Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 179
    • 180
    • 157 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ο χρήστης superb_tsi έγραψε:
      Παιδιά, καλησπέρα!
      Σε ένα Skoda Superb μοντ.2012 θέλω να αλλάξω τα φρένα μου. Τώρα, φοράω τρυπητούς Zimmerman 345, με τακάκι textar, σωληνάκια υψηλής. Από Audi S3 8p.
      Oμοίως, από S3, 310mm αεριζόμενα, προέρχονται και τα πίσω.
      Προσανατολίζομαι σε 6πίστονη Z18 Brembo, με τακάκι Ds2000, Ζimmerman δίσκους, σωληνάκια υψηλής και Motul Rbf600.
      Πώς σας φαίνεται σαν πάντρεμα?
      Υπήρχε, και σαν σκέψη, να αναβαθμίσω τα υλικά τριβής με τακάκι εμπρός Ds2500 και πίσω Ds2000, ή και με καμπανάτους δίσκους αλλά φοβάμαι πως θα θέλω κάτι δυνατότερο, οπότε, σκέφτομαι εξαρχής την πολυπίστονη λύση.
      Και αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξω...
      Εξάλλου το κόστος για να αλλάξω τα παραπάνω, κρατώντας την έστω και μεγάλη αλλά μονοπίστονη δαγκάνα, δεν θα ήταν καθόλου μα καθόλου μικρό...
      Αρχικά, να πω γιατί δεν είναι και το πιο εμπορικό αυτοκίνητο του κόσμου, ότι μαμά φορούσε 312/286 και αναβαθμιστήκανε σε 345/310.
      Εξαιτίας όμως του βάρους του σκάφους σε συνδυασμό με την αλλαγή τουρμπίνας, αυτά, που έχω τώρα, δεν με ικανοποιούν.

      Όπως λες είναι προτιμότερη η Ζ18 για μέγεθος δίσκων πάνω από τα 330, ταιριάζει σε δίσκους 345, τακάκια οπωσδήποτε DS2500 εμπρός και πίσω, δίσκοι με καμπάνες για την διαχείριση της θερμοκρασίας και την μείωση του κινδύνου στραβώματος τους, την μονοπίστονη την ξεχνάς αφού όταν ζεσταθεί αργεί πολύ να κρυώσει και βράζει τα τακάκια και τα υγρά.

      ρίξε μια ματιά εδώ στους συντελεστές τριβής και στις θερμοκρασίες των τακακιών DS, τα 2000 είναι υποδεέστερα σε όλα και δεν κάνουν για αυτό που έχεις.

      έχεις pm

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • O
        ohristou last edited by

        Θέλω να ρωτήσω αν τα κυλινδρακια τροχών μάρκας FTE είναι καλα; Είχα παραγγείλει trw αλλά μου είπαν δεν έχουν και μου προτείναμε fte. Είναι Καλά, τα έχει φορέσει κάνεις, και πια είναι καλύτερα από θέμα αντοχής τα trw ή τα fte;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • O
          ohristou last edited by

          Καποιος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης ohristou έγραψε:
            Καποιος;

            Κυλινδράκια τροχών όταν λες ποιά εννοείς ?
            Τα έμβολα της εμπρός δαγκάνας ή τα κυλινδράκια πίσω στα ταμπούρα ? Και αν αντέξουν ένα χρόνο λιγότερα από τα περίπου 10 που κρατάνε συνήθως θα σου είναι πρόβλημα ? Πόσο έχουν για να σε κάνουν τόσο επιφυλακτικό ? 500€ ?

            https://www.ebay.co.uk/b/TRW-Car-Brake- ... n_40110063

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              ohristou last edited by

              Εννοώ τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Το θέμα μου δεν είναι το κόστος αλλά η ασφάλεια. Είναι κρίσιμο εξάρτημα. Ξέρεις αν τα fte είναι σαν τα trw ή ποια κυλινδρακια θεωρείς καλύτερα απ8 τα δυο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης ohristou έγραψε:
                Εννοώ τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Το θέμα μου δεν είναι το κόστος αλλά η ασφάλεια. Είναι κρίσιμο εξάρτημα. Ξέρεις αν τα fte είναι σαν τα trw ή ποια κυλινδρακια θεωρείς καλύτερα απ8 τα δυο;

                Είναι ενοχλητικό που βαριέσαι να γκουγκλάρεις για να μάθεις αυτό που θέλεις και ρωτάς εδώ που κανείς δεν ασχολείτε, αν αυτό που έκανα εγώ σε 2΄το είχες κάνει εσύ από εχτές θα έβλεπες ότι η FTE είναι εργοστάσιο από το 1948, έχει τα γραφεία του στην Γερμανία, έχει 3 εργοστάσια στη Γερμανία, στην Κίνα, στην Τσεχία, στη Σλοβακία, στο Μεξικό, στην Αμερική και στην Βραζιλία, θα μάθαινες επίσης ότι ανήκει στο γκρούπ της Valeo, αν μετά από όλα αυτά αναρωτιέσαι ακόμα για την ασφάλεια σου έχεις πρόβλημα.

                https://en.wikipedia.org/wiki/FTE_automotive

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • O
                  ohristou last edited by

                  [spoiler:kx2qbije][/spoiler:kx2qbije]Τα έχω δει όλα αυτά που είπες quadra21. Απλώς ήθελα και την άποψη κάποιου που τα έχει βάλει η κάποιου μηχανικού. Θεωρείς λοιπόν αξιόπιστη επιλογή. Αν θες πες μου και το εξής. Τα θερμουιτ της trw είναι καλά σε φρένο και ησυχα;

                  Θα πω και το εξής. Τα brembo τα τακάκια είναι επώνυμα. Όλοι όμως μου προτείνουν textar είτε μηχανικοί είτε πωλητές είτε σε φόρουμ και μου λένε μακριά από brembo. Και τα δύο επώνυμα προϊόντα αλλά το ένα το προτείνουν το άλλο λένε μακριά. Ελπίζω να κατάλαβες το πνεύμα μου και τον λόγο που ρωταω;

                  Όσον αφορά τα κυλινδρακια η fte τα κατατάσσει στην aftermarket σειρά της ενώ η trw στην oem. Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου πάντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • N
                    nikos last edited by

                    Φωτογραφία από τον εμπρός δίσκο του cupra του αδερφού μου.

                    Τι μπορεί να έχει συμβεί?

                    Θόρυβο δεν έχει, τακάκια άλλαξε περσι και από τότε έχει κάνει 10-15κ κμ, είναι τα εμπρός.

                    Πάει για αλλαγή, απλά το έχουμε απορία.

                    Sent from my G8141 using Tapatalk

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dasimo last edited by

                      Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων

                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                        Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων

                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.

                        Sent from my G8141 using Tapatalk

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dasimo last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                          Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.

                          Sent from my G8141 using Tapatalk

                          Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

                            Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων

                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.

                            Sent from my G8141 using Tapatalk

                            Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?

                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Δεν γινεται να μπει,λαθος.Τουλαχιστον δεν μπορω να φανταστω τετοιο τροπο.Εγω πιστευω ότι το τακακι αυτό σε εκεινο το σημειο εχει κατι πιο σκληρο στην παστα του και εκανε ετσι τον δισκο.Απο μεσα και ο απέναντι δισκος είναι οκ σωστα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ναι από την άλλη είναι σωστό.

                              Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?

                              Sent from my G8141 using Tapatalk

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                Ναι από την άλλη είναι σωστό.

                                Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?

                                Sent from my G8141 using Tapatalk

                                Πολλές φορές μπαίνουν ανάμεσα στον δίσκο και το τακάκι μικρά σκουπίδια ( πολύ μικρό πετραδάκι μεγέθους φακής ) και καρφώνεται στην πάστα και μένει εκεί κάνοντας αυτή τη ζημιά, η άλλη περίπτωση ήταν να υπήρχε μεταλλικό κομμάτι αντίστοιχα μικρού μεγέθους μέσα στην πάστα του τακακιού και να έκανε τη ζημιά, όταν τα βγάλετε δείτε αν υπάρχουν σημάδια ξένου σώματος σε εκείνο το τακάκι, στην πάστα του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Εντυπώσεις zimmerman vs ferodo premier.
                                  Τα ferodo πολύ καλά , μετριο αρχικο δαγκωμα, δν εχασα ποτέ φρένα ακόμη και με πυρωμενους δίσκους ήταν άψογα, αρκεί να φρεναρεις δυνατά και να μην κανεις καθόλου trailbraking σε καταβαση. Καταλαβαίνα διαφορες μικρες μεταξυ των 1-2 δυνατων φρεναρισματων και των επόμενων, σαν να καθαριζαν τον δισκο απο τα ήπια φρεναρισματα.
                                  Τα zimmerman όταν τα επιασα μου εκανε εντύπωση οτι ειχε κομματάκια μεταλλο μεσα. Η τιμη τους ήταν σχεδόν η μιση των φεροντο. Το αρχικο δαγκωμα είναι μακραν καλύτερο των φεροντο. Είμαι σίγουρος για αυτό εξαιτίας του οτι το αμαξι είναι αυτόματο και στο D σπρωχνει πολυ σε σχέση με τα νεοτερα. Δεν χρειάζονται 1-2 δυνατα πατηματα για να εχω μεγιστη απόδοση απο τα φρένα. Μέχρι γρήγορη οδηγηση δν εχω καταλαβει την παραμικρή πτωση στην απόδοση. Αλλαξα δίσκους και εβαλα φθηνους της febi bilstein σε σχέση με τους ate που ειχα. Αυτοι ήταν αβαφοι. Δν ξερω αν επιρρεαζει τα συμπεράσματα μου για τα τακακια. Την ίδια καταβαση με δίσκους να πυρωνουν δν εκανα ακόμα ωστε να μην εχω ραγισματα, να κανουνκαποιους θερμικους κυκλους. (ισχύει ?)
                                  Quadra 21 αυτοι οι δισκοι στην καμπάνα τους εχουν τρύπες μεγεθους 1€.Είναι πιο ευαισθητοι απο τους άλλους? Αμφοτεροι είναι συμπαγεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • V
                                    vasil last edited by

                                    Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:

                                    1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
                                    2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου

                                    Είναι σωστό το 2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης vasil έγραψε:
                                      Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:

                                      1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
                                      2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου

                                      Είναι σωστό το 2

                                      Κανένα από τα δύο!!!!!!
                                      Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • V
                                        vasil last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:

                                        1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
                                        2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου

                                        Είναι σωστό το 2

                                        Κανένα από τα δύο!!!!!!
                                        Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........

                                        Καλά ναι αυτό κάνω... απλά όταν πέφτουν τα χιλιόμετρα εννοούσα, βγάζεις τη σχέση που έχεις και ακινητοποιείς με φρένο ή παντάς και συμπλέκτη μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος; Είναι λάθος το πρώτο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dragonslayer last edited by

                                          Γνωρίζει κανείς τι μαμίσια τακάκια φοράει το polo 9n 75hp του 2005;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
                                            REMSA
                                            NIPPARTS
                                            TEXTAR
                                            BLUE PRINT
                                            JAPANPARTS

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 157 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr