Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 85
    • 86
    • 22 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1703
    64484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ils last edited by

      Ο χρήστης katsim έγραψε:
      Έχεις υπολογίσει πόσα θα γλυτωσεις από βενζίνη και τελη σε μια δεκαετία?
      Αν είσαι αυτης της λογικής τοτε νομίζω θα βγεις κερδισμένος!

      συην a class η diesel πάρω η βεντζηνα η τιμή δεν έχει διαφορά .Στο Chr δεν κάνω απόσβεση γιατί αν πάρω diesel a class σε 10 χρονια θα έχω πληρώσει 880e τέλη σε θέμα κατανάλωσης δεν θα έχω καμία διαφορά ίσως σε επαρχιακούς δρόμους να έχω καλύτερη κατανάλωση με diesel.Επισης σε συνδυασμό ότι θα πρέπει να πηγαίνω για service για 11 χρονια στην toyota νομίζω ότι θα μπω και μέσα .

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by

        Οδήγησα σήμερα back to back το υβριδικό (με cvt) και το 1.2 turbo (με μηχανικό κιβώτιο).
        Ελάτε ρε παιδιά που σας αρέσει αυτή η αηδία το cvt!
        Δε νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που του αρέσει. Και είμαι απόλυτος σε αυτό.
        Ναι, είναι βολικό. Ναι, είναι οικονομικό. Ναι, είναι άνετο. Συνεργάζεται τέλεια με τον ηλεκτροκινητήρα και έχει όλα τα καλά του κόσμου. Δε διαφωνώ. Μπορεί να το αγόραζα και εγώ!!
        Άλλο αυτό όμως και άλλο να λέει κάποιος ότι του αρέσει. Δε γίνεται να σου αρέσει αυτό το πράγμα! Είναι σπαστικό. Αν του είχαν βάλει κλασσικό αυτόματο κιβώτιο (ή κάποιο άλλο τελοσπάντων), θα ήταν φοβερό. Αλλά όχι έτσι. Μου θυμίζει κάτι αμάξια αδύναμα των 70's-80's που δεν είχαν δύναμη και αναγκαζόσουνα να συμπλεξάρεις μπας και πάρει λίγο τα πάνω του και το άκουγες να πατινάρει και να αγκομαχά! Αυτά θα ακούμε τώρα εν έτη 2018; Φάουλ εκεί η Toyota.
        (κατά τα άλλα το αμάξι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyrosk last edited by

          Πες μας κάτι και για το 1.2

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            Το αμάξι συνολικά μου άρεσε πολύ. Και δεν είμαι φαν των ψηλών! (Εντάξει αυτό δεν είναι και τόσο ψηλό).
            Είναι πολύ καλοστημένο και χαιρόμουνα να το στρίβω (με φυσιολογικούς ρυθμούς βέβαια, όχι εξεζητημένα πράγματα-όπως θα πήγαινα γρήγορα με την οικογένεια μέσα, αυτό επεδίωκα).
            Μου άρεσε πολύ το τιμόνι του, το γλυκό του φρένο και δε μου άρεσε πολύ το μηχανικό κιβώτιο που θα το ήθελα πιο 'γλυκό' στο κούμπωμα.
            Τώρα ο κινητήρας του ήταν ιδιαίτερα ελαστικός από πολύ χαμηλά (δε θυμάμαι στροφές ακριβώς), ήταν οικονομικός (έκαψα βάσει trip computer 7,6 για μια διαδρομή που με το υβριδικό έκαψα 5,1) αλλά δε μου άρεσε πολύ ότι ήταν λίγο παραπάνω θορυβώδης από άλλους κινητήρες (αυτό δεν ταίριαζε επίσης με το φουτουριστικό του αυτοκινήτου) και επίσης θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατό (χωρίς να σημαίνει ότι δεν επαρκεί για το αμάξωμα). Αν ήταν στα 130-140 άλογα θα μου άρεσε πάρα πολύ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyrosk last edited by

              Ωραίος [emoji6]

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                katsim last edited by

                Διαβάζω οτι η καινούργια έκδοση θα υποστηρίζει Apple Carplay!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • neurotica
                  neurotica last edited by

                  Καιρός ήταν. Γενικώς στο infotainment έχει μείνει πίσω η Toyota. Τουλάχιστον στο νέο Auris θα έχουν το νέο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Αυτή που άλλαξε τον Απρίλιο; (βασικά Απρίλιο αλλάζουν σπεκς στην Τογιότα)
                    Μακαρι να βελτιωθεί και η ανάλυση γιατί έτσι όπως πετιέται ατσουμπαλα η οθόνη χτυπάει πολύ σχήμα στο μάτι η χαμηλή της ανάλυση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      katsim last edited by

                      Εδώ το λινκ για αυτο που διαβασα

                      https://www.thetorquereport.com/toyota/ ... e-carplay/

                      2 μειονεκτηματα θεωρω οτι εχει αυτο το αμαξι, την οθονη και την έλλειψη χώρου μπροστά απο τις ποτηροθηκες (για κινητο π. χ). Για την σχεδίαση των πισω δεν γίνεται κατι, έτσι ειναι το αμαξι ειτε σου αρεσει ειτε οχι.

                      Καθότι περιμένω την καινούργια εκδοση και αν πραγματικά βελτιωσουν την ανάλυση και την συνδεσιμοτητα τοτε θα ειμαι υπερευχαριστημενος!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Λογικά πάντως μιλάει για το facelift που παραδοσιακά κάνει στην 3ετία η ΤΟΥΟΤΑ, οπότε εσύ αναμενεις έκδοση 2018 με όποιες μικροαλλαγές σε parts γίνονται κάθε Απρίλιο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          katsim last edited by

                          Να δούμε πότε θα ανακοινώσει τις αλλαγές, να ξέρουμε και εμεις τι θα παρουμε!

                          Να ανακοινώσει και καμια αύξηση στην ιπποδύναμη να κανουμε και τούμπες!

                          http://overdrive.in/news-cars-auto/2019 ... ed-states/

                          Εδω γραφει και για android auto!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ils last edited by

                            Σήμερα έκανα test drive το chr .Καταλαβα ότι το αυτόματο s tronic με αυτό δεν έχει καμία σχέση .Οσο πήγαινε σιγά όλα μια χαρά όταν πάταγα γκάζι απότομα άκουγα το αυτοκίνητο περίεργα αλλά μου έδινε την αίσθηση σαν να πατινάρει δεν ξέρω αν ήταν ιδέα μου κάτοχοι Chr ας μας απαντήσουν .Στην επαρχία μου είπε ότι θα έχω κατανάλωση Επισης μου έκανε εντύπωση ότι ήθελε κυρίως να πηγαίνω μέσα στα στενά και όχι τόσο πολύ στε κεντρικό δρόμο Οπως του ζήτησα να βάλει να βλέπω τη μέση κατανάλωση αλλά δεν το έκανε .Δεχτηκε ότι η μπαταρια ίσως χρειαστεί αλλαγή πέρα ων 10 ετών και το τωρινό κόστος είναι κάπου στα 2000e.Επισης κοιτάζω το a3 1.0tfsi .Στα ίδια χρήματα παίρνω s tronic το απλό έχει 22400 και έχω test drive αύριο .Απο θέμα κατανάλωσης βλέπω ότι δεν έχουν μεγάλη διαφορά .Το πλεονέκτημα με το Audi είναι ότι τρέχει άτοκο προγραμμα δωρεάν service και εγγύηση .

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης ils έγραψε:
                              Οσο πήγαινε σιγά όλα μια χαρά όταν πάταγα γκάζι απότομα άκουγα το αυτοκίνητο περίεργα αλλά μου έδινε την αίσθηση σαν να πατινάρει δεν ξέρω αν ήταν ιδέα μου

                              Πρώτη φορά που οδηγείς CVT να υποθέσω;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ils last edited by

                                Πρώτη φορά θα οδηγήσω και s tronic Μα δω τις διάφορες

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  CVT είναι ο τύπος του κιβωτίου (Continuous Variable Transmission), όχι μοντέλο αυτοκινήτου. Έτσι λειτουργούν. Είναι απαίσια αν προσπαθήσεις να πας λίγο σβέλτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sargus
                                    sargus last edited by

                                    Θα σε διορθώσω φίλε μου (με το συμπάθιο κιόλας) .
                                    Η πρόταση σου -κατά τη γνώμη μου- θα ήταν πιο σωστή ως εξής:
                                    'CVT είναι ο τύπος του κιβωτίου (Continuous Variable Transmission), όχι μοντέλο αυτοκινήτου. Έτσι λειτουργούν. Είναι απαίσια.'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ils last edited by

                                      Βρε παιδια σε χαμηλή ταχύτητα οκ μια χαρά πήγαινε μόλις βγήκα σε κεντρικό και πήγα να το πατήσω μου θύμισε ένα polo που είδα πάθει δίσκο πλατό είναι λογικό αυτό ;η Audi που δίνει το αυτοματο s tropic 4000e αξίζει ;

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ils last edited by

                                        Τραγικό για επιτάχυνση προσπέραση κτλ το s tronic αξίζει να τα σκάσω τώρα που τρέχει άτοκο ;

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Ο χρήστης ils έγραψε:
                                          Τραγικό για επιτάχυνση προσπέραση κτλ το s tronic αξίζει να τα σκάσω τώρα που τρέχει άτοκο ;
                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          Τελείως άλλη τεχνολογια και φιλοσοφία τα δυο κιβώτια.
                                          Το υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με αυτό το ηλεκτρονικό cvt κιβώτιο θέλει και άλλο τρόπο οδήγησης ώστε να καταλήγεις να το σανιδωνεις ελάχιστες φορές.
                                          Από τα τεστ δεν θα προλάβεις να μπεις στη φιλοσοφία και δεν μπορείς να κρίνεις.
                                          Αν δεν θες να ρισκάρεις παίξε με τη γνωστή λύση του διπλοσυμπλεκτου s-tronic

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ils last edited by

                                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                            Τραγικό για επιτάχυνση προσπέραση κτλ το s tronic αξίζει να τα σκάσω τώρα που τρέχει άτοκο ;
                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            Τελείως άλλη τεχνολογια και φιλοσοφία τα δυο κιβώτια.
                                            Το υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με αυτό το ηλεκτρονικό cvt κιβώτιο θέλει και άλλο τρόπο οδήγησης ώστε να καταλήγεις να το σανιδωνεις ελάχιστες φορές.
                                            Από τα τεστ δεν θα προλάβεις να μπεις στη φιλοσοφία και δεν μπορείς να κρίνεις.
                                            Αν δεν θες να ρισκάρεις παίξε με τη γνωστή λύση του διπλοσυμπλεκτου s-tronic

                                            αυτο που καταλαβα είναι ότι στη πόλη πρέπει να πηγαίνεις κυρία και εκτός πόλης μπορώ να πω δύσκολη η και επικίνδυνη η προσπέραση δεν σου εμπνέει ασφάλεια .Το s tropic θα οδηγήσω τη Δευτέρα

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 22 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr