Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
...Το αποκορύφωμα είναι το συστημα ψυξης της Honda το οποιο το θεωρω μια αποτυχια που απόρω γιατι υλοποιηθηκε.Μικρο ψυγειο(το μισο είναι δεν είναι σε σχεση με του μερσεντές)...
Έχει να κάνει με το βαθμό απόδοσης κάθε κινητήρα. Όσο καλύτερα εκμεταλλεύεται το καύσιμο ο κινητήρας τόσο μικρότερο είναι το σύστημα ψύξης του που σημαίνει ότι έχει λιγότερες θερμικές απώλειες.
Mακαρι να ηταν ετσι !Δυστυχως εκεινη την εποχη δεν ισχυε αυτό.Μιλαμε είμαι φοιτητης και ο μονος λογος πλεον που κοιταω να το πουλησω είναι η καταναλωση.Στο μερσεντές τα παντα εχουν πληθωρική λογικη σχεδιασμου,ποσοτητα υγρων,ψυγειο κινητηρα,ψυγειο ac το ιδιο τερας με του κινητηρα,διπλα βεντιλατερ ,μπαταρια,δυναμο κ.ο.κ.
Γλυκοκοιτάζω,τα integra ....ή τα vti civic αλλα ο εφιάλτης της καταναλωσης με αποτρεπει.
Τα injection η λογικη λεει ότι θα ναι 2-3 λιτρα κατω.
Είναι ακριβώς έτσι. Ρίξε μια ματιά σε ισοδύναμα ίδιου καυσίμου αυτοκίνητα Honda και Mercedes που αναφέρεις και δες τις καταναλώσεις. Απλά δεν συγκρίνονται.