλλαξε περσι και από τότε έχει κάνει 10-15κ κμ, είναι τα εμπρός.
Πάει για αλλαγή, απλά το έχουμε απορία.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιωνSent from my iPad using Tapatalk
Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων
Sent from my iPad using Tapatalk
Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων
Sent from my iPad using Tapatalk
Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?
Sent from my iPad using Tapatalk
Δεν γινεται να μπει,λαθος.Τουλαχιστον δεν μπορω να φανταστω τετοιο τροπο.Εγω πιστευω ότι το τακακι αυτό σε εκεινο το σημειο εχει κατι πιο σκληρο στην παστα του και εκανε ετσι τον δισκο.Απο μεσα και ο απέναντι δισκος είναι οκ σωστα?
-
Ναι από την άλλη είναι σωστό.
Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι από την άλλη είναι σωστό.Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?
Sent from my G8141 using Tapatalk
Πολλές φορές μπαίνουν ανάμεσα στον δίσκο και το τακάκι μικρά σκουπίδια ( πολύ μικρό πετραδάκι μεγέθους φακής ) και καρφώνεται στην πάστα και μένει εκεί κάνοντας αυτή τη ζημιά, η άλλη περίπτωση ήταν να υπήρχε μεταλλικό κομμάτι αντίστοιχα μικρού μεγέθους μέσα στην πάστα του τακακιού και να έκανε τη ζημιά, όταν τα βγάλετε δείτε αν υπάρχουν σημάδια ξένου σώματος σε εκείνο το τακάκι, στην πάστα του.
-
Εντυπώσεις zimmerman vs ferodo premier.
Τα ferodo πολύ καλά , μετριο αρχικο δαγκωμα, δν εχασα ποτέ φρένα ακόμη και με πυρωμενους δίσκους ήταν άψογα, αρκεί να φρεναρεις δυνατά και να μην κανεις καθόλου trailbraking σε καταβαση. Καταλαβαίνα διαφορες μικρες μεταξυ των 1-2 δυνατων φρεναρισματων και των επόμενων, σαν να καθαριζαν τον δισκο απο τα ήπια φρεναρισματα.
Τα zimmerman όταν τα επιασα μου εκανε εντύπωση οτι ειχε κομματάκια μεταλλο μεσα. Η τιμη τους ήταν σχεδόν η μιση των φεροντο. Το αρχικο δαγκωμα είναι μακραν καλύτερο των φεροντο. Είμαι σίγουρος για αυτό εξαιτίας του οτι το αμαξι είναι αυτόματο και στο D σπρωχνει πολυ σε σχέση με τα νεοτερα. Δεν χρειάζονται 1-2 δυνατα πατηματα για να εχω μεγιστη απόδοση απο τα φρένα. Μέχρι γρήγορη οδηγηση δν εχω καταλαβει την παραμικρή πτωση στην απόδοση. Αλλαξα δίσκους και εβαλα φθηνους της febi bilstein σε σχέση με τους ate που ειχα. Αυτοι ήταν αβαφοι. Δν ξερω αν επιρρεαζει τα συμπεράσματα μου για τα τακακια. Την ίδια καταβαση με δίσκους να πυρωνουν δν εκανα ακόμα ωστε να μην εχω ραγισματα, να κανουνκαποιους θερμικους κυκλους. (ισχύει ?)
Quadra 21 αυτοι οι δισκοι στην καμπάνα τους εχουν τρύπες μεγεθους 1€.Είναι πιο ευαισθητοι απο τους άλλους? Αμφοτεροι είναι συμπαγεις. -
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
- φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
- να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:- φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
- να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
Κανένα από τα δύο!!!!!!
Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα.......... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
- φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
- να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
Κανένα από τα δύο!!!!!!
Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........Καλά ναι αυτό κάνω... απλά όταν πέφτουν τα χιλιόμετρα εννοούσα, βγάζεις τη σχέση που έχεις και ακινητοποιείς με φρένο ή παντάς και συμπλέκτη μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος; Είναι λάθος το πρώτο;
-
Γνωρίζει κανείς τι μαμίσια τακάκια φοράει το polo 9n 75hp του 2005;
-
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις