-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
...Το αποκορύφωμα είναι το συστημα ψυξης της Honda το οποιο το θεωρω μια αποτυχια που απόρω γιατι υλοποιηθηκε.Μικρο ψυγειο(το μισο είναι δεν είναι σε σχεση με του μερσεντές)...
Έχει να κάνει με το βαθμό απόδοσης κάθε κινητήρα. Όσο καλύτερα εκμεταλλεύεται το καύσιμο ο κινητήρας τόσο μικρότερο είναι το σύστημα ψύξης του που σημαίνει ότι έχει λιγότερες θερμικές απώλειες.
Mακαρι να ηταν ετσι !Δυστυχως εκεινη την εποχη δεν ισχυε αυτό.Μιλαμε είμαι φοιτητης και ο μονος λογος πλεον που κοιταω να το πουλησω είναι η καταναλωση.Στο μερσεντές τα παντα εχουν πληθωρική λογικη σχεδιασμου,ποσοτητα υγρων,ψυγειο κινητηρα,ψυγειο ac το ιδιο τερας με του κινητηρα,διπλα βεντιλατερ ,μπαταρια,δυναμο κ.ο.κ.
Γλυκοκοιτάζω,τα integra ....ή τα vti civic αλλα ο εφιάλτης της καταναλωσης με αποτρεπει.
Τα injection η λογικη λεει ότι θα ναι 2-3 λιτρα κατω.Είναι ακριβώς έτσι. Ρίξε μια ματιά σε ισοδύναμα ίδιου καυσίμου αυτοκίνητα Honda και Mercedes που αναφέρεις και δες τις καταναλώσεις. Απλά δεν συγκρίνονται.
-
https://www.car.info/en-se/honda/civic/ ... 7895/specs (σχεδον το δικο μου αφου το δικο μ εχει και κανα ιππο πανω και ρυπους αλλα δεν το βρισκω λογω ιαπωνικων specs 7,9L λοιπον)
https://www.car.info/en-se/mercedes-ben ... 1901/specs (αυτοματο και αυτο 9,3λιτρα,αν και εδω εχουν σχολιασει-δωσει στοιχεια ιδιοκτητες και δεν ξερω αν υφισταται αλλαγη)https://www.auto-data.net/en/mercedes-b ... atic-29396
https://www.auto-data.net/en/honda-civi ... 0hp-12267(δν είναι το δικο μου ως προς το βαρος μονο το ποσταρω γτ το άλλο γραφει ότι να ναι.
Το w202 είναι 1350 κιλα και το Honda ή 950 ή 980 δεν θυμαμαι τι γραφει η αδεια μου.
Συνεπως ένα αυτοκινητο 950-980 κιλων καιει 7,9 λιτρα και ένα αυτοκινητο 1350 κιλων καιει 9,3 λιτρα(8,5 εμφανιζει το auto-data που είναι πιο αξιοπιστο αλλα αφου βρηκα μονο στο car.info το δικο μου μοντελο ας είναι κ ετσι για να μην πει κανεις ότι συγκρινω διαφορετικα).Και τα δυο αυτοκίνητα είναι αυτόματα 4ταχυτα.400 κιλα διαφορα βαρους και διαφορα στην καταναλωση 1,4 λιτρα(0,6 βασικα αλλα οκ) .
Πιστευεις ακομα ότι το Χοντα δεν εχει ψυγειο μινιατουρα?
Χειροτερος αποδοτικα κινητηρας και ουτε το μισο ψυγειο.
Αν δεν καλυψαν αυτα ,να βαλω στην εξισωση και την επιφανεια καθε ψυγειου που ερχεται σε επαφη με φρεσκο αερα?
Στην Κυπρο τουλαχιστον τα αντικαθιστουν με ιδιου σχηματος,διπλου παχους ομως. -
Ο ενας κινητηρας απο μαντεμι ο αλλος απο αλουμινιο, μπορει να υπαρχει συγκριση για τις αναγκες ψυξης του καθεμιανου?
Για την καταναλωση καυσιμου ενος αυτοκινητου μεγαλο ρολο εκτος απο βαθμο αποδοσης, βαρος, τριβες κλπ, παιζουν οι σχεσης μεταδοσης του σαζμαν και η τελικη σχεση διαφορικου. -
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
O vti με το esi της honda τι διαφορές είχαν χοντρικά; Για λίγο είχα το civic 1.6 esi με 126 άλογα αν θυμάμαι και μου έκανε εντύπωση που για 16βάλβιδος στις χαμηλές τραβούσε ικανοποιητικά σε σχέση με τα 16βάλβιδα της εποχής. Και παραπάνω που διάβασα για την απόδοση και την οικονομία, είναι γεγονός ότι η Honda έβγαζε κινητήρες με πολλά άλογα και χαμηλή για την ιπποδύναμή τους κατανάλωση. Το ποιο έτσι γρήγορο ήταν το Crx Vtec 160Ps στα 1.6 κυβικά εκατοστά. Νομίζω προχωρημένο για την εποχή του μηχανολογικά.
Η βασικότερη διαφορά ήταν η εξής: VTEC/VTi=DOHC, ESi/16V=SOHC. Υπήρχαν και κάποιες άλλες, αλλά πολύ μικρότερης σημασίας....
thnx Ace
-
Επειδή αναφέρετε τον βαθμό απόδοσης, έχετε μια ιδέα σε τι νούμερα βρίσκεται τώρα και πόσο περίπου να ήταν τότε;
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ο ενας κινητηρας απο μαντεμι ο αλλος απο αλουμινιο, μπορει να υπαρχει συγκριση για τις αναγκες ψυξης του καθεμιανου?
Για την καταναλωση καυσιμου ενος αυτοκινητου μεγαλο ρολο εκτος απο βαθμο αποδοσης, βαρος, τριβες κλπ, παιζουν οι σχεσης μεταδοσης του σαζμαν και η τελικη σχεση διαφορικου.Ηλια κοιτώντας ένα pdf βλεπω ότι για ιδια χαρακτηριστικα παχους κτλ. για μεταδοση ίσης ποσότητας θερμότητας απαιτούνται(κατά προσέγγιση) σε 100 βαθμούς Κελσίου 2 τετραγωνικα εκατοστα αλουμινίου ενώ απαιτούνται 6 τετραγωνικα εκατοστα σιδήρου.Οπότε ο σίδηρος λιγότερο αγώγιμος αρα μικρότερες απώλειες προς το συστημα ψυξης.
υ.γ.Απο pdf με τίτλο 'Στοιχεία μετάδοσης θερμότητας ' είναι τα παραπάνω. -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Επειδή αναφέρετε τον βαθμό απόδοσης, έχετε μια ιδέα σε τι νούμερα βρίσκεται τώρα και πόσο περίπου να ήταν τότε;Σε κινητηρα σημερινό που φορα και τούρμπο?Απλα καμία επαφη,δεν αξιζει ουτε σαν συγκριση.Τα πάντα βελτιώθηκαν ως προς το βαθμο απόδοσης,αλλα και ως προς τη συνολικη κατανάλωση πλέον(και από παράγοντες λιπαντικά,ελαστικά κ.α.)
-
Η μετάδοση και η απορρόφηση της θερμότητας των μετάλλων δεν μετριέται με αγωγιμότητα αλλά με θερμοχωρητικότητα, ένα πχ μπλόκ μαντεμένιο θα αργήσει να ζεσταθεί και θα αργήσει να κρυώσει σε αντίθεση με ένα αλουμινίου που θα ζεσταθεί σχεδόν άμεσα και θα κρυώσει σχεδόν το ίδιο άμεσα αφού έχουν διαφορετική θερμοχωρητικότητα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η μετάδοση και η απορρόφηση της θερμότητας των μετάλλων δεν μετριέται με αγωγιμότητα αλλά με θερμοχωρητικότητα, ένα πχ μπλόκ μαντεμένιο θα αργήσει να ζεσταθεί και θα αργήσει να κρυώσει σε αντίθεση με ένα αλουμινίου που θα ζεσταθεί σχεδόν άμεσα και θα κρυώσει σχεδόν το ίδιο άμεσα αφού έχουν διαφορετική θερμοχωρητικότητα.Συνολικα όμως σε μια χρονικη περιοδο λειτουργιας του κινητηρα,στο μπλοκ με χυτοσιδηρο προς το συστημα ψυξης δεν θα διαφυγει μικροτερο ποσο θερμικης ενεργειας σε συγκριση με ένα μπλοκ απο αλουμινιο?
-
Οταν ζεσταθουν και τα 2 η αναγκη για ψυξη στο μαντεμι ειναι πολυ μεαλυτερη και δαπανηροτερη απο αποψη ισχυος απο το αλουμινιο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Οταν ζεσταθουν και τα 2 η αναγκη για ψυξη στο μαντεμι ειναι πολυ μεαλυτερη και δαπανηροτερη απο αποψη ισχυος απο το αλουμινιο.Με βαση τα οσα εψαξα νομιζω ότι είναι ακριβως το αντιθετο.Μεγαλυτερα ποσα θερμότητας θα περνανε από το αλουμινιου.Βασικα τριπλασια για ιδιο παχος και ιδια θερμοκρασια.
-
οκ.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
οκ.www.monachos.gr/forum/content.php/286-m ... ivity-data
3πλασια θερμικη αγωγιμοτητα εχει το αλουμινιο.Επισης οπου και να εψαξα τα ιδια στοιχεια παραθετουν και καταληγουν στο ότι μεγαλύτερα ποσα θερμότητας περνανε από το αλουμινιο.Δεν βρισκω κατι λαθος. -
Όχι ότι έχει σημασία, αλλά τα μπλοκ δεν νομίζω να είναι φτιαγμένα από καθαρό αλουμίνιο αλλά από κάποιο κράμα αλουμινίου. Και αυτά είναι από 100-180 W/m·K .
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
...Πιστευεις ακομα ότι το Χοντα δεν εχει ψυγειο μινιατουρα?Αν ήταν έτσι τα Honda θα είχαν μόνιμο πρόβλημα θερμοκρασίας. Κάτι που δεν το έχω ακούσει ποτέ. Ας επέμβει και κάποιος μηχανικός που διαβάζει να με διαψεύσει, μπορεί να κάνω λάθος. Κάτι ξέρει ο κατασκευαστής που το έβαλε.
Χειροτερος αποδοτικα κινητηρας και ουτε το μισο ψυγειο...
Είσαι λάθος. Από πότε μετριέται η απόδοση ενός κινητήρα από την δύναμη που παράγει;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
...Πιστευεις ακομα ότι το Χοντα δεν εχει ψυγειο μινιατουρα?
Αν ήταν έτσι τα Honda θα είχαν μόνιμο πρόβλημα θερμοκρασίας. Κάτι που δεν το έχω ακούσει ποτέ. Ας επέμβει και κάποιος μηχανικός που διαβάζει να με διαψεύσει, μπορεί να κάνω λάθος. Κάτι ξέρει ο κατασκευαστής που το έβαλε.
Χειροτερος αποδοτικα κινητηρας και ουτε το μισο ψυγειο...
Είσαι λάθος. Από πότε μετριέται η απόδοση ενός κινητήρα από την δύναμη που παράγει;
Στο eg4 και το Logo ειναι εξακριβωμενο οτι στην Κυπρο βαζουν μεγαλυτερο ψυγειο.Φιλης μου το Logo 1000+κυβικα ειχε το ιδιο ψυγειο με το δικο μου.Πλεον φυσικα το αλλαξε και εχει ιδιο μεγεθος,διπλο παχος.Θυμιζει τα ελληνικα νισσαν αυτο το πραγμα.
Δεν ειπα πουθενα οτι η αποδοση ενος κινητηρα μετριεται απο την ισχυ ή την ροπη του.Χειροτερος αποδοτικα κινητηρας ειναι εξαιτιας αυτων που παρεθεσα ,ψεκασμος,καταναλωση,διαφορα βαρους,λαστιχα κ.ο.κ.Επισης τελικα ειναι και το αλουμινενιο μπλοκ που βοηθαει στις υψηλες θερμοκρασιες και μειωμενη αποδοση.
-
Χειρότερο τον λες εσύ, τη στιγμή που καίει λιγότερο του Honda δεν μπορείς να λες τέτοια πράγματα. Στηρίζεσαι στα παραπανήσια κιλά του Μερσεντές κιλά όπου επηρεάζουν μόνο τη κατανάλωση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης όχι της πορείας.
-
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εν τω μεταξυ είναι πολύ χειρότερος.Μέση κατανάλωση πόσταρα,+το βαρος παιζει ρολο,και το πλάτος των ελαστικων παίζει ρολο και πολλά άλλα.
Εν τω μεταξύ ο κινητήρας μου πρέπει να έμεινε μονο για την αγορά της Ιαπωνίας,στην Ευρωπαικη δεν ηρθε προφανως λογω ρυπων,οτι μπορει να σημαίνει αυτό επιπρόσθετα για κατανάλωση κτλ σε σχέση με την τον πλησιεστερο κινητηρα που βρηκα.
Επίσης μιλάω για δύο αυτοκίνητα τα οποία τα εχω στην κατοχή μου και γνωρίζω την κατανάλωση τους,την πραγματική!Εντός πολης το Χοντα καιει παραπάνω(πιεση στα λάστιχα +0,3 μπαρ) από το μερσεντές και το Μερσεντές σε ολοκληρο ταξιδι σταθερα 150-160 χαω καιει 10 λιτρα και με 400-450 κιλα επιπλέον βαρος.Σε ταξιδι με τέτοιες ταχύτητες το Χοντα δεν το δοκιμασα για λογους σωματικης ακεραιοτητας -
Εμένα ο κινητήρας στο παπί δεν καίει τίποτα, το efficiency του πρέπει να είναι εξωπραγματικό.
-
ο.κ.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........