-
Θέλω να αναθέσω σε κάποιο συνεργείο να μου κατεβάσει τον κινητήρα σε ένα Auris 1.33 που έχω, να τον καθαρίσει πλήρως απο λάδια κλπ και να τον τοποθετήσει ξανά.
Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 100.000. Οι ερωτήσεις είναι:
*Ελατήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια αν βγουν και μπουν ξανά σωστά ή αξίζει να ψάξω να βρω καινούργια ίδια (γιατί έχουν καταργηθεί) ?
*Στα 100.000 χιλιόμετρα, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν φθορές σε κυλίνδρους / πιστόνια οπότε να μην χρειαστεί ρεκτιφιέ και να αλλαχθούν με άλλα?- Τα παραπάνω γίνονται γιατί καίει λάδια, λόγω του ότι έχουν βουλώσει τα ελατήρια επιστροφής λαδιού.
-
Θέλω να αναθέσω σε κάποιο συνεργείο να μου κατεβάσει τον κινητήρα σε ένα Auris 1.33 που έχω, να τον καθαρίσει πλήρως απο λάδια κλπ και να τον τοποθετήσει ξανά.
Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 100.000. Οι ερωτήσεις είναι:
*Ελατήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια αν βγουν και μπουν ξανά σωστά ή αξίζει να ψάξω να βρω καινούργια ίδια (γιατί έχουν καταργηθεί) ?
*Στα 100.000 χιλιόμετρα, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν φθορές σε κυλίνδρους / πιστόνια οπότε να μην χρειαστεί ρεκτιφιέ και να αλλαχθούν με άλλα?- Τα παραπάνω γίνονται γιατί καίει λάδια, λόγω του ότι έχουν βουλώσει τα ελατήρια επιστροφής λαδιού.
-
Θέλω να αναθέσω σε κάποιο συνεργείο να μου κατεβάσει τον κινητήρα σε ένα Auris 1.33 που έχω, να τον καθαρίσει πλήρως απο λάδια κλπ και να τον τοποθετήσει ξανά.
Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 100.000. Οι ερωτήσεις είναι:
*Ελατήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια αν βγουν και μπουν ξανά σωστά ή αξίζει να ψάξω να βρω καινούργια ίδια (γιατί έχουν καταργηθεί) ?
*Στα 100.000 χιλιόμετρα, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν φθορές σε κυλίνδρους / πιστόνια οπότε να μην χρειαστεί ρεκτιφιέ και να αλλαχθούν με άλλα?- Τα παραπάνω γίνονται γιατί καίει λάδια, λόγω του ότι έχουν βουλώσει τα ελατήρια επιστροφής λαδιού.
-
απορώ γιατί δέν κάνετε ομαδική επιστολή στην toyota γιά αυτό τό θέμα πού δεν ετυχε σε 1-2-5 αυτοκίνητα ...αλλά λογικά στό σύνολο ολων αυτών τών μοντέλων πού φορούν αυτόν τόν προβληματικό κινητήρα παγκοσμίως ...γιά να δείτε τι θα σάς απαντήσει ,γιατί πρέπει λογικά να σάς απαντήσει ειτε ατομικά ειτε ομαδικά ... γιά το ποιά ειναι η δική της θέση επι τών κινητήρων αυτών και οχι να κάνουν τόν κινέζο...(πάντως εγώ θα το πήγαινα μόνο σε επίσημο toyota για να δούν τα χάλια τους ...με αυτό το μοτέρ )
καί συγχαρητήρια sphinxgr πού μάς ανοιξες τα μάτια (ειτε εχουμε toyota με αυτό το μοτέρ ειτε σκεφθόμασταν γιά αγορά αυτοκινήτου με αυτό το μοτέρ , επειδή τό ψάχνεις - καί πολύ καλά κάνεις - καί μακάρι να βρεθεί η οικονομικότερη καί σωστότερη λύση στό σοβαρότατο αυτό πρόβλημα πού παρουσιάστηκε στό αμάξι σου -
Ρεκτιφιέ στα 100000 χλμ. Να χεσω την ιαπωνική αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
απορώ γιατί δέν κάνετε ομαδική επιστολή στην toyota γιά αυτό τό θέμα πού δεν ετυχε σε 1-2-5 αυτοκίνητα ...αλλά λογικά στό σύνολο ολων αυτών τών μοντέλων πού φορούν αυτόν τόν προβληματικό κινητήρα παγκοσμίως ...γιά να δείτε τι θα σάς απαντήσει ,γιατί πρέπει λογικά να σάς απαντήσει ειτε ατομικά ειτε ομαδικά ... γιά το ποιά ειναι η δική της θέση επι τών κινητήρων αυτών και οχι να κάνουν τόν κινέζο...(πάντως εγώ θα το πήγαινα μόνο σε επίσημο toyota για να δούν τα χάλια τους ...με αυτό το μοτέρ )
καί συγχαρητήρια sphinxgr πού μάς ανοιξες τα μάτια (ειτε εχουμε toyota με αυτό το μοτέρ ειτε σκεφθόμασταν γιά αγορά αυτοκινήτου με αυτό το μοτέρ , επειδή τό ψάχνεις - καί πολύ καλά κάνεις - καί μακάρι να βρεθεί η οικονομικότερη καί σωστότερη λύση στό σοβαρότατο αυτό πρόβλημα πού παρουσιάστηκε στό αμάξι σου [emoji106]+100
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Θέλω να αναθέσω σε κάποιο συνεργείο να μου κατεβάσει τον κινητήρα σε ένα Auris 1.33 που έχω, να τον καθαρίσει πλήρως απο λάδια κλπ και να τον τοποθετήσει ξανά.Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 100.000. Οι ερωτήσεις είναι:
*Ελατήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια αν βγουν και μπουν ξανά σωστά ή αξίζει να ψάξω να βρω καινούργια ίδια (γιατί έχουν καταργηθεί) ?
*Στα 100.000 χιλιόμετρα, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν φθορές σε κυλίνδρους / πιστόνια οπότε να μην χρειαστεί ρεκτιφιέ και να αλλαχθούν με άλλα?- Τα παραπάνω γίνονται γιατί καίει λάδια, λόγω του ότι έχουν βουλώσει τα ελατήρια επιστροφής λαδιού.
Οι κινητήρες που δεν είναι ελλαττωματικοί ποσο κοστιζουν μεταχειρισμένοι?Βαλε έναν τετοιο να ξεμπερδεύεις,στα ιδια λεφτα θα σου βγει,και θα είναι πιο αξιόπιστος και με μικρότερες φθορες από τον δικο σου.
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Θέλω να αναθέσω σε κάποιο συνεργείο να μου κατεβάσει τον κινητήρα σε ένα Auris 1.33 που έχω, να τον καθαρίσει πλήρως απο λάδια κλπ και να τον τοποθετήσει ξανά.Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 100.000. Οι ερωτήσεις είναι:
*Ελατήρια μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια αν βγουν και μπουν ξανά σωστά ή αξίζει να ψάξω να βρω καινούργια ίδια (γιατί έχουν καταργηθεί) ?
*Στα 100.000 χιλιόμετρα, υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν φθορές σε κυλίνδρους / πιστόνια οπότε να μην χρειαστεί ρεκτιφιέ και να αλλαχθούν με άλλα?- Τα παραπάνω γίνονται γιατί καίει λάδια, λόγω του ότι έχουν βουλώσει τα ελατήρια επιστροφής λαδιού.
δεν ξερω αν εκανες καποια ερευνα στην αγορα, αλλα η θεωρια λεει πως οταν ενας κινητηρας καιει λαδι, με αντικατασταση των ελατηριων των κυλινδρων και αντικατασταση τα τσιμουχακια βαλβιδων λυνεται το αποτελεσμα αυτης της βλαβης δηλαδη παυει να καιει λαδι
απο τη στιγμη που τον κινητηρα τον ανοιγεις με τετοιο θεμα, ειναι κριμα-μεγαλη παραλειψη να μην αλλαχτουν τα ελατηρια του κυλινδρου, φυσικα κ υπαρχουν καινουρια ελατηρια στην αγορα-ειναι θεμα του μηχανικου θα στα βρει, βρες καποιον να στο επιδιορθωσει να ησυχασεις -
Επιστολή δεν έχει γίνει γιατί ούτως ή άλλως η εταιρεία δεν αρνείται να το επισκευάσει, αρκεί να είσαι εντός των 6 ετών που καλύπτει η εγγύηση. Επίσης το πιο μεγάλο λάθος της εταιρείας είναι που ζητάει αλλαγές στα 15.000χμ. Απαράδεκτο, αλλά λόγω του ανταγωνισμού, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
Κινητήρας ίδιος μη προβληματικός, βγήκε μόνο για 3 μήνες. 2013.06 - 2013.09. Άντε να βρεις κινητήρα απο τρακαρισμένο που έχει παραχθεί μόνο αυτούς τους 3 μήνες. Όλοι οι άλλοι είναι με την προβληματική σχεδίαση.
Το πρόβλημα δημιουργείται λόγω βουλώματος απο άνθρακα των ελατηρίων. Υποτίθεται ότι όταν ανοιχθεί ο κινητήρας στα 100.000χμ, δεν θα έχει φθορές και παραμορφώσεις σε πιστόνια / κυλίνδρους κλπ και για αυτό θα θέλουν αλλαγή μόνο τα ελατήρια μάλλον.
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Επιστολή δεν έχει γίνει γιατί ούτως ή άλλως η εταιρεία δεν αρνείται να το επισκευάσει, αρκεί να είσαι εντός των 6 ετών που καλύπτει η εγγύηση. Επίσης το πιο μεγάλο λάθος της εταιρείας είναι που ζητάει αλλαγές στα 15.000χμ. Απαράδεκτο, αλλά λόγω του ανταγωνισμού, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.Κινητήρας ίδιος μη προβληματικός, βγήκε μόνο για 3 μήνες. 2013.06 - 2013.09. Άντε να βρεις κινητήρα απο τρακαρισμένο που έχει παραχθεί μόνο αυτούς τους 3 μήνες. Όλοι οι άλλοι είναι με την προβληματική σχεδίαση.
Το πρόβλημα δημιουργείται λόγω βουλώματος απο άνθρακα των ελατηρίων. Υποτίθεται ότι όταν ανοιχθεί ο κινητήρας στα 100.000χμ, δεν θα έχει φθορές και παραμορφώσεις σε πιστόνια / κυλίνδρους κλπ και για αυτό θα θέλουν αλλαγή μόνο τα ελατήρια μάλλον.
Προσπαθησε να ψαξεις για κινητηρα εντος του 3μηνου που λες διχως να καταλαβει ο μαντρας τι ακριβως συμβαινει.Με λιγη τυχη θα βρεις.
Ποσα λιτρα λαδι εχει καψει?Βουλωμα εννοεις ότι παυουν να περιστρέφονται και κολλανε τα ελατήρια?Αν ναι νομιζω ότι αυτό προκαλει μεγαλες φθορες.
Περαν αυτου ,επειδή το ειχα ψαξει και σε φορουμ και ρωτώντας για επισκευή κινητηρα κατεληξα ότι για να γινει σωστη δουλεια θα κοστισει πολλα και ακομη και αν πληρωνεις,λογω νοοτροπίας παλι παιζεις τζοκερ.Μπιελες κύλινδρος κτλ όλα πρεπει να μετρηθουν.υ.γ.Σκεψουν και την πωληση εν αναγκη.
-
Υπολογίζω να έχει κάψει 15 λίτρα λάδι συνολικά. Βούλωμα= τα ελατήρια να να γεμίζουν ανθρακα και δεν επιστρέφει το λάδι μέσω των τρυπών των πιστονιών στο κάρτερ. Έτσι καίγεται στα τοιχώματα του κυλίνδρου.
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Υπολογίζω να έχει κάψει 15 λίτρα λάδι συνολικά. Βούλωμα= τα ελατήρια να να γεμίζουν ανθρακα και δεν επιστρέφει το λάδι μέσω των τρυπών των πιστονιών στο κάρτερ. Έτσι καίγεται στα τοιχώματα του κυλίνδρου.Tα 2 επάνω ελατήρια, της συμπίεσης και το 2ο δεν έχουν τρύπες επιστροφής του λαδιού, έχει μόνο το 3ο, λέγεται και ξύστρα, τρύπες στη θλεση του 3ου ελατηρίου έχει και το έμβολο.
Τα ελατήρια στεγανοποιούν στον κύλινδρο ( το 1ο της συμπίεσης και το 2ο ) από τα αέρια της καύσης τα οποία ισχωρούν πίσω από τα ελατήρια και τα πιέζουν στα τοιχώματα των κυλίνδρων, τα ελατήρια σαν ελατήρια από μόνα τους δεν μπορούν να ασκήσουν την απαιτούμενη πίεση για την σωστή στεγάνωση η οποία γίνεται σωστά με την πίεση των αερίων που ισχωρούν πίσω από αυτά.
Αν τώρα το κενό αυτό πίσω από τα ελατήρια έχει καλυφθεί από μάκα λαδιού δεν υπάρχει χώρος εισδοχής των αερίων οπότε έχουμε ελάχιστη έως μηδαμινή πίεση των ελατηρίων στα τοιχώματα του /των κυλίνδρων με αποτέλεσμα να περνάει λάδι στον χώρο καύσης και αντίθετα περνάνε και καυσαέρια στον στροφαλοθάλαμο ξεπλένοντας τους κυλίνδρους δημιουργώντας μεγαλύτερη φθορά από την προβλεπόμενη, επίσης το λάδι με την κάθοδο σε αυτό καυσαερίων αλλοιώνεται με κίνδυνο να υπάρξει πρόβλημα και στα κουζινέτα βάσεως / μπιελών.
Όταν και αν ανοιχθεί ο κινητήρας πρέπει να γίνει εμπεριστατωμένη και λεπτομερής μέτρηση σε κυλίνδρους, ελατήρια, διάκενο θέσης ελατηρίων στα έμβολα, όπως και στα έμβολα και πάντα με τις οδηγίες της Toyota και όχι αυθαίρετα. Επίσης να γίνει έλεγχος στα κουζινέτα και στα μέταλλα και όπως και μέτρηση ανοχών στα κουζινέτα με plastigage ώστε να φανεί αν υπάρχει φθορά και εκεί, γιατί τώρα δεν φαίνεται αλλά στο μέλλον μπορεί να χτυπήσει κάποιο κουζινέτο αν είναι ήδη στα όρια του.
-
Τα περιέγραψες εξαιρετικά και όντως κατάλαβα κάποια πράγματα που δεν ήξερα ξεκάθαρα.
Εχω μια απορία, το πρόβλημα των βουλωμένων ελατηρίων, δεν θα μπορεί να φανεί και με μέτρηση πίεσης στους κυλίνδρους?!
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Τα περιέγραψες εξαιρετικά και όντως κατάλαβα κάποια πράγματα που δεν ήξερα ξεκάθαρα.Εχω μια απορία, το πρόβλημα των βουλωμένων ελατηρίων, δεν θα μπορεί να φανεί και με μέτρηση πίεσης στους κυλίνδρους?!
Tα ελατήρια δεν μπορείς να τα πείς - βουλωμένα - το πιθανότερο είναι να έχουν κολλήσει αν υπάρχει πολύ μάκα ( καμμένα λάδια ), το πιθανότερο είναι αν είναι αυτό το πρόβλημα, να φανεί σε μια μέτρηση συμπίεσης, πάντα όμως πρέπει να έχεις τα στοιχεία του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοτέρ και όχι από κάποιο άλλο, γιατί στην μέτρηση της συμπίεσης ρόλο παίζουν και οι εκκεντροφόροι, οπότε μόνο με τα στοιχεία της toyota για το μοτέρ αυτό θα ξέρεις που πηγαίνεις.
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Επιστολή δεν έχει γίνει γιατί ούτως ή άλλως η εταιρεία δεν αρνείται να το επισκευάσει, αρκεί να είσαι εντός των 6 ετών που καλύπτει η εγγύηση. Επίσης το πιο μεγάλο λάθος της εταιρείας είναι που ζητάει αλλαγές στα 15.000χμ. Απαράδεκτο, αλλά λόγω του ανταγωνισμού, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.Το πρόβλημα που έχετε οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι φυσιολογική φθορά λόγω χρόνου.
Το σχεδιαστικό-κατασκευαστικό πρόβλημα υπήρχε κι επηρέαζε τη λειτουργία από την αρχή της ζωής του αυτοκινήτου και δεν εμφανίστηκε σαν αστοχία υλικού μετά τα 3+3 χρόνια. Τώρα απλώς έγιναν εμφανείς οι επιπρόσθετες ζημιές που προκάλεσε.
Η κατανάλωση λαδιού δεν μπορεί να αποδοθεί σε φυσιολογική φθορά, αλλά στο κατασκευαστικό λάθος που το έχει αναγνωρίσει η εταιρεία σύμφωμα με όσα παραθέτεις.
Ειδικά εάν έκανες τα service στα συνεργεία τους, έχουν ευθύνη που δεν προχώρησαν σε αποκατάσταση του κατασκευαστικού λάθους ώστε να μην προκληθεί επιπλέον ζημιά.
Αδυνατώ να καταλάβω πως η Toyota ερμηνεύει νομικά τις υποχρεώσεις της απέναντι στους καταναλωτές, πέρα από το προφανές ηθικό πρόβλημα της στάσης της.
Να το κυνηγήσετε ... συνήγορο του καταναλωτή, οργανωμένη διαμαρτυρία, δημοσιοποίηση κλπ. -
Κατι αναλογο δεν ειχε συμβεί και με τα rav4 Diesel?
-
Στο Αμέρικα παρόμοιο πρόβλημα έχει ο 2AZ-FE κινητήρας.
https://www.youtube.com/watch?v=www.youtube.com/watch?v=PgdZSXOslDM/
-
Τα πιστόνια του Renault μου είναι 1000 φορές καλύτερα μετά από 350.000 χλμ.
-
Ναι αλλά τα έφτιαξε μία πάρα πολύ καλή εταιρία σε ένα κινητήρα που είναι over-engineered...Αυτά ακούς και απογοητεύεσαι αν σκεφτείς ότι η εταιρία κάποτε έβγαζε 4afe και 4age!!! Να μην πω για 2jz...
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
Ναι αλλά τα έφτιαξε μία πάρα πολύ καλή εταιρία σε ένα κινητήρα που είναι over-engineered...Αυτά ακούς και απογοητεύεσαι αν σκεφτείς ότι η εταιρία κάποτε έβγαζε 4afe και 4age!!! Να μην πω για 2jz...Τέτοιες καταστασεις είναι αποτελέσματα του μάρκετινγκ , των προτεραιοτήτων του αγοραστικου κοινου,μηχανικοί έρχονται και φεύγουν και πολλά αλλα.Η Μερσεντές με το A-class το πρώτο,για να αλλαξεις καρβουνάκια στη μίζα επρεπε να κατεβεί ο κινητήρας, προφανώς οι νέοι μηχανικοί κοιμόταν όρθιοι όταν σχεδίαζαν και σκέφτηκαν μόνο τη γραμμή παραγωγής.....
Άνοιγμα κινητήρα για καθαρισμό και αντικατάσταση ελατηρίων